abonnement Unibet Coolblue
pi_176889033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

40 worden viel ook wel mee maar 41 dat gaat toch echt de doodskant op
aansteller ;)
pi_176889091
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:42 schreef Goitske het volgende:

[..]

ja en als je de 50 hebt gehad kun je de kist bestellen ;)
Nogmaals ehhhh :(
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 1 februari 2018 @ 18:56:35 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176889184
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

40 worden viel ook wel mee maar 41 dat gaat toch echt de doodskant op
-O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 februari 2018 @ 18:59:25 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_176889231
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ehhhhh }:|
Yep, het einde is in zicht lieverd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_176889245
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yep, het einde is in zicht lieverd
Bij ieder begin is het einde in zicht :P
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:01:24 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176889259
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bij ieder begin is het einde in zicht :P
Uniek is langer, en ze kijkt daardoor wellicht van een ander perspectief?
Dat het voor haar dichterbij lijkt? :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:06:28 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_176889337
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bij ieder begin is het einde in zicht :P
:D

Ik leef al in reservetijd...
Als je van de hoogste trede van een houden wenteltrap afvalt en met je hoofd en nek tegen de voordeur beland en alleen met een gebroken heup en gekneusde schouders, ribben eraf komt...
Had ik dood kunnen vallen dan had ik er niks van gemerkt, ook wel fijn om te weten :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_176889382
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D

Ik leef al in reservetijd...
Als je van de hoogste trede van een houden wenteltrap afvalt en met je hoofd en nek tegen de voordeur beland en alleen met een gebroken heup en gekneusde schouders, ribben eraf komt...
Had ik dood kunnen vallen dan had ik er niks van gemerkt, ook wel fijn om te weten :')
och iets vergelijkbaars gehad en gebroken bovenarm en pols (die wel dagelijks nog opspeelt met pech), maar ik voel dat toch echt anders..... (ik vind mezelf een jonge blom en ben ik dat dus ook) *kop in zand steekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:11:47 #284
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176889437
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:01 schreef derLudolf het volgende:
In NL mogen de 'echte' bretzels toch niet. Zit een of ander rijsmiddel met ammonium erin?
Nee, Gaat om het rijsmiddel maar om de natronloogoplossing waar ze in gedompeld worden voor het bakken die voor de korst zorgt. Sommige inspecteurs van de VWA menen dat dit verboden is, maar afaik staat het niet in de warenwet.
Bakkers krijgen tijdens hun opleiding vaak te horen dat het in NL verboden is. Maar ik kan me een post herinneren van iemand hier op fok (weet niet meerwie) over een dame die een bretzelbakkerij wilde beginnen en dat tot de bodem uitgezocht had.
Ammoniumcarbonaat is gewoon toegestaan in de EU. Wordt bv in eierkoeken gebruikt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:40:02 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176889918
@Frantic vaar jij hier ook wel eens?

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176889990
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:08 schreef liedetector het volgende:

[..]

.. (ik vind mezelf een jonge blom en ben ik dat dus ook) *kop in zand steekt
Hier nog één. Geest is een jong ding (nou t lijf nog)
We have far more in common than that which devides us..
pi_176889991
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:

40 worden viel ook wel mee maar 41 dat gaat toch echt de doodskant op
Ik vond 40 worden echt heel erg :'( (serieus :@ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176890044
Waarom?

Ik vind mijn ouder wordende kop veel erger. Dat zou echt niet moeten mogen. Maar dat hangt niet aan een specifieke leeftijd vast.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176890086
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond 40 worden echt heel erg :'( (serieus :@ )
Dat had ik met 30!!! Echt verschrikkelijk. Een van de stomste dagen van mijn leven.

En er is werkelijk waar geen rationele verklaring voor, kan er geen geven.

40 kijk ik dan juist weer naar uit, dat lijkt me dan weer een stuk minder erg gek genoeg :D Nog 2 jaar..
pi_176890116
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Waarom?

