abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176787355


De bestemming van het tweede seizoen is het eiland São Vicente in Kaapverdië, vlakbij de stad Mindelo.

In dit tweede seizoen zullen vier families meedoen. De regels zijn hetzelfde als in het eerste jaar. Iedereen krijgt een stuk grond, een startkapitaal, een tent om in te verblijven, een primitief toilet en één jaar de tijd om een nieuw bestaan op te bouwen.

De deelnemende gezinnen uit het tweede seizoen zijn:

- Familie Molenaar, afkomstig uit Haarlem, bestaande uit moeder Fleur, vader Ocke, dochter Suus en zoon Wolf.
- Familie de Weijer, afkomstig uit Beverwijk, bestaande uit moeder Maaike, vader Bart en zoon Senna.
- Familie Beerens, afkomstig uit Geertruidenberg, bestaande uit moeder Jessica, vader Jasper, de tweeling Floor en Britt en zoon Joep.
- Familie van Berkel, afkomstig uit Hoogeveen, bestaande uit moeder Marieke, vader Matthijs, zoon Daan en dochters Anne-Eva, Noa-Lisa en Mette-Sophie.
Mon 'en!
pi_176787430
Sorry, lelijke OP. :)
Mon 'en!
pi_176790148
Volg het niet meer, behalve beetje YouTube en oogt erg saai, kijkcijfers lijken ook stuk lager.
life is like a box of chocolates
pi_176790724
Ik geloof dat aangaande het Hoogeveense gezin ik niet echt duidelijk maak wat mijn punt is. We hebben het hier over een christelijk gezin dat wil emigreren naar Kaapverdië. Zij geven aan dat zij gelovig zijn en dit uitdragen naar buiten, dat zij graag nieuwe leden van hun geloof willen ontmoeten. Wat zij willen doen is een bedrijf opzetten waarbij zij ook de lokale bevolking in willen betrekken en naar een hoger niveau willen tillen. Ze doelen dus op zelfredzaamheid, en het verbeteren van leefomstandigheden aldaar.

Dan komt er hier zo'n clown die christenen haat omdat, nou ja, vanwege wat eigenlijk? Hij heeft een buurman die christelijk is en dus niet zijn type, en dus moet dat met oprechte haat gepaard gaan? Dan ben je in mijn ogen onverdraagzaam, en eigenlijk ook heel erg sneu. Helemaal als je het afgeeft op mensen die je niet kent maar al meteen een haatoordeel klaar hebt staan omdat zij gelovig zijn :')

En dan wordt het blik met clichés weer opengetrokken door mensen die heel graag willen deugen ten koste van alles.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:58 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Christenen hebben in de afgelopen 500 jaar op 3 continenten de inheemse bevolking bijna geheel uitgeroeid en om dat te doen hebben ze de bevolking van een 4e contitent misbruikt.

(Om nog maar te zwijgen over de kruistochten)
Want de afgelopen 500 jaar heeft de aarde stil gestaan. Sta vooral niet stil bij het feit dat de westerse beschaving slavernij als eerste heeft afgeschaft in de geschiedenis van de mensheid. Nog nooit is er een beschaving geweest die geen gebruik heeft gemaakt van slaven. Totdat de westerse cultuur tot inzicht kwam. En het uitmoorden van de inheemse bevolking, ja daar heb je deels gelijk in. Alleen als het een Angolees was die zeilde naar Amerika en daar een keer zijn griep had doorgeniest was exact hetzelfde gebeurt.

En laten we vooral niet zwijgen over de kruistochten. Moslims die eeuwenlang tot diep in Europa dood en verderf zaaiden. Daar is uiteindelijk een antwoord op gekomen inderdaad, uit noodzaak. Een geschiedenisboek lezen zou je goed doen.

report betreffende deze post:

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 23:03 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Precies. We leren op school dat we 'het Christendom verspreiden'. Maar eigenlijk komt dat neer op "Jullie worden Christen, óf we vermoorden jullie kinderen en verkrachten jullie vrouwen". Wij witte Westerlingen zijn zó aardig en vreedzaam...

