abonnement Unibet Coolblue
pi_177076195
2 tickets plus 1 parkeerkaart.
mijn 11e LL :)
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:13:32 #252
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177076218
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:12 schreef kesselman het volgende:
2 tickets plus 1 parkeerkaart.
mijn 11e LL :)
mijn 17e geloof ik.
pi_177076254
Snapte alleen het groepsticket niet. Dacht gelezen te hebben dat dat een pakket was van 10 kaartjes in totaal. Maar kon uiteindelijk ook kiezen voor meer of minder.
pi_177076265
We zijn er weer bij hoor *O* 12e of 13e keer nu.
pi_177076326
Het wordt voor mij een LLustrum. En ook een caravanticket gekocht natuurlijk.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_177076359
vanaf vandaag dan ook maar weer eens aan mijn muzikale voorbereidingen gaan beginnen

naast solar in roermond is LL pas t 2e festival waar ik kaarten voor heb.
Pinkpop gaat daar sws nog bijkomen

en denk nog aan paaspop( erg leuk programma ) en DTRH
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:21:17 #257
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177076402
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:19 schreef kesselman het volgende:
vanaf vandaag dan ook maar weer eens aan mijn muzikale voorbereidingen gaan beginnen

naast solar in roermond is LL pas t 2e festival waar ik kaarten voor heb.
Pinkpop gaat daar sws nog bijkomen

en denk nog aan paaspop( erg leuk programma ) en DTRH
DTRH ga ik ook naartoe.. inmiddels vaste prik daar :)
pi_177076416
KENDRICK!
"Pools are perfect for holding water"
pi_177076425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:15 schreef Irrem het volgende:
Snapte alleen het groepsticket niet. Dacht gelezen te hebben dat dat een pakket was van 10 kaartjes in totaal. Maar kon uiteindelijk ook kiezen voor meer of minder.
jammer dat ik dit nu pas lees ;(
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_177076549
Ik kan dus ook 2 groepstickets kopen voor 2 personen, dan ben ik 20 euro goedkoper uit?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_177076620
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:29 schreef robuust89 het volgende:
Ik ga met een maat van me naar LL
Kan ik dus ook 2 groepstickets kopen, dan ben ik 20 euro goedkoper uit?
Probeer er net 2 te selecteren en dan kom ik op de afrekenpagina uit op 370 totaal. Dus lijkt me wel. Anders probeer je het ;-)
pi_177076797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:31 schreef Irrem het volgende:

[..]

Probeer er net 2 te selecteren en dan kom ik op de afrekenpagina uit op 370 totaal. Dus lijkt me wel. Anders probeer je het ;-)
In de pocket! Kijken of ik straks ook binnenkom :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:44:57 #263
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177076902
Nou kom maar op met de volgende lading namen dan :+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:47:28 #264
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_177076938
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:39 schreef robuust89 het volgende:

[..]

In de pocket! Kijken of ik straks ook binnenkom :P
Had er eerst 1 geselecteerd en wou die afrekenen want ik dacht 1 groepsticket staat voor 10 in totaal. Blijkbaar niet...

10 besteld en betaald, daarna voor een andere vriend nog 1 losse gekocht. Kan blijkbaar?

Ticketmaster heeft de boel niet helemaal op orde denk ik. Maarja, ¤10 servicekosten per ticket is ook belachelijk als je 10 in 1 keer koopt.
pi_177077012
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:47 schreef Slickk het volgende:

[..]

Had er eerst 1 geselecteerd en wou die afrekenen want ik dacht 1 groepsticket staat voor 10 in totaal. Blijkbaar niet...

10 besteld en betaald, daarna voor een andere vriend nog 1 losse gekocht. Kan blijkbaar?

