abonnement Unibet Coolblue
pi_178172502
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fuck. Moet ik later toch eens mijn noteaantallen checken. Ik heb me vanochtend ook over die proleet uitgelaten.
Ja en dan komt er een FA zoooo jij hebt er een hoop een ban maar _O- tering zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_178172587
Een note voor Johanschuim? Kun je ook zien wie hem gezet heeft? :D
  donderdag 29 maart 2018 @ 16:40:00 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178172615
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:38 schreef mootie het volgende:
Een note voor Johanschuim? Kun je ook zien wie hem gezet heeft? :D
Nee, kan alleen als je blauw of up bent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178172629
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, kan alleen als je blauw of up bent.
Oh, het zal wel onder ‘persoonlijke aanval’ weggeschreven worden trouwens.
pi_178172894
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:38 schreef mootie het volgende:
Een note voor Johanschuim? Kun je ook zien wie hem gezet heeft? :D
Jammer genoeg niet meer nee, ja toeval eh? gelijk naar het persoonlijke trekken weer.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_178173296
Lieve allemaal, laten we het deze wss laatste paar maandjes nou gewoon een beetje leuk houden onderling. Er is genoeg te beleven op de streams met de afvalrace. Eindelijk wat meer vaart er in. :)
We komen hier immers allemaal voor ons plezier, en ja niet iedereen uit dit op dezelfde manier maar zie dat nou gewoon niet altijd als iets negatiefs. Zou ook maar bar saai zijn als iedereen het altijd maar eens was.
En het is uiteraard geen Libelle-forum dus discuss away, wees het vooral oneens maar hou het wel netjes zonder steekjes en sneertjes en zuks.
Het blijft online natuurlijk lastig inschatten wat een ander bedoeld of al dan niet kan hebben enzo, maar als je weet dat een ander iets niet prettig vind doe het dan gewoon niet.
We zijn allemaal mensen van vlees en bloed met vast genoeg leuke en minder leuke dingen in het echte leven, dus hou gewoon een beetje rekening met elkaar.
Gaat men echt te ver en/of is men duidelijk uit op de boel zieken ga er niet op in, ook niet verkapt. Zet een TR en/of DM ons.

Dit topic is overigens nog steeds niet voor onderling gedoe en gewijs, en ook niet voor al dan niet kloppende beweringen over notes die je inderdaad sowieso voor je zelf hoort te houden.
Dus hier graag terug naar vragen en opmerkingen aan mods met betrekking tot de moderatie van UTO.

[ Bericht 3% gewijzigd door Urb op 29-03-2018 17:38:37 ]
pi_178173732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Jammer genoeg niet meer nee, ja toeval eh? gelijk naar het persoonlijke trekken weer.
Je zuigt ook aan alle kanten. Ik heb er waarschijnlijk ook weer één. Boeien
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178173772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:18 schreef Urb het volgende:
Lieve allemaal, laten we het deze wss laatste paar maandjes nou gewoon een beetje leuk houden onderling. Er is genoeg te beleven op de streams met de afvalrace. Eindelijk wat meer vaart er in. :)
We komen hier immers allemaal voor ons plezier, en ja niet iedereen uit dit op dezelfde manier maar zie dat nou gewoon niet altijd als iets negatiefs. Zou ook maar bar saai zijn als iedereen het altijd maar eens was.
En het is uiteraard geen Libelle-forum dus discuss away, wees het vooral oneens maar hou het wel netjes zonder steekjes en sneertjes en zuks.
Het blijft online natuurlijk lastig inschatten wat een ander bedoeld of al dan niet kan hebben enzo, maar als je weet dat een ander iets niet prettig vind doe het dan gewoon niet.
We zijn allemaal mensen van vlees en bloed met vast genoeg leuke en minder leuke dingen in het echte leven, dus hou gewoon een beetje rekening met elkaar.
Gaat men echt te ver en/of is men duidelijk uit op de boel zieken ga er niet op in, ook niet verkapt. Zet een TR en/of DM ons.

