abonnement Unibet Coolblue
pi_176839233
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

welke heb jij ook al weer?
Die blauwe grafische *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176839241
Volgens mij droeg je die op een familieportret?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:53:22 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_176839451
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij droeg je die op een familieportret?
Oh ja die!

Die ligt onderin de lade "voor ooit" _O- ;(
disclaimer
pi_176839701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ja die!

Die ligt onderin de lade "voor ooit" _O- ;(
hier aan een knaapje :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:10:38 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_176839810
nee, ik heb vorige week alles wat ik (nog) niet pas uit mijn kast getrokken. Echt alles.
Ik maak mezelf er alleen maar doodongelukkig mee. Ik wil het gewoon kunnen pakken en aantrekken, en niet elke keer denken "oh kut, te klein" :@
disclaimer
pi_176839864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik heb vorige week alles wat ik (nog) niet pas uit mijn kast getrokken. Echt alles.
Ik maak mezelf er alleen maar doodongelukkig mee. Ik wil het gewoon kunnen pakken en aantrekken, en niet elke keer denken "oh kut, te klein" :@
Oh bij mij werkt dat gelukkig niet zo. Ik heb alle jurkjes mooi hangen en mijn hersens negeren alles wat ik niet pas zonder moeite :D

Meestal ga ik ook vrij gericht op zoek naar een bepaald jurkje, dat is sowieso makkelijker dan alles moeten bekijken :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176839900
En ergens vind ik het ook wel bemoedigend. Die jurkjes heb ik gedragen (ok op 1 na :') ) en niet met een soort spartaanskwellende levensstijl, gewoon een stuk gezonder dan nu. En ik voelde me top en helemaal niet of m'n hele leven in het teken stond van NIETETEN.

En volgens mij gaat dat ook voor jou op SQ.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:28:33 #133
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_176840138
Het is wel een kek jurkje. :9 (Even gespiekt bij Skjoe :@)

Hier wordt het vooral irritant met broeken, ik moet er eigenlijk wat bij want de helft zakt hinderlijk af. Maar ik wil nu nog niet een SHOP ALLES gaan doen, want de lijn gaat nog gestaag naar beneden.

Dus ik woon in mijn nog aardig zittende broeken en m'n rokken. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door IJsdraakje op 30-01-2018 15:35:10 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_176840184
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik heb vorige week alles wat ik (nog) niet pas uit mijn kast getrokken. Echt alles.
Ik maak mezelf er alleen maar doodongelukkig mee. Ik wil het gewoon kunnen pakken en aantrekken, en niet elke keer denken "oh kut, te klein" :@
Ik heb mijn twee kledingkasten helemaal uitgemest en heb bijna niets meer over. Alles wat te groot was: weg. Alles wat ik nooit draag: weg. Alles wat véél te klein is en eigenlijk ook niet leuk meer: weg. Wel twee stapeltjes broeken: 1 stapel pas ik, de andere stapel is van onder naar boven gerangschikt op maat. Dus bovenop de volgende maat die ik aan zou willen kunnen.

Plenty of plek in de kast plotseling *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:55:31 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_176840699
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ergens vind ik het ook wel bemoedigend. Die jurkjes heb ik gedragen (ok op 1 na :') ) en niet met een soort spartaanskwellende levensstijl, gewoon een stuk gezonder dan nu. En ik voelde me top en helemaal niet of m'n hele leven in het teken stond van NIETETEN.

En volgens mij gaat dat ook voor jou op SQ.
Ja, dat klopt, ik heb nooit minder gegeten dan 1800 kcal / dag en ben daar dus destijds 29 kilo op kwijtgeraakt. Al heeft dikkop #2 mijn lijf wel ernstiger gemolesteerd dan de eerste :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb mijn twee kledingkasten helemaal uitgemest en heb bijna niets meer over. Alles wat te groot was: weg. Alles wat ik nooit draag: weg. Alles wat véél te klein is en eigenlijk ook niet leuk meer: weg. Wel twee stapeltjes broeken: 1 stapel pas ik, de andere stapel is van onder naar boven gerangschikt op maat. Dus bovenop de volgende maat die ik aan zou willen kunnen.