Ticketmaster heeft de boel niet helemaal op orde denk ik. Maarja, ¤10 servicekosten per ticket is ook belachelijk als je 10 in 1 keer koopt.
Had ik dus ook.
pi_177123193
En ook hier kaarten gekocht, toch weer een mooi vooruitzicht dit jaar *O*
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_177123647
Morgen komt Leeds/Reading met hun eerste lichting. Benieuwd of daar nog wat tussenzit voor ons.
pi_177127275
Jamie xx mag ook wel een setje doen op Lowlands
pi_177128353
Ik wil gewoon N.E.R.D., Vampire Weekend en Fleet Foxes :)
pi_177138767
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:32 schreef Mr-Brightside het volgende:
Jamie xx mag ook wel een setje doen op Lowlands
Yes please
pi_177144876
Nou de Reading/Leeds line-up is bekend. Kings Of Leon zie ik niet echt komen. En ik kan me niet voorstellen dat Fall Out Boy daar de headliner is? Heel vreemd affiche, waarvan van mij alleen nog Sigrid, Panic At The Disco! (maar niet zo'n hoge spot), The Wombats mogen komen.

Verder een heel matig affiche daar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:08:44 #272
405621 eteen
dial t for techno
pi_177145927
verder wel interessante info, Kendrick en Dua Lipa op vrijdag dus en Bicep op zondag.
meestal hengelen ze daar wel de grote toerende namen binnen, dus als dit dat de grote toerende namen zijn.... dan doet LL het helemaal niet slecht!

Verder mogen er wat mij betreft wel een paar doorschuiven naar de polder, Diplo, Sigrid, Netsky, Magician, KOL...
pi_177145929
Ondanks dat ik ze in september (?) nog gezien heb, mag Papa Roach ook nog wel doorkomen naar Biddinghuizen
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_177146437
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:08 schreef eteen het volgende:
verder wel interessante info, Kendrick en Dua Lipa op vrijdag dus en Bicep op zondag.
meestal hengelen ze daar wel de grote toerende namen binnen, dus als dit dat de grote toerende namen zijn.... dan doet LL het helemaal niet slecht!

Verder mogen er wat mij betreft wel een paar doorschuiven naar de polder, Diplo, Sigrid, Netsky, Magician, KOL...
Dit is het weekend na LL, dus die dagen gaan niet op ;)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:39:28 #275
405621 eteen
dial t for techno
pi_177146488
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:37 schreef Niveath het volgende:
Dit is het weekend na LL, dus die dagen gaan niet op
toch eens stoppen met dat zuipen op maandagavond...dan mis ik toch die scherpte op dinsdagochtend
pi_177148595
Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 13-02-2018 om 11:52:14 In een Podcast van anderhalf uur vroegen @rubenkooren en @jordiwarners festivaldirecteur Eric van Eerdenburg het hemd van het lijf over alle inside info rondom Lowlands: https://t.co/XKbIBqTT9o #LL18 https://t.co/QKS3N6TsWb reageer retweet
Ik kan het helaas niet afluisteren hier... maar nog iets interessant te horen?
pi_177150042
Aantal punten:
- Het idee dat Lowlands als totaalervaring niet afhankelijk is van headliners is losgelaten en de headliners worden noodzakerlijkwijs steeds groter
- De lineup is nog lang niet rond en er komen misschien nog headlinergrootte namen bij
- Veel concurrentie uit buitenland omtrent bedragen die geboden worden voor artiesten
- Eminem, Radiohead en Justin Timberlake uitgesloten
- Grote act weggekaapt door een festival in Japan (N.E.R.D.??? Of bedoeld hij toch iets van Summer Sonic zoals QOTSA??)

