abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:15:40 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177397376
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:09 schreef yosander het volgende:

[..]

Klopt ja, al dat ongedierte mag mooi doodvriezen. Al heb ik van muggen geen last meer sinds ik in de binnenstad woon, helaas is daar wel ander ongedierte voor in de plaats gekomen :')
Muizen?

Hier geen last van gelukkig. De poezen vinden dat wel jammer.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177397392
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dat snap ik heel goed, dat je eens verder wilt kijken.
Kan me het zelf nauwelijks voorstellen dat ik mijn leven lang in dezelfde stad zou zijn gebleven. Verkassen is goed. :Y

Al begrijp ik het ook dat je een Groningse phd-positie zou aangrijpen. Wat wil je vriend eigenlijk? Zou hij genegen zijn te verhuizen?
Nee, die gaat niet in Groningen wonen denk ik. _O- Misschien als het echt 100% tijdelijk zou zijn, maar ik ga er vanuit dat dat gewoon niet gaat gebeuren. Daarom kijk ik in de eerste instantie ook wel buiten Groningen (en omdat Bachelor Master én PhD binnen dezelfde afdeling doen niet echt goed is voor je bredere academische ontwikkeling). :)
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:19:24 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177397447
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Precies dat, en erg ver van de stad toch wel. Hoe is echt OV daar geregeld?
prima. Buslijntje vanaf de p+r!
Blokkerig: veel minder dan de held of gravenburg. Reitdiep. Juist een allegaartje as it is. Wisselende woningen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_177397456
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Muizen?

Hier geen last van gelukkig. De poezen vinden dat wel jammer.
Yes. Mijn huisgenoten willen helaas geen kat O+ ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:26:24 #80
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177397559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mweh, het voelde niet als iets voor ons. Ik denk dat we misschien toch te stads zijn. Ik zou het missen dat het theater en het filmhuis en de restaurantjes niet te bewandelen zijn.

We richten ons nu op nog meer het centrum in dan we nu al wonen. Omgeving Noorderplantsoen.

Balen van je vertraging zeg. -O- Lastig om je dan in te stellen op een naderende verhuizing. Maar joh, als het eenmaal zo ver is, is het vast geweldig. O+
dat wordt wel een volgende stap denk ik. We hebben nu de keuze gemaakt ondat de oude woning gewoon verkocht moest worden ivm goede tijd. We hadden ons óveral ingeschreven en hiervoor ingeloot. En de wijk ziet er wel leuk uit en de buren zijn allemaal leuk en aardig zo op het eerste zicht. Bevalt het; top! Anders trekken we verder. Qua werk ligt het prima. En de wijk wordt mooier en groter dus qua waarde gaat het ook beter :) !

Maar we willen het liefst aan de hoger of lager der a wonen O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:55:40 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177397946
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:26 schreef Renesite het volgende:

[..]

dat wordt wel een volgende stap denk ik. We hebben nu de keuze gemaakt ondat de oude woning gewoon verkocht moest worden ivm goede tijd. We hadden ons óveral ingeschreven en hiervoor ingeloot. En de wijk ziet er wel leuk uit en de buren zijn allemaal leuk en aardig zo op het eerste zicht. Bevalt het; top! Anders trekken we verder. Qua werk ligt het prima. En de wijk wordt mooier en groter dus qua waarde gaat het ook beter :) !

Maar we willen het liefst aan de hoger of lager der a wonen O+
Je hebt groot gelijk joh, op jullie leeftijd.

Maar probeer wel de stad niet te vergeten. Ik ben altijd bang dat nieuwbouwwijkers vergeten te leven. :@ En dan komen ze er nooit meer weg.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177398145
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:19 schreef yosander het volgende:

[..]

Yes. Mijn huisgenoten willen helaas geen kat O+ ;(
Dumpen die huisgenoten. -O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_177398935
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dumpen die huisgenoten. -O-
:D
Katten eerst!!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177399074
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:42 schreef yosander het volgende:

[..]

:D
Katten eerst!!
Sowieso. Maar niet in mijn huis want ik heb al een hamster.
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:47:14 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177399075
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk joh, op jullie leeftijd.

