quote:McLaren puts flip-flop manufacturer’s logo on its Halo
McLaren has signed a manufacturer of flip-flops whose logo will appear on its Halo for the season-opening Australian Grand Prix.
Lifestyle brand Gandys will also produce a limited edition range of McLaren-branded flip-flops.
“Today’s announcement means Gandys will become the first brand to take advantage of the unique shape of the new-for-2018 Halo cockpit protection structure, which has frequently been compared to the distinctive upper of a flip-flop,” said McLaren in a statement.
Gandys co-founder Rob Forkan said his company was “thrilled when McLaren came to us with this idea.”
.quote:Toro Rosso sloeg eind vorig jaar de handen ineen met motorleverancier Honda. De eerste tekenen waren positief: de krachtbron bleek tijdens de wintertests behoorlijk betrouwbaar. In de Grand Prix van Australië sloeg het noodlot toch toe, toen Pierre Gasly al vroeg in de race met een motorprobleem moest opgeven.
Toyoharu Tanabe, technisch directeur van het Honda F1-project, bevestigde dat de verbrandingsmotor (ICE) in de motor van Gasly beschadigd was geraakt door een probleem met de turbo en MGU-H. Honda heeft beide componenten voor deze race aangepast om herhaling van het probleem te voorkomen. Beide rijders krijgen de beschikking over de nieuwste specificatie. Gasly moet tevens een nieuwe ICE laten monteren. Alle coureurs moeten dit Formule 1-seizoen volbrengen met maximaal drie versies van de ICE, MGU-H en turbo. Het gebruik van meer componenten resulteert in gridstraffen.
"Het vervangen van componenten voor de tweede race is uiteraard een lastige beslissing en niet ideaal, aangezien het aantal krachtbronnen en aanverwante componenten gelimiteerd is tot drie", zei Tanabe. "We zijn echter van mening dat dit de juiste weg is. We blijven ontwikkelen om er zeker van te zijn dat dit probleem zich niet nogmaals aandient."
Als dat maar geen code is voor "we blijven Ferrari, Mercedes en McLaren sponsoren met belachelijk veel geld".quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
Revenues
F1s unique, historical franchise and value must and will still be recognised.
Ferrari zou nog steeds een bonus krijgen, alleen een stuk minder (ca 40 miljoen) dan nu.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als dat maar geen code is voor "we blijven Ferrari, Mercedes en McLaren sponsoren met belachelijk veel geld".
Gaat slechts om de maximale brandstofhoeveelheid die ze mogen meenemen aan de start. De fuel flow limit van 100kg/hr blijft gewoon. Dus zoveel meer kg meenemen zullen ze niet. Waarschijnlijk zullen teams die vooraan kwalificeren nog steeds weinig meenemen om na de start snel een sprintje te trekken en nadat ze buffer van 10s hebben ook weer lift en cruise zullen doen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:31 schreef sasquatsch het volgende:
Waarschijnlijk geen brandstoflimiet meer in 2019.
https://www.auto-motor-un(...)mit-2019-aufgehoben/
Ik heb het ook nergens over fuel flow. Door de hogere downforce verbruiken ze meer en moeten ze dus meer besparen dan een paar jaar terug. Ik kan me voorstellen dat er teams zijn die wat neer gaan meenemen om langer voluit te kunnen gaan. Ze krijgen nu die mogelijkheid in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Gaat slechts om de maximale brandstofhoeveelheid die ze mogen meenemen aan de start. De fuel flow limit van 100kg/hr blijft gewoon. Dus zoveel meer kg meenemen zullen ze niet. Waarschijnlijk zullen teams die vooraan kwalificeren nog steeds weinig meenemen om na de start snel een sprintje te trekken en nadat ze buffer van 10s hebben ook weer lift en cruise zullen doen.
beetje vreemde constructiequote:Op dinsdag 24 april 2018 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Het is wat vroeg voor een Silly Season topic, maar het gerucht gaat op Twitter dat Ferrari exclusieve contractonderhandelingsrechten heeft gekocht tot 30 juni, zodat ze Ricciardo kunnen vastleggen.
Vettel slaapt slecht de komende wekenquote:
[Weltschmerzmodus]quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:22 schreef Fer het volgende:
Alleen Vettel weet wat het nou was in 2014. Is Ricciardo echt beter, of had Vettel zelfs toen weinig motivatie?
Hij blijft gewoon bij Red Bull, maar wil het zo lang mogelijk rekken om zo veel mogelijk geld te kunnen krijgen. En geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Het is wat vroeg voor een Silly Season topic, maar het gerucht gaat op Twitter dat Ferrari exclusieve contractonderhandelingsrechten heeft gekocht tot 30 juni, zodat ze Ricciardo kunnen vastleggen.
