abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 17:30:32 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176821990
https://www.politico.com/(...)obal-politico-216545

Mark Warner: ‘We’ve Had New Information That Raises More Questions’
The top Democrat on the Senate's Russia investigation says he's worried about what he's just learned.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176821996
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach die hypocrisie heeft men allang erkend. Een vrij prominente Evangelical gaf onlangs nog aan dat het feit dat hij aanwezig was bij een anti-abortus rally belangrijker was dan wat hij allemaal privé uitspookt.
Op zich ben ik dat volkomen met hem eens. Jammer dat het juist de evangelicals zijn die altijd willlen bepalen wat je doet achter de voordeur. :P
pi_176822013
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach die hypocrisie heeft men allang erkend. Een vrij prominente Evangelical gaf onlangs nog aan dat het feit dat hij aanwezig was bij een anti-abortus rally belangrijker was dan wat hij allemaal privé uitspookt.
Het blijft ontzettend belangrijk om te benadrukken dat de evangelicals totaal geen "moral high ground" meer hebben. Integendeel zelfs. Vaak is het moreel verwerpelijk wat ze doen achter de voordeur, vooral door het stiekeme karakter ervan.
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 17:33:13 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176822020
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach die hypocrisie heeft men allang erkend. Een vrij prominente Evangelical gaf onlangs nog aan dat het feit dat hij aanwezig was bij een anti-abortus rally belangrijker was dan wat hij allemaal privé uitspookt.
Toch zakt de steun voor Trump daar ook. Van 80+ naar iets van 60-65% meen ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176822021
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Toch zakt de steun voor Trump daar ook. Van 80+ naar iets van 60-65% meen ik.
Bron?
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 17:35:16 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176822042
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bron?
Politico of the Hill. Een week of drie terug. Volgens mij heb ik de link gepost.
Het was nog voor Stormy.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176822046
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:32 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Het blijft ontzettend belangrijk om te benadrukken dat de evangelicals totaal geen "moral high ground" meer hebben. Integendeel zelfs. Vaak is het moreel verwerpelijk wat ze doen achter de voordeur, vooral door het stiekeme karakter ervan.
Die hadden ze al feitelijk nooit. Dergelijke kolossale hypocrisie is in mijn ogen ook gewoon het handelsmerk van fundamentalistische gelovigen, altijd al geweest. Het ging bij die stroming altijd al hoofdzakelijk om je wil opleggen aan anderen in plaats van zelfreflectie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176822056
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:09 schreef Ulx het volgende:
Over rolmodellen gesoroken. Heeft Trump de sancties tegen Poetin ingevoerd?
Voor zover ik kan vinden (nog) niet. Loopt die deadline vannacht 0:00 af of op een ander tijdstip, en wat is de consequentie (behalve dat er super verdacht is) als ze hem missen?
pi_176822100
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Toch zakt de steun voor Trump daar ook. Van 80+ naar iets van 60-65% meen ik.
Het is wel de vraag wat dat in de praktijk betekent. Approval rating vertaalt zich niet altijd in stemgedrag, zeker niet bij mensen die vrij vast op één van de twee partijen stemmen. Hooguit zorgt een gebrek aan enthousiasme voor een lagere opkomst.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 17:44:51 #260
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176822157
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is wel de vraag wat dat in de praktijk betekent. Approval rating vertaalt zich niet altijd in stemgedrag, zeker niet bij mensen die vrij vast op één van de twee partijen stemmen. Hooguit zorgt een gebrek aan enthousiasme voor een lagere opkomst.
Ik verwacht ook niet dat ze ineens op de democraten gaan stemmen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176822660
Secret Memo Hints at a New Republican Target: Rod Rosenstein

quote:
A secret, highly contentious Republican memo reveals that Deputy Attorney General Rod J. Rosenstein approved an application to extend surveillance of a former Trump campaign associate shortly after taking office last spring, according to three people familiar with it.

The renewal shows that the Justice Department under President Trump saw reason to believe that the associate, Carter Page, was acting as a Russian agent. But the reference to Mr. Rosenstein’s actions in the memo — a much-disputed document that paints the investigation into Russian election meddling as tainted from the start — indicates that Republicans may be moving to seize on his role as they seek to undermine the inquiry.

The memo’s primary contention is that F.B.I. and Justice Department officials failed to adequately explain to an intelligence court judge in initially seeking a warrant for surveillance of Mr. Page that they were relying in part on research by an investigator, Christopher Steele, that had been financed by the Democratic National Committee and Hillary Clinton’s presidential campaign.

Democrats who have read the document say Republicans have cherry-picked facts to create a misleading and dangerous narrative. But in their efforts to discredit the inquiry, Republicans could potentially use Mr. Rosenstein’s decision to approve the renewal to suggest that he failed to properly vet a highly sensitive application for a warrant to spy on Mr. Page, who served as a Trump foreign policy adviser until September 2016.