Maar probeer wel de stad niet te vergeten. Ik ben altijd bang dat nieuwbouwwijkers vergeten te leven. :@ En dan komen ze er nooit meer weg.
grootste hobby is uit eten gaan 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_177399342
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sowieso. Maar niet in mijn huis want ik heb al een hamster.
Dat lijkt me geen gelukkige combinatie nee :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:05:36 #87
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177399469
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
Meerstad doet mij echt helemaal niets... Kwam er laatst nog langs richting Harkstede maar nee, zou er nooit gaan wonen :N
Ach zolang je hulp voor de depressie die je er oploopt mee kan financieren...
Ik ga naar huis.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 20:24:38 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177399841
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ach zolang je hulp voor de depressie die je er oploopt mee kan financieren...
heb je wel een wapen voor Oosterpark? :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:25:34 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177399862
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

grootste hobby is uit eten gaan 8-)
Taxi-potje gaan sparen! *O*


Ben je al bij Eetwaar geweest? De favoriet hier nu.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:34:22 #90
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177400024
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:24 schreef Renesite het volgende:
heb je wel een wapen voor Oosterpark? :)
Stuk nieuwbouw hè. Gated community met armed guards en alles.
Ik ga naar huis.
pi_177400025
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Taxi-potje gaan sparen! *O*


Ben je al bij Eetwaar geweest? De favoriet hier nu.
Woon jij in Groningen?
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 21:47:28 #92
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177401450
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:34 schreef nietzman het volgende:

[..]

Stuk nieuwbouw hè. Gated community met armed guards en alles.
he lekker. Voorzorgsmaatregelen :7
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Taxi-potje gaan sparen! *O*


Ben je al bij Eetwaar geweest? De favoriet hier nu.
laatste tijd wat minder. Maar in t voorjaar gaan we denk ik weer wat vaker :) !

Ik vind het zusje fijn. Groen ook.
We zijn wat minder van de seizoenszaakjes. Iets meer dichter bij wat-de-boer-niet-kent ;)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 24 februari 2018 @ 17:06:32 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177418877
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

he lekker. Voorzorgsmaatregelen :7

[..]

laatste tijd wat minder. Maar in t voorjaar gaan we denk ik weer wat vaker :) !

Ik vind het zusje fijn. Groen ook.
We zijn wat minder van de seizoenszaakjes. Iets meer dichter bij wat-de-boer-niet-kent ;)
Wat is een seizoenszaakje? :o

Wij gaan vanavond naar Bistro Het Gerecht. Lang geleden.
Vorige week waren we bij De Pijp. Beetje teleurstellend. Nou ja. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 17:30:51 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177419301
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat is een seizoenszaakje? :o

Wij gaan vanavond naar Bistro Het Gerecht. Lang geleden.
Vorige week waren we bij De Pijp. Beetje teleurstellend. Nou ja. :)
dat je alles van het seizoen krijgt wat een verrassing is. Ben een beetje terughoudend haha. Maar kan genieten van af en toe wat nieuws.

Ben benieuwd. zodra we verhuisd zijn trekken we er weer op uit :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_177429443
Wij hebben gereserveerd bij De Haan, eindelijk. Voor eind augustus want dat was de eerste mogelijkheid. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 25 februari 2018 @ 02:30:50 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177429959
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 01:26 schreef Sarasi het volgende:
Wij hebben gereserveerd bij De Haan, eindelijk. Voor eind augustus want dat was de eerste mogelijkheid. :')
Oh wat leuk!

Wij hebben er echt een heel fijne avond gehad. Destijds was hij nog echt helemaal alleen. Volgens mij heeft hij er nu een assistent bij.

Leuke vent. Nog lang na zitten praten met hem. Ook over het 'gimmick-gehalte' van alles alleen doen en of het dat waard was. Hij vond het jammer dat hij minder tijd had om experimenteler te koken.

Heel benieuwd wat je ervan vindt! Toevallig ook al bij Alice geweest? (de andere Groningse lieveling van Mac van Dinther). Wij waren daar in januari.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2018 @ 02:37:22 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177429996
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

dat je alles van het seizoen krijgt wat een verrassing is. Ben een beetje terughoudend haha. Maar kan genieten van af en toe wat nieuws.