;(
En ziehier, dat jij jezelf haat moet je helemaal zelf weten. Maar spreek voor jezelf. Het feit dat je "witte" gebruikt laat zien dat het je alleen maar is te doen om te laten merken hoe verlicht jij jezelf vindt. Ieder onderzoek dat gaat over vrijheid, welvaart, en levensstandaarden laat zien dat deze plekken alleen te vinden zijn waar de westerse cultuur zich heeft gemanifesteerd. Dat zijn judeo-christelijke waarden. Wellicht dat het niet past in jouw vertelling waarbij jij graag wil dat westerlingen nog kwaadaardiger zijn zodat je interessant kan lopen doen, maar gestaafd op feiten is het niet.

Als je werkelijk overtuigd bent dat het christendom alleen maar heeft stilgestaan sinds de middeleeuwen dan zou je er goed aan doen om een keer objectief naar de feiten proberen te kijken. Dit gezin de zonden van eerdere generaties in de schoenen schuiven, kom op zeg. Ik dacht dat erfschuld een christelijk ding was, niet atheïstisch.
  zondag 28 januari 2018 @ 10:41:38 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_176791896
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:27 schreef Montresor het volgende:
En dan wordt het blik met clichés weer opengetrokken door mensen die heel graag willen deugen ten koste van alles.
:?
quote:
Want de afgelopen 500 jaar heeft de aarde stil gestaan. Sta vooral niet stil bij het feit dat de westerse beschaving slavernij als eerste heeft afgeschaft in de geschiedenis van de mensheid. Nog nooit is er een beschaving geweest die geen gebruik heeft gemaakt van slaven. Totdat de westerse cultuur tot inzicht kwam. En het uitmoorden van de inheemse bevolking, ja daar heb je deels gelijk in. Alleen als het een Angolees was die zeilde naar Amerika en daar een keer zijn griep had doorgeniest was exact hetzelfde gebeurt.

En laten we vooral niet zwijgen over de kruistochten. Moslims die eeuwenlang tot diep in Europa dood en verderf zaaiden. Daar is uiteindelijk een antwoord op gekomen inderdaad, uit noodzaak. Een geschiedenisboek lezen zou je goed doen.
Dat slechts 1 ding uit de geschiedenis aanhaal wil nog niet zeggen dat ik niet bekend ben met de rest van de wereldgeschiedenis.

Elke bevolkingsgroep uit het heden en het verleden buit(te) wel een andere bevolkingsgroep uit, dat zal ik zeker niet ontkennen. Mijn punt was enkel dat westerlingen nog wel eens de neiging hebben om Christenen als de lieverdjes te zien en met slechts enkele feiten wilde ik aangeven dat ook uit naam van het Christendom dood en verderf is gebracht.

Maar volgens mij zitten we hier in TV, dus laten we verder gaan met het bespreken van het programma.
So we just called him Fred
pi_176798802
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:27 schreef Montresor het volgende:
Ik geloof dat aangaande het Hoogeveense gezin ik niet echt duidelijk maak wat mijn punt is. We hebben het hier over een christelijk gezin dat wil emigreren naar Kaapverdië. Zij geven aan dat zij gelovig zijn en dit uitdragen naar buiten, dat zij graag nieuwe leden van hun geloof willen ontmoeten. Wat zij willen doen is een bedrijf opzetten waarbij zij ook de lokale bevolking in willen betrekken en naar een hoger niveau willen tillen. Ze doelen dus op zelfredzaamheid, en het verbeteren van leefomstandigheden aldaar.

Dan komt er hier zo'n clown die christenen haat omdat, nou ja, vanwege wat eigenlijk? Hij heeft een buurman die christelijk is en dus niet zijn type, en dus moet dat met oprechte haat gepaard gaan? Dan ben je in mijn ogen onverdraagzaam, en eigenlijk ook heel erg sneu. Helemaal als je het afgeeft op mensen die je niet kent maar al meteen een haatoordeel klaar hebt staan omdat zij gelovig zijn :')

En dan wordt het blik met clichés weer opengetrokken door mensen die heel graag willen deugen ten koste van alles.

