abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177643613
registreer om deze reclame te verbergen
Is niet helemaal Max z'n type volgens mij.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:16:30 #202
56724 Wombcat
rent wiel
pi_177864257
Whehehe
https://www.racefans.net/(...)facturers-logo-halo/
quote:
McLaren puts flip-flop manufacturer’s logo on its Halo

McLaren has signed a manufacturer of flip-flops whose logo will appear on its Halo for the season-opening Australian Grand Prix.

Lifestyle brand Gandys will also produce a limited edition range of McLaren-branded flip-flops.

“Today’s announcement means Gandys will become the first brand to take advantage of the unique shape of the new-for-2018 Halo cockpit protection structure, which has frequently been compared to the distinctive upper of a flip-flop,” said McLaren in a statement.

Gandys co-founder Rob Forkan said his company was “thrilled when McLaren came to us with this idea.”
in a crowd you lose humanity
pi_177864626
Goed gevonden!
  woensdag 4 april 2018 @ 20:08:07 #204
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178309025
registreer om deze reclame te verbergen
https://www.gpupdate.net/(...)a-motor-al-wisselen/

quote:
Toro Rosso sloeg eind vorig jaar de handen ineen met motorleverancier Honda. De eerste tekenen waren positief: de krachtbron bleek tijdens de wintertests behoorlijk betrouwbaar. In de Grand Prix van Australië sloeg het noodlot toch toe, toen Pierre Gasly al vroeg in de race met een motorprobleem moest opgeven.

Toyoharu Tanabe, technisch directeur van het Honda F1-project, bevestigde dat de verbrandingsmotor (ICE) in de motor van Gasly beschadigd was geraakt door een probleem met de turbo en MGU-H. Honda heeft beide componenten voor deze race aangepast om herhaling van het probleem te voorkomen. Beide rijders krijgen de beschikking over de nieuwste specificatie. Gasly moet tevens een nieuwe ICE laten monteren. Alle coureurs moeten dit Formule 1-seizoen volbrengen met maximaal drie versies van de ICE, MGU-H en turbo. Het gebruik van meer componenten resulteert in gridstraffen.

"Het vervangen van componenten voor de tweede race is uiteraard een lastige beslissing en niet ideaal, aangezien het aantal krachtbronnen en aanverwante componenten gelimiteerd is tot drie", zei Tanabe. "We zijn echter van mening dat dit de juiste weg is. We blijven ontwikkelen om er zeker van te zijn dat dit probleem zich niet nogmaals aandient."
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178343208
https://www.formula1.com/(...)posals-for-2021.html

Today in a meeting held at the Bahrain International Circuit, Formula 1 presented the teams and the FIA its proposals for the future of the sport from 2021 onwards.

Chase Carey, Chairman and CEO at Formula 1, said:

"Formula 1 is a sport with a rich history. We want to preserve, protect and enhance that history by unleashing F1s potential, by putting our fans at the heart of a more competitive and more exciting sport. We are driven by one desire: to create the world's leading sporting brand. Fan- centred, commercially successful, profitable for our teams, and with technological innovation at its heart."


Key strategic initiatives

Power units (PU)

The PU must be cheaper, simpler, louder, have more power and reduce the necessity of grid penalties.
It must remain road relevant, hybrid and allow manufacturers to build unique and original PU.
New PU rules must be attractive for new entrants and Customer teams must have access to equivalent performance.

Costs

We believe how you spend the money must be more decisive and important than how much money you spend.
While there will be some standardised elements, car differentiation must remain a core value
Implement a cost cap that maintains Formula 1 position as the pinnacle of motorsport with a state-of-the-art technology.

Revenues

The new revenue distribution criteria must be more balanced, based on meritocracy of the current performance and reward success for the teams and the Commercial Rights Holder.
F1s unique, historical franchise and value must and will still be recognised.
Revenue support to both cars and engine suppliers.

Sporting and technical rules & regulations

We must make cars more raceable to increase overtaking opportunities.
Engineering technology must remain a cornerstone but driver's skill must be the predominant factor in the performance of the car.
The cars must and will remain different from each other and maintain performance differentiators like aerodynamics, suspensions and PU performance. However, we believe areas not relevant to fans need to be standardised.

Governance

A simple and streamline structure between the teams, the FIA and Formula 1.
Hooray for boobies!
  zaterdag 7 april 2018 @ 02:21:47 #206
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_178359559
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
Revenues
F1s unique, historical franchise and value must and will still be recognised.
Als dat maar geen code is voor "we blijven Ferrari, Mercedes en McLaren sponsoren met belachelijk veel geld".
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 7 april 2018 @ 10:43:08 #207
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_178361447
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 02:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

Als dat maar geen code is voor "we blijven Ferrari, Mercedes en McLaren sponsoren met belachelijk veel geld".
Ferrari zou nog steeds een bonus krijgen, alleen een stuk minder (ca 40 miljoen) dan nu.

