Dat snap ik, maar dat staat er niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:08 schreef MTL het volgende:
[..]
Eh, er komt toch gewoon een 5e trein bij over de HSL? De discussie gaat over de situatie december 2019 op de HSL. Niet over regulier spoor.
Alleen van april tot december niet.
Er staat dat het aantal zitplaatsen tussen de 2 steden met bijna 20% toeneemt.quote:
Er staan 2 dingen:quote:
Dingen worden mooier gepresenteerd dan ze zijn. Je denkt straks meer kans te hebben op een zitplaats als je van Rotterdam naar Amsterdam reist, maar de reiziger gaat bedrogen uitkomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef MTL het volgende:
Je kunt lopen mierenf#cken over het tweede deel van de zin, maar door het eerste deel wordt duidelijk gemaakt dat het over de HSL gaat.
Dat staat niet in de samenvatting die ik quotequote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef MTL het volgende:
Je kunt lopen mierenf#cken over het tweede deel van de zin, maar door het eerste deel wordt duidelijk gemaakt dat het over de HSL gaat. Sterker nog, het staat er letterlijk:
"Daarmee kan NS bijna 20% meer zitplaatsen bieden op de hogesnelheidslijn tussen Amsterdam en Rotterdam."
(31-24)/24..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:50 schreef FredvZ het volgende:
Dit plaatje maakt het duidelijker, er komt gewoon niets bij:
[ afbeelding ]
Sterker nog, vanaf april verslechtert de situatie juist, met minder capaciteit.
Daarnaast vergeet de NS dat er nog meer (directe) treinen tussen Rotterdam en Amsterdam rijden:
4x ICD
2x IC (Amsterdam C)
2x IC (Amsterdam Zuid)
2x Sprinter
1x IC Brussel
Als er al een trein bij komt, moet dat wel een verdomd lange trein zijn, wil er 20% capaciteit bijkomen tussen de steden Rotterdam en Amsterdam.
Driemaal raden welke lijn ik dagelijks gebruik om op mijn werk te komenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef b2py het volgende:
Je zit gewoon te mierenneuken omdat je de tekst te autistisch leest en er van uitgaat dat ze rekening houden met de zitplaatsen op de oude lijn..
Als je langs de RandstadRail woont is het vrijwel net zo snel om via de Oude Lijn te reizen als via de HSL als je bijvoorbeeld naar Lelystad moet, met de ICD is dan maar 5 minuten sneller vanuit het noorden van Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:57 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er nog zijn die Rotterdam - Schiphol/Amsterdam via de oude lijn blijven doen, nu er 4x/u een ICd rijdt.
De Oude Lijn gaat heul niet via Schiphol mallerdquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:57 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er nog zijn die Rotterdam - Schiphol/Amsterdam via de oude lijn blijven doen, nu er 4x/u een ICd rijdt.
Jij hebt het over de Oude Lijn, ik heb het over de oude lijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Oude Lijn gaat heul niet via Schiphol mallerd
Ik zit eens te kijken naar de tijden van die Lille-Thalys, als de Thalys om dezelfde tijd uit Amsterdam naar MLV vertrekt kan dat nog best interessant worden:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |