abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 20 maart 2018 @ 00:15:05 #51
204179 grazz
No milk today
pi_177946392
registreer om deze reclame te verbergen
Ik denk dat er kans is dat ze de videoclip doortrekken naar de staging, en dat we dus 2 dansers te zien krijgen die een een liefdesverhaal vertellen. Ik denk dat dat nog wel eens zou kunnen werken voor de Ieren. Persoonlijk hoeft het lied van mij niet zo nodig door.
pi_177963944
Toch bizar he, in de tijd dat iedereen in zijn moerstaal moest zingen was Ierland altijd de absolute top op songfestivalgebied maar nu iedereen in het Engels mag zingen zijn ze nergens meer ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_178049715
2005 belde, ze dachten namelijk dat dit liedje uit dat jaar kwam. Want man, man, man, wat is dit ouderwets (en ontzettend suf). Hoe krijgen de Ieren het toch voor elkaar om negen van de tien keer echt iets ontzettend nikserigs naar het festival te sturen? Zijn de Ieren zo geschrokken van al die overwinningen in de jaren negentig (en de kosten die het met zich meenam), dat ze denken, maar dat nooit meer? Want winnen, dat willen de Ieren echt al jaren niet meer.

Ook met dit nummer niet, want dit is toch een van de slechtste en oninteressante inzendingen van dit jaar. Het is gewoon echt helemaal niks. Ik denk zelfs dat Skyradio zou weigeren om het in hun repertoire op te nemen, omdat het zo saai en voorspelbaar is. For shame Ireland, for shame, want dit kan echt niet meer. Kom volgend jaar maar weer terug om eens een keer je best te doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178380621
pi_178382310

Ik ben van het positieve team.. Een eerlijke inzending met prima zanger en een 'mood' die wordt neergezet. Kabbelt misschien een beetje voort, maar dat deed CATS ook :+ Ze moeten de sfeer zien over te brengen op het podium, dan komt het goed
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_178384422
Het valt een beetje weg, ik weet niet of een goede staging genoeg is om dat te voorkomen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178384701
hij zingt wel beter dan de zanger van verleden jaar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178384764
Hij heeft wel een grote gunfactor ^O^
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')