abonnement Unibet Coolblue
pi_176834809
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:45 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had, heeft het er ook mee te maken dat het Steele-dossier gebruikt zou zijn als een argument om de FISA te geven, en dat mag niet volgens sommige Republikeinen want dat was 'opposition research' en fake news.
Ja, dat valt onder de te makkelijk gegeven FISA.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176834859
Ook grappig trouwens dat vorige week men hier nog heilig van overtuigd was dat de memo niet vrijgegeven zou worden en dat de reps tegen zouden stemmen.
pi_176834904
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Refragmental het volgende:
Ook grappig trouwens dat vorige week men hier nog heilig van overtuigd was dat de memo niet vrijgegeven zou worden en dat de reps tegen zouden stemmen.
Quotes to back this up? Volgens mij was de consensus namelijk dat de republikeinen alles zouden doen om onderzoek tegen de werken, dus hoewel ze er niet eens echt vertrouwen in hadden, deze memo het daglicht wel zou zien. Niet zo slachtofferen.
pi_176834982
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tegelijkertijd weet jij dat de memo gewoon zuivere koffie is en dat de memo van de Democraten alleen bedoeld is om mensen af te leiden van deze memo. Ook zonder te weten wat er in staat.

Maar verder wil ik best een wedje met je leggen over de inhoud hoor.
Ik heb geen idee wat er in de memo staat, ik ben niet diegene die de FISA memo bij voorbaat wegwuift.

De democratenmemo daarentegen is opgesteld als paniekreactie op de toen mogelijke vrijgave van de FISA memo, democraten lijken echt in paniek te zijn, Nancy Pelosi gisteren bij Cuomo was daar een leuk voorbeeld van met haar onsamenhangend verhaal.
Het feit dat ze absoluut tegen transparantie zijn en komen met redenen die daarna makkelijk ontkracht zijn. Zo zou het gevaarlijk zijn want toont interne werking van FBI en DoJ enzo, terwijl Wray de memo heeft gezien en het niet tegen lijkt te houden. Zegt mij genoeg.
pi_176835090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat er in de memo staat, ik ben niet diegene die de FISA memo bij voorbaat wegwuift.

De democratenmemo daarentegen is opgesteld als paniekreactie op de toen mogelijke vrijgave van de FISA memo, democraten lijken echt in paniek te zijn, Nancy Pelosi gisteren bij Cuomo was daar een leuk voorbeeld van met haar onsamenhangend verhaal.
Het feit dat ze absoluut tegen transparantie zijn en komen met redenen die daarna makkelijk ontkracht zijn. Zo zou het gevaarlijk zijn want toont interne werking van FBI en DoJ enzo, terwijl Wray de memo heeft gezien en het niet tegen lijkt te houden. Zegt mij genoeg.
Nou, doe dan eens een voorspelling. Doe eens gek.

Verder kan Wray het vrijgeven van de memo niet tegenhouden, dus dat is irrelevant.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176835186
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, doe dan eens een voorspelling. Doe eens gek.

Verder kan Wray het vrijgeven van de memo niet tegenhouden, dus dat is irrelevant.
Wray kan inderdaad niet tegenhouden, maar kan wel aangeven dat memo inderdaad schadelijk is zoals de dems beweren. Maar dat heeft hij dus niet gedaan.
pi_176835197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat er in de memo staat, ik ben niet diegene die de FISA memo bij voorbaat wegwuift.

De democratenmemo daarentegen is opgesteld als paniekreactie op de toen mogelijke vrijgave van de FISA memo, democraten lijken echt in paniek te zijn, Nancy Pelosi gisteren bij Cuomo was daar een leuk voorbeeld van met haar onsamenhangend verhaal.
Het feit dat ze absoluut tegen transparantie zijn en komen met redenen die daarna makkelijk ontkracht zijn. Zo zou het gevaarlijk zijn want toont interne werking van FBI en DoJ enzo, terwijl Wray de memo heeft gezien en het niet tegen lijkt te houden. Zegt mij genoeg.
Wat een onzin. En wat zegt het feit dat je selectief reageert toch weer veel over je.