En elke motorleverancier zou 10 miljoen per jaar krijgen als bonus.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:31:08 #208
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_178495447
Waarschijnlijk geen brandstoflimiet meer in 2019.

https://www.auto-motor-un(...)mit-2019-aufgehoben/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
pi_178496622
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Waarschijnlijk geen brandstoflimiet meer in 2019.

https://www.auto-motor-un(...)mit-2019-aufgehoben/
Gaat slechts om de maximale brandstofhoeveelheid die ze mogen meenemen aan de start. De fuel flow limit van 100kg/hr blijft gewoon. Dus zoveel meer kg meenemen zullen ze niet. Waarschijnlijk zullen teams die vooraan kwalificeren nog steeds weinig meenemen om na de start snel een sprintje te trekken en nadat ze buffer van 10s hebben ook weer lift en cruise zullen doen.
.
  zaterdag 14 april 2018 @ 00:48:09 #210
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_178501639
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:30 schreef Fer het volgende:

[..]

Gaat slechts om de maximale brandstofhoeveelheid die ze mogen meenemen aan de start. De fuel flow limit van 100kg/hr blijft gewoon. Dus zoveel meer kg meenemen zullen ze niet. Waarschijnlijk zullen teams die vooraan kwalificeren nog steeds weinig meenemen om na de start snel een sprintje te trekken en nadat ze buffer van 10s hebben ook weer lift en cruise zullen doen.
Ik heb het ook nergens over fuel flow. Door de hogere downforce verbruiken ze meer en moeten ze dus meer besparen dan een paar jaar terug. Ik kan me voorstellen dat er teams zijn die wat neer gaan meenemen om langer voluit te kunnen gaan. Ze krijgen nu die mogelijkheid in ieder geval.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  zaterdag 14 april 2018 @ 01:06:31 #211
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178501912
Meer mogelijkheden is altijd beter.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178715642
Het is wat vroeg voor een Silly Season topic, maar het gerucht gaat op Twitter dat Ferrari exclusieve contractonderhandelingsrechten heeft gekocht tot 30 juni, zodat ze Ricciardo kunnen vastleggen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:53:31 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178715672
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Het is wat vroeg voor een Silly Season topic, maar het gerucht gaat op Twitter dat Ferrari exclusieve contractonderhandelingsrechten heeft gekocht tot 30 juni, zodat ze Ricciardo kunnen vastleggen.
beetje vreemde constructie
pi_178715714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

beetje vreemde constructie
Vettel slaapt slecht de komende weken :P

Edit ; Wat is er toch aan de hand met die quote functie.. nu quote ik alweer de verkeerde.. :?
pi_178716130
Alleen Vettel weet wat het nou was in 2014. Is Ricciardo echt beter, of had Vettel zelfs toen weinig motivatie?
.
pi_178716221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:22 schreef Fer het volgende:
Alleen Vettel weet wat het nou was in 2014. Is Ricciardo echt beter, of had Vettel zelfs toen weinig motivatie?
[Weltschmerzmodus]
De auto lag hem niet, maar omdat ie Vettel was wist ie wel nog een halve seconde goed te maken structureel. Dat ie vervolgens achter Ricciardo eindigde kwam alleen maar omdat en Lewis keer op keer gematst werd en dat de auto beter bij zn nieuwe teamgenoot paste. Feitelijk gezien heeft Vettel dat jaar gewoon de titel gewonnen

[/Weltschmerzmodus]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:32:12 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178716323
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Het is wat vroeg voor een Silly Season topic, maar het gerucht gaat op Twitter dat Ferrari exclusieve contractonderhandelingsrechten heeft gekocht tot 30 juni, zodat ze Ricciardo kunnen vastleggen.
Hij blijft gewoon bij Red Bull, maar wil het zo lang mogelijk rekken om zo veel mogelijk geld te kunnen krijgen. En geef hem eens ongelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178716401
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:27 schreef Geralt het volgende:

[..]

[Weltschmerzmodus]
De auto lag hem niet, maar omdat ie Vettel was wist ie wel nog een halve seconde goed te maken structureel. Dat ie vervolgens achter Ricciardo eindigde kwam alleen maar omdat en Lewis keer op keer gematst werd en dat de auto beter bij zn nieuwe teamgenoot paste. Feitelijk gezien heeft Vettel dat jaar gewoon de titel gewonnen

[/Weltschmerzmodus]
Goed mogelijk inderdaad. Of hij wilde na zijn 4 titels een hoger salaris en heeft Horner zijn auto gesaboteerd, zodat hij weg ging.
.
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:29:44 #219
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_178719073
Of Ferrari wil in tegenstelling tot Vettel iemand die wel onder druk presteert. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:32:48 #220
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178719131
Of iemand die met een inferieure auto kan winnen, in plaats van iemand die er niets van bakt als de auto niet volledig rondom hem heen is gebouwd.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:35:18 #221
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178719162
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:29 schreef sasquatsch het volgende:
Of Ferrari wil in tegenstelling tot Vettel iemand die wel onder druk presteert. :)
Leuke troll :D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 1 mei 2018 @ 07:07:17 #222
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_178854743
Vanaf de volgende Grand Orix kont de F1 met een live post-race show op Twitter.

https://www.motorsportweek.com/news/id/17984
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:54:44 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178890371
f1enigma twitterde op woensdag 02-05-2018 om 13:42:05 Formula 1 & Miami Grand Prix Proposal / Statement https://t.co/IqbxI6gz23 reageer retweet
  woensdag 2 mei 2018 @ 14:18:48 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178890927
Jack PlooijGOD had het dus goed gehoord.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178891065
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:54 schreef Tarado het volgende:
f1enigma twitterde op woensdag 02-05-2018 om 13:42:05 Formula 1 & Miami Grand Prix Proposal / Statement https://t.co/IqbxI6gz23 reageer retweet
:9~ :9~
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')