quote:McLaren puts flip-flop manufacturer’s logo on its Halo
McLaren has signed a manufacturer of flip-flops whose logo will appear on its Halo for the season-opening Australian Grand Prix.
Lifestyle brand Gandys will also produce a limited edition range of McLaren-branded flip-flops.
“Today’s announcement means Gandys will become the first brand to take advantage of the unique shape of the new-for-2018 Halo cockpit protection structure, which has frequently been compared to the distinctive upper of a flip-flop,” said McLaren in a statement.
Gandys co-founder Rob Forkan said his company was “thrilled when McLaren came to us with this idea.”
.quote:Toro Rosso sloeg eind vorig jaar de handen ineen met motorleverancier Honda. De eerste tekenen waren positief: de krachtbron bleek tijdens de wintertests behoorlijk betrouwbaar. In de Grand Prix van Australië sloeg het noodlot toch toe, toen Pierre Gasly al vroeg in de race met een motorprobleem moest opgeven.
Toyoharu Tanabe, technisch directeur van het Honda F1-project, bevestigde dat de verbrandingsmotor (ICE) in de motor van Gasly beschadigd was geraakt door een probleem met de turbo en MGU-H. Honda heeft beide componenten voor deze race aangepast om herhaling van het probleem te voorkomen. Beide rijders krijgen de beschikking over de nieuwste specificatie. Gasly moet tevens een nieuwe ICE laten monteren. Alle coureurs moeten dit Formule 1-seizoen volbrengen met maximaal drie versies van de ICE, MGU-H en turbo. Het gebruik van meer componenten resulteert in gridstraffen.
"Het vervangen van componenten voor de tweede race is uiteraard een lastige beslissing en niet ideaal, aangezien het aantal krachtbronnen en aanverwante componenten gelimiteerd is tot drie", zei Tanabe. "We zijn echter van mening dat dit de juiste weg is. We blijven ontwikkelen om er zeker van te zijn dat dit probleem zich niet nogmaals aandient."
Als dat maar geen code is voor "we blijven Ferrari, Mercedes en McLaren sponsoren met belachelijk veel geld".quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
Revenues
F1s unique, historical franchise and value must and will still be recognised.
Ferrari zou nog steeds een bonus krijgen, alleen een stuk minder (ca 40 miljoen) dan nu.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als dat maar geen code is voor "we blijven Ferrari, Mercedes en McLaren sponsoren met belachelijk veel geld".
Gaat slechts om de maximale brandstofhoeveelheid die ze mogen meenemen aan de start. De fuel flow limit van 100kg/hr blijft gewoon. Dus zoveel meer kg meenemen zullen ze niet. Waarschijnlijk zullen teams die vooraan kwalificeren nog steeds weinig meenemen om na de start snel een sprintje te trekken en nadat ze buffer van 10s hebben ook weer lift en cruise zullen doen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Waarschijnlijk geen brandstoflimiet meer in 2019.
https://www.auto-motor-un(...)mit-2019-aufgehoben/
Ik heb het ook nergens over fuel flow. Door de hogere downforce verbruiken ze meer en moeten ze dus meer besparen dan een paar jaar terug. Ik kan me voorstellen dat er teams zijn die wat neer gaan meenemen om langer voluit te kunnen gaan. Ze krijgen nu die mogelijkheid in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Gaat slechts om de maximale brandstofhoeveelheid die ze mogen meenemen aan de start. De fuel flow limit van 100kg/hr blijft gewoon. Dus zoveel meer kg meenemen zullen ze niet. Waarschijnlijk zullen teams die vooraan kwalificeren nog steeds weinig meenemen om na de start snel een sprintje te trekken en nadat ze buffer van 10s hebben ook weer lift en cruise zullen doen.
beetje vreemde constructiequote:Op dinsdag 24 april 2018 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Het is wat vroeg voor een Silly Season topic, maar het gerucht gaat op Twitter dat Ferrari exclusieve contractonderhandelingsrechten heeft gekocht tot 30 juni, zodat ze Ricciardo kunnen vastleggen.
Vettel slaapt slecht de komende wekenquote:
[Weltschmerzmodus]quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:22 schreef Fer het volgende:
Alleen Vettel weet wat het nou was in 2014. Is Ricciardo echt beter, of had Vettel zelfs toen weinig motivatie?
Hij blijft gewoon bij Red Bull, maar wil het zo lang mogelijk rekken om zo veel mogelijk geld te kunnen krijgen. En geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Het is wat vroeg voor een Silly Season topic, maar het gerucht gaat op Twitter dat Ferrari exclusieve contractonderhandelingsrechten heeft gekocht tot 30 juni, zodat ze Ricciardo kunnen vastleggen.
Goed mogelijk inderdaad. Of hij wilde na zijn 4 titels een hoger salaris en heeft Horner zijn auto gesaboteerd, zodat hij weg ging.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
[Weltschmerzmodus]
De auto lag hem niet, maar omdat ie Vettel was wist ie wel nog een halve seconde goed te maken structureel. Dat ie vervolgens achter Ricciardo eindigde kwam alleen maar omdat en Lewis keer op keer gematst werd en dat de auto beter bij zn nieuwe teamgenoot paste. Feitelijk gezien heeft Vettel dat jaar gewoon de titel gewonnen
[/Weltschmerzmodus]
Leuke troll !quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:29 schreef sasquatsch het volgende:
Of Ferrari wil in tegenstelling tot Vettel iemand die wel onder druk presteert.
twitter:f1enigma twitterde op woensdag 02-05-2018 om 13:42:05 Formula 1 & Miami Grand Prix Proposal / Statement https://t.co/IqbxI6gz23 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:54 schreef Tarado het volgende:twitter:f1enigma twitterde op woensdag 02-05-2018 om 13:42:05 Formula 1 & Miami Grand Prix Proposal / Statement https://t.co/IqbxI6gz23 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |