abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176820645
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:09 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat kan het gevoel en de voldoening van sex dan vervangen?
Dat is voor iedereen anders, ga dat uitzoeken voor jezelf in plaats van iets te blijven nastreven wat blijkbaar niet voor jou is weggelegd.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:14:18 #27
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176820679
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:12 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Dat is voor iedereen anders, ga dat uitzoeken voor jezelf in plaats van iets te blijven nastreven wat blijkbaar niet voor jou is weggelegd.
Ik wil dat je die vraag eens voor jezelf probeert te beantwoorden. Zodat je inziet hoe stomzinnig je comment werkelijk is.

quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:09 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Ja dat zijn de experts op het gebied van erecties krijgen :)
veel ervaring met mannelijke partners?

quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:11 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

drank en drugs
Drank geeft niet diezelfde voldoening van klaarkomen. Drank geeft alleen een (andere) roes. Drugs nooit geprobeerd.
pi_176820768
Denk dat het bullshit is. Heeft gewoon vooral vaak met spanning, met anderen dingen bezig zijn te maken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176820770
TS heeft volgens mij geen medicijnen gestudeerd :')
pi_176820805
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:35 schreef Sadcopter het volgende:

Ik krijg overigens nogsteeds geen hulp hiervoor. Sexuologen geven allemaal aan dat ze niet worden vergoed..
Nou dan betaal je toch een keer gewoon voor de zorg die je vraagt? Succes bij de professional, als ik dit topic lees heb je die wel nodig op dit vlak.
pi_176820890
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:14 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik wil dat je die vraag eens voor jezelf probeert te beantwoorden. Zodat je inziet hoe stomzinnig je comment werkelijk is.

Samen een boswandeling van 2 uur met de hond maken door storm en regen en dan thuis lekker een warme chocomel met slagroom drinken op de bank?

Samen een lekker diner bereiden voor vrienden en zien dat iedereen geniet.

Punt is dat jij maar 1 doel in je leven hebt en dat is neuken en daar hou je je al zo 'n 20+ jaar dag en nacht mee bezig, zoekt oorzaken bij anderen ( ik krijg geen hulp).

Accepteer dat het niet gaat gebeuren en ga leven
Misschien dat het ineens onverwacht toch nog een keer gebeurd, maar gooi niet je hele leven weg vanwege 1 psychisch probleem
  maandag 29 januari 2018 @ 16:45:59 #32
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176821375
Ten eerste geven die zaken die jij noemt een totaal ander voldaan gevoel dan sex. Of zijn ze voor jou hetzelfde?

Ten tweede moet ik wel hulp kijgen als ik erom vraag. Niet: we kunnen geen somatisch verband vinden tussen patient zijn probleem en bla bla (wat ze ook zeiden ik weet het niet meer). Ik wil hulp, vraag erom. Krijg het niet/wordt afgewezen. Jullie reactie: "je wilt dat het je komt aanwaaien".

Daar kan ik pissig om worden.

Verder is sex en de drang altijd deels psychisch.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:46:37 #33
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176821390
Hmmm op mijn 16e begonnen maar ik word nog steeds niet instant nat nav een knipoog. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:48:37 #34
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176821429
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Denk dat het bullshit is. Heeft gewoon vooral vaak met spanning, met anderen dingen bezig zijn te maken.
Sex is toch altijd spannend of niet?
Maar zoveel spanning dat ik er onder lijd. Dat heb ik nooit gevoeld.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:50:28 #35
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176821456
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:19 schreef LurkJeRot het volgende:
TS heeft volgens mij geen medicijnen gestudeerd :')
Jij wel dan wijsneus?

Kunnen anti-depressiva, ook ver na stoppen ermee, eectiestoornissen veroorzaken. Ja of nee. Licht toe.

Artikel op pub-med, wat alle onderzoeken voor en tegen dit argument nogeens onderzocht concludeerde alvast, fat ze het allemaal niet exact en met zekerheid wisten. Het blijft vaag.

