abonnement Unibet Coolblue
pi_176857159
Tien invallenDe politie heeft invallen gedaan op ongeveer tien locaties in Oost-Brabant, Limburg en Gelderland in verband met een onderzoek naar de handel in chemicaliën en verdovende middelen. Vijf mannen zijn aangehouden. Een arrestatieteam was nodig omdat twee verdachten mogelijk vuurwapengevaarlijk zouden zijn.

De invallen waren rond 06.00 uur in onder meer woningen en loodsen in Geldrop, Helmond, Someren, Venlo, Venray, Nieuw Bergen en Velddriel. De vijf verdachten werden meteen bij de start van de actie aangehouden. In Velddriel werden ruim 70 vaten met chemicaliën gevonden in een loods.

De verdachten zijn vier mannen uit Geldrop van 57, 52, 41, en 28 jaar en een 27-jarige man uit Venlo. De aanhoudingen van de 52-jarige hoofdverdachte en de 27-jarige verdachte in Venlo werden door een arrestatieteam gedaan.

Het vijftal zit vast voor verder onderzoek en zit in volledige beperkingen, wat betekent dat ze geen contact mogen hebben met de buitenwereld.

De politie gaat nog een groot gedeelte van de dag door met de doorzoekingen.

Zuid-Nederland heeft al geruime tijd last van georganiseerde (drugs)criminaliteit. Volgens voormalig hoofdcommissaris Hans Vissers (63) van de politie-eenheid Zeeland-West-Brabant is de georganiseerde criminaliteit 'diep geworteld in met name delen van de Brabantse samenleving'. Eind vorig jaar deed de politie ook al tientallen invallen in Brabant en Limburg, toen in de strijd tegen synthetische drugs.

https://www.ad.nl/binnenl(...)rugshandel~a8576084/

Als ze die nou vasthouden tot en met 18 maart, kunnen ze tenminste niet in gemeenteraden terechtkomen.
pi_176857183
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Als ze die nou vasthouden tot en met 18 maart, kunnen ze tenminste niet in gemeenteraden terechtkomen.
Onzin.
U MAD?
pi_176858096
Erg veel succesvolle invallen de laatste dagen.
Ik vermoed dat ze via inbeslaggenomen telefoons een redelijk inzicht hebben gekregen in de criminele netwerken.
  woensdag 31 januari 2018 @ 12:37:20 #4
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176858930
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:48 schreef aegir_de_viking het volgende:
Erg veel succesvolle invallen de laatste dagen.
Ik vermoed dat ze via inbeslaggenomen telefoons een redelijk inzicht hebben gekregen in de criminele netwerken.
Mag toch aannemen dat dit soort organisaties er in ieder geval voor zorgen dat ze telefoons gebruiken die niet voor de politie toegankelijk zijn en met niet herleidbare apps werken (zoals Telegram).
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 31 januari 2018 @ 13:07:53 #5
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_176859591
Free the planet # War On Drugs # Legalize, Legalize, Legalize *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:56:06 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_176865737
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:48 schreef aegir_de_viking het volgende:
Erg veel succesvolle invallen de laatste dagen.
Ik vermoed dat ze via inbeslaggenomen telefoons een redelijk inzicht hebben gekregen in de criminele netwerken.
Maar wanneer zijn alle drugs nou eindelijk de wereld uit?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_176866553
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:48 schreef aegir_de_viking het volgende:
Erg veel succesvolle invallen de laatste dagen.
Ik vermoed dat ze via inbeslaggenomen telefoons een redelijk inzicht hebben gekregen in de criminele netwerken.
Die succesvolle invallen zijn wel een beetje aan de late kant. Waarschijnlijk zijn er toch teveel criminele infiltranten bij justitie werkzaam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')