Ik vind mijn ouder wordende kop veel erger. Dat zou echt niet moeten mogen. Maar dat hangt niet aan een specifieke leeftijd vast.
Ik weet het niet. Dertig worden vond ik helemaal niet erg, was prima. Voelde me eindelijk volwassen. Alhoewel ik dat geloof ik nooit echt geworden ben :') Veertig klonk ineens oud. Ik was hoogst ongelukkig die dag :D Het gaat nu wel weer. Het voelt toch eigenlijk niet anders dan dertig zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176890151
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Dertig worden vond ik helemaal niet erg, was prima. Voelde me eindelijk volwassen. Alhoewel ik dat geloof ik nooit echt geworden ben :') Veertig klonk ineens oud. Ik was hoogst ongelukkig die dag :D Het gaat nu wel weer. Het voelt toch eigenlijk niet anders dan dertig zijn.
Hehe ik had het dus andersom. Ergens vond ik het heel erg om 20'er af te zijn.. de 40 voorbij gaat me juist rust geven denk ik. Maar zoals ik zei: echt een rationele verklaring is het niet.
pi_176890155
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Dertig worden vond ik helemaal niet erg, was prima. Voelde me eindelijk volwassen. Alhoewel ik dat geloof ik nooit echt geworden ben :') Veertig klonk ineens oud. Ik was hoogst ongelukkig die dag :D Het gaat nu wel weer. Het voelt toch eigenlijk niet anders dan dertig zijn.
ik word over net iets minder dan 3 weken 30 en ik vind het wel een dingetje hoor :X
pi_176890175
Alles in je leven wat je kunt vieren moet je vieren.
Of dan nou je verjaardag is,dat de zon schijnt of dat je de eerste jonge diertjes ziet.
Wees blij dat je die dag, het jaar of het moment hebt gekregen!

Niet iedereen is het gegund en ik ben hier afgelopen jaar nog meer bewust van geworden. Collega zei altijd het is elke dag feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Helaas heb ik in december haar crematie mogen bijwonen. Ze is 62 geworden -O-
pi_176890214
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Geest is een jong ding (nou t lijf nog)
moet zeggen dat met wat ik dagelijks doe ik serieus volwassenkerels in de bloei van hun leven zie die mij niet bijbenen op zowel volhouden als op spierkracht, dus ik zeik precies niks!
pi_176890220
Ik heb niets erg gevonden, maar over 3,5 jaar 60 is wel even slikken
We have far more in common than that which devides us..
pi_176890230
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Waarom?

Ik vind mijn ouder wordende kop veel erger. Dat zou echt niet moeten mogen. Maar dat hangt niet aan een specifieke leeftijd vast.
klopt ik had op mn 29ste al een oude kop en das daarna gelukkig weer even blijven stilstaan (gaat laatste tijd wel weer hard liujkt het, heel vaag)
pi_176890236
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:52 schreef Goitske het volgende:
Alles in je leven wat je kunt vieren moet je vieren.
Of dan nou je verjaardag is,dat de zon schijnt of dat je de eerste jonge diertjes ziet.
Wees blij dat je die dag, het jaar of het moment hebt gekregen!

Niet iedereen is het gegund en ik ben hier afgelopen jaar nog meer bewust van geworden. Collega zei altijd het is elke dag feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Helaas heb ik in december haar crematie mogen bijwonen. Ze is 62 geworden -O-
dat is ook zeker zo maar ik geef er helemaal niks om dus ik vier het niet met vrienden/familie, met mn 29e verjaardag zat ik in NYC en ik wil de traditite erin houden met mijn verjaardag weg te gaan, dit jaar naar Praag (kon niet zo lang verlof opnemen) en heb een massage geboekt in het hotel daar en 2 uur prive spa *O*
pi_176890257
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb niets erg gevonden, maar over 3,5 jaar 60 is wel even slikken
50 was ook prima?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176890259
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb niets erg gevonden, maar over 3,5 jaar 60 is wel even slikken
dat heeft mijn meisie ook (wel net iets meer dan 3,5 jaar.....maar toch zoveel scheelt dat niet)
pi_176890310
Hej
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')