Ben benieuwd. zodra we verhuisd zijn trekken we er weer op uit :)
Oh ik vind het juist heerlijk als de kok met al zijn deskundigheid gewoon kiest voor me. Geen keuzestress. En doorgaans heeft een kok meer verstand van lekker eten dan ik, dus ik laat me met alle plezier verrassen. Daardoor echt leren eten en proeven. Niet dat ik alles altijd lekker vond, maar je ontwikkelt wel je smaak.

Ik vind van uit eten gaan een vervelend aspect dat je moet kiezen. Dat moet ik thuis al dagelijks als we besluiten wat we gaan koken. Dus juist de luxe dat níet te hoeven doen, spreekt me aan.

Anderzijds ga ik bij de Grote Frederik net zo lief voor de beroemde spareribs hoor. Kwestie van afwisselen. Wel erg leuk dat de restaurant-cultuur een beetje is aangetrokken in Groningen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177430969
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 02:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh wat leuk!

Wij hebben er echt een heel fijne avond gehad. Destijds was hij nog echt helemaal alleen. Volgens mij heeft hij er nu een assistent bij.

Leuke vent. Nog lang na zitten praten met hem. Ook over het 'gimmick-gehalte' van alles alleen doen en of het dat waard was. Hij vond het jammer dat hij minder tijd had om experimenteler te koken.

Heel benieuwd wat je ervan vindt! Toevallig ook al bij Alice geweest? (de andere Groningse lieveling van Mac van Dinther). Wij waren daar in januari.
Ja mijn moeder is eerder ook al geweest, voor de Volkskrant review. Hij heeft nu een assistent inderdaad. :) Ik ben wel super benieuwd, lijkt me ontzettend leuk!

Oeh, nee! :D Die ga ik vanmiddag eens opzoeken! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 25 februari 2018 @ 09:32:00 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177431687
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja mijn moeder is eerder ook al geweest, voor de Volkskrant review. Hij heeft nu een assistent inderdaad. :) Ik ben wel super benieuwd, lijkt me ontzettend leuk!

Oeh, nee! :D Die ga ik vanmiddag eens opzoeken! *O*
Ik vond Alice veel te duur. 250 piek voor wat chaotisch gepresenteerde Italiaanse gangen vond ik werkelijk een brug te ver, zeker voor Groningen. Maar iedereen loopt er mee weg, dus misschien ben ik te streng.

Het was heus geweldig, maar ik eet voor veel minder geld maar ietsje minder geweldig.


De Haan is het geld wel waard, vond ik. *O* O+ O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 25 februari 2018 @ 09:51:58 #100
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177432065
Er moet juist veel meer streetfood komen... Als in loempia's.. (maar die kennen we wel)
Barbecuestalletjes.. dat soort dingen..
Spotgoedkoop eten, waarbij het om eten gaat en niet uitmaakt dat je op plastic kuipstoeltjes zit.. en kun je het zo duur maken als je wilt..


Een krab voor een euro.. een schar voor twee.. etc.. (word anders veevoer van gemaakt omdat er vaak geen markt voor is)
Restaurantjes/stalletjes naar Aziatisch voorbeeld.. (daar is thuis eten maken duurder)
In Duitsland zie je ook veel meer kleine tentjes van oudsher.. (bratwurst enzo..)

[ Bericht 5% gewijzigd door Zolderkamer op 25-02-2018 09:57:18 ]
  zondag 25 februari 2018 @ 11:19:15 #101
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_177433590
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vond Alice veel te duur. 250 piek voor wat chaotisch gepresenteerde Italiaanse gangen vond ik werkelijk een brug te ver, zeker voor Groningen. Maar iedereen loopt er mee weg, dus misschien ben ik te streng.

Het was heus geweldig, maar ik eet voor veel minder geld maar ietsje minder geweldig.


De Haan is het geld wel waard, vond ik. *O* O+ O+
hoor meer van dit soort verhalen hoor, dus je bent zeker niet te streng
pi_177438635
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vond Alice veel te duur. 250 piek voor wat chaotisch gepresenteerde Italiaanse gangen vond ik werkelijk een brug te ver, zeker voor Groningen. Maar iedereen loopt er mee weg, dus misschien ben ik te streng.

