abonnement Unibet Coolblue
pi_176818292


Feminisme
Het streven naar een gelijkwaardige behandeling van vrouwen ten opzichte van mannen
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10635

Aldus de officiële definitie . Klinkt mooi op papier want waarom zouden vrouwen geen recht hebben om te stemmen , werken . ect

Is dit het enige wat ze willen bereiken of zit er achter de façade van gelijke rechten, vrijheden iets meer achter ? Zo ja, hoe ziet dat er dan uit? Daar komen we zo nog op terug !

Het volgende filmpje is cruciaal voor het hele topic . Wil je een serieuze antwoord op je vragen dan is het bekijken van de materie wel een must


Wat is het agenda achter de beweging ?



En waarom is dit zo belangrijk ?



Wat betekend het precies om de familie ''kapot te maken'' ?

Men heeft als doel om de samenleving te ontwrichten . Hoe dat er precies uitziet? Goede vraag maar het is teveel om hier op te noemen . Maar ik heb wel de intentie om daar verder op in te gaan naarmate de topic een beetje begint te lopen

Why feminism is garbage

Feminism is NOT about equality
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminism promotes misandry (hatred of men)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminism indoctrinates women & girls into victimhood mentality

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminism stereotypes men & boys as dangerous predators

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminism indoctrinates women & girls into anti-male points of views

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists spread misinformation to portray men as female oppressors
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists misuse statistics to promote heavily discredited gendered wage gap stats

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists use unscientific surveys to paint men as rapists and provide evidence of imaginary rape culture

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists openly support destroying innocent men’s lives with false sexual assault allegations to advance their “dangerous men” agenda

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists are imprisoned by their negative view of women and their place in the world around them

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists believe there are no differences between males and females other than their sex organs (and now even those can be changed!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists lobby for laws that impede human rights of men & boys

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feminists believe marriage and motherhood are oppressive

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Het communistische complot aka ''Red Feminism''

"Rape is an expression of ... male supremacy ... the age-old economic, political and cultural exploitation of women by men."

Does this sound like a modern radical feminist? Guess again. It is from a 1948 American Communist Party pamphlet entitled "Woman Against Myth" by Mary Inman.

In a recent book, Red Feminism: American Communism and the Making of Women's Liberation, (2002) feminist historian Kate Weigand states: "ideas, activists and traditions that emanated from the Communist movement of the forties and fifties continued to shape the direction of the new women's movement of the 1960s and later."(154)

In fact, Weigand, a lecturer at Smith College, shows that modern feminism is a direct outgrowth of American Communism. There is nothing that feminists said or did in the 1960's-1980's that wasn't prefigured in the CPUSA of the 1940's and 1950's. Many second-wave feminist leaders were "red diaper babies," the children of Communists.

Communists pioneered the political and cultural analysis of woman's oppression. They originated women's studies, and advocated public daycare, birth control, abortion and even children's rights. They forged key feminist concepts such as "the personal is the political" and techniques such as "consciousness raising."

Dit boek gaat daar verder op in :

Verder wil ik het link tussen het communisme verder onderzoeken . De belangrijke figuren van , het heden en het verleden , zijn/waren grote fans van het marxisme

Shaming tactics om critici de mond te snoeren

Zodra je kritiek uit , hoe mild of redelijk het ook is, krijg je een hoop shit over je heen

- Er is iets mis met jou
- Iemand heeft je vreselijk pijn gedaan in het verleden
- Je hebt een kleine piemel
- Je kent bang van een '' sterke en zelfverzekerde'' vrouw
- Je kan het niet hebben dat in deze moderne samenleving vrouwen iets voor het zeggen hebben
- Je zit vast in de prehistorie, ga met de tijd mee
- Verman jezelf en stop met zeiken
- Je bent bitter , onaantrekkelijk, vet , contactgestoord ect
- Problematische relatie met je moeder is de oorzaak van je haat

Want hoe kan je nou tegen RECHTEN en VRIJHEDEN ZIJN!!3!

