abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176863234
Ik had hier tot voorkort niks over gehoord. Nou is mijn intressen hierin wel gewekt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

Nou weet ik nog steeds niet wat ik me hier helemaal bij voor moet stellen.
Maar mijn vraag is dus heeft hier iemand het ooit gebruikt zoja wat waren jou
ervaringen. Of zijn er meer mensen die meer van dit middel afweten?
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:39:16 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176863856
Ik heb ooit op het randje gestaan om het zelf een keer te maken want het lijkt me briljant om mee te maken.

Je moet er wel zo'n 72 uur een relatief streng dieet voor naleven (volgens mij vooral zonder zuivelproducten) anders kots je de hele bende er net zo hard weer uit. En je kan het dus in een smartshop kopen als pakketje of even zoeken naar mensen die het voor je doen en ook meteen op je letten als je het ingenomen hebt. Waarschijnlijk is dat ook net even wat leuker want dan zit je doorgaans in een omgeving die goed is voor de ervaring. Maar als je een beetje rondzoekt kan je genoeg verhalen over ayahuasca vinden.

bijvoorbeeld: https://changingperspecti(...)ste-keer-tripreport/

( of uiteraard https://www.google.nl/search?q=ayahuasca+trip+report )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176874364
quote:
11s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:39 schreef jogy het volgende:
Ik heb ooit op het randje gestaan om het zelf een keer te maken want het lijkt me briljant om mee te maken.

Je moet er wel zo'n 72 uur een relatief streng dieet voor naleven (volgens mij vooral zonder zuivelproducten) anders kots je de hele bende er net zo hard weer uit. En je kan het dus in een smartshop kopen als pakketje of even zoeken naar mensen die het voor je doen en ook meteen op je letten als je het ingenomen hebt. Waarschijnlijk is dat ook net even wat leuker want dan zit je doorgaans in een omgeving die goed is voor de ervaring. Maar als je een beetje rondzoekt kan je genoeg verhalen over ayahuasca vinden.

bijvoorbeeld: https://changingperspecti(...)ste-keer-tripreport/

( of uiteraard https://www.google.nl/search?q=ayahuasca+trip+report )
Naar gelang uwe avatar kan ik begrijpen dat ge dat spul wel ne keer wilde proberen Jogy.Dat lijkt wel zo'n typetje waar het tussen de beide oortjes zit...Maak eens een afspraakje bij de psychiater,
alhoewel dat ook niet te vertrouwen is.Meestal wordt ge zotter.Maar effin...voor u kan dat misschien toch geen kwaad...waarschijnlijk genezing niet meer bereikbaar...dan kan het ook geen kwaad om met wat geesten en demonen in kontakt te komen.
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:39:08 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176877986
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:15 schreef demonnomed het volgende:
.Maak eens een afspraakje bij de psychiater,
Neh. Maar nu weer ontopic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176880130
Ik ben wel iemand die alles wil uitproberen en vroeger ook nogal een heel lijstje met drugs heb uitgeprobeerd. Nu denk ik dat je dit ook echt gecontroleerd moet proberen. Ergens anders heb ik begrepen dat je dan ook 2 weken voordat je het doet je antidepressiva moet stoppen. Dat zou me wel tegenhouden om het dan uit te proberen.
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:00:33 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176880923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:14 schreef Riann het volgende:
Ik ben wel iemand die alles wil uitproberen en vroeger ook nogal een heel lijstje met drugs heb uitgeprobeerd. Nu denk ik dat je dit ook echt gecontroleerd moet proberen. Ergens anders heb ik begrepen dat je dan ook 2 weken voordat je het doet je antidepressiva moet stoppen. Dat zou me wel tegenhouden om het dan uit te proberen.
Oef ja. Hoe dan ook wordt het (terecht wel) afgeraden om drugs te gebruiken als je al aan dit soort medicijnen zit. Het kán natuurlijk heel goed gaan maar het risico is gewoon veel hoger dat je er een slechte ervaring aan over houdt, lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176881307
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:14 schreef Riann het volgende:
Ik ben wel iemand die alles wil uitproberen en vroeger ook nogal een heel lijstje met drugs heb uitgeprobeerd. Nu denk ik dat je dit ook echt gecontroleerd moet proberen. Ergens anders heb ik begrepen dat je dan ook 2 weken voordat je het doet je antidepressiva moet stoppen. Dat zou me wel tegenhouden om het dan uit te proberen.
quote:
11s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Oef ja. Hoe dan ook wordt het (terecht wel) afgeraden om drugs te gebruiken als je al aan dit soort medicijnen zit. Het kán natuurlijk heel goed gaan maar het risico is gewoon veel hoger dat je er een slechte ervaring aan over houdt, lijkt me.
In het geval van ayahuasca gaat het voornamelijk om de MAO-remmers, zeer gevaarlijk i.c.m. antidepressiva.