Het was heus geweldig, maar ik eet voor veel minder geld maar ietsje minder geweldig.

De Haan is het geld wel waard, vond ik. *O* O+ O+
Oh, niet per se een aanrader dus, die Alice. Ik heb een keer eerder in een erg duur (sterren)restaurant gegeten, en dat was wel leuk, maar meh. Ik had elke gang het idee dat mijn halve gerecht in de vorm van een mousse in toefjes op m'n bord was gespoten. Wel lekker hoor, maar niet super bijzonder en dan vind ik prijzen van 100+ euro per persoon gewoon stiekem wel echt teveel. :@

Ik hoor van iedereen dat De Haan supergoed is inderdaad, dus ik ben daar echt benieuwd naar! :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 25 februari 2018 @ 17:52:49 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177443054
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh, niet per se een aanrader dus, die Alice. Ik heb een keer eerder in een erg duur (sterren)restaurant gegeten, en dat was wel leuk, maar meh. Ik had elke gang het idee dat mijn halve gerecht in de vorm van een mousse in toefjes op m'n bord was gespoten. Wel lekker hoor, maar niet super bijzonder en dan vind ik prijzen van 100+ euro per persoon gewoon stiekem wel echt teveel. :@

Ik hoor van iedereen dat De Haan supergoed is inderdaad, dus ik ben daar echt benieuwd naar! :D
Ik heb er in een goed restaurant geen moeite mee, met de prijs. Betaal gerust bij de Librije het dubbele van Alice. Maar dan is het ook gewoon in verhouding (wat mij betreft). Dat vond ik bij Alice niet.
Nu hadden we wel het uitgebreidste gangenmenu en wijnarrangement erbij hoor, dus het mocht an sich heus wat kosten. Maar het was me toch een tikje te overdreven, die prijs.

Maar het is wél heel leuk dat Groningen nu twee restaurants heeft waar de Amsterdammers voor uit hun grachtengordel komen. Ik vermoed dat De Haan binnen een aantal jaar wel een ster zal pakken.

Nou, wat een leuk vooruitzicht, voor augustus! Ik vond het echt enig, ook het feit dat je je eigen wijntjes moest inschenken en zo. En dat ik vroeg bij de reservering: Hoe laat verwacht je ons? En dat hij zei: oh maakt me niks uit, kom maar gewoon binnen waaien zodra je trek krijgt. :D
Echt een leuk joch. Wel idioot kalm en pietje precies, voor iemand die in zijn uppie een restaurant draait. Snijden, koken, bedienen, afruimen, afwassen én ook nog tijd hebben om tussendoor met de gasten te kletsen. 8)7

[ Bericht 9% gewijzigd door Duderinnetje op 25-02-2018 17:58:34 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 20:19:08 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177446247
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 02:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh ik vind het juist heerlijk als de kok met al zijn deskundigheid gewoon kiest voor me. Geen keuzestress. En doorgaans heeft een kok meer verstand van lekker eten dan ik, dus ik laat me met alle plezier verrassen. Daardoor echt leren eten en proeven. Niet dat ik alles altijd lekker vond, maar je ontwikkelt wel je smaak.

Ik vind van uit eten gaan een vervelend aspect dat je moet kiezen. Dat moet ik thuis al dagelijks als we besluiten wat we gaan koken. Dus juist de luxe dat níet te hoeven doen, spreekt me aan.