[ Bericht 6% gewijzigd door indiaantje89 op 13-02-2018 13:45:34 ]
pi_177150812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal punten:
- Het idee dat Lowlands als totaalervaring niet afhankelijk is van headliners is losgelaten en de headliners worden noodzakerlijkwijs steeds groter
- De lineup is nog lang niet rond en er komen misschien nog headlinergrootte namen bij
- Veel concurrentie uit buitenland omtrent bedragen die geboden worden voor artiesten
- Eminem en Justin Timberlake uitgesloten
- Grote act weggekaapt door een festival in Japan (N.E.R.D.??? Of bedoeld hij toch iets van Summer Sonic zoals QOTSA??)
Denk eerder dat hij Summer Sonic bedoeld (merk nu pas op dat daar veel acts staan die ik wel had willen zien op LL: Beck, Noel Gallagher, Portugal.the man, Rex Orange County, best zonde)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_177151416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:28 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Denk eerder dat hij Summer Sonic bedoeld (merk nu pas op dat daar veel acts staan die ik wel had willen zien op LL: Beck, Noel Gallagher, Portugal.the man, Rex Orange County, best zonde)
Zou allemaal kunnen, al vind ik dat niet allemaal grote namen (behalve Noel Gallagher, maar die stond er 2 jaar terug nog).

Ik zou gewoon graag N.E.R.D. zien, en lijkt me wel zo'n act die ze echt zouden willen hebben.
pi_177151470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal punten:
- Het idee dat Lowlands als totaalervaring niet afhankelijk is van headliners is losgelaten en de headliners worden noodzakerlijkwijs steeds groter
- De lineup is nog lang niet rond en er komen misschien nog headlinergrootte namen bij
- Veel concurrentie uit buitenland omtrent bedragen die geboden worden voor artiesten
- Eminem, Radiohead en Justin Timberlake uitgesloten
- Grote act weggekaapt door een festival in Japan (N.E.R.D.??? Of bedoeld hij toch iets van Summer Sonic zoals QOTSA??)
Waarom was/is Radiohead uitgesloten?
pi_177152052
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:46 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Waarom was/is Radiohead uitgesloten?
Heeft EvE blijkbaar aangegeven in die podcast. Zal wel gewoon niet touren gok ik.
pi_177153842
Geen Timberlake, geen Eminem.
జ్ఞ‌ా
pi_177153849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal punten:
- Het idee dat Lowlands als totaalervaring niet afhankelijk is van headliners is losgelaten en de headliners worden noodzakerlijkwijs steeds groter
- De lineup is nog lang niet rond en er komen misschien nog headlinergrootte namen bij
- Veel concurrentie uit buitenland omtrent bedragen die geboden worden voor artiesten
- Eminem, Radiohead en Justin Timberlake uitgesloten
- Grote act weggekaapt door een festival in Japan (N.E.R.D.??? Of bedoeld hij toch iets van Summer Sonic zoals QOTSA??)
Ah die had je al ^O^
జ్ఞ‌ా
pi_177157651
Jank pop, speelgoed rap, suffe elektronische deuntjes (Fatima Yamaha bv.) en singer songwriters met geforceerde super breekbare liedjes (geen slaappillen meer nodig). Voor mij is er tot nu toe geen reden om weer eens te gaan kijken ( ja ja zeurpiet). De line-up tot dusver is weinig groovy en geestveruimend

Leftfield, David Byrne (mits hij voldoende Talking heads nummers speelt :) ) en Colin Benders (goed bezig) mogen wat mij betreft wel geboekt worden. Ik vraag me trouwens af waarom de Hollandse funkers van Gotcha! nog nooit geboekt zijn.
pi_177158372
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:08 schreef eteen het volgende:
verder wel interessante info, Kendrick en Dua Lipa op vrijdag dus en Bicep op zondag.
meestal hengelen ze daar wel de grote toerende namen binnen, dus als dit dat de grote toerende namen zijn.... dan doet LL het helemaal niet slecht!

Verder mogen er wat mij betreft wel een paar doorschuiven naar de polder, Diplo, Sigrid, Netsky, Magician, KOL...
Als Bicep zondag nacht is ga ik echt liggen janken man
  dinsdag 13 februari 2018 @ 18:42:02 #286
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177158391
Lineup is echt prima voor Lowlands, maar voor mij niet. Gaat hem voor mij toch niet meer worden met LL vrees ik, ben uiteindelijk dan toch teveel afgehaakt bij de genres die groot zijn bij de doelgroep.
Er zit genoeg kwaliteit bij, maar vrijwel niets dat ik thuis echt regelmatig opzet of waar ik van sta te springen bij de gedachte ze live te zien. Voor het nachtprogramma kwam ik sowieso al niet, de Charlie, een van de tenten waar ik graag rond hing om kleinere nieuwe dingen die wel in mijn straatje liggen te ontdekken is ook eens weg etc etc. Enige wat ik wel echt mis is sfeer en de lol met de mensen waarmee we altijd gaan, maar dat is uiteindelijk toch niet meer genoeg.