Als iemand een eenzijdig verhaal uitbrengt en de andere kant daarop reageert of meer informatie vrij wil geven omdat dat een correctere weergave van de waarheid mogelijk maakt, is dat nog geen paniekreactie. Dat je de Democraten ervan beticht tegen transparantie te zijn maakt het extra hilarisch, want het hele idee van hun eigen memo is dat ze aanvullende informatie willen vrijgeven.
pi_176835307
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat een onzin. En wat zegt het feit dat je selectief reageert toch weer veel over je.

Als iemand een eenzijdig verhaal uitbrengt en de andere kant daarop reageert of meer informatie vrij wil geven omdat dat een correctere weergave van de waarheid mogelijk maakt, is dat nog geen paniekreactie. Dat je de Democraten ervan beticht tegen transparantie te zijn maakt het extra hilarisch, want het hele idee van hun eigen memo is dat ze aanvullende informatie willen vrijgeven.
Volgens mij wilden de democraten de memo zelfs voor interne vrijgave tegenhouden zonder dat ze echt wisten wat erin stond. Wat een transparantie.

En ik kan helaas niet overal op reageren, voornamelijk omdat de helft gewoon getroll en uitlokking is, en omdat ik ook nog bezig ben met andere zaken.

Nog een leuke uit de oude doos btw

quote:
13s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:39 schreef Re het volgende:
Het is natuurlijk gewoon absurd dat de GOP zo hoog van de toren blaast hoe erg het wel niet is die memo terwijl ze weten dat ze hem toch niet mogen vrijgeven, en dan de bots maar hashtaggen :')
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 11:15:24 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176835335
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wray kan inderdaad niet tegenhouden, maar kan wel aangeven dat memo inderdaad schadelijk is zoals de dems beweren. Maar dat heeft hij dus niet gedaan.
Wat Wray wel heeft gedaan, is zijn zorgen geuit over het vrijgeven en hij heeft de commissie gevraagd een toelichting te mogen geven. De commissie reageerde daarom door de stemming te vervroegen zodat die toelichting niet gegeven kon worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 11:19:34 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176835394
carter page finally realizes he’d better stop talking

quote:
Once a little-known foreign-policy adviser to the Donald Trump campaign, Carter Page has risen to national prominence over the past year, not only for his questionable Russian ties and curious fashion sense, but for a string of incredibly ill-advised and potentially self-incriminating interviews. After one such exchange, MSNBC host Chris Hayes even expressed concern for the self-styled “Russian energy expert”: “I genuinely hope, Carter, that you’re innocent of everything, because you’re doing a lot of talking,” he said. “It’s either admirably bold or reckless, but I guess we’ll find out.”

All of which makes Monday’s news surprising: according to Politico, Page declined to comment on a New York Times report alleging that the classified memo compiled by Congressman Devin Nunes’s office reveals that Deputy Attorney General Rod Rosenstein improperly approved an application to extend surveillance of Page last spring. “I’m still awaiting the facts,” Page told the outlet via text, adding that he’s waiting for a response to his Freedom of Information Act request seeking information on any F.B.I. surveillance involving him in 2016 and after. When pressed, Page told Politico, “U.S.-Russia relations has been dominated by misunderstandings throughout much of the past 70 years since the original McCarthy era,” and added, “I harbor no ill will towards anyone for past xenophobic biases and only hope that justice is eventually served.”

Page’s uncharacteristic restraint may be tested on Monday night, when the House Intelligence Committee is expected to vote on declassifying the controversial Nunes memo, which allegedly proves that F.B.I. and D.O.J. officials sought to conceal the extent to which their surveillance of Page was influenced by the infamous Steele dossier (a document that Page himself has dubbed the “dodgy” dossier). That said, U.S. law enforcement’s interest in Page dates back to 2013, when Russian operatives sought to recruit him as a spy, but apparently gave up after observing that Page was, in their words, “an idiot.”

Ex-press secretary Sean Spicer offered up a similar characterization of Page during an interview with MSNBC on Monday. When asked whether he believed that Page was acting as a Russian agent during the 2016 election, Spicer replied, “I don’t think Carter Page acted as anything but a clown.”