Anderzijds ga ik bij de Grote Frederik net zo lief voor de beroemde spareribs hoor. Kwestie van afwisselen. Wel erg leuk dat de restaurant-cultuur een beetje is aangetrokken in Groningen.
Ik ben niet zo'n durfal bij tijd en wijle.
Maar dat restaurantcultuurtje is wel tof :) ! En De Haan moet ik dan toch maar 'es proberen ;)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 februari 2018 @ 11:36:54 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177457076
Sneeuw *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 11:40:10 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177457138
Waar?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 februari 2018 @ 11:41:19 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177457152
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:40 schreef Renesite het volgende:
Waar?
Paar vlokjes in het zuiden van de stad, terwijl de zon ook nog volop schijnt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_177457250
Vallen hier ook net 5 vlokjes...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_177457890
Centrum net ook. Maar verdwenen meteen als sneeuw voor de zon.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177457919
Beijum ook sneeuw net :P
pi_177461150
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb er in een goed restaurant geen moeite mee, met de prijs. Betaal gerust bij de Librije het dubbele van Alice. Maar dan is het ook gewoon in verhouding (wat mij betreft). Dat vond ik bij Alice niet.
Nu hadden we wel het uitgebreidste gangenmenu en wijnarrangement erbij hoor, dus het mocht an sich heus wat kosten. Maar het was me toch een tikje te overdreven, die prijs.

Maar het is wél heel leuk dat Groningen nu twee restaurants heeft waar de Amsterdammers voor uit hun grachtengordel komen. Ik vermoed dat De Haan binnen een aantal jaar wel een ster zal pakken.

Nou, wat een leuk vooruitzicht, voor augustus! Ik vond het echt enig, ook het feit dat je je eigen wijntjes moest inschenken en zo. En dat ik vroeg bij de reservering: Hoe laat verwacht je ons? En dat hij zei: oh maakt me niks uit, kom maar gewoon binnen waaien zodra je trek krijgt. :D
Echt een leuk joch. Wel idioot kalm en pietje precies, voor iemand die in zijn uppie een restaurant draait. Snijden, koken, bedienen, afruimen, afwassen én ook nog tijd hebben om tussendoor met de gasten te kletsen. 8)7
Ja als het écht uitmuntend is mag de rekening daar best naar zijn. Maar het moet wel evenredig schalen, rekening en kwaliteit. :Y

Ja ik heb er ook oprecht zin in! :D Het voelt wel wat zinloos om nu al een reservering te hebben voor eind augustus, maar gelukkig gaan m'n ouders en vriend mee. Die helpen me tegen die tijd vast herinneren. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:45:33 #112
473473 Titan_Gel
Zomaar 7 cm erbij!
pi_177461291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:42 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Hier ook al aantal jaren Basic-Fit. Lopen bij 'mijn' Basic-Fit ook wel een aantal van die 'opgeblazen-kijk-mij-eens-gespierd-zijn-maar-skip-wel-altijd-legday' figuren rond. Gewoon je eigen ding doen en niet te veel op anderen letten.
Kelderwerk & ALCO >> Basic Fi(s)t.
  Eindredactie Games dinsdag 27 februari 2018 @ 09:36:04 #113
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177477511
Nog meer huizenbezitters bericht gehad van Noordelijk Belastingkantoor?
Kolere wat een bedrag zo alles bij elkaar opgeteld ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177478148
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:45 schreef Titan_Gel het volgende:

[..]

Kelderwerk & ALCO >> Basic Fi(s)t.
Basic Fit Helpman is wel prima qua volk. De rest niet.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:49 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177478281
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:36 schreef 2dope het volgende:
Nog meer huizenbezitters bericht gehad van Noordelijk Belastingkantoor?
Kolere wat een bedrag zo alles bij elkaar opgeteld ;(
Krijg je toch elk jaar? Of is het verhoogd? WOZ en rioolbelasting en zo?

Heb nog niet in mijn Overheid-berichtenbox gekeken. Volgens mij is onze WOZ wel wat omhoog gegaan. Nou ja. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eindredactie Games dinsdag 27 februari 2018 @ 10:38:09 #116
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177478443
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Krijg je toch elk jaar? Of is het verhoogd? WOZ en rioolbelasting en zo?