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177158836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:42 schreef TAV74 het volgende:
Lineup is echt prima voor Lowlands, maar voor mij niet. Gaat hem voor mij toch niet meer worden met LL vrees ik, ben uiteindelijk dan toch teveel afgehaakt bij de genres die groot zijn bij de doelgroep.
Er zit genoeg kwaliteit bij, maar vrijwel niets dat ik thuis echt regelmatig opzet of waar ik van sta te springen bij de gedachte ze live te zien. Voor het nachtprogramma kwam ik sowieso al niet, de Charlie, een van de tenten waar ik graag rond hing om kleinere nieuwe dingen die wel in mijn straatje liggen te ontdekken is ook eens weg etc etc. Enige wat ik wel echt mis is sfeer en de lol met de mensen waarmee we altijd gaan, maar dat is uiteindelijk toch niet meer genoeg.

[ afbeelding ]
Het is een beetje een 3FM festival geworden (leuk voor degenen die daarvan houden natuurlijk).
Ik weet nog het moment dat 3FM zich letterlijk bij de poort meldde, Giel Beelen stond bij de ingang op donderdag volgens mij platen te draaien oid, en toen hij begon te praten door de microfoon werd hij massaal uitgefloten door duizenden wachtenden :7 , maar het heeft helaas niet geholpen.
pi_177162951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:02 schreef wattel het volgende:

[..]

Het is een beetje een 3FM festival geworden (leuk voor degenen die daarvan houden natuurlijk).
Ik weet nog het moment dat 3FM zich letterlijk bij de poort meldde, Giel Beelen stond bij de ingang op donderdag volgens mij platen te draaien oid, en toen hij begon te praten door de microfoon werd hij massaal uitgefloten door duizenden wachtenden :7 , maar het heeft helaas niet geholpen.
Ja in die caravan toch? Op de poort bij de polsbandjes
pi_177163275
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:56 schreef alopio het volgende:

[..]

Ja in die caravan toch? Op de poort bij de polsbandjes
Ja, bovenop de poort, caravan kan ik me niet meer herinneren.
pi_177163366
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:02 schreef wattel het volgende:

[..]

Het is een beetje een 3FM festival geworden (leuk voor degenen die daarvan houden natuurlijk).
Ik weet nog het moment dat 3FM zich letterlijk bij de poort meldde, Giel Beelen stond bij de ingang op donderdag volgens mij platen te draaien oid, en toen hij begon te praten door de microfoon werd hij massaal uitgefloten door duizenden wachtenden :7 , maar het heeft helaas niet geholpen.
Wat is er zo 3FM aan deze line-up dan?
pi_177163842
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat is er zo 3FM aan deze line-up dan?
Veel van de bevestigde acts vind ik nogal een mainstream luisterliedjes karakter hebben. Maar goed, er moeten nog veel acts bevestigd worden.
pi_177164136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:17 schreef wattel het volgende:

[..]

Veel van de bevestigde acts vind ik nogal een mainstream luisterliedjes karakter hebben. Maar goed, er moeten nog veel acts bevestigd worden.
Het is maar waar je het in zoekt. Lowlands heeft in hun grote tenten toch altijd 3FM achtige luister muziek gehad? Ik snap niet wat daar nu anders aan is.

Ja die line-ups van 10 a 15 jaar geleden zien er fantastisch uit achteraf gezien. Maar toen was de muziek scene ook heel anders dan nu. Want de namen die je noemt zijn ook verouderd (behalve Colin Benders maar die stond er vorig jaar al).