"Gewoon" DMT kan wel.
  donderdag 1 februari 2018 @ 15:49:41 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176885116
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:28 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

In het geval van ayahuasca gaat het voornamelijk om de MAO-remmers, zeer gevaarlijk i.c.m. antidepressiva.

"Gewoon" DMT kan wel.
Klinkt logisch. Niet doen dus TS.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:52:54 #9
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176925426
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:18 schreef Riann het volgende:
Ik had hier tot voorkort niks over gehoord. Nou is mijn intressen hierin wel gewekt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

Nou weet ik nog steeds niet wat ik me hier helemaal bij voor moet stellen.
Maar mijn vraag is dus heeft hier iemand het ooit gebruikt zoja wat waren jou
ervaringen. Of zijn er meer mensen die meer van dit middel afweten?
Wat wil je erover weten? Ik kan er vanuit mijn ervaring wel iets over vertellen maar ik wil niet zomaar een hele verhandeling opschrijven.

Ik heb het twee keer gedaan en beide keren waren heel anders. Het is lastig uit te leggen hoe zo'n trip, of reis zoals ze dat noemen, verloopt. Terwijl je daar ligt denk je dat je alles wel kan onthouden maar dat is niet zo.

De eerste keer was gaaf! Mooie dingen gezien, kleuren, landschappen, ik voelde me fantastisch! Maar er kwam ook het en ander naar boven dat niet zo prettig was. Maar je krijgt op dat moment de kans om er mee te dealen. Nou ja, je moet wel. Al met al verliet ik de locatie in complete euforie.

De tweede keer was hels _O- Ik had een paar thema's die ik graag wilde behandelen maar het viel me erg zwaar. Fysiek en mentaal voelde ik me echt door de mangel gehaald.
Maar toen ik weer naar huis ging voelde ik me voldaan en ook weer opgelucht.
With the stars as her umbrella
pi_176925519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat wil je erover weten? Ik kan er vanuit mijn ervaring wel iets over vertellen maar ik wil niet zomaar een hele verhandeling opschrijven.

Ik heb het twee keer gedaan en beide keren waren heel anders. Het is lastig uit te leggen hoe zo'n trip, of reis zoals ze dat noemen, verloopt. Terwijl je daar ligt denk je dat je alles wel kan onthouden maar dat is niet zo.

De eerste keer was gaaf! Mooie dingen gezien, kleuren, landschappen, ik voelde me fantastisch! Maar er kwam ook het en ander naar boven dat niet zo prettig was. Maar je krijgt op dat moment de kans om er mee te dealen. Nou ja, je moet wel. Al met al verliet ik de locatie in complete euforie.

De tweede keer was hels _O- Ik had een paar thema's die ik graag wilde behandelen maar het viel me erg zwaar. Fysiek en mentaal voelde ik me echt door de mangel gehaald.
Maar toen ik weer naar huis ging voelde ik me voldaan en ook weer opgelucht.
nice
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:03:29 #11
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176925596
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:58 schreef Drug het volgende:

[..]

nice
Ja echt! Het is een heel mooie ervaring die je verrijkt met inzichten over jezelf en over het leven.

Maar het is niet voor iedereen. De eerste keer dat ik er was, was er ook een kerel die het 'gewoon' wilde proberen. Die heeft er genadeloos van langs gekregen van 'moeder ayahuasca'. Hij werd alle kanten opgeslingerd, mentaal dan.

