abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:49:52 #76
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_177370579
registreer om deze reclame te verbergen
lxvIv3Y.jpg
TJzvobG.jpg
tziXvHs.jpg
eY09hiP.jpg
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
pi_177384355
Ik vind dat Ferrari de Alfa-klavertjes eigenlijk van de auto moet halen, nu Alfa zelf meerijdt als team. Die klavers zijn onlosmakelijk Alfa Romeo en niet iets algemeen Italiaans of Ferrari-gerelateerd.
Вместе мы непобедимы
Alfa Romeo GT 1600 Junior
Disegno di Bertone
  vrijdag 23 februari 2018 @ 08:35:55 #78
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_177384365
Die Italiaanse streep in dat witte vlak, afschuwelijk. Doe dan helemaa rood.
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 08:36:22 #79
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_177384369
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
Ook hier maar even
[ afbeelding ]
Verrassende look :')
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
pi_177384872
Goh...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_177385082
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 08:52 schreef BroesWillems het volgende:
Ook maar hier :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nou Rabobank, ze hebben nog een plekje over op de wagen...

Edit:

Op de 2e foto zie je een trap-vormige vleugeltje/onderdeel dat de kleinere sidepods kan verklaren? Eerste keer dat ik er zo n zie (of ik heb iets gemist vorig jaar).
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:18:55 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177385157
Die Ferrari kan me wel bekoren :)
pi_177385852
Is dat de definitieve kleurstelling van de McLaren?
pi_177386025
maar weinig grote sponsoren voor McLaren meer ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:05:45 #86
131800 Tarado
cap de fusca
pi_177386073
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
maar weinig grote sponsoren voor McLaren meer ...
Alonso is nu zelfs sponsor
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:25:30 #87
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_177386482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 08:35 schreef Zhukov het volgende:
Ik vind dat Ferrari de Alfa-klavertjes eigenlijk van de auto moet halen, nu Alfa zelf meerijdt als team. Die klavers zijn onlosmakelijk Alfa Romeo en niet iets algemeen Italiaans of Ferrari-gerelateerd.
Alfa heeft geen team. Alfa is zowel sponsor van Sauber als Ferrari.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:31:34 #88
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_177386597
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
maar weinig grote sponsoren voor McLaren meer ...
Hadden ze de afgelopen jaren al niet. Alleen lieten ze toen afwisselend de logo's wat groter zien op de auto. Ze hebben er nu in ieder geval weer een paar bij (Dell en Petrobras).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:41:00 #89
429573 KingRadler
Zionists Made Me a Freak
pi_177386748
Zien jullie nog gebeuren dat na het verdwijnen van de vrouwen op het circuit dat de Champagne ook gaat verdwijnen. Dat er melk komt in plaats van de Champagne. Het is zo jammer dat tradities langzaam gaan verdwijnen als dit ook gaat gebeuren.

Wennemars had daar een column over:

https://www.ad.nl/olympis(...)el-bedacht~a2308ba9/
pi_177387176
MDSjzR7M.png

en de Nieuwe mclaren op de baan :) , ziet er wat beter uit dan die studioshots :)
pi_177387378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:05 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]

en de Nieuwe mclaren op de baan :) , ziet er wat beter uit dan die studioshots :)
Dat ziet er inderdaad stukken beter uit. Ik vond de livery eerst niks met dat blauw, maar op de baan pakt dit toch goed uit.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:12:02 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177389200
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 08:35 schreef Zhukov het volgende:
Ik vind dat Ferrari de Alfa-klavertjes eigenlijk van de auto moet halen, nu Alfa zelf meerijdt als team.
Dat is niet het geval. Het is gewoon een Sauber waar een paar Alfa stickers op zijn geplakt.

Maar zie hier wel de reden waarom men dat gedaan heeft, mensen trappen er met open ogen in.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:26:13 #93
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177389792
Als je als team weinig sponsoren hebt.
Waarom plak je dan niet wat grotere stickers van kleinere sponsoren op de auto?
Nu is het heel karig en dan lijkt het wat "succesvoller" over te komen.

Zo doet Williams dat ook. Martini schijnt nog minder te betalen dan Johnny Walker bij McLaren (als ze er nog zitten) maar Martini is wel veel duidelijker aanwezig en het vult toch op.
Je kan altijd tegen zo'n sponsor zeggen dat als er iemand groters komt ze altijd terug gaan naar het kleine formaat.
N/A
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:30:07 #94
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_177389935
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:26 schreef nils7 het volgende:
Als je als team weinig sponsoren hebt.
Waarom plak je dan niet wat grotere stickers van kleinere sponsoren op de auto?
Nu is het heel karig en dan lijkt het wat "succesvoller" over te komen.

Zo doet Williams dat ook. Martini schijnt nog minder te betalen dan Johnny Walker bij McLaren (als ze er nog zitten) maar Martini is wel veel duidelijker aanwezig en het vult toch op.
Je kan altijd tegen zo'n sponsor zeggen dat als er iemand groters komt ze altijd terug gaan naar het kleine formaat.
Wie geef je dan die grotere ruimte tijdens de presentatie?
Vorig jaar rouleerden ze door elke race een andere sponsor meer ruimte te geven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:34:13 #95
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177390059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wie geef je dan die grotere ruimte tijdens de presentatie?
Vorig jaar rouleerden ze door elke race een andere sponsor meer ruimte te geven.
De meest betalende van allemaal.
N/A
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:52:33 #96
46705 Kleffe_Dop
Ours is the Fury
pi_177391966
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:26 schreef nils7 het volgende:
Als je als team weinig sponsoren hebt.
Waarom plak je dan niet wat grotere stickers van kleinere sponsoren op de auto?
Nu is het heel karig en dan lijkt het wat "succesvoller" over te komen.

