abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 28 mei 2018 @ 21:18:41 #51
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179455103
registreer om deze reclame te verbergen
Machine elfs, mmmkay?
pi_179455360
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:48 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik zeker, er zijn nog een aantal kwartjes die moeten vallen hier. Waarschijnlijk ga ik in het najaar weer.

Een weekend is wel heel intensief, maar ik kan mij voorstellen dat je qua mood er meer klaar voor bent de tweede keer. Maar als ik bij de verschillende aanbieders lees, valt mij op dat de groepen steeds best groot zijn. Vind je dat niet lastig? Dat trekt mij niet zo. Ook als het heel rustige mensen zijn etc, houd ik toch meer van het kleine denk ik.
Een weekend is volgens mij heel intensief, zou het een eerste keer ook niet snel iemand aanraden. Al zijn er mensen die het doen.

Wat groepen betreft, dat moet je liggen inderdaad. De gedachte aan met 20 mensen in een zaal liggen vond ik vreselijk, maar het valt me erg mee eigenlijk. Je hoort natuurlijk wel veel geluiden en als je er niet 'in komt' kan dat erg storend zijn. Aan de andere kant zijn er veel mensen om ervaringen mee uit te wisselen en dat is altijd heel leuk. En in grote groep steek je elkaar ook nog wel eens aan. Iemand kreeg de slappe lach, daarop moest ik weer lachen, mijn buurvrouw ook weer en op een gegeven moment lag de halve zaal in een deuk :')
So which way is the wind blowin',
And what does your heart say?
pi_179455714
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:05 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dat is precies hoe ik er nu over denk. Ik stond meermaals voor een doos met een slot erop.
En ergens had ik verwacht dat ik meer zou onthouden. Als ik paddo's doe heb ik ook vaak het idee dat ik 'het' allemaal doorheb en dat ik 'de wereld' begrijp, maar achteraf kan ik het ook nooit uitleggen :)

Hoe vaak ga jij, aangezien je aangeeft dat je binnenkort weer gaat?

Je krijgt een PM.
Mag ik ook die PM, waar jij het gedaan hebt
Lambo of Rekt
pi_179456102
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mag ik ook die PM, waar jij het gedaan hebt
Zie PM. Heb je interesse?
pi_179456198
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:05 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Zie PM. Heb je interesse?
Lees even een paar posts naar boven ;)

Bedankt voor de PM
Lambo of Rekt
pi_179456284
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lees even een paar posts naar boven ;)

Bedankt voor de PM
Ik zie het :)
pi_179464426
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er is meer dan dat je denkt, maar niet hetgeen wat je denkt. Dat kan ik je alvast vertellen :) Ook deze kan ik goed onderbouwen, maar in een later stadium als ik wat meer tijd hebt, en indien je geinteresseerd bent.
Ik vind trip-reports soms leerzaam. Hoe ver men gaat met DMT en Ketamine. Maar zelf waag ik geen "ego-death". Ik ben een schijterd dus haha. Ik kijk zo af en toe via YouTube naar docu's over ayauasca, of trippers die hun eigen filmpjes uploaden en ervaringen vertellen. De reden dat ik het nog niet heb gedaan is dat ik geen sensatie zoek maar toch in een hoop misschien ongewilde sensatie beland. Ik heb een keer of 5 mdma gedaan. Dat is alleen maar leuk.
De laatste keer dat was in 2015. Maar wat ik nu precies wel zoek of hoop te vinden dat weet ik niet precies. Met mdma van betrouwbare kwaliteit heb ik in de zomer van 2011 iets van een 'psychedelische ervaring' gehad wat een vrij zeldzame bonus is. Toen had ik ook aardig wat bij genomen. Van vreemde vervormingen, kleur, geluidsveranderingen en veranderingen in tijdsbeleving, en onbegrijpelijk praten met vrienden in dementerend slowmotion.

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 29-05-2018 11:45:37 ]
pi_181831493
Ik lees hier dingen zoals "moeder ayahuasca", "verrijking", "ego death", "spirituale ervaring". Maar niets inhoudelijks over deze alomvattende geweldige ervaringen. Wat is er dan in jullie leven precies "verrijkt"? Wat voor geweldige onmisbare inzichten hebben jullie opgedaan wat niet zonder harddrugs kon lukken? Ben hier erg benieuwd naar. Want voor vervormingen van geluid of kleur en een enkele hallucinatie zou ik mijn darmen niet tijdelijk voor willen vergiftigen. Dus ja idd benieuwd wat die geweldige inzichten of spritiuele groei nou zijn.
pi_181835416
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 05:33 schreef Ddream het volgende:
Ik lees hier dingen zoals "moeder ayahuasca", "verrijking", "ego death", "spirituale ervaring". Maar niets inhoudelijks over deze alomvattende geweldige ervaringen. Wat is er dan in jullie leven precies "verrijkt"? Wat voor geweldige onmisbare inzichten hebben jullie opgedaan wat niet zonder harddrugs kon lukken? Ben hier erg benieuwd naar. Want voor vervormingen van geluid of kleur en een enkele hallucinatie zou ik mijn darmen niet tijdelijk voor willen vergiftigen. Dus ja idd benieuwd wat die geweldige inzichten of spritiuele groei nou zijn.
http://forum.fok.nl/topic/2355854/1/999/#p168638157

Hier schrijf ik best wel een groot stuk erover.
Lambo of Rekt
pi_181835664
quote:
heb geen ayahuasca gebruikt maar kan t wel beantwoorden obv andere psychedelics als je wil
graag verwijderen 13072018
pi_181835679
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:36 schreef Drug het volgende:

[..]

heb geen ayahuasca gebruikt maar kan t wel beantwoorden obv andere psychedelics als je wil
Same here.
Lambo of Rekt
pi_181835873
quote:
Ik vind het nt iets te persoonlijk om mijn persoonlijke inhoudelijke inzichten op het web te gooien, bovendien wordt het dan te /liefdagboek. Maar het heeft mij wel geholpen met het verwerken van het een en ander. Ja blijft vaag zo :+

Ik zou dit verkiezen boven hard drugs omdat het fysiek niet verslavend is. Er is geen vezel in mijn lijf die schreeuwt om mr, het goedje zelf is echt nasty :r en de trip kan mooi zijn, maar is nooit 100% leuk en soms is het maar 10% leuk. Ik heb andere middelen geprobeerd, zonder inzichten maar wl met een mooie trip. Ayahuasca doe je niet echt voor de lol.
So which way is the wind blowin',
And what does your heart say?
pi_182163469
In Nederland is het gebruik van ayahuasca meestal in de vorm van 'anahuasca', analoog ayahuasca. Er wordt dan gebruik gemaakt van andere planten die een soortgelijke ervaring bieden. Deze heb ik 2x gedaan, een weekend lang. De ervaring was heel bijzonder en geeft je echt een unieke kans om jezelf anders te ervaren waardoor er inzicht ontluikt over jezelf en de dingen die in je leven obstakels vormen.
Aankomend weekend ga ik ayahuasca drinken gemaakt van de traditionele planten omdat vanuit het perspectief van een sjamaan de plant een ziel heeft een daarmee niet te vervangen is door een andere plant. Vanuit sjamanistisch oogpunt is ayahuasca alleen de liaan zonder andere toevoegingen maar voor het visionair effect wordt er een dmt houdende plant toegevoegd.
Ik ben heel benieuwd naar de verschillen, de combi peganum harmala en jurema of de caapi met de chacruna. Ze worden in principe allebei ayahuasca genoemd.
pi_182341136
Hoe heb je het gehad, auxiliator?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')