De reden waarom ik er op tegen ben is omdat het slecht is voor mannen( sinds die de meeste shit over zich heen krijgen )

Maar ook vrouwen lijden hieronder . Ondanks dat de hele beweging '' pro vrouw''

Inhoudelijke kritiek, mits goed onderbouwd , is meer dan welkome . Maar zodra je de behoefte voelt om gebruik te maken van ''shaming tactics'' dan kan je hier niets te zoeken ^O^ . Het is een zwaktebod sinds je geen argumenten hebt en de enige manier om de discussie te ''winnen'' is door de ander te ridiculiseren . Wanneer je het gelijk aan je zijde hebt hoef je niet daar gebruik van te maken

Verder zou het leuk zijn wanneer de leden zelf ook actief meedenken . Dus ik zou de users hier willen vragen om 3 mythes binnen het feminisme aan te kaarten .Mythes binnen het feminisme? Ja ze zijn er echt :P

Tot slot en alles samenvattende meme :+ :

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176818306
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:05 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Knuffelvacatures voor vrouwen ja. Omdat het feminisme daarom jankt. Maar wees eens eerlijk. Ale je wordt voorgetrokken als vrouw. Als je het daarvan moet hebben. Dan heb je toch helemaal geen gelijkwaardigheid bereikt?
Maar dan suggereer je dat vrouwen niet geschikt zijn voor ministerposten
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 29 januari 2018 @ 14:22:23 #3
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176818568
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dan suggereer je dat vrouwen niet geschikt zijn voor ministerposten
En dan noemt hij bv Hennis.

Europarlementariër van het jaar 2010, uitgeroepen tot politiek talent van het jaar 2012 door de Nederlandse parlementaire pers. Kapitein-luitenant ter zee. En nogsteeds reservist bij de Marine.

Je kan fan van haar zijn of niet, maar gekwalificeerd voor haar werk is ze zeer zeker.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Vis een optie? maandag 29 januari 2018 @ 14:27:51 #4
70532 loveli
N
pi_176818666
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Kapitein-luitenant ter zee. En nogsteeds reservist bij de Marine.
Andersom, als ik het goed begrijp. Aangemeld als reservist en als reservist aangesteld als kapitein luitenant ter zee. Zoals jij het schrijft klinkt het of ze hiervoor bij de marine zat en nu reservist geworden is.
crap in = crap out
pi_176818924
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Andersom, als ik het goed begrijp. Aangemeld als reservist en als reservist aangesteld als kapitein luitenant ter zee. Zoals jij het schrijft klinkt het of ze hiervoor bij de marine zat en nu reservist geworden is.
Dat heet je cv opschalen :D
  maandag 29 januari 2018 @ 14:42:41 #6
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176818977
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Andersom, als ik het goed begrijp. Aangemeld als reservist en als reservist aangesteld als kapitein luitenant ter zee. Zoals jij het schrijft klinkt het of ze hiervoor bij de marine zat en nu reservist geworden is.
Ja sorry, je hebt gelijk. Dat stond er verkeerd zo.

Maar al met al, wel iemand die wel degelijk gekwalificeerd is voor de politiek. Op geen enkele manier onder doet voor de heren daar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176819549
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En dan noemt hij bv Hennis.

Europarlementariër van het jaar 2010, uitgeroepen tot politiek talent van het jaar 2012 door de Nederlandse parlementaire pers. Kapitein-luitenant ter zee. En nogsteeds reservist bij de Marine.