Het is ook niet zo dat ik dagelijks Protomartyr, Grizzly Bear, Brockhampton, Bicep, David August, Floating Poins of HO99O9 dagelijks op 3FM voorbij hoor komen? En we zien pas bij lichting 1 joh, het interessante moet komen, Lowlands ging toch nooit om de headliners? Waarom zou je daar nu plots wel zo om geven?
pi_177165339
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:25 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het is maar waar je het in zoekt. Lowlands heeft in hun grote tenten toch altijd 3FM achtige luister muziek gehad? Ik snap niet wat daar nu anders aan is.

Ja die line-ups van 10 a 15 jaar geleden zien er fantastisch uit achteraf gezien. Maar toen was de muziek scene ook heel anders dan nu. Want de namen die je noemt zijn ook verouderd (behalve Colin Benders maar die stond er vorig jaar al).

Het is ook niet zo dat ik dagelijks Protomartyr, Grizzly Bear, Brockhampton, Bicep, David August, Floating Poins of HO99O9 dagelijks op 3FM voorbij hoor komen? En we zien pas bij lichting 1 joh, het interessante moet komen, Lowlands ging toch nooit om de headliners? Waarom zou je daar nu plots wel zo om geven?
Biceps en floating point vind ik interessant, HO99O9 niet mijn ding maar zeker een goede aanvulling, ik vind persoonlijk dat op een 3 daags festival er voonamelijk een dansbare muzikale vibe gecreeërd moet worden (ongeacht het genre), de meesten komen er ten slotte om te feesten. Maar dat is mijn persoonlijke smaak!, en voorheen werd die beter bediend op lowlands.
Op enkele uitzonderingen na kijk ik niet echt naar headliners.
Ik wist niet dat Colin Benders vorig jaar van de partij was, netjes.
En wat betreft verouderde namen, het hangt helemaal van hun huidige mindset af of het de moeite is om te boeken, de Pixies van nu hoef ik bijvoorbeeld niet te zien, die brengen niet meer de vibe die ze 25 jaar geleden lieten horen.
Van David Byrne weet ik dat hij de afgelopen jaren nog goede shows heeft neergezet (dus ga zeker kijken als je naar DTRH gaat).
pi_177166242
Giel stond niet met die caravan bij de polsbandjes volgens mij, eerder halverwege de wachtrij
pi_177171961
Door Tame Impala kan ook een streep, staan in Japan. Misschien was dat de naam waar EvE op doelde.
pi_177172144
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Giel stond niet met die caravan bij de polsbandjes volgens mij, eerder halverwege de wachtrij
En hij reed op zijn buggy rond op de camping voor die camping radio. In 2005 zat hij ineens in mijn tent toen ik terug kwam van de toilet. Niet zo'n fijne verrassing...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_177178482
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:50 schreef chansadres het volgende:

[..]

En hij reed op zijn buggy rond op de camping voor die camping radio. In 2005 zat hij ineens in mijn tent toen ik terug kwam van de toilet. Niet zo'n fijne verrassing...
Dat gun je niemand nee
pi_177178504
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Giel stond niet met die caravan bij de polsbandjes volgens mij, eerder halverwege de wachtrij
Maar ze hadden toch een “studio” gebouwd op die polsbandjes ding, of was dat halverwege? Maar wel ergens bovenop iig waar je onderdoor liep
pi_177178547
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:19 schreef alopio het volgende:

[..]

Maar ze hadden toch een “studio” gebouwd op die polsbandjes ding, of was dat halverwege? Maar wel ergens bovenop iig waar je onderdoor liep
Halverwege volgens mij, waar de 1e hekken wel eens staan. In mijn beleving stond die caravan op een stellage waar je omheen kon lopen.
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:33:42 #300
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177178761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Door Tame Impala kan ook een streep, staan in Japan. Misschien was dat de naam waar EvE op doelde.
-O- jammer
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')