Het is dan ook belangrijk dat je voor jezelf weet waarom je daar bent en wat je uit de reis wil halen, set your intentions.
With the stars as her umbrella
pi_176925757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja echt! Het is een heel mooie ervaring die je verrijkt met inzichten over jezelf en over het leven.

Maar het is niet voor iedereen. De eerste keer dat ik er was, was er ook een kerel die het 'gewoon' wilde proberen. Die heeft er genadeloos van langs gekregen van 'moeder ayahuasca'. Hij werd alle kanten opgeslingerd, mentaal dan.

Het is dan ook belangrijk dat je voor jezelf weet waarom je daar bent en wat je uit de reis wil halen, set your intentions.
Klinkt goed. Wil het nog wel een keer doen (net als iboga). Heb je het in nl gedaan?
pi_176925781
Ik heb het ooit een keer gedaan in de oerwouden van Ecuador, met een shamaan en alles, en heb niet echt hard getript maar wel al mijn ingewanden eruitgekotst en gescheten. Het bleef maar komen, niet normaal.

Heb nog wel eens overwogen om het nogmaals te doen, ik ken iemand die hier in Nederland ceremonies begeleidt, maar dat is er nog niet van gekomen en ik weet ook niet of het gaat gebeuren.
pi_176925832
Ik zou het denk sws alleen doen. Ben mijn eigen shaman.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:25:26 #15
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176925973
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:14 schreef Drug het volgende:

[..]

Klinkt goed. Wil het nog wel een keer doen (net als iboga). Heb je het in nl gedaan?
Ja, in Nederland :Y ik ga in maart nog een keer.
Hoe was iboga?

Ik zou het niemand aanraden om het alleen te doen. De trip kan echt heel heftig zijn en dan is het fijn als er iemand is om je te assisteren. Toevallig sprak ik tijdens mijn laatste trip iemand die het een keer alleen had gedaan en uren later wakker werd met een gebroken neus en kaak omdat hij als een malle boven de wc-pot had lopen kosten en compleet de weg kwijt was :')

Maar het is natuurlijk helemaal aan jou. Wel fijn als je er de juiste muziek bij hebt.
With the stars as her umbrella
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:26:32 #16
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176925998
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:15 schreef Farenji het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan in de oerwouden van Ecuador, met een shamaan en alles, en heb niet echt hard getript maar wel al mijn ingewanden eruitgekotst en gescheten. Het bleef maar komen, niet normaal.

Heb nog wel eens overwogen om het nogmaals te doen, ik ken iemand die hier in Nederland ceremonies begeleidt, maar dat is er nog niet van gekomen en ik weet ook niet of het gaat gebeuren.
Dat klinkt afschuwelijk _O-

Kotsen en diarree zijn me tot nu toe bespaard gebleven maar ik denk dat het er de volgende keer van gaat komen :')
With the stars as her umbrella
pi_176926177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:25 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, in Nederland :Y ik ga in maart nog een keer.
Hoe was iboga?

Ik zou het niemand aanraden om het alleen te doen. De trip kan echt heel heftig zijn en dan is het fijn als er iemand is om je te assisteren. Toevallig sprak ik tijdens mijn laatste trip iemand die het een keer alleen had gedaan en uren later wakker werd met een gebroken neus en kaak omdat hij als een malle boven de wc-pot had lopen kosten en compleet de weg kwijt was :')

Maar het is natuurlijk helemaal aan jou. Wel fijn als je er de juiste muziek bij hebt.
o nee bedoelde dat ik iboga ook wil.

Ja het is wel riskant om alleen te doen, ik moet er maar over nadenken. Ik ben bang dat als ik me niet kan onttrekken aan de aanwezigheid van mensen, ik onrustig word.
pi_176926577
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:36 schreef Drug het volgende:
o nee bedoelde dat ik iboga ook wil.

Ja het is wel riskant om alleen te doen, ik moet er maar over nadenken. Ik ben bang dat als ik me niet kan onttrekken aan de aanwezigheid van mensen, ik onrustig word.
Gij gaat heelzeker uw broek vol schijten en de wc pot doen overlopen van de kots.U rondwentelen in de strond is ook niet alles en dat alleen maar om onzinnigheden te zien.Ge gaat uren tegen wind in nog stinken.Toch niet aangenaam voor een vrouw.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:06:13 #19
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176926767
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:36 schreef Drug het volgende:

[..]

o nee bedoelde dat ik iboga ook wil.