A handful of senior Justice Department officials can approve an application to the secret surveillance court, but in practice that responsibility often falls to the deputy attorney general. No information has publicly emerged that the Justice Department or the F.B.I. did anything improper while seeking the surveillance warrant involving Mr. Page.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 18:23:40 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176822862
Is dat weer een andere geheime memo of dezelfde geheime memo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176822909
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:23 schreef Ulx het volgende:
Is dat weer een andere geheime memo of dezelfde geheime memo?
Dezelfde. Volgens Abramson een doorzichtig plot om Rosenstein te kunnen vervangen.

SethAbramson twitterde op maandag 29-01-2018 om 16:48:41 The Nunes Memo is a transparent ploy to get Rosenstein fired so Trump can replace him and illicitly order his replacement (likely Pruitt) to fire Mueller "of his own accord." The GOP says there's no need to protect Mueller, even as Trump is in the middle of a plot to fire him. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 29 januari 2018 @ 18:26:57 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176822931
Ik dacht dat schreeuwerd Graham inmiddels al wetgeving klaar had om Mueller te beschermen, waar blijft dat?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 29 januari 2018 @ 18:36:23 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176823160
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176823222
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik vind het ook een bijzonder zwak statement. Sowieso had ik niet verwacht dat Hillary zich daarvoor zou lenen.

Aan de andere kant vind ik het heerlijk als Trump kneiterdhard getrold wordt. Elke dag weer. Hij verdient het, want hij begon er zelf mee. Omdat hij eigenlijk de verpersoonlijking van het woord 'hypocriet' is vind ik het niet meer dan de plicht van iedereen om hem daarmee om zijn oren te slaan in de hoop dat ie een meltdown krijgt.

Het voelt lekker, maar het blijft zwak natuurlijk.
Inderdaad als de Hillary van SNL het had gedaan had het al een stuk grappiger geweest.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 18:43:45 #267
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176823296
quote:
Vrijwillig?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 januari 2018 @ 18:43:58 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176823299
quote:
Klaarblijkelijk genoeg vakantiedagen opgespaard om nu al met betaald verlof te gaan om het tot zijn vroegpensioen in maart uit te zingen.

https://twitter.com/craigmelvin/status/958028809726582790
pi_176823330
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk genoeg vakantiedagen opgespaard om nu al met betaald verlof te gaan om het tot zijn vroegpensioen in maart uit te zingen.
Dan is het ook niet werkelijk een vertrek, toch? Ik vond het al raar. Opstappen vlak voor je pensioen is echt dom. Of er is iets anders aan de hand wat wij niet weten.
  maandag 29 januari 2018 @ 18:47:02 #270
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176823366
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan is het ook niet werkelijk een vertrek, toch? Ik vond het al raar. Opstappen vlak voor je pensioen is echt dom. Of er is iets anders aan de hand wat wij niet weten.
Nou ja, als je niet meer werkt, dan is het toch wel een vertrek of afscheid of hoe je het wil noemen? Weet eigenlijk niet goed hoe het werkt als je meer dan een maand vrij neemt aan het einde in een dergelijke functie? Kan er in theorie meteen een nieuwe aangesteld worden waarbij die oude zijn functie behoudt?
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 18:48:02 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176823385
Frelinghuysen kapt er mee in November.

https://www.politico.com/(...)tion-374133?lo=ap_a1

Taxgrab is binnen, lekker cashen met speeches. #winning.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 januari 2018 @ 18:49:19 #272
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_176823413
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vrijwillig?
Is maar net wat je daaronder verstaat in het huidige politieke klimaat natuurlijk...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_176823426
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, als je niet meer werkt, dan is het toch wel een vertrek of afscheid of hoe je het wil noemen? Weet eigenlijk niet goed hoe het werkt als je meer dan een maand vrij neemt aan het einde in een dergelijke functie? Kan er in theorie meteen een nieuwe aangesteld worden waarbij die oude zijn functie behoudt?
Geen idee. In Nederland kan dat wel, inderdaad. Als je vakantiedagen over hebt in elk geval.

En de FBI zou gewoon een nieuwe deputy aan kunnen nemen en ze naast elkaar laten werken (ondanks dat McCabe thuis zit natuurlijk). Of je stelt iemand aan als tijdelijke vervanging en maakt het definitief in maart.
pi_176823440
quote:
Wat jammer zo 6 weken voor zn pensioen. Ben benieuwd naar de reden.
  Overall beste user 2022 maandag 29 januari 2018 @ 18:56:06 #275
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176823549
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geen idee. In Nederland kan dat wel, inderdaad. Als je vakantiedagen over hebt in elk geval.

En de FBI zou gewoon een nieuwe deputy aan kunnen nemen en ze naast elkaar laten werken (ondanks dat McCabe thuis zit natuurlijk). Of je stelt iemand aan als tijdelijke vervanging en maakt het definitief in maart.
Het moet toch langs Trump?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')