Heb nog niet in mijn Overheid-berichtenbox gekeken. Volgens mij is onze WOZ wel wat omhoog gegaan. Nou ja. :)
Klopt wel, alleen sinds dit jaar doet Het Noorderlijk Belastingkantoor de inningen van zowel waterschapsbelastingen als gemeentelijke belastingen, allemaal op één aanslag. Voorheen kwamen ze bij mij altijd apart, met enige tijd ertussen, van Hefpunt en de gemeente zelf. Doordat alle bedragen bij elkaar opgeteld op één overzicht staan lijkt het opeens zoveel :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:44:10 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177478510
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt wel, alleen sinds dit jaar doet Het Noorderlijk Belastingkantoor de inningen van zowel waterschapsbelastingen als gemeentelijke belastingen, allemaal op één aanslag. Voorheen kwamen ze bij mij altijd apart, met enige tijd ertussen, van Hefpunt en de gemeente zelf. Doordat alle bedragen bij elkaar opgeteld op één overzicht staan lijkt het opeens zoveel :+
oh geen idee, ik dacht dat dat altijd al samen ging. Maar je kan in termijnen betalen hè? Met automatische afschrijvingen, dus geen omkijken naar.

Maar het is wel altijd een voorjaarsdompertje ja, die rekening. :') Wij krijgen rond deze tijd ook altijd de Opstalverzekering. Toen ik nog in loondienst was, troostte ik me met de gedachte dat het vakantiegeld er dan tenminste aan kwam. Maar nu ZZP ik, dus er is geen troost meer.

Behalve dat we dit jaar onze hypotheek kunnen aflossen en dan mogen we eigenlijk helemaal nooit meer klagen, vind ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eindredactie Games dinsdag 27 februari 2018 @ 11:13:00 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177478862
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

oh geen idee, ik dacht dat dat altijd al samen ging. Maar je kan in termijnen betalen hè? Met automatische afschrijvingen, dus geen omkijken naar.

Maar het is wel altijd een voorjaarsdompertje ja, die rekening. :') Wij krijgen rond deze tijd ook altijd de Opstalverzekering. Toen ik nog in loondienst was, troostte ik me met de gedachte dat het vakantiegeld er dan tenminste aan kwam. Maar nu ZZP ik, dus er is geen troost meer.
Ja, in het verleden werden de rekeningen bij mij gespreid tussen januari en mei, dus vandaar dat ik nu ff schrok toen ik alleen het totaalbedrag zag :P Aan de andere kant ook wel weer handig om alles in één overzicht te hebben.
quote:
Behalve dat we dit jaar onze hypotheek kunnen aflossen en dan mogen we eigenlijk helemaal nooit meer klagen, vind ik.
Oeh, dat moet wel een goed gevoel zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 februari 2018 @ 19:24:48 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177487373
mooi laagje sneeuw ligt er nu in het zuiden van de stad
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_177574650
Lekker schaatsen jonks :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2018 @ 14:30:36 #121
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177575854
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:38 schreef Albert86 het volgende:
Lekker schaatsen jonks :)
Bernoulliplein? Gezellige bedoeling daar
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177578141
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

Bernoulliplein? Gezellige bedoeling daar
Hoogkerk. Ook gezellig hoor :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2018 @ 17:30:09 #123
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_177580118
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

Bernoulliplein? Gezellige bedoeling daar
Bernouilleplein schijnt slecht ijs te zijn. De Hamburgervijver en Floresplein liggen er mooier bij in de Korrewegwijk. Noorderplantsoen is ook gezellig druk. Wij waren vanmiddag naar De Held geweest, stukje water aan de Siersteenlaan, tussen Vinkhuizen en De Held, mooi schaatsen daar.
Ach, eigenlijk kun je op alle vijvers in de stad goed schaatsen. Ik ben wezen kijken in Paddepoel, Selwerd, Oosterparkwijk, Selwerderhof, Zernike, Korrewegwijk, Vinkhuizen, Schilderswijk, Zeeheldenbuurt, Noorderplantsoen en De Held. Overal goed begaanbaar, beetje uitkijken met eendewakken her en der. Van Brakelplein ligt half open, maar de rest is prima. Wil je een vijvertje rond, dan heb je keus zat. Iets langere stukken? Dan Selwerderhof rond, of rondom De Held
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 18:11:28 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177580968
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

oh geen idee, ik dacht dat dat altijd al samen ging. Maar je kan in termijnen betalen hè? Met automatische afschrijvingen, dus geen omkijken naar.

Maar het is wel altijd een voorjaarsdompertje ja, die rekening. :') Wij krijgen rond deze tijd ook altijd de Opstalverzekering. Toen ik nog in loondienst was, troostte ik me met de gedachte dat het vakantiegeld er dan tenminste aan kwam. Maar nu ZZP ik, dus er is geen troost meer.