Plenty of plek in de kast plotseling *)
Heerlijk O+

Als ik op gewicht ben, wat zeker weer gaat gebeuren :6 ga ik een basisgarderobe opbouwen. Ik ben al inspiratie aan het opdoen. En dan dus nooit meer dingen kopen "omdat goedkoop", en niet meer zes dezelfde items in zes kleuren omdat ik eindelijk iets heb gevonden wat lekker zit.
Het moet een soort levenslang doorlopend project worden waarbij ik dan alleen iets koop als ik er echt 100% achter sta. En van te voren plannen wat ik wil aanschaffen (bijvoorbeeld "een lang blauw vest") en dan alleen dat kopen.
Ik heb er nu al zin in O+ Moet nog wel even mijn basiskleuren bepalen!
disclaimer
pi_176840848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:55 schreef Stormqueen het volgende:

Als ik op gewicht ben, wat zeker weer gaat gebeuren :6 ga ik een basisgarderobe opbouwen. Ik ben al inspiratie aan het opdoen. En dan dus nooit meer dingen kopen "omdat goedkoop", en niet meer zes dezelfde items in zes kleuren omdat ik eindelijk iets heb gevonden wat lekker zit.
Het moet een soort levenslang doorlopend project worden waarbij ik dan alleen iets koop als ik er echt 100% achter sta. En van te voren plannen wat ik wil aanschaffen (bijvoorbeeld "een lang blauw vest") en dan alleen dat kopen.
Ik heb er nu al zin in O+ Moet nog wel even mijn basiskleuren bepalen!
Goed plan ^O^

Heb je kleren waarvan mensen zeiden 'Jeetje, dat staat je goed!'? Die kleuren passen dan waarschijnlijk goed bij je huidskleur, ogen en haar!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:15:37 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_176841022
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed plan ^O^

Heb je kleren waarvan mensen zeiden 'Jeetje, dat staat je goed!'? Die kleuren passen dan waarschijnlijk goed bij je huidskleur, ogen en haar!
ik weet wel wat me goed staat. Groen, blauw en alles in dat spectrum. Dingen waar ik bij weg moet blijven zijn paars, roze, beige, camel en dat soort tinten.
disclaimer
pi_176841098
Morgen uit lunchen met mijn ouders én s'avonds naar de film met iemand die altijd chips eet en uitdeelt :'(
Ik denk dat ik s'avonds maar een boterham ga doen ipv warme maaltijd voor een keer om te compenseren :')
Twiddel
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:23:03 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_176841155
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef summer2bird het volgende:
Morgen uit lunchen met mijn ouders én s'avonds naar de film met iemand die altijd chips eet en uitdeelt :'(
Ik denk dat ik s'avonds maar een boterham ga doen ipv warme maaltijd voor een keer om te compenseren :')
eet dan een salade ofzo, dan is het nog een beetje gezond ;)
disclaimer
pi_176841157
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eet dan een salade ofzo, dan is het nog een beetje gezond ;)
Ja, dat kan ook nog eens. :)
Twiddel
pi_176841426
Mensen, wat is er weer veel geschreven wat ik herken.

O: brood met hagelslag
T: -
L: brood met sla/gekookt ei en kaas
B: stuk gewandeld
T: druiven, koekje
D: lasagne, kwark/vla
T: biscuitje

Straks nog vergadering, daar laat ik de T vanaf hangen.

Ik heb mijn stappendoel op mijn Fitbit omlaag gezet naar 13.000. Mijn gemiddelde ligt nog steeds boven 14.000, maar mijn dagen wisselen zó qua beweging (soms krap 10.000, soms meer dan 17.000), dat het de helft van de week demotiverend was. Hopelijk werkt dit voor mij beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hupje op 31-01-2018 09:23:42 ]
pi_176841497
Ik ben gisteren door mijn rug gegaan toen ik mijn oppas kindje uit bed tilde. Mijn man moet me omhoog helpen van de bank. Lopen gaat dan wel oké voor niet te lang achter elkaar.

Uiteraard zag Loebes zijn vriendje aan het eind van het kader lopen dus die gaf ook nog even een ruk aan de riem.

Echt zo'n dag dat je eigenlijk met ongezonde meuk op de bank wil zitten. Maarja dat mag niet. Gelukkig heb ik paprika. :')
Was vergeten hoe pijnlijk dit kan zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:53:47 #143
236264 crew  capricia
pi_176841619
Ik heb net jullie discussie gelezen. Over het ontbreken van een rem op eten. Over dat sommige kinderen al deze rem missen.