Zo doet Williams dat ook. Martini schijnt nog minder te betalen dan Johnny Walker bij McLaren (als ze er nog zitten) maar Martini is wel veel duidelijker aanwezig en het vult toch op.
Je kan altijd tegen zo'n sponsor zeggen dat als er iemand groters komt ze altijd terug gaan naar het kleine formaat.
McLaren is van mening dat een sponsordeal die betrekking heeft op de meest zichtbare plaatsen op de bolide minimaal een X-miljoen aan euro's op moet leveren.
Laten we voor het gemak even zeggen 30 miljoen per jaar; Dat is de waarde die het merk McLaren vertegenwoordigd (in hun ogen).

Wanneer je nu een sponsor die 12 miljoen per jaar betaald deze plek gaat gunnen bij gebrek aan beter, doe je in feite ook afbreuk aan de waarde van je merk. Want no-way dat er volgend jaar een sponsor op de stoep staat die wl ineens 30 miljoen neer wil tellen voor diezelfde plek.
Sterker nog het heeft een trickle-down effect want de sponsor die amper zichtbaar is voor 5 miljoen euro heeft daar ook ineens een probleem mee; die wil voor 5 miljoen ook een grotere en meer zichtbare plek.

En dan kom je ook meteen bij het verschil tussen McLaren en Williams, de zakken van McLaren zijn diep genoeg om dit een aantal jaren in stand te kunnen houden, Williams is in vergelijking een stuk armlastiger.
McLaren gaat er vanuit dat deze enkele schrale jaren een uitzondering zijn en dat ze binnen afzienbare tijd weer vooraan de grid staan en dan meteen een titel sponsor binnen kunnen halen van het niveau zoals ze dat bijvoorbeeld eind jaren 90/begin 00 hadden met West.
PSV Eindhoven
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:57:14 #97
131800 Tarado
cap de fusca
pi_177392057
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

McLaren is van mening dat een sponsordeal die betrekking heeft op de meest zichtbare plaatsen op de bolide minimaal een X-miljoen aan euro's op moet leveren.
Laten we voor het gemak even zeggen 30 miljoen per jaar; Dat is de waarde die het merk McLaren vertegenwoordigd (in hun ogen).

Wanneer je nu een sponsor die 12 miljoen per jaar betaald deze plek gaat gunnen bij gebrek aan beter, doe je in feite ook afbreuk aan de waarde van je merk. Want no-way dat er volgend jaar een sponsor op de stoep staat die wl ineens 30 miljoen neer wil tellen voor diezelfde plek.
Sterker nog het heeft een trickle-down effect want de sponsor die amper zichtbaar is voor 5 miljoen euro heeft daar ook ineens een probleem mee; die wil voor 5 miljoen ook een grotere en meer zichtbare plek.

En dan kom je ook meteen bij het verschil tussen McLaren en Williams, de zakken van McLaren zijn diep genoeg om dit een aantal jaren in stand te kunnen houden, Williams is in vergelijking een stuk armlastiger.
McLaren gaat er vanuit dat deze enkele schrale jaren een uitzondering zijn en dat ze binnen afzienbare tijd weer vooraan de grid staan en dan meteen een titel sponsor binnen kunnen halen van het niveau zoals ze dat bijvoorbeeld eind jaren 90/begin 00 hadden met West.
was toch ook 1 van de redenen dat ze Ron Dennis eruit gegooid hebben? Die wilde niet zakken qua sponsor bedragen dus hoe diep die zakken zijn weet ik niet.
pi_177392273
Je kan dan ook altijd de tijd beperken zoals in het voetbal. Bijvoorbeeld een premium sponsor exposure maar dan enkel voor 3 gp’s.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 14:13:41 #99
46705 Kleffe_Dop
Ours is the Fury
pi_177392433
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

was toch ook 1 van de redenen dat ze Ron Dennis eruit gegooid hebben? Die wilde niet zakken qua sponsor bedragen dus hoe diep die zakken zijn weet ik niet.
Dat schijnt inderdaad n van de punten te zijn waarop hij hard in botsing kwam met Ojjeh. Maar zo waren er wel meer.
PSV Eindhoven
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:45:35 #100
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_177399036
De FIA pakt de ongelijkheid van klantenmotoren aan. In een technical directive geven ze aan dat naast de hardware ook de software, brandstof en olie hetzelfde moet zijn, en dat klantenteams de motor op dezelfde manier moeten kunnen gebruiken.

In de regels stond al dat de motoren fysiek gelijk moeten zijn, maar de FIA had het idee dat klantenteams niet altijd dezelfde mogelijkheden konden gebruiken als de fabrieksteams. Dat moet nu dus wel.

https://www.motorsport.co(...)-inequality-1008146/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')