Ja het is wel riskant om alleen te doen, ik moet er maar over nadenken. Ik ben bang dat als ik me niet kan onttrekken aan de aanwezigheid van mensen, ik onrustig word.
In een groep kun je echt last hebben van anderen ja, zeker als je er niet inkomt. Meestal lukt het met een volgende dosis dan wel. Maar ik heb me kapotgeërgerd aan kotsende mensen naast me _O- Tegelijkertijd is de energie die door zo'n ruimte gaat als je met meerdere bent, wel iets heel moois. We kregen met z'n allen de slappe lach en dat komt dan echt uit je tenen :') _O-

Misschien is een privésessie wel iets voor jou.
With the stars as her umbrella
pi_176929415
kun je het ook een beetje vergelijken met paddoos?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:17:14 #21
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176933076
Nee niet echt. Tijdens een Ayahuascatrip staan je zintuigen wel op scherp en ervaar je alles intenser, in dat opzicht zou je het misschien een béétje kunnen vergelijken. Maar het is niet zo dat de wereld om je heen compleet veranderd. Toen ik mijn ogen dicht deed en de ayahuasca begon te werken, zag ik beelden en hoorde ik de stem van 'moeder ayahuasca' die mij tijdens de reis begeleidde. Zodra ik mijn ogen open deed was ik weer in het hier en nu, zonder al te veel moeite.
Maar dat is misschien voor iedereen weer anders.

Het verschil zit 'm voor mij vooral in het doel en dat is inzichten verkrijgen en verbetering van jezelf. Niet voor niets noemen ze het ook wel 'la medicina'.
Paddo's hebben voor mij een recreatief karakter en zijn lang niet zo heftig.
With the stars as her umbrella
pi_176941972
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

In een groep kun je echt last hebben van anderen ja, zeker als je er niet inkomt. Meestal lukt het met een volgende dosis dan wel. Maar ik heb me kapotgeërgerd aan kotsende mensen naast me _O- Tegelijkertijd is de energie die door zo'n ruimte gaat als je met meerdere bent, wel iets heel moois. We kregen met z'n allen de slappe lach en dat komt dan echt uit je tenen :') _O-

Misschien is een privésessie wel iets voor jou.
ja voor Iboga zat ik inderdaad naar privésessie te kijken, zou dat niet verstandig vinden om alleen te doen. hoop daar dit jaar werk van te maken.

Ayahuasca moet ik maar ff zien, ken wel mensen die er veel mee bezig zijn (ook in begeleidende rol), mss eens met 1 van die gasten checken of hij een keer wil begeleiden.

Zie die twee middelen wel een beetje als frontiers van psychedelic experience ofzo, word wel weer enthousiast nu ik er zo over denk 🤗
pi_176944382
Wellicht vind je dit interessant
https://grahamhancock.com/divinespark/
Grappig figuur die Hancock.. Er staan ook zat video's van zijn lezingen over dit onderwerp op Youtube. Ayahuasca komt hier ook aan bod.

Opmerkelijk is, is dat zowat iedereen die het gebruikt (heeft) en dan ook de mensen die geen culturele verbintenis met dit goedje hebben achteraf verklaren iets met slangen te hebben gezien. Wat de vraag opwerpt, hoezo slangen? Is het een genetische print van een oerinstinct dat hiermee tot uiting komt?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 22:15:22 #24
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177094524
Paar keer gedaan. Laatste keer is nu toch denk ik al gauw weer zo'n 10 jaar geleden inmiddels.

Heftig middel waar je flink van kunt gaan kotsen en schijten (energetische reiniging noemen ze dat). En ook emotioneel kunnen er een hoop weggestopte dingen bovenkomen. Met name traumatische ervaringen en dingen niet goed zijn verwerkt.
Ik heb het toch nooit meer aangedurfd moet ik zeggen. Eerste twee keren gingen wel. Toen gebeurde er niet zo veel. Maar die laatste keer was zo zwaar en naar. Nee, dan ga ik persoonlijk toch liever voor de 'zachtere weg' :@

Ayahuasca is wel een beetje voor de 'spiritual warrior'.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177099484
WTF is dit?
Wat heeft dit met TRU te maken?

