abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 19:19:56 #76
137949 Disana
pi_176782004
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om te kiezen. Zou fijn zijn als ze hun films en series op imdb-scores categoriseerden of zo.
Kijk vooral naar Breaking Bad, dat is een fantastische serie.
pi_176782009
Ik vind het juist vaak heerlijk om een slechte film te kijken :P
SOONY
pi_176782022
Een paar jaar geleden kwamen de imbd-waarderingen heel vaak overeen met mijn smaak maar zie nu regelmatig daar hoge scores terwijl ik het heel slecht vind.
pi_176782040
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk vooral naar Breaking Bad, dat is een fantastische serie.
Die had ik al gezien. Heb wel Better call Saul bekeken op Netflix.
pi_176782044
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om te kiezen. Zou fijn zijn als ze hun films en series op imdb-scores categoriseerden of zo.
Er is een topic hier. ik heb daar wel wat aan ik weet dat als een bepaalde user het tof vind ik het moet ontwijken F&S / [Netflix NL #109] Skip The Open House maar... Ik zat vandaag La Manta te kijken. Ik hou niet zo van series die oneindig doorgaan.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782060
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk vooral naar Breaking Bad, dat is een fantastische serie.
Ja super toffe serie, al jaren uit. Ook een serie met een degelijk eind
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 19:24:11 #82
137949 Disana
pi_176782070
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja super toffe serie, al jaren uit. Ook een serie met een degelijk eind
Pas toen niemand het er nog over had, ben ik ernaar gaan kijken.
pi_176782080
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Er is een topic hier. ik heb daar wel wat aan ik weet dat als een bepaalde user het tof vind ik het moet ontwijken F&S / [Netflix NL #109] Skip The Open House maar... Ik zat vandaag La Manta te kijken. Ik hou niet zo van series die oneindig doorgaan.
Ik vond het vroeger in de videotheek toch makkelijker kiezen.
pi_176782171
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Pas toen niemand het er nog over had, ben ik ernaar gaan kijken.
Netflix heeft heel veel series en dan kijk je en het is tof en dan moet je een jaar wachten voor meer. Dat geduld heb ik niet, plus ben ik alles vergeten :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782184
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vond het vroeger in de videotheek toch makkelijker kiezen.
Ik ben een ex eigenaar van een videotheek maar series had ik niet ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782196
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben een ex eigenaar van een videotheek maar series had ik niet ;)
Had je ook vieze video's?
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 19:31:26 #87
137949 Disana
pi_176782197
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Netflix heeft heel veel series en dan kijk je en het is tof en dan moet je een jaar wachten voor meer. Dat geduld heb ik niet, plus ben ik alles vergeten :D
Ja dat is wel jammer. Het was fijn om BB helemaal door te kunnen kijken.
pi_176782241
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:31 schreef Joezi het volgende:

[..]

Had je ook vieze video's?
Ja zeker. om de hoek. Menig kind weggejaagd
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782262
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat is wel jammer. Het was fijn om BB helemaal door te kunnen kijken.
Nou er zijn er genoeg die niet jaren door gaan. Ik loer ook op IMDB eerst
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782315
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben een ex eigenaar van een videotheek maar series had ik niet ;)
Tot 2013 huurde ik nog regelmatig bij de videotheek. Heb daar niet veel series gehuurd maar toch wel enkelen. De eerste seizoenen van Lost bijvoorbeeld.
pi_176782364
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tot 2013 huurde ik nog regelmatig bij de videotheek. Heb daar niet veel series gehuurd maar toch wel enkelen. De eerste seizoenen van Lost bijvoorbeeld.
Lost en 24 zijn van die series waar ik verslaafd aan was. Maar het gaat te ver en er werd elk jaar meer aan gelogen. Ik doe het niet meer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tot 2013 huurde ik nog regelmatig bij de videotheek. Heb daar niet veel series gehuurd maar toch wel enkelen. De eerste seizoenen van Lost bijvoorbeeld.
Ik heb de hele teringzooi in 2001 ofzo verkocht. Nee later
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782415
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Lost en 24 zijn van die series waar ik verslaafd aan was. Maar het gaat te ver en er werd elk jaar meer aan gelogen. Ik doe het niet meer
Dat zie je bijna bij elke serie. Het begint goed, soms twee seizoenen soms meer, maar op een gegeven moment wordt het altijd slechter.
pi_176782434
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:43 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat zie je bijna bij elke serie. Het begint goed, soms twee seizoenen soms meer, maar op een gegeven moment wordt het altijd slechter.
Daarom. er is een boel moois te gluren en dat zijn er maar zes en klaar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782465
Het is vaak ook een geldkwestie. Het laatste seizoen is bijna altijd slecht omdat producenten geen vervolgopdrachten meer krijgen en daarom het maar afraffelen.
pi_176782611
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is vaak ook een geldkwestie. Het laatste seizoen is bijna altijd slecht omdat producenten geen vervolgopdrachten meer krijgen en daarom het maar afraffelen.
Kan wel zijn maar ik trap er niet meer in. Boardwalk was ook een toffe serie en het gaat maar door. Ik weet na een jaar niet meer wie wie is :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176782664
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou er zijn er genoeg die niet jaren door gaan. Ik loer ook op IMDB eerst
Ik heb al een paar keer gemerkt dat een serie op IMDB een 8,.... krijgt en dan kijk ik de eerste aflevering en is het totale bagger. Een paar jaar geleden was dat niet zo. Ik denk dat dat komt omdat tegenwoordig elke idioot uit de hele wereld daar zijn stem geeft en vroeger het vooral filmliefhebbers waren.
pi_176782720
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar ik trap er niet meer in. Boardwalk was ook een toffe serie en het gaat maar door. Ik weet na een jaar niet meer wie wie is :')
Ik haat het om na een jaar een serie weer op te pakken. Heb onlangs twee series bekeken waarvan ik ik van 1 het hele eerste seizoen en van de andere de eerste twee seizoenen opnieuw heb bekeken (terwijl ik ze al gezien had) voordat ik aan het vervolg begon.
pi_176786710
Iedereen zit weer aan de crackpijp te lurken?
pi_176786904
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen zit weer aan de crackpijp te lurken?
Brain zat de SC te raiden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')