[..]

Want de afgelopen 500 jaar heeft de aarde stil gestaan. Sta vooral niet stil bij het feit dat de westerse beschaving slavernij als eerste heeft afgeschaft in de geschiedenis van de mensheid. Nog nooit is er een beschaving geweest die geen gebruik heeft gemaakt van slaven. Totdat de westerse cultuur tot inzicht kwam. En het uitmoorden van de inheemse bevolking, ja daar heb je deels gelijk in. Alleen als het een Angolees was die zeilde naar Amerika en daar een keer zijn griep had doorgeniest was exact hetzelfde gebeurt.

En laten we vooral niet zwijgen over de kruistochten. Moslims die eeuwenlang tot diep in Europa dood en verderf zaaiden. Daar is uiteindelijk een antwoord op gekomen inderdaad, uit noodzaak. Een geschiedenisboek lezen zou je goed doen.

report betreffende deze post:

[..]

En ziehier, dat jij jezelf haat moet je helemaal zelf weten. Maar spreek voor jezelf. Het feit dat je "witte" gebruikt laat zien dat het je alleen maar is te doen om te laten merken hoe verlicht jij jezelf vindt. Ieder onderzoek dat gaat over vrijheid, welvaart, en levensstandaarden laat zien dat deze plekken alleen te vinden zijn waar de westerse cultuur zich heeft gemanifesteerd. Dat zijn judeo-christelijke waarden. Wellicht dat het niet past in jouw vertelling waarbij jij graag wil dat westerlingen nog kwaadaardiger zijn zodat je interessant kan lopen doen, maar gestaafd op feiten is het niet.

Als je werkelijk overtuigd bent dat het christendom alleen maar heeft stilgestaan sinds de middeleeuwen dan zou je er goed aan doen om een keer objectief naar de feiten proberen te kijken. Dit gezin de zonden van eerdere generaties in de schoenen schuiven, kom op zeg. Ik dacht dat erfschuld een christelijk ding was, niet atheïstisch.
Wat voor onzin kraam jij nou weer uit? Waar zeg ik dat ik Christenen haat?
Ik woon zelf in de biblebelt, ik ben zelf ook Christen. Al ga ik zelden naar de kerk. In mijn woonplaats 'ken' ik meer mensen naast mijn buurman die godsdienstwaanzin hebben. Die lui zijn echt niet fris onder hun hersenpan hoor.
Dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt ik ten eerste atheïst ben?! En ten tweede Christenen haat?! Als ik in dit geval Christenen haat, haat ik ook Moslims. En daar hoor ik je dan weer niet over. Kom onder die steen vandaan
  zondag 28 januari 2018 @ 15:58:42 #7
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_176799110
Wat is er gebeurd met heerlijk luchtig "Helemaal het einde" topic??
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
  † In Memoriam † zondag 28 januari 2018 @ 16:02:05 #8
43556 miss_dynastie
pi_176799209
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 15:58 schreef MaxTheDog het volgende:
Wat is er gebeurd met heerlijk luchtig "Helemaal het einde" topic??
Verdwenen met de Posjes. Deze nieuwe deelnemers kunnen mij geen seconde boeien :7
pi_176799958
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Verdwenen met de Posjes. Deze nieuwe deelnemers kunnen mij geen seconde boeien :7
Ik vind de nieuwe families ook niet heel spannend. De helft van de tijd zit ik tijdens het kijken iets anders te doen en hoor dan niet eens wat er gezegd wordt, omdat er echt niet veel boeiends uit komt :{
Mon 'en!
pi_176800747
Tijdens seizoen 1 en vooral ook erna hebben we gezien dat het allemaal gespeelde nep TV, zal nu uitgewerkt zijn op de die hard fans na.
life is like a box of chocolates
  zondag 28 januari 2018 @ 17:26:26 #11
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_176801183
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:08 schreef hondonspain het volgende:
Tijdens seizoen 1 en vooral ook erna hebben we gezien dat het allemaal gespeelde nep TV, zal nu uitgewerkt zijn op de die hard fans na.
Omdat de regie alles lijkt uit te stippelen verwacht ik nog wel een gevecht tussen die Brabander en Ocko.. Kan niet goed blijven gaan die relatie.
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_176804527
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 15:58 schreef MaxTheDog het volgende:
Wat is er gebeurd met heerlijk luchtig "Helemaal het einde" topic??
Verworden tot een vervelende discussie :O
pi_176826377
En daar zijn we weer!
Mon 'en!
pi_176826502
Ze hebben dus gewoon stromend water? 😂😂
pi_176826515
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Verdwenen met de Posjes. Deze nieuwe deelnemers kunnen mij geen seconde boeien :7
Dit dus, al vind ik die blonde en haar man en zoontje wel tof
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176826791
"Ken aai pee wit jeuroos, jesj?"
Mon 'en!
  maandag 29 januari 2018 @ 20:58:40 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_176826873
Die nieuwe heeft geen idee waar ze aan begonnen is ofzo?