Zoek een ander subforum op, geen wonder dat dat jullie rare dingen zien met die troep in jullie lijf.
  zondag 11 februari 2018 @ 07:31:45 #26
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177099587
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:15 schreef Aansteker707 het volgende:
Paar keer gedaan. Laatste keer is nu toch denk ik al gauw weer zo'n 10 jaar geleden inmiddels.

Heftig middel waar je flink van kunt gaan kotsen en schijten (energetische reiniging noemen ze dat). En ook emotioneel kunnen er een hoop weggestopte dingen bovenkomen. Met name traumatische ervaringen en dingen niet goed zijn verwerkt.
Ik heb het toch nooit meer aangedurfd moet ik zeggen. Eerste twee keren gingen wel. Toen gebeurde er niet zo veel. Maar die laatste keer was zo zwaar en naar. Nee, dan ga ik persoonlijk toch liever voor de 'zachtere weg' :@

Ayahuasca is wel een beetje voor de 'spiritual warrior'.
Hoe voelde jij je na die tweede sessie? Dagen later bedoel ik.
Mijn tweede sessie was ook best zwaar, was ook behoorlijk gesloopt, maar ik voelde me wel goed desondanks. Opgelucht.
With the stars as her umbrella
  zondag 11 februari 2018 @ 12:09:12 #27
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177104574
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 07:31 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe voelde jij je na die tweede sessie? Dagen later bedoel ik.
Mijn tweede sessie was ook best zwaar, was ook behoorlijk gesloopt, maar ik voelde me wel goed desondanks. Opgelucht.
De dagen erna voelde ik me wel altijd heel goed ja. Opgeruimd. Goed in de energie en zo. :)
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177147037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

In een groep kun je echt last hebben van anderen ja, zeker als je er niet inkomt. Meestal lukt het met een volgende dosis dan wel. Maar ik heb me kapotgeërgerd aan kotsende mensen naast me _O- Tegelijkertijd is de energie die door zo'n ruimte gaat als je met meerdere bent, wel iets heel moois. We kregen met z'n allen de slappe lach en dat komt dan echt uit je tenen :') _O-

Misschien is een privésessie wel iets voor jou.
Lijkt me wel een bizarre ervaring, trippen met allemaal kotsende mensen naast je die vervolgens leeglopen. _O-
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:24:43 #29
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177149059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Lijkt me wel een bizarre ervaring, trippen met allemaal kotsende mensen naast je die vervolgens leeglopen. _O-
Als je het in nuchtere staat bekijkt wel ja _O-
Maar toch is er een gevoel van verbondenheid en alles is heel normaal gek genoeg :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:18:56 #30
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177153625
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef Elzies het volgende:
Lijkt me wel een bizarre ervaring, trippen met allemaal kotsende mensen naast je die vervolgens leeglopen.
Tja, je weet waardoor het komt en je hebt het zelf ook. Het klinkt allemaal niet heel charmant en leuk, maar ja. :P
Je kunt ook altijd wel effe ergens heengaan als het je te veel wordt.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:34:00 #31
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177153930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:18 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Tja, je weet waardoor het komt en je hebt het zelf ook. Het klinkt allemaal niet heel charmant en leuk, maar ja. :P
Je kunt ook altijd wel effe ergens heengaan als het je te veel wordt.
Ik heb het beide keren drooggehouden :D
Maar ik ga binnenkort weer en dan gaat het wel gebeuren ben ik bang :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:05:21 #32
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177154481
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het beide keren drooggehouden
Maar ik ga binnenkort weer en dan gaat het wel gebeuren ben ik bang
Goed vasten van te voren schijnt ook wel te helpen.
Maar ja, aan de andere kant: laat lekker gaan! Het is ook reinigend. Er gaat een hoop zooi uit je lijf. Fysiek en energetisch. Daarna voel je je ook echt schoongemaakt. :D
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:06:26 #33
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177154500
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:05 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Goed vasten van te voren schijnt ook wel te helpen.
Maar ja, aan de andere kant: laat lekker gaan! Het is ook reinigend. Er gaat een hoop zooi uit je lijf. Fysiek en energetisch. Daarna voel je je ook echt schoongemaakt. :D
Ja het schijnt best goed te zijn als je 'alles even lekker laat gaan'. Het feit dat ik nog steeds niet heb overgegeven, zegt dan ook wel iets over mij :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:08:21 #34
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177154538
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ja het schijnt best goed te zijn als je 'alles even lekker laat gaan'. Het feit dat ik nog steeds niet heb overgegeven, zegt dan ook wel iets over mij
Nou wat dan? Moeite hebben je over te geven? :D