Dit topic is overigens nog steeds niet voor onderling gedoe en gewijs, en ook niet voor al dan niet kloppende beweringen over notes die je inderdaad sowieso voor je zelf hoort te houden.
Dus hier graag terug naar vragen en opmerkingen aan mods met betrekking tot de moderatie van UTO.
Het is al maanden niet meer leuk en we krijgen al maanden dit riedeltje voorgeschoteld.
pi_178173804
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is al maanden niet meer leuk en we krijgen al maanden dit riedeltje voorgeschoteld.
Afbouwen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178174085
Zoals Lav ook al zei over wie de schoen past, doe er dan in godesnaam ook eens een beetje meer mee. Het is immers zo leuk als we het zelf samen maken. :)
pi_178174472
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:58 schreef Urb het volgende:
Zoals Lav ook al zei over wie de schoen past, doe er dan in godesnaam ook eens een beetje meer mee. Het is immers zo leuk als we het zelf samen maken. :)
Samen is leuk maar tief op met dat gezeik, nooit zo geweest en ook niet de laatste maanden. Het is nou eenmaal zo. Leef er mee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178176275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:58 schreef Urb het volgende:
Zoals Lav ook al zei over wie de schoen past, doe er dan in godesnaam ook eens een beetje meer mee. Het is immers zo leuk als we het zelf samen maken. :)
Laat anders maar gewoon :')
pi_178181083
Het is gewoon een kwestie van je niet laten provoceren.
Want dat is het.
Niet meer en niet minder.
De een kan dat goed. Ik kan dat niet. Ik stoot dan ook elke keer mijn hoofd.
Is niet erg. Alles beter dan klakkeloos de mening van de cos lieverdjes te volgen.
:)
pi_178186936
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
Het is gewoon een kwestie van je niet laten provoceren.
Want dat is het.
Niet meer en niet minder.
De een kan dat goed. Ik kan dat niet. Ik stoot dan ook elke keer mijn hoofd.
Is niet erg. Alles beter dan klakkeloos de mening van de cos lieverdjes te volgen.
:)
Herkenbaar. Degene die me persoonlijk aanvalt kan niet verwachten dat ik de andere wang toekeer. Ik heb het wel gehad met dat soort gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bblurker2 op 30-03-2018 09:06:03 ]
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:13:46 #165
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_178188177
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:45 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Degene die me persoonlijk aanvalt kan niet verwachten dat ik de andere wang toekeer. Ik heb het wel gehad met dat soort gedrag.
Heel herkenbaar. Ik ben dat achterlijke gezuig en die walgelijke haataanvallen naar mij meer dan zat. Het gezuig blijft maar doorgaan. Er zitten hier een paar users die niet komen om te Cossen. Die posten amper een woord over de streams. De enige bezigheid die ze hier leuk vinden is het hakken op de meningen van andere users en stront gooien.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_178188746
Nogmaals scroll door, bel uw mod, maar ga er niet op in en sneer/prik zelf ook niet. Wees gewoon de wijste, het is echt geen rocketscience.
En dat gewijs naar een ander is verder wel klaar en zal worden verwijderd, een beter uto begint bij jezelf.

Juist onze voorliefde voor drama heeft ons hier natuurlijk samen gebracht. :)
Maar laat je idd niet opjutten, en niet alleen door users waar je toevallig niet zo goed mee kan maar ook door al dan niet toevallige medestanders.
Relativeer, adem in adem uit zoals LauraB al zong. :D

[ Bericht 27% gewijzigd door Urb op 30-03-2018 23:53:07 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 15:14:31 #167
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_178279310
Dag moderators,
Is het mogelijk om deze posten te verwijderen uit het topic streamverslagen? Het wordt nu echt een zooitje.

UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
pi_178279508
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dag moderators,
Is het mogelijk om deze posten te verwijderen uit het topic streamverslagen? Het wordt nu echt een zooitje.

UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
UTO / Streamverslagen#29
Done. :)
  dinsdag 3 april 2018 @ 15:24:26 #169
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_178279532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Done. :)
Dank je wel hoor.
pi_178471368
UTO / [COS #18617] Lekker rommelen op de schroothoop

Deze Cos heeft geen nieuw deel link. Gaat ook maar tot post 300.
Get a grip.
  Moderator donderdag 12 april 2018 @ 16:44:29 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_178471450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
UTO / [COS #18617] Lekker rommelen op de schroothoop

Deze Cos heeft geen nieuw deel link. Gaat ook maar tot post 300.
Heb gevraagd om een reparatie door een FA.
pi_178471474
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb gevraagd om een reparatie door een FA.
Ah ok ^O^ niet dat ik open maar dacht zal het toch even melden
Get a grip.
  Moderator donderdag 12 april 2018 @ 16:49:20 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_178471531
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:45 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Ah ok ^O^ niet dat ik open maar dacht zal het toch even melden
Gefixt door FA. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_178471750
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Gefixt door FA. ^O^
:Y ^O^
Get a grip.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:45:40 #175
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_178488368
er ging iets mis met de vorige cos
waardoor er geen nieuwe geopend kon wordne

dus dacht ik slim te zijn en er zelf een te openen, maar die is nu niet onderdeel van de cos-reeks
UTO / [COS #18627] Bil is geil

kan die in die reeks gezet worden? :D
TEAM TAFEL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')