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176835429
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wray kan inderdaad niet tegenhouden, maar kan wel aangeven dat memo inderdaad schadelijk is zoals de dems beweren. Maar dat heeft hij dus niet gedaan.
Hij wilde langskomen om zijn problemen met die memo te delen.

https://www.politico.com/(...)assified-memo-374688

Maar dat hebben ze niet afgewacht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176835534
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij wilde langskomen om zijn problemen met die memo te delen.

https://www.politico.com/(...)assified-memo-374688

Maar dat hebben ze niet afgewacht.
Straks even lezen.
pi_176835558
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Straks even lezen.
Oh, ik ging er vanuit dat je al wel ingelezen was over dit verhaal, gezien je nogal stellige statements.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176835615
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oh, ik ging er vanuit dat je al wel ingelezen was over dit verhaal, gezien je nogal stellige statements.
Daarvoor is dit een discussieforum, zodat we elkaar kunnen wijzen op nieuwe feiten. Niet iedereen leest hetzelfde nieuws.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:40:26 #90
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176835722
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oh, ik ging er vanuit dat je al wel ingelezen was over dit verhaal, gezien je nogal stellige statements.
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:45:30 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_176835806
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:13 schreef Refragmental het volgende:

Nog een leuke uit de oude doos btw

[..]

ja, ze wisten toch dondersgoed dat die memo op dat moment niet vrijgegeven mocht worden, ondertussen wel de boel een perfecte frame proberen op te dringen...

zo doorzichtig allemaal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 12:12:03 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176836267


_O-
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 12:12:15 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176836271
https://www.politico.com/(...)tate-of-union-376326

quote:
President Donald Trump’s critics are already lining up to undercut his infrastructure proposal — the purported bipartisan centerpiece of Tuesday’s State of the Union speech — as a giveaway to his well-connected friends and a rollback of popular environmental protections.

Even before the president formally calls for a deal to help rebuild the nation’s aging infrastructure, a watchdog nonprofit stocked with former Democratic aides is ramping up a campaign to discredit his plan as “a blueprint for cronyism.”

The group Democracy Forward will release a report Tuesday that alleges potential conflicts of interest on Trump’s infrastructure advisory council, which was disbanded last summer. The board was led by two of Trump’s longtime New York developer allies, Richard LeFrak and Steven Roth, who were tapped to help shape his plan to shore up roads and bridges by leveraging public money with private investors’ involvement.

Among the potential minefields the group singles out are lobbying by LeFrak's company against flood risk regulations that the Trump administration axed last year and the prospect that Roth's company would benefit from a public-private partnership in the works to build a new Penn Station in New York City.

[...]
Blueprint for Cronyism: Trump’s Infrastructure Plan
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176836619
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef Re het volgende:
dat land gaat constitutioneel naar de kloten...
Ja dat is het meest tragische. Het is bij de GOP een soort all-in. Alle kaarten op Trump en hopen dat ie lang genoeg blijft zitten om het beleid er doorheen te stampen. Als de rook straks optrekt ben ik benieuwd hoe de geschiedenis zal oordelen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 13:18:21 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176837288
RepAdamSchiff twitterde op maandag 29-01-2018 om 17:30:03 The same President who excoriated Clinton after FBI found her handling of classified info extremely careless, now urges release of classified info that DOJ has called “extraordinarily reckless.” He’s consistent — consistently self-serving. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176837478
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Refragmental het volgende:
Ook grappig trouwens dat vorige week men hier nog heilig van overtuigd was dat de memo niet vrijgegeven zou worden en dat de reps tegen zouden stemmen.
Ja, bizar. Het lijkt er nu op dat de Republikeinen samenwerken met de Russen. De Russische trolfabriek zat #releasethememo vol te promoten.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:07:02 #97
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176838258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:28 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Ja, bizar. Het lijkt er nu op dat de Republikeinen samenwerken met de Russen. De Russische trolfabriek zat #releasethememo vol te promoten.
Inderdaad, het stond aan de top van de Trolllijst. En het klootjesvolk trapt er nog in ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176838545
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Refragmental het volgende:
Ook grappig trouwens dat vorige week men hier nog heilig van overtuigd was dat de memo niet vrijgegeven zou worden en dat de reps tegen zouden stemmen.
Waarom zit je zo te liegen?
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 14:21:33 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176838621
http://www.msnbc.com/the-(...)-trump-1148985923850

Een arbeider van Carrier vertelt wat....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')