'wel een hele verantwoordelijkheid met de kinderen' 'waar zijn we aan begonnen' etc..

Duh!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_176826947
Gezellig hoor...
SOONY
pi_176826969
_O- :D
SOONY
pi_176827039
Wie betaald de huur/hypotheek van die lui eigenlijk als ze het hele jaar weg zijn? :?
Twiddel
pi_176827298
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:05 schreef summer2bird het volgende:
Wie betaald de huur/hypotheek van die lui eigenlijk als ze het hele jaar weg zijn? :?
God. :P
Mon 'en!
pi_176827302
[quote]0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:05 schreef summer2bird het volgende:
Wie betaald de huur/hypotheek van die lui eigenlijk als ze het hele jaar weg zijn? :?
[/quote

Onderhuur / huurders in je koophuis
  maandag 29 januari 2018 @ 21:26:42 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176827604
Waarom gaat die ene vrouw nu op vakantie? Dat was al gepland of zo?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_176827634
Bedankt heer!
Amen!
SOONY
pi_176828058
Iemand geturfd hoe vaak hij “heer” zei?
pi_176828176
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:42 schreef Taiga het volgende:
Iemand geturfd hoe vaak hij “heer” zei?
En vader. Verder nog een paar woordjes tussendoor :')
pi_176829476
Ik haak af.
Ik vond het afgelopen seizoen op het laatst al niet meer zo leuk maar dit seizoen kan ik er blijkbaar niet aan wennen ofzo. Ik weet niet. De families boeien me blijkbaar niet genoeg ofzo. Jammer maar helaas.
pi_176833502
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom gaat die ene vrouw nu op vakantie? Dat was al gepland of zo?
Dat was toch wel heel fout, je bent net 3 weken een nieuw leven aan het opstarten(met beperkt budget) en dan laat je man en kinderen 2 dagen alleen, om even all inclusive te gaan genieten.

was het trouwens een bidsprinkhaan waar die 'vader heer' zijn op dat moment al in paniek zijnde dochter aan wilde laten wennen?
pi_176837312
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom gaat die ene vrouw nu op vakantie? Dat was al gepland of zo?
Vriendin of familie of zoiets kwam naar Sal, was uurtje vliegen van hun af, ook Kaapverdische eilanden. Zij is daar een paar dagen naar toe. Vond het wel opmerkelijk dat ze vond dat ze daar na drie weken kamperen ook wel aan toe was. :o
pi_176837346
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:58 schreef E.T. het volgende:
Die nieuwe heeft geen idee waar ze aan begonnen is ofzo?

'wel een hele verantwoordelijkheid met de kinderen' 'waar zijn we aan begonnen' etc..

