abonnement Unibet Coolblue
pi_7473061
Wat vonden jullie er van? Ik vond hem persoonlijk echt tegen vallen. Ik had meer verwacht van een film met als cast Jennifer Aniston (Friends) en Jake Gyllenhaal (Donnie Darko).

De film kreeg met 1533 stemmen een 7,3 op IMDb, en staat beschreven als een Comedy. Niets is minder waar Tis een zéér trage drama, waar je steeds hoopt dat er iets spannends gaat gebeuren (en dat irrie accentje is ook niet alles...).

Nee, zeker geen topper volgens mij.

  zaterdag 21 december 2002 @ 23:52:11 #2
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_7473234
Alleen al jou title...heb jij enig verstand van films of kijk je alleen maar naar de geile wijven
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
  zondag 22 december 2002 @ 01:05:34 #3
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7474369
Ik vond het egt een goede film. Vooral Jennifer Aniston vond ik erg goed. Het zou me niet verbazen dat ze hier een Oscar-nominatie voor krijgt...
  zondag 22 december 2002 @ 01:28:26 #4
36586 lindastuurman
www.robin-williams.net
pi_7474637
Deze film paar maanden geleden gezien in San Francisco. Echt een euke film. Hilarische momenten en aardig goed geacteerd.

Het enige wat ik jammer vind is het loopje van Aniston. Ze zit al te lang bij Friends (op de set van Friends moeten de acteurs extra kleine passen nemen, zodat de miniscule set nog ergens op lijkt). In The Good Girl loopt ze ook zo...das het enige wat ik erop aan te merken heb,

De film haalt de top5 van mijn films 2002 nog net.

Linda
www.robin-williams.net

Memories weren't meant to be movies --> The Final Cut
pi_7498136
Ik heb inderdaad ook niets op het acteren van beide hoofdrolspelers aan te merken. Het zijn gewoon goede acteurs.

Meningen verschillen blijkt wel weer Ik zelf vond het niets, jullie zouden hem een oscar geven...
Maar vonden jullie het in aanmerking komen voor een Comedy? Er zaten wel grappige momenten in, maar daarmee heb je nog geen comedy. Ik blijf erbij dat ik het een drama vind. Mischien waren mijn verwachtingen to hoog?

quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:52 schreef blade182 het volgende:
Alleen al jou title...heb jij enig verstand van films of kijk je alleen maar naar de geile wijven
Doe ff normaal man, wtf is er mis met de topic-titel? Zo heet die film toch? Get a life dude....
pi_7498299
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:38 schreef Neejoh het volgende:
Wat vonden jullie er van? Ik vond hem persoonlijk echt tegen vallen. Ik had meer verwacht van een film met als cast Jennifer Aniston (Friends) en Jake Gyllenhaal (Donnie Darko).

De film kreeg met 1533 stemmen een 7,3 op IMDb, en staat beschreven als een Comedy. Niets is minder waar Tis een zéér trage drama, waar je steeds hoopt dat er iets spannends gaat gebeuren (en dat irrie accentje is ook niet alles...).

Nee, zeker geen topper volgens mij.


Dat is toch met elke film waarvan het genre comedy is???

na dat soort films met als ergste you've got mail huur ik nooit meer films waarvan het genre alleen comedy is.

  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2003 @ 18:46:30 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8635219
Vanavond eens lekker op mijn gemak kijken.
  donderdag 6 maart 2003 @ 15:51:14 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8913050
Superfilm!
De hele sfeer is zó treurigstemmend.... Verplichte kost voor een ieder die ook weg was van American Beauty: veel gelijke thema's en eenzelfde sfeer.
Prachtig geacteerd ook! Niet gedacht dat het mogelijk was, maar Jennifer Aniston doet binnen de minuut Rachel uit Freinds vergeten!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8913409
Ben ik het niet mee eens. American Beauty is een totaaaaaal andere film, dat genre vind ik geweldig, maar ik vind dit er in de verste verte niet mee te vergelijken.
  donderdag 6 maart 2003 @ 23:32:38 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8923391
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:03 schreef Neejoh het volgende:
Ben ik het niet mee eens. American Beauty is een totaaaaaal andere film, dat genre vind ik geweldig, maar ik vind dit er in de verste verte niet mee te vergelijken.
Ik wel!

Thema's als sleur, speciaal willen zijn, je anders voelen dan anderen, burgertrutten-mentaliteit, de onmogelijkheid te ontsnappen aan je "lot", beleefdheid voor alles... dat zijn toch de overheersende thema's van beide films. Ook de beklemmendheid van het truttige, nietszeggende bestaan zie je in bepaalde scenes in beide films (die lullige beelden uit de RetailRodeo in TGG en het avondeten met de familie thuis in AB).
Natuurlijk is het op een andere manier verteld, AB is wat "sneller" in beeld gebracht, er zit meer "actie" in, hetgeen het wat makkelijker te verteren maakt voor veel mensen.... Maar die paralellen zijn er echt imho!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 maart 2003 @ 14:43:38 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8954150
Wat een saaie film, vond er niks aan. En de karakters interesseerden me niets.
  zondag 18 november 2007 @ 23:42:53 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54707491
Ik vond het een lekker wegkijkertje. Jennifer speelt het erg goed (zoals altijd wel eigenlijk) en Zooey Deschanel (Cheryl) is bijzonder geestig in deze film .
quote:
Cheryl: Sit right down here, ma'am. We're going to make you pretty. Now how do you like your hair?
Big Haired Woman: What? Are you going to do my hair?
Cheryl: No, I just need to know if that's your usual way of wearing it, all big and high. If it is, I'll just put more makeup on your chin to offset it. You're going to want to take a whole bottle of this home with you. It's got quite a lot of ingredients in it, so you're getting a good deal. It's got ginkgo extract in it. Do you know what that is?
Big Haired Woman: No.
Cheryl: It's extract of the ginkgo, and it makes your skin real slick so that any liquid will roll right off you, be it water, or lemon juice, or urine. I'll put it in a bag for you.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_54726584
Paar maanden geleden gezien en ik vond het een erg fijne film om naar te kijken. Keek lekker weg, acteurs goed gecast, werd echt in de film gezogen.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')