Behalve dat we dit jaar onze hypotheek kunnen aflossen en dan mogen we eigenlijk helemaal nooit meer klagen, vind ik.
ik troost me met de belastingteruggave :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_177608029
Ik werk sinds donderdag in Groningen, mag ik nu ook hier mee doen? 😂
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 20:06:57 #126
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177608165
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:00 schreef Bouke-p het volgende:
Ik werk sinds donderdag in Groningen, mag ik nu ook hier mee doen? 😂
dat kan best
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 5 maart 2018 @ 12:40:02 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177618741
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:11 schreef Renesite het volgende:

[..]

ik troost me met de belastingteruggave :7
Ja, die krijgen wij dan weer niet.

Maar dat is ook een luxe-probleem eigenlijk.


Rene, wonen julli nu eigenlijk nog tijdelijk ergens? Ja toch? Wel een beetje naar jullie zin, of is het afzien?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 16:29:43 #128
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177623179
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, die krijgen wij dan weer niet.

Maar dat is ook een luxe-probleem eigenlijk.

Rene, wonen julli nu eigenlijk nog tijdelijk ergens? Ja toch? Wel een beetje naar jullie zin, of is het afzien?
Wij betalen altijd alles bruto. Zodat we niet wennen aan netto

Ja, tijdelijke plek inderdaad. Is wel okay, maar duurt nu wel wat lang, we kunnen het momenteel wel met zn tweeën vrij goed uithouden haha. Gelukkig niet bij mijn ouders :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_177628408
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wij betalen altijd alles bruto. Zodat we niet wennen aan netto

Gelukkig niet bij mijn ouders :) !
Dan was je al lang opgenomen in een instelling :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 21:06:41 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177628921
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:45 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Dan was je al lang opgenomen in een instelling :P
neuh. Alleen gewoon niet goed voor de band :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_177724612
Wat is t julianaplein een ramp zeg! Binnenkort maar op de motor naar mn werk.
pi_177724729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:44 schreef Bouke-p het volgende:
Wat is t julianaplein een ramp zeg! Binnenkort maar op de motor naar mn werk.
Gelukkig hoef ik daar al een tijdje niet meer langs naar m'n werk. Kan lekker langs het Van der Valk Hotel Hoogkerk richting Eelde. Scheelt heel wat tijd in files en rijdt stukken rustiger en zuiniger dan de snelweg.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 15:58:15 #133
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177724769
Gelukkig wonen we niet meer aan die kant van het Juul-plein :s) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 maart 2018 @ 16:10:31 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_177724938
Ik prijs me gelukkig met mijn werk in dezelfde wijk als waar ik woon :D
En als ik naar mijn ouders wil dan rij ik voortaan denk ik wel via Hoogezand
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_177725072
Niet gewoon in het Wassenaar van het noorden wonen :')
pi_177725291
Ik moet afslag Helpman hebben, dus altijd drama op dat plein. We gaan over een paar maanden verhuizen naar een pand vlakbij de mediacentrale.