Je kan fan van haar zijn of niet, maar gekwalificeerd voor haar werk is ze zeer zeker.
Jij hebt het interview met Hennis over de granaat issues vast gemist als je haar nog geschikt acht.
  maandag 29 januari 2018 @ 15:26:42 #9
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176819857
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dan suggereer je dat vrouwen niet geschikt zijn voor ministerposten
Dat suggereer ik helemaal niet. Je moet sowieso de juiste mensen op de juiste post zetten. En dat zag ik op die posten die Schippers/Hennis bekleedden. Totaal niet. Leidt mij tot de conclusie dat ze die posten kregen uit gratie, uit medelijden. En dat is slecht. Voor vrouwen in t algemeen ook. Dan mag je bij Jinek aan tafel na je termijn je onkunde en wanbeleid wel komen rechtlullen. Maar het blijft gewoon een afgang.
pi_176820067
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:26 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat suggereer ik helemaal niet. Je moet sowieso de juiste mensen op de juiste post zetten. En dat zag ik op die posten die Schippers/Hennis bekleedden. Totaal niet. Leidt mij tot de conclusie dat ze die posten kregen uit gratie, uit medelijden. En dat is slecht. Voor vrouwen in t algemeen ook. Dan mag je bij Jinek aan tafel na je termijn je onkunde en wanbeleid wel komen rechtlullen. Maar het blijft gewoon een afgang.
Er zijn dus geen mannelijke ministers waarvan we achteraf vinden dat die zich niet op de juiste post bevonden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 29 januari 2018 @ 15:46:52 #11
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176820190
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er zijn dus geen mannelijke ministers waarvan we achteraf vinden dat die zich niet op de juiste post bevonden...
Het zijn allemaal klojos.

Als we het hebben over de zorg. Dan was Hoogervorst (man) de juist man om dat hele zorggedrocht erdoorheen te duwen. Om Nederland daarmee te bedonderen. Maar hij deed het tenminste met een doel. Hij kreeg het voor mekaar. Schippers zette zijn leugens over de zorgverzekeringswet alleen voort. Hiervoor hoefde zij haar hele termijn niets meer te doen dan voorgeschreven argumenten vanuit de zorgindustrie, natepraten. Dat noem ik geen serieuze post. Dat noem ik een knuffel-post.
pi_176820477
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:46 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Het zijn allemaal klojos.

Als we het hebben over de zorg. Dan was Hoogervorst (man) de juist man om dat hele zorggedrocht erdoorheen te duwen. Om Nederland daarmee te bedonderen. Maar hij deed het tenminste met een doel. Hij kreeg het voor mekaar. Schippers zette zijn leugens over de zorgverzekeringswet alleen voort. Hiervoor hoefde zij haar hele termijn niets meer te doen dan voorgeschreven argumenten vanuit de zorgindustrie, natepraten. Dat noem ik geen serieuze post. Dat noem ik een knuffel-post.
Tja, en zo is de cirkel rond...

Maar door dit soort discussies begrijp ik het belang van feminisme wel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 29 januari 2018 @ 16:25:58 #13
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176820912
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, en zo is de cirkel rond...

Maar door dit soort discussies begrijp ik het belang van feminisme wel.
Het nieuwe feminisme heeft eigenlijk geen bestaansrecht meer. Dit wordt door de vorige generatie feministen zelf gezegd. Ze zeggen ook dat de nieuwe golf feministen zichzelf compleet belachelijk maken.

Dit weten de huidige feministen. Dat zij geen redenen meer tot klagen hebben. Noem mij eens één recht volgens de Nederlandse wet. Dat mannen vandaag de dag wel hebben maar vrouwen nog niet. Noem er eentje. Dat kun je niet. Dus wat loop je zeuren over het belang van feminisme en dat je dat kunt begrijpen. Wat begrijp je werkelijk?

Hierom hebben de nieuwe feministen hun paraplu verbreed. Omdat ze niets meer te zeuren hebben, strijden zij nu zogenaamd voor andere minderheden. Zoals racisme tegen zwarten, homosexuelen etcetera. Kennelijk moet er toch brood op de plank voor al die nutteloze vrouwelijke feministische columnistes.