Het is niet zo simpel als, na gebruik van medicijnen zullen enzymen het medicijn rond receptoren afbreken ofzoietsbdergelijks.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:51:57 #36
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176821480
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:46 schreef Elpis het volgende:
Hmmm op mijn 16e begonnen maar ik word nog steeds niet instant nat nav een knipoog. :{
Niet?
And so is the past
pi_176821534
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:45 schreef Sadcopter het volgende:
Ten eerste geven die zaken die jij noemt een totaal ander voldaan gevoel dan sex. Of zijn ze voor jou hetzelfde?

Ten tweede moet ik wel hulp kijgen als ik erom vraag. Niet: we kunnen geen somatisch verband vinden tussen patient zijn probleem en bla bla (wat ze ook zeiden ik weet het niet meer). Ik wil hulp, vraag erom. Krijg het niet/wordt afgewezen. Jullie reactie: "je wilt dat het je komt aanwaaien".

Je moet hulp krijgen als je er om vraagt?
Je kunt ook hulp krijgen maar wilt er niet voor betalen, dat is iets anders.
Als het zo belangrijk voor je was geweest dan had je in al die jaren daar best geld voor kunnen vinden maar je blijft liever in de slachtoffer rol hangen.
pi_176821555
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:50 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jij wel dan wijsneus?

Kunnen anti-depressiva, ook ver na stoppen ermee, eectiestoornissen veroorzaken. Ja of nee. Licht toe.

Artikel op pub-med, wat alle onderzoeken voor en tegen dit argument nogeens onderzocht concludeerde alvast, fat ze het allemaal niet exact en met zekerheid wisten. Het blijft vaag.

Het is niet zo simpel als, na gebruik van medicijnen zullen enzymen het medicijn rond receptoren afbreken ofzoietsbdergelijks.
Maak je eigen huiswerk :{w
  maandag 29 januari 2018 @ 16:56:58 #39
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176821571
quote:
12s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Niet?
:D
Nat scherm van de koffie. Telt dat ook? :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:57:45 #40
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176821584
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:56 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maak je eigen huiswerk :{w
Oh ja "maak je eigen huiswerk". Oftewel ontwijk de vraag maar. pfoeh.. escaped.
pi_176821643
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:57 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Oh ja "maak je eigen huiswerk". Oftewel ontwijk de vraag maar. pfoeh.. escaped.
Ik ben hier puur voor mijn vermaak, sorry.
Carry on.
  maandag 29 januari 2018 @ 17:04:38 #42
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176821671
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:02 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Carry on.
Goed dat je dat gewoon toegeeft.
pi_176821727
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:04 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Goed dat je dat gewoon toegeeft.
Dacht eigenlijk dat dat wel duidelijk was, maar okee :')
pi_176821806
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:02 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Carry on.
#metoo
pi_176821807
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:48 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Sex is toch altijd spannend of niet?
Maar zoveel spanning dat ik er onder lijd. Dat heb ik nooit gevoeld.
Nee hoor. Eerste keer of met een nieuw iemand ja, maar daarna niet meer (ja in de zin van opwindend dat wel ja, maar in de zin van een nerveus: nope).
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 19:09:34 #46
434472 crew  Flogging
En toen was er koffie!
pi_176823923
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:16 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Maar je bent dan zelf ook een vrouw he. Neem me niet kwalijk. Maar je hoeft zelf geen erecties te krijgen en te behouden. Dat hoef je als vrouw zijnde namelijk niet te leren. Beetje makkelijk oordelen dan of niet?
Oh sorry, ik zal niet meer reageren.
  maandag 29 januari 2018 @ 19:13:33 #47
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176824022
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:54 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Je moet hulp krijgen als je er om vraagt?
Je kunt ook hulp krijgen maar wilt er niet voor betalen, dat is iets anders.
Als het zo belangrijk voor je was geweest dan had je in al die jaren daar best geld voor kunnen vinden
maar je blijft liever in de slachtoffer rol hangen.
Dit dus. Het kn wel, maar dan moet Sadcopter er geld aan uitgeven en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 29 januari 2018 @ 19:15:49 #48
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176824067
quote:

Jij MOET helemaal niks krijgen. Jij KUNT hulp krijgen maar dan moet je het zelf betalen, en dat wil je niet, dus zo belangrijk is het blijkbaar niet voor je.