Weten jullie hier nog interessante documentaires over?
————///
-overigens mis ik die rem als ik te veel simpele koolhydraten eet. Simpele pasta, witte rijst, kan er van blijven eten, zonder vol te zitten. En een paar uur later vaak weer honger.
Terwijl als ik dezelfde calorieën vul met meer eiwit en (goede) vetten, ik een veel voldaner gevoel heb.
Ben daar zelf ook nog zoekende in. En ik probeer nu wat minder koolhydraten te eten (krijg er toch wel genoeg binnen via groente en fruit). Gewoon eens kijken hoe ik me dan voel.
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:54:57 #144
236264 crew  capricia
pi_176841637
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:42 schreef Hupje het volgende:
Mensen, wat is er weer veel geschreven wat ik herken.

O: brood met hagelslag
T: -
L: brood met sla/gekookt ei en kaas
B: stuk gewandeld
T: druiven, koekje
D: lasagne, kwark/vla
T:

Straks nog vergadering, daar laat ik de T vanaf hangen.

Ik heb mijn stappendoel op mijn Fitbit omlaag gezet naar 13.000. Mijn gemiddelde ligt nog steeds boven 14.000, maar mijn dagen wisselen zó qua beweging (soms krap 10.000, soms meer dan 17.000), dat het de helft van de week demotiverend was. Hopelijk werkt dit voor mij beter.
Ik vind het knap. Om alle dagen structureel boven de 10.000 stappen te komen. De dagen dat ik op kantoor zit, red ik dat echt niet. Zeker niet als het ook nog slecht weer is.
Helaas.
Definitely not CIA
pi_176842277
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind het knap. Om alle dagen structureel boven de 10.000 stappen te komen. De dagen dat ik op kantoor zit, red ik dat echt niet. Zeker niet als het ook nog slecht weer is.
Helaas.
Echt he. Ik heb vandaag 6000 stappen gehaald :')
Twiddel
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:47:27 #146
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_176842385
Neem een hond. Dan moet je ook wandelen als t slecht weer is.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_176842434
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:47 schreef MutedFaith het volgende:
Neem een hond. Dan moet je ook wandelen als t slecht weer is.
Mag hier niet ;(
Twiddel
pi_176842782
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:53 schreef capricia het volgende:
Ik heb net jullie discussie gelezen. Over het ontbreken van een rem op eten. Over dat sommige kinderen al deze rem missen.

Weten jullie hier nog interessante documentaires over?

Ik vond Horizon's Why Aren't Thin People Fat documentaire destijds interessant. Werd op de BBC uitgezonden. Missschien nog ergens online te kijken of te downloaden.

Artikel dat daar mee te maken heeft: http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/7838668.stm

quote:
In 1967, a medical researcher, Ethan Sims, carried out an experiment at Vermont state prison in the US. He recruited inmates to eat as much as they could to gain 25% of their body weight, in return for early release from prison.

Some of the volunteers could not reach the target however hard they tried, even though they were eating 10,000 calories a day. Sims's conclusion was that for some, obesity is nearly impossible.

It was with this in mind that 10 slim volunteers - who were not dieters - convened in more hospitable circumstances, for a recent experiment devised by the BBC's Horizon documentary. The 10 spent four weeks gorging on as much pizza, chips, ice cream and chocolate as they could, while doing no exercise, and severely limiting the amount they walked.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176842887
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind het knap. Om alle dagen structureel boven de 10.000 stappen te komen. De dagen dat ik op kantoor zit, red ik dat echt niet. Zeker niet als het ook nog slecht weer is.
Helaas.
Ik werk dan ook maar 1 dag op kantoor. Die dag kom ik dan ook maar net aan de 10.000.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:26:19 #150
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_176843101
ik werk 5 dagen op kantoor en kom zo goed als elke dag op minimaal 12k stappen.


Zelfs vandaag, ondanks:

- Ochtendwandeling met de honden overgelaten aan mijn vrouw, want verslapen.
- Lunchwandeling overgeslapen en in kantine op t werk gezeten, want geen tijd om vanochtend lunch te maken.

Door de dag heen een kleine 4000 stappen bij elkaar gezet (granted, van de auto naar mn werkplek en terug is al 2k bij elkaar). En de overige 8k nu met de honden aan t doen. Die zijn wel blij met hun uitgebreide rondje.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')