Feminisme is verworden tot gereedschap voor propaganda. Dit heeft naar mijn gevoel een totaal ander doel dan het belang van gelijkwaardigheid creeeren en behouden voor vrouwen. Vrouwen worden namelijk gezien als t eeuwige slachtoffer. Via dit kanaal van feminisme wordt beroep gedaan op medelijden. De perfecte invalshoek. Om mannen en mannelijkheid te kleineren. En wat voor doel dit dient daarvoor moet je de docu Zeitgeist terugzien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sadcopter op 29-01-2018 16:36:58 ]
pi_176821495
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:45 schreef manny het volgende:
Die OP. Wat een schattige verzameling meningen, complottheorien en ouderwetse framing.

Ja. Er zullen feministen doordraven, en met name dat betweterige vingertje dat af en toe voorbij komt kan heel irritant zijn, maar dat betekent niet dat de basisgedachte dat mannen en vrouwen gelijke rechten hebben niet deugt. Dat is volgens mij toch uitermate verdedigbaar en is volgens mij ook iets waar we ons wat zorgen over maken als we naar sommige andere landen kijken.

Nu zal het internet vast vol staan met "experts" die zeker weten dat feminisme eigenlijk een complot is met als doel alles wat we nu kennen ten gronde te richten... maar wellicht gewoon even met gezond verstand zelf nadenken is mischien handiger in deze.
Wie is het hier niet mee eens dan, in de Westerse wereld? Volgens mij is dat een zeer wijdverspreid idee, waar geen serieuze oppositie voor is.

Dan blijft er dus dat doordraven over. Dat gebeurt wel wat meer dan je doet voorkomen.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:55:03 #15
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176821538
Wantie, hij of zij, heeft het over die basisgedachte voor gelijkwaardigheid. Daar is niets mis mee. Dat nieuwe feminisme however, daar is alles mis mee.
pi_176821838
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:55 schreef Sadcopter het volgende:
Wantie, hij of zij, heeft het over die basisgedachte voor gelijkwaardigheid. Daar is niets mis mee. Dat nieuwe feminisme however, daar is alles mis mee.
Zolang vrouwen worden afgeschilderd als incapabele wezens die we daarom maar excuusvacatures geven om ze de waan te geven dat ze gelijkwaardig zijn aan ons mannen wordt de voedingsbodem voor feminisme in stand gehouden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 29 januari 2018 @ 18:50:01 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176823428
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jij hebt het interview met Hennis over de granaat issues vast gemist als je haar nog geschikt acht.
Ja, ze heeft geblundert en is daardoor opgestapt. Maar ze is niet op die plek gekomen omdat ze een kut had. Maar omdat ze prima gekwalificeerd was. Al een fikse en succesvolle carriere in de politiek had op dat moment.
Zo heeft ze bv veel waardering gekregen voor haar bijdrage aan het verwerpen van het swift akkoord. Europarlementarier van het jaar in datzelfde jaar zoals ik al En en 2 jaar later politiek talent van het jaar.

Dat heeft ze niet gekregen door haar vrouw zijn, maar door haar werk, waarin ze niet onderdeed voor de heren. Er is geen sprake geweest van een voorkeursbehandeling door haar geslacht.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176841890
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zolang vrouwen worden afgeschilderd als incapabele wezens die we daarom maar excuusvacatures geven om ze de waan te geven dat ze gelijkwaardig zijn aan ons mannen wordt de voedingsbodem voor feminisme in stand gehouden...
Wie zegt dit? Ik kan het zelfs niet vinden bij Sadcopter, die toch het meest antifeministisch is in deze thread. Hij/zij heeft het over gelijkwaardige behandeling, en beste man/vrouw op de positie. Dat is toch een volstrekt acceptabel standpunt? Alleen vindt ie van Hennis en Schippers niet dat die vanwege kunde gekozen zijn, en daar kan je toch over discusieren/ van mening verschillen?