Duh!
Hysterische vrouw met al even hysterische dochter.
Man met twee linkerhanden die voor ieder wissewasje de buurman erbij roept.
Dit gaat ergernis tv opleveren.
pi_176844689
Nog nooit zo’n hysterisch kind gezien. Mijn god.
pi_176982557
Mijn hemel, de nieuwe gezinnen hadden echt wel wat mediatraining kunnen gebruiken. Wat een stel Hollandse horken zijn het toch allemaal. En totaal onboeiend ;(
Mon 'en!
pi_176989754
Familie Gelovig vind ik eng, Familie Enig Kind vind ik onsympathiek, Familie Brabanders vind ik leuk, maar deze gaat gesloopt worden door Familie Ocke.

Natuurlijk heb ik geen flauw idee of dat laatste echt zo is, maar ik vind mijn verhaallijn in ieder geval een stuk interessanter dan alle afleveringen bij elkaar.

Misschien dondert die waterput ook nog in elkaar, dat zou vermaak zijn }) :D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:44:27 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176991110
Zouden vier gezinnen eigenlijk ook niet een beetje veel zijn? Geen idee in hoeverre zij uitwaaieren, maar als ze zich later over de eilanden zouden verspreiden (zoals vorig jaar de families ook niet alle op honk bleven), dan wordt dat nog best aanpoten voor het productieteam.

Maargoed, de opzet zal wel zijn dat er twee duo's ontstaan van elk twee families. Zoals hierboven ook al eens gezegd is het echter onzinnig om twee vakantieparken op dat ene eilandje te hebben. Ik zou als deelnemer toch al snel kijken of ik me elders zou kunnen vestigen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_176991749
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Zouden vier gezinnen eigenlijk ook niet een beetje veel zijn? Geen idee in hoeverre zij uitwaaieren, maar als ze zich later over de eilanden zouden verspreiden (zoals vorig jaar de families ook niet alle op honk bleven), dan wordt dat nog best aanpoten voor het productieteam.

Maargoed, de opzet zal wel zijn dat er twee duo's ontstaan van elk twee families. Zoals hierboven ook al eens gezegd is het echter onzinnig om twee vakantieparken op dat ene eilandje te hebben. Ik zou als deelnemer toch al snel kijken of ik me elders zou kunnen vestigen.
Vorig jaar was dat een groter probleem, Chili is enorm. De grootste lengte op São Vicente is 24 kilometer. Ik maak me er meer zorgen om dat het duo's zijn geworden; lijkt me ook vooropgezet door de regie en gedoemd te mislukken. Ze kennen elkaar totaal niet en dan samen een bedrijf op poten zetten. Had ze dat in Nederland voorgesteld en ze hadden je allemaal recht in je gezicht uitgelachen.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:33:46 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176991835
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:27 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat een groter probleem, Chili is enorm. De grootste lengte op São Vicente is 24 kilometer. Ik maak me er meer zorgen om dat het duo's zijn geworden; lijkt me ook vooropgezet door de regie en gedoemd te mislukken. Ze kennen elkaar totaal niet en dan samen een bedrijf op poten zetten. Had ze dat in Nederland voorgesteld en ze hadden je allemaal recht in je gezicht uitgelachen.
Maar Kaap Verdië bestaat toch uit meerdere eilanden waartussen toeristen vaak hoppen? Dus het land is niet beperkt tot dat ene eilandje. Het ligt niet voor de hand daar koste wat het kost te blijven, denk ik.
Net zoals het in Chili niet voor de hand lag per se op La Sirena te blijven als woonstek.

En ja, die duo's vind ik ook wat gek. Ik zou daar ook niet zo maar mee instemmen. Zit je daar opeens zakelijk met een stel reli-gekkies opgescheept. :{
Het was misschien leuker geweest om ze in een kringetje op hetzelfde terrein te zetten. Wel met achterland om dingen mee te doen. En dan maar zien wat daaruit komt.