Dat is wel een goed punt dan. Je doet het immers om bevrijding te gaan ervaren neem ik aan?
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:11:10 #35
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177154601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:08 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Nou wat dan? Moeite hebben je over te geven? :D

Dat is wel een goed punt dan. Je doet het immers om bevrijding te gaan ervaren neem ik aan?
Ja dat, jezelf overgeven, letterlijk. En dan ook nog in een groep :{
Als een ander het doet vind ik het het niet raar, maar om mezelf zo kwetsbaar op te stellen, meh liever niet.

Maar de volgende keer gaat het gebeuren, dat weet ik nu al :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:14:47 #36
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177154686
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
Ja dat, jezelf overgeven, letterlijk. En dan ook nog in een groep
Als een ander het doet vind ik het het niet raar, maar om mezelf zo kwetsbaar op te stellen, meh liever niet.

Maar de volgende keer gaat het gebeuren, dat weet ik nu al
Maar als een ander dat doet vind je het niet raar zeg je. Zo denkt dat de ander waarschijnlijk ook weer als die jou jezelf hoort laten gaan. We zijn altijd zo op onszelf gefocust en maken onszelf daar eigenlijk heel belangrijk bij. :D Maar in feite nobody gives a fuck. Die zelf-focus is eigenlijk gewoon een illusie van je mind joh. Doorzie dat! :D Ayahuasca can show that!
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:26:47 #37
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177154928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:14 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Maar als een ander dat doet vind je het niet raar zeg je. Zo denkt dat de ander waarschijnlijk ook weer als die jou jezelf hoort laten gaan. We zijn altijd zo op onszelf gefocust en maken onszelf daar eigenlijk heel belangrijk bij. :D Maar in feite nobody gives a fuck. Die zelf-focus is eigenlijk gewoon een illusie van je mind joh. Doorzie dat! :D Ayahuasca can show that!
Ja, je hebt echt helemaal gelijk! :D
With the stars as her umbrella
pi_179314078
Ik ga binnenkort ook zo'n sessie doen met een groep mensn. Ik ben benieuwd hoe ik het ervaar.
pi_179344252
Ik heb nog nooit getript. Maar het trekt me al jaren. Om te 'weten' of er "meer is" ofzo. Ayahuasca zou ik ooit wel eens willen proberen in een fijne setting als ik er klaar voor ben. Het kan een hele achtbaan zijn na een bewogen leven heb ik begrepen. Salvia lijkt me voor mij riskant. Al duurt die trip hooguit slechts 5 minuten. De filmpjes die ik met Salvia gebruik op YouTube heb gezien lopen voor de helft slecht af haha.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_179442571
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben een MILFhunter maar ik kijk dit topic ook wel even mee :7
Kijk je dit 'ook wel even' mee? O+
pi_179443336
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Kijk je dit 'ook wel even' mee? O+
Bedankt voor de lokpost.

Ik heb ooit een topic gemaakt over psychedelica in het DRG forum, nu is dit forum helaas weg en mijn post dus ook, daar zat heel veel tijd in.

Ik weet behoorlijk wat van psychedelica ansich, ayahuasca heb ik zelf nooit gedaan, ik overweeg dit al ene jaar of 6. Ik kan je vertellen; lees je behoorlijk goed in wat je doet en wat het middel doet, dit is niet iets wat je voor je plezier doet. Ik heb ervaring met vrijwel alle tripmiddelen die er zijn, en het is niet voor niets dat ik dit al 6 jaar overweeg en het nog niet gedaan hebt.