Of zie je deze mening in de media? Ik zie het persoonlijk niet, juist het tegenovergestelde. Er wordt vaak van gelijkwaardige uitkomst uitgegaan (equality of outcome), en als je het daar niet mee eens bent, wordt je behoorlijk slecht / soms zelfs schofterig slecht behandeld. Kijk maar eens hoe er over Damore van Google is geschreven!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:17:19 #19
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176841936
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zolang vrouwen worden afgeschilderd als incapabele wezens die we daarom maar excuusvacatures geven om ze de waan te geven dat ze gelijkwaardig zijn aan ons mannen wordt de voedingsbodem voor feminisme in stand gehouden...
Wat the f.. voor een punt wil je maken daar :?
pi_176841983
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:


Dat heeft ze niet gekregen door haar vrouw zijn, maar door haar werk, waarin ze niet onderdeed voor de heren. Er is geen sprake geweest van een voorkeursbehandeling door haar geslacht.
Ah, daar kan je best gelijk in hebben.
Helemaal als ik kijk naar Teeven en steur en dergelijken. Dan lijkt ze bovengemiddeld gekwalificeerd :D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:50:55 #21
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842438
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja, ze heeft geblundert en is daardoor opgestapt. Maar ze is niet op die plek gekomen omdat ze een kut had. Maar omdat ze prima gekwalificeerd was.
Dat weet je heel zeker of wil je dat graag geloven. In deze tijdsgeest met al dat social justice en beleid met vrouwen-quota. Geloof je graag dat het vooral komt omdat ze gekwalificeerd was?

Ze was wat mij betreft alleen sociaal-vaardig met een goede babbel. Haar voorkomen was aanneembaar. Nodig onder moeilijke situaties. Ze was net zoals Rutte een PR-vrouw. Meer niet (Rutte een PR-man). Politiek gaat lang niet meer over de waarheid maar over geloofwaardigheid.

Was Hennis echt geknipt voor Defensie?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:13:54 #22
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842884
Overigens "Knuffelvacature" wordt hét woord voor 2018 hah. En vergeet niet wie dat woord heeft verzonnen Bisjes!
pi_176864650
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:50 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat weet je heel zeker of wil je dat graag geloven. In deze tijdsgeest met al dat social justice en beleid met vrouwen-quota. Geloof je graag dat het vooral komt omdat ze gekwalificeerd was?

Ze was wat mij betreft alleen sociaal-vaardig met een goede babbel. Haar voorkomen was aanneembaar. Nodig onder moeilijke situaties. Ze was net zoals Rutte een PR-vrouw. Meer niet (Rutte een PR-man). Politiek gaat lang niet meer over de waarheid maar over geloofwaardigheid.

Was Hennis echt geknipt voor Defensie?
Nou ja, er zijn natuurlijk ook zat mannelijke ministers die vanwege fouten op moesten stappen. Het is a) nogal moeilijk om te voorspellen of iemand als minister goed zal functioneren, of b) een foutje is zo gemaakt, zelfs door goede ministers, en kan makkelijk tot opstappen leiden.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:27:01 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176864980
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:54:46 #25
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176865701
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:12 schreef Broomer het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn natuurlijk ook zat mannelijke ministers die vanwege fouten op moesten stappen. Het is a) nogal moeilijk om te voorspellen of iemand als minister goed zal functioneren, of b) een foutje is zo gemaakt, zelfs door goede ministers, en kan makkelijk tot opstappen leiden.
Het zijn alemaal klojos in de politiek dat zei ik al. De vraag hier even tussendoor was of vrouwen baantjes krijgen toebedeeld, alleen maar omdat zij vrouw zijn. En dat is wat mij betreft bij Hennis en Schippers, omdat zij echt 0 kwaliteit hebben laten zien op die post, absoluut het geval. Ze waren alleen geschikte PR-mensen. Verder deden ze echt niets op hun post. Ze trokken alleen een minister-salaris van 6000+ p/maand uit de staatsruif.

En dan komt mijn anti-vrouwen sentiment. Ze willen alleen de makkelijke posh-baantjes met dikke inkomen en verder hun nagels lakken op hoge hakjes. Handen uit de mouwen Ho maar. Je wordt toch best crazy van dat soort wijven. Je mag ze niet over een kam scheren. Maar je ziet eigenlijk niet anders

[ Bericht 2% gewijzigd door Sadcopter op 31-01-2018 18:01:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')