Liefst bonje, roddel en achterklap :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_176992224

De vlogging yoga family, voor wie ze niet kan missen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:46:22 #38
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_176996658
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar Kaap Verdië bestaat toch uit meerdere eilanden waartussen toeristen vaak hoppen? Dus het land is niet beperkt tot dat ene eilandje. Het ligt niet voor de hand daar koste wat het kost te blijven, denk ik.
De meeste toeristen komen terecht op Sal en Bao Vista en blijven vaak juist op hun eiland, in hun resort.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de gezinnen dit jaar naar een ander eiland gaan (hooguit als in de vergunning van RTL is opgenomen dat de gezinnen op vakantie moeten om het land te laten zien).
So we just called him Fred
pi_176996701
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:46 schreef FredvZ het volgende:

[..]

De meeste toeristen komen terecht op Sal en Bao Vista en blijven vaak juist op hun eiland, in hun resort.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de gezinnen dit jaar naar een ander eiland gaan (hooguit als in de vergunning van RTL is opgenomen dat de gezinnen op vakantie moeten om het land te laten zien).
Om die redenen zie ik het containerproject ook niet zitten, volgens mij komen toeristen naar de eilanden voor de zon, duiken een all-inclusive resort in en komen er een week later weer uit. De eilanden staan niet bekend als mooie oorden of veel te beleven.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 19:09:02 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176997086
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:46 schreef FredvZ het volgende:

[..]

De meeste toeristen komen terecht op Sal en Bao Vista en blijven vaak juist op hun eiland, in hun resort.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de gezinnen dit jaar naar een ander eiland gaan (hooguit als in de vergunning van RTL is opgenomen dat de gezinnen op vakantie moeten om het land te laten zien).
oh dat wist ik niet.

Nou, dan zullen ze inderdaad wel op vakantie moeten ja, net als in Chili.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177134430
De Posjes komen terug op tv!

Vamos Met De Familie Pos.

https://www.ad.nl/show/de(...)-programma~a157b316/
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2018 @ 19:12:01 #42
43556 miss_dynastie
pi_177136163
Addy ziet groen! Hij is ook met vakantie! :( :D
pi_177136248
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
De Posjes komen terug op tv!

Vamos Met De Familie Pos.

https://www.ad.nl/show/de(...)-programma~a157b316/
in 10 minuten per week waren ze al erg saai, ingestudeerde flauwe grappen
life is like a box of chocolates
pi_177149652
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
De Posjes komen terug op tv!

Vamos Met De Familie Pos.

https://www.ad.nl/show/de(...)-programma~a157b316/
*O*
pi_177235865
Wie kijkt er nog? Ik ben afgehaakt, het is zo saai geworden...
pi_177235926
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:30 schreef Killerjas het volgende:
Wie kijkt er nog? Ik ben afgehaakt, het is zo saai geworden...
Met een schuin oog. Deelnemers zijn best ok, maar het land boeit me niet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_177243734
Was even leuk, vorig seizoen tot dat bleek dat alles nep was, puur commercieel, dus waar kijk je naar, paar saaie families die niets doen, mis het niet
life is like a box of chocolates
  zaterdag 17 februari 2018 @ 12:02:07 #48
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_177251535
De deelnemers van dit jaar lijken goed naar het vorige seizoen te hebben gekeken, ze lijken wel gestructureerd te starten. Waar ik het nog "mis" op zie gaan is geldgebrek.
So we just called him Fred
pi_177254624
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:02 schreef FredvZ het volgende:
De deelnemers van dit jaar lijken goed naar het vorige seizoen te hebben gekeken, ze lijken wel gestructureerd te starten. Waar ik het nog "mis" op zie gaan is geldgebrek.
Ja ze hebben goed gekeken, maar of het gaat helpen?
Is het echt handig om met een tekening van een architect uit Nederland voor een huis aan te komen, terwijl je nog niet weet in wel land je terecht komt?
pi_177273862
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:02 schreef FredvZ het volgende:
De deelnemers van dit jaar lijken goed naar het vorige seizoen te hebben gekeken, ze lijken wel gestructureerd te starten. Waar ik het nog "mis" op zie gaan is geldgebrek.
Posjes liepen ook tegen geldgebrek aan en daar was Wijnvoordeel opeens.
life is like a box of chocolates
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')