Ik kan een uitgebreidere post maken als ik meer tijd heb.

Doe dit niet "zomaar" spontaan, dan ga je hard op je plaats gezet worden en daar komen ongelukken/psychische aandoeningen van. Be careful.
Lambo of Rekt
pi_179443511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:36 schreef Monomeism het volgende:
Om te 'weten' of er "meer is" ofzo.
Er is meer dan dat je denkt, maar niet hetgeen wat je denkt. Dat kan ik je alvast vertellen :) Ook deze kan ik goed onderbouwen, maar in een later stadium als ik wat meer tijd hebt, en indien je geinteresseerd bent.
Lambo of Rekt
pi_179443653
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bedankt voor de lokpost.

Ik heb ooit een topic gemaakt over psychedelica in het DRG forum, nu is dit forum helaas weg en mijn post dus ook, daar zat heel veel tijd in.

Ik weet behoorlijk wat van psychedelica ansich, ayahuasca heb ik zelf nooit gedaan, ik overweeg dit al ene jaar of 6. Ik kan je vertellen; lees je behoorlijk goed in wat je doet en wat het middel doet, dit is niet iets wat je voor je plezier doet. Ik heb ervaring met vrijwel alle tripmiddelen die er zijn, en het is niet voor niets dat ik dit al 6 jaar overweeg en het nog niet gedaan hebt.

Ik kan een uitgebreidere post maken als ik meer tijd heb.

Doe dit niet "zomaar" spontaan, dan ga je hard op je plaats gezet worden en daar komen ongelukken/psychische aandoeningen van. Be careful.
Jouw tripguide is volgens mij via een omweg nog te vinden mbv Mycroft.
pi_179443714
quote:
Bedankt,

@TS, lees dat topic eerst maar ns door.
Lambo of Rekt
pi_179452126
Afgelopen zaterdag heb ik ayahuasca mogen ervaren. Er zijn overeenkomsten, maar ook zeker verschillen met de werking van paddo's op mij.
Van tevoren had ik een aantal ervaringsverhalen gelezen, maar uiteindelijk -en dat vermoedde ik al- was bij mij de uitwerking weer heel anders. Na een inwijdingsritueel kregen we de MAO-remmer, een kwartier later de DMT. Het smaakt enorm smerig, maar door een mandarijntje te nemen klaarde de smaak in mijn mond gauw op. Vervolgens gingen we, we waren met tien mensen, liggen op een matras in een rustige ruimte met rustige muziek en oogklepjes op, zodat ik niet kon worden afgeleid. Na zo'n drie kwartier begonnen de vormen en kleuren zich te manifesteren en waande ik mij in een pretpark.

Besef van tijd heb je niet. Je ziet zo veel in soms zo'n hoog tempo, dat het voor mij moeilijk was alles te kunnen bevatten of te onthouden. Ik herkende veel van wat ik in mijn dagelijks leven denk, voel en zie. Het voelde frustrerend om te merken dat ik in de trip tegen dezelfde obstakels opliep als in mijn leven, terwijl ik hoopte een doorbraak te forceren. Mensen die hun gezicht niet lieten zien maar wel herhaaldelijk terugkwamen, vragen die ik stelde maar waar ik geen antwoord op kreeg. Maar, ik gebruik expres forceren; blijkbaar was het niet het juiste moment voor die vragen. Gelukkig was het niet alleen kommer en kwel. Ik heb ooit een kindje verloren en haar zag ik weer terug, dat voelde erg goed en ben ik erg dankbaar voor. De vormen en kleuren die ik heb gezien waren erg bijzonder, de plekken waar geweest nieuw. Achteraf voelde ik mij volledig zen, mijn zintuigen stonden volledig open en alles (geluid, licht) kwam zeer versterkt binnen.

Ik merk wel dat ik veel 'beginnersfouten' heb gemaakt. Ik deed regelmatig mijn ogen open en keek ik om mij heen om contact te maken met het aardse, wat ervoor zorgde dat ik er nooit helemaal inzat. Vrees hield mij tegen blijkbaar, hoewel ik op een volkomen veilige plek was en mij comfortabel voelde. En misschien had ik achteraf toch wel een tweede drankje moeten nemen, want zeker op het einde tetterde mijn ratio er tot vervelens toe doorheen met alle excuses die je jezelf in het leven geeft ('maar je bent nu eenmaal zo, je kan dit niet en dat gaat niet veranderen' etc). Maar dat is achteraf. En de volgende keer neem ik pen en papier mee.