Ja, je wil ook dat het je komt aanwaaien. Je wil seks, maar je wil er geen moeite voor doen. Je wil hulp, maar het mag je geen geld kosten. Je wil vanalles, zonder er zelf moeite voor te hoeven doen (en geld betalen voor hulp is ook moeite doen).

Maar je blijft wel hard blren dat het zo erg is allemaal. En dat topic na topic na topic na topic. Hoeveel heeft je dat nou al opgeleverd, allemaal die topics? Helemaal niks, want je bent nog geen stap dichter bij een oplossing.

Jij wil je gewoon lekker wentelen in je slachtofferrol en roeptoeteren hoe oneerlijk het allemaal is, meer niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 29 januari 2018 @ 19:39:28 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176824740
quote:

Maar als je afgewezen wordt, wordt je dan niet verwezen naar iemand die misschien wel kan helpen?

Corrigeer me als ik het fout heb, maar ik heb hier en daar het idee dat je soms wat vast zit in dat heb ik nodig voor hulp. Als dat ene stukje maar oplost lost alles op.
Zoals bv dat testosteron verhaal. Dat je metingen niet opvallend waren en de arts het geen goed idee vond in combinatie met je agressie probleem. Dat die het had over psycholoog/psychiater (weet niet meer welke). Dat volgens je ha dat de weg was die je het beste kan bewandelen.
Jij zag dat als een afwijzing terwijl het een advies was van een professional.

Ik begrijp jou lijn van denken ook echt wel en ben het met je eens dat het echt nog geen tijd is om 'op te geven'. Maar ik denk ook wel dat je er goed aan zou doen om dat advies van de ha ten harte te nemen.
Zelfs al lukt het je om aankomend weekend seks te hebben zit je nogsteeds met al dat gevoel dat zich in al die jaren heeft opgebouwt.
Dat een plek gaan geven heeft hoge prioriteit. Met of zonder seks.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 januari 2018 @ 19:51:59 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176825058
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:16 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Maar je bent dan zelf ook een vrouw he. Neem me niet kwalijk. Maar je hoeft zelf geen erecties te krijgen en te behouden. Dat hoef je als vrouw zijnde namelijk niet te leren. Beetje makkelijk oordelen dan of niet?
Weet je wel hoeveel er mis kan gaan met de vrouwelijke seksualiteit? Dat ligt ook echt wel complexer dan ga maar liggen en doe je benen wijd.
Pijn, vaginisme, niet voldoende lubricatie aanmaken (wat pijn veroorzaakt), niet kunnen klaarkomen (maar wel net genoeg in de buurt om de frustratie uit haar oren te laten lopen), amper wat voelen (genot) en ga zo maar door.

Er zijn net zo goed vrouwen die geen penetratie kunnen beleven of andere problemen hebben waardoor ze hun seksualiteit niet kunnen beleven. Ook hun worstelen met verdriet, boosheid en gevoel van falen. En moeten dat een plekje geven in zichzelf.
Naast werken aan het probleem oplossen waardoor ze geen penetratie/seks kunnen hebben is het de normale gang van zaken dat ze ook leren dat als dat (nu nog) niet lukt ze well een volledige mens zijn en geluk en voldoening uit andere zaken kunnen halen. Ze leren om te gaan met de frustratie, boosheid, verdriet en dat gevoel van falen. Leren het een plekje te geven waardoor die gevoelens afnemen of zelfs verdwijnen. Het leefbaar wordt, ook als het met die seksualiteit (nog) niet lukt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')