Ik heb daar eens een cursus gehad en dat was ook geen feest om te rijden. Hopelijk schiet de aanpak van de rondweg/julianaplein n beetje op.
pi_177725334
Niet gewoon binnen de diepenring wonen en werken :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 16:34:12 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177725472
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:26 schreef Bouke-p het volgende:
Ik moet afslag Helpman hebben, dus altijd drama op dat plein. We gaan over een paar maanden verhuizen naar een pand vlakbij de mediacentrale.
Heb je mazzel mee, want de afslag Helpman gaat er al vroeg tijdens de verbouwing uit.
quote:
Ik heb daar eens een cursus gehad en dat was ook geen feest om te rijden. Hopelijk schiet de aanpak van de rondweg/julianaplein n beetje op.
Dat gaat wel wat jaartjes duren. Het Julianaplein wordt tijdens de verbouwing iets naar het zuidoosten opgeschoven. Dan zit je tegen de bebouwing in De Weijert aan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_177726199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:44 schreef Bouke-p het volgende:
Wat is t julianaplein een ramp zeg! Binnenkort maar op de motor naar mn werk.
Je krijgt daar ook weleens erg boze blikken als je filtert trouwens. ;(
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 17:52:12 #140
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177727087
Wegens een andere baan moet ik straks misschien wel weer aan de andere kant van het Julianaplein zijn. Beetje jammer.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 11 maart 2018 @ 19:10:06 #141
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_177753314
De laatste tijd hoor ik in de stad heel af en toe een ander soort sirene (als in politie/ambulance/brandweersirene). Ik kan het niet plaatsen, het klinkt als een buitenlandse sirene, heel anders dan de bekende Nederlandse sirenes. Ik ben benieuwd, andere mensen ook opgevallen of weet iemand er misschien meer van? :P
pi_177753427
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:10 schreef Schaafkaas het volgende:
De laatste tijd hoor ik in de stad heel af en toe een ander soort sirene (als in politie/ambulance/brandweersirene). Ik kan het niet plaatsen, het klinkt als een buitenlandse sirene, heel anders dan de bekende Nederlandse sirenes. Ik ben benieuwd, andere mensen ook opgevallen of weet iemand er misschien meer van? :P
Stuur je vraag op naar Sikkom, die zoeken het wel uit :')
  zondag 11 maart 2018 @ 19:39:21 #143
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_177754002
Haha, wellicht ja. Ik heb het alleen niet zo op Sikkom :D
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 19:47:08 #144
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_177754185
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:10 schreef Schaafkaas het volgende:
De laatste tijd hoor ik in de stad heel af en toe een ander soort sirene (als in politie/ambulance/brandweersirene). Ik kan het niet plaatsen, het klinkt als een buitenlandse sirene, heel anders dan de bekende Nederlandse sirenes. Ik ben benieuwd, andere mensen ook opgevallen of weet iemand er misschien meer van? :P
Ja, nou je het zo zegt. Zou best kunnen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 maart 2018 @ 19:51:15 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177754285
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:10 schreef Schaafkaas het volgende:
De laatste tijd hoor ik in de stad heel af en toe een ander soort sirene (als in politie/ambulance/brandweersirene). Ik kan het niet plaatsen, het klinkt als een buitenlandse sirene, heel anders dan de bekende Nederlandse sirenes. Ik ben benieuwd, andere mensen ook opgevallen of weet iemand er misschien meer van? :P
Ik kom op YouTube wel deze tegen. Misschien komt dit in de buurt:
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 11 maart 2018 @ 19:54:54 #146
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_177754377
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik kom op YouTube wel deze tegen. Misschien komt dit in de buurt:
Die vanaf 16 seconden is het waarschijnlijk ja! :)

De Britse sirene dus. Grappig, voordat ik hier postte was ik al even kort op zoek, en kwam ik dit tegen:
De Britse sirene als proef dus. Alleen dacht ik eerst "nee, dat is 'm niet, hij klonk anders". Maar wat ik gehoord heb is dus gewoon een andere variant van de Britse sirene. :P

Maar wel apart, want voor zo ver ik weet is dit nog steeds illegaal, en zoals het filmpje toont speelt het al sinds 2009, bijna tien jaar dus.

Nouja, raadsel is in ieder geval opgelost, ik vond het nogal opvallend want ik kreeg er spontaan een buitenlandgevoel van :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Schaafkaas op 11-03-2018 20:07:45 ]
pi_177755005
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:10 schreef Schaafkaas het volgende:
De laatste tijd hoor ik in de stad heel af en toe een ander soort sirene (als in politie/ambulance/brandweersirene). Ik kan het niet plaatsen, het klinkt als een buitenlandse sirene, heel anders dan de bekende Nederlandse sirenes. Ik ben benieuwd, andere mensen ook opgevallen of weet iemand er misschien meer van? :P
Meen laatst iets gelezen te hebben over een nieuwe sirene die oa in Groningen wordt getest. Kan er alleen niks meer over vinden :{
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177755117
Ah mysterie was al opgelost :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 maart 2018 @ 20:26:58 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177755118
ow die. Die heb ik al regelmatig gehoord op de Friese ambulances.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')