Al met al een bijzondere ervaring, welke zeker uitnodigt tot meer.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:59:59 #47
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179452284
Oh mooie ervaring Meridiaan.
Er bestaat niet zoiets als fouten hoor, blijkbaar had je het contact met het hier en nu gewoon nodig, en het is ook niet erg dat je de tweede ronde niet hebt meegedaan. Ga er vanuit dat wat je nu hebt meegekregen genoeg is om mee aan de slag te gaan.

Had jij ook dat je daar lag en bedacht dat je alles wel even zou onthouden? :')

En mag ik vragen waar je het gedaan hebt? Mag ook in een DM als je wil.

Ik ga over een maand weer, nu al zin in.
With the stars as her umbrella
pi_179452434
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mooie ervaring Meridiaan.
Er bestaat niet zoiets als fouten hoor, blijkbaar had je het contact met het hier en nu gewoon nodig, en het is ook niet erg dat je de tweede ronde niet hebt meegedaan. Ga er vanuit dat wat je nu hebt meegekregen genoeg is om mee aan de slag te gaan.

Had jij ook dat je daar lag en bedacht dat je alles wel even zou onthouden? :')

En mag ik vragen waar je het gedaan hebt? Mag ook in een DM als je wil.

Ik ga over een maand weer, nu al zin in.
Dat is precies hoe ik er nu over denk. Ik stond meermaals voor een doos met een slot erop.
En ergens had ik verwacht dat ik meer zou onthouden. Als ik paddo's doe heb ik ook vaak het idee dat ik 'het' allemaal doorheb en dat ik 'de wereld' begrijp, maar achteraf kan ik het ook nooit uitleggen :)

Hoe vaak ga jij, aangezien je aangeeft dat je binnenkort weer gaat?

Je krijgt een PM.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:14:26 #49
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179452624
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:05 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dat is precies hoe ik er nu over denk. Ik stond meermaals voor een doos met een slot erop.
En ergens had ik verwacht dat ik meer zou onthouden. Als ik paddo's doe heb ik ook vaak het idee dat ik 'het' allemaal doorheb en dat ik 'de wereld' begrijp, maar achteraf kan ik het ook nooit uitleggen :)

Hoe vaak ga jij, aangezien je aangeeft dat je binnenkort weer gaat?

Je krijgt een PM.
Ja bijzonder is dat hè, ineens is alles zo helder als wat :D Mooi vind ik dat.
Ik ben vaak nog weken, maanden, bezig met het verwerken van dingen die ik gezien heb en soms vallen de kwartjes pas véél later.

Ik ben drie geweest in een jaar tijd bijna. De volgende keer wordt een weekend. Ik hoor van 'medereizigers' dat je er de tweede dag makkelijker inkomt, minder gezeur van je ego :+
With the stars as her umbrella
pi_179454447
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja bijzonder is dat hè, ineens is alles zo helder als wat :D Mooi vind ik dat.
Ik ben vaak nog weken, maanden, bezig met het verwerken van dingen die ik gezien heb en soms vallen de kwartjes pas véél later.

Ik ben drie geweest in een jaar tijd bijna. De volgende keer wordt een weekend. Ik hoor van 'medereizigers' dat je er de tweede dag makkelijker inkomt, minder gezeur van je ego :+
Oh dat geloof ik zeker, er zijn nog een aantal kwartjes die moeten vallen hier. Waarschijnlijk ga ik in het najaar weer.

Een weekend is wel heel intensief, maar ik kan mij voorstellen dat je qua mood er meer klaar voor bent de tweede keer. Maar als ik bij de verschillende aanbieders lees, valt mij op dat de groepen steeds best groot zijn. Vind je dat niet lastig? Dat trekt mij niet zo. Ook als het heel rustige mensen zijn etc, houd ik toch meer van het kleine denk ik.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')