Goed mogelijk inderdaad. Of hij wilde na zijn 4 titels een hoger salaris en heeft Horner zijn auto gesaboteerd, zodat hij weg ging.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
[Weltschmerzmodus]
De auto lag hem niet, maar omdat ie Vettel was wist ie wel nog een halve seconde goed te maken structureel. Dat ie vervolgens achter Ricciardo eindigde kwam alleen maar omdat en Lewis keer op keer gematst werd en dat de auto beter bij zn nieuwe teamgenoot paste. Feitelijk gezien heeft Vettel dat jaar gewoon de titel gewonnen
[/Weltschmerzmodus]
Leuke troll !quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:29 schreef sasquatsch het volgende:
Of Ferrari wil in tegenstelling tot Vettel iemand die wel onder druk presteert.
twitter:f1enigma twitterde op woensdag 02-05-2018 om 13:42:05 Formula 1 & Miami Grand Prix Proposal / Statement https://t.co/IqbxI6gz23 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:54 schreef Tarado het volgende:twitter:f1enigma twitterde op woensdag 02-05-2018 om 13:42:05 Formula 1 & Miami Grand Prix Proposal / Statement https://t.co/IqbxI6gz23 reageer retweet
OK maar in Miami zal het aardig vol zitten, in Baku was dat natuurlijk een rampquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:59 schreef flipsen het volgende:
Kunnen we wel blij zijn met Miami, maar ik zou het toch jammer vinden als Baku alweer van de kalender verdwijnt. Het eerste jaar was niet om aan te gluren, maar vorig jaar en deze race waren toch wel spektakelstukken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | GP Australië 24-03-2019 GP China 07-04-2019 GP Bahrein 21-04-2019 GP Rusland 28-04-2019 GP Spanje 12-05-2019 GP Monaco 26-05-2019 GP Canada 09-06-2019 GP VS Austin 23-06-2019 GP Frankrijk 07-07-2019 GP Oostenrijk 14-07-2019 GP Groot-Brittannië 28-07-2019 GP Hongarije 04-08-2019 GP België 01-09-2019 GP Italië 08-09-2019 GP Singapore 22-09-2019 GP Vietnam 29-09-2019 GP Japan 13-10-2019 GP VS Miami 27-10-2019 GP Mexico 03-11-2019 GP Brazilië 17-11-2019 GP Abu Dhabi 01-12-2019 in season test 14-05-2019 - 15-05-2019 in season test 06-08-2019 - 07-08-2019 |
Dat hield ze 2 jaar geleden ook niet tegen.quote:
Ze hebben afgesproken dat niet meer te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hield ze 2 jaar geleden ook niet tegen.
zouden ze dat doen? Dan is de kans dat Mexicanen naar Miami komen een stuk kleiner lijkt mequote:Op woensdag 2 mei 2018 17:50 schreef sasquatsch het volgende:
Dan wordt Miami dus met Mexico gekoppeld in oktober en wordt de GP in Austin geplaatst naar juni voor of na Canada. En gezien het feit dat Liberty de kalender wat meer regionaal wil indelen om de transportkosten te drukken en minder stressvol voor de teams te maken verwacht ik dat Rusland terug gaat naar april na Bahrein en dat China voor Bahrein geplaatst wordt. Voor zover ik weet zijn ook Vietnam en Argentinië nog in de running voor 2019, dus kan de kalender zomaar ongeveer zoals onderstaand uit gaan zien.
[ code verwijderd ]
Oh ja, niet aan gedacht. Even opnieuw puzzelenquote:
Mexico en Austin kosten elkaar nu al toeschouwers, vandaar dat men Austin en Mexico wil splitsen in de hoop dat daar dan meer toeschouwers komen. Alle drie de races in oktober lijkt me onwaarschijnlijker.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zouden ze dat doen? Dan is de kans dat Mexicanen naar Miami komen een stuk kleiner lijkt me
Dicht bij elkaar? Als we even de wegkilometers pakken:quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er twee races in de VS moeten zijn... zeker als ze zo dicht bij elkaar zitten.
Liberty Mediaquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er twee races in de VS moeten zijn... zeker als ze zo dicht bij elkaar zitten.
Trump springt een gat in de lucht.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zouden ze dat doen? Dan is de kans dat Mexicanen naar Miami komen een stuk kleiner lijkt me
dat was pestgedrag van Ecclestone nadat er een van "zijn F1-coureurs" Le Mans won het jaar ervoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hield ze 2 jaar geleden ook niet tegen.
Well Done Baku
Spa - Hockenheim = 305 kmquote:Op donderdag 3 mei 2018 01:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dicht bij elkaar? Als we even de wegkilometers pakken:
miami - austin = 2170 km
miami - mexico = 3580 km
austin - mexico = 1500 km
Ter vergelijking:
silverstone - spa = 630 km
spa - oostenrijk = 960 km
Tuurlijk, Europa is populairder dan de VS voor F1, maar dicht bij elkaar is onzin.
Tja... iets met bevolkingsdichtheid en het feit dat Mexico en Austin elkaar al in de weg zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Spa - Hockenheim = 305 km
Paul Ricard - Monaco = 187 km
Dus indd, dat Miami en Austin te dicht op elkaar zitten is niet echt objectief
twitter:MassaFelipe19 twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 17:04:11 Hey guys i’m very happy to announce that today i am starting a new phase in my career, i Just Sign with @VenturiGP team to race next season @FIAFormulaE It is a very special day for me and i would like to share with all of you who always have been supporting me. #ABBFormulaE https://t.co/tIcjn5yQ6m reageer retweet
https://www.telegraaf.nl/(...)gevolgd-door-netflixquote:Verstappen op voet gevolgd door Netflix
Max Verstappen waant zich deze week in Monaco de hoofdrolspeler in zijn eigen speelfilm. De Nederlander wordt door een cameraploeg van streamingdienst Netflix zo’n beetje overal gevolgd.
telegraaf.nl
twitter:f1enigma twitterde op donderdag 31-05-2018 om 11:43:31 Mallya steps down as Director at Force India reageer retweet
Hij zegt dat hij zijn aandelen nog niet wil verkopen. Maar wie weet als iemand (Stroll?) met geld komt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:31 schreef Tarado het volgende:twitter:f1enigma twitterde op donderdag 31-05-2018 om 11:43:31 Mallya steps down as Director at Force India reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |