abonnement Unibet Coolblue
pi_176880597
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Euhm ik denk dat jij vanaf de andere kant kijkt als dat ik kijk? Want ik ken zelf (helaas) een flink aantal mensen dat zeker wel zulke foto's van zichzelf maakt en ook deelt.
Nou is Barbie opgetut wel een heel extreem geval natuurlijk maar ja ik heb geen idee hoe ze er zonder die filters uitziet.
In de klinieken waar ik regelmatig op bezoek ben heb ik dat nog nooit gezien. Maar het kan prima zo zijn dat ik de ijdeltuiten heb misgelopen hoor. Ik heb tot nu toe alleen maar vrij onverzorgde mensen gezien die de hele dag een beetje zitten te zitten. Vaak wel met de telefoon want dat is na de tv het enige vermaak. Sommigen zijn wel actief maar die lopen dan rondjes, stoffen de bladeren van planten of praten de hele dag over hun waanideeën.
Spoilers!
pi_176880623
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Euhm ik denk dat jij vanaf de andere kant kijkt als dat ik kijk? Want ik ken zelf (helaas) een flink aantal mensen dat zeker wel zulke foto's van zichzelf maakt en ook deelt.
Nou is Barbie opgetut wel een heel extreem geval natuurlijk maar ja ik heb geen idee hoe ze er zonder die filters uitziet.
Ik ken niemand die zo extreem is
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:49:05 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_176880704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In de klinieken waar ik regelmatig op bezoek ben heb ik dat nog nooit gezien. Maar het kan prima zo zijn dat ik de ijdeltuiten heb misgelopen hoor. Ik heb tot nu toe alleen maar vrij onverzorgde mensen gezien die de hele dag een beetje zitten te zitten. Vaak wel met de telefoon want dat is na de tv het enige vermaak. Sommigen zijn wel actief maar die lopen dan rondjes, stoffen de bladeren van planten of praten de hele dag over hun waanideeën.
Oh, je klonk een beetje vanaf de werkvloer. Maar bezoek dus?Ik ben bijna acht jaar opgenomen nu, waarvan een jaar of vijf afwisselend op gesloten/ besloten/ open afdelingen, dus ik heb wel het één en ander gezien zeg maar :')
pi_176881405
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:49 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Oh, je klonk een beetje vanaf de werkvloer. Maar bezoek dus?Ik ben bijna acht jaar opgenomen nu, waarvan een jaar of vijf afwisselend op gesloten/ besloten/ open afdelingen, dus ik heb wel het één en ander gezien zeg maar :')
Mijn beste vriendin zit ook al een jaar of 8 afwisselend thuis, open en gesloten. Ze heeft alle klinieken in de regio gehad. We hebben alle mogelijke situaties al meegemaakt qua klinieken, medicatie, therapeuten, begeleiding. Maar dus geen selfiemakers ;)
Heftig voor je joh. Ik hoop dat het ooit weer goed genoeg met je gaat.

Tico, ik ben nog geen roze kamer tegengekomen helaas :'(
Spoilers!
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:14:09 #125
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_176882969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn beste vriendin zit ook al een jaar of 8 afwisselend thuis, open en gesloten. Ze heeft alle klinieken in de regio gehad. We hebben alle mogelijke situaties al meegemaakt qua klinieken, medicatie, therapeuten, begeleiding. Maar dus geen selfiemakers ;)
Heftig voor je joh. Ik hoop dat het ooit weer goed genoeg met je gaat.

Tico, ik ben nog geen roze kamer tegengekomen helaas :'(
Ja euh dank je.
Ik heb overigens zelf ook een paar foto's. Ook van visite van mijn dochter. Maar die zijn zonder filters, geen selfies, en dat is van acht jaar, niet van twee weken.
pi_176887071
Hoe dan ook: Dat hele gedoe met haar begint steeds meer als opzet te klinken van iemand die doelbewust dit heeft laten gebeuren in de hoop weer haar imago op te krikken (medelijden krijgen etc.)
  Eindredactie Games donderdag 1 februari 2018 @ 18:07:23 #127
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176888285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:18 schreef Ticootje het volgende:
KUNNEN WE HET GEWOON EEN SPEEN NOEMEN?

Tutje :r
mannenspeentje of vrouwenspeen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176888441
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:10 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook: Dat hele gedoe met haar begint steeds meer als opzet te klinken van iemand die doelbewust dit heeft laten gebeuren in de hoop weer haar imago op te krikken (medelijden krijgen etc.)
"Maar het is allemaal de schuld van RTL."
pi_176892940
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

"Maar het is allemaal de schuld van RTL."
Straks is het allemaal de schuld van Nederland!
Of de schuld van het boze wereld wijde web!

Hebben die klinieken geen regels omtrent het gebruik van social media?
pi_176893055
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:39 schreef quirina het volgende:

[..]

Straks is het allemaal de schuld van Nederland!
Of de schuld van het boze wereld wijde web!

Hebben die klinieken geen regels omtrent het gebruik van social media?
Los van of er regels over zijn, het is gewoon ontzettend asociaal om zulke foto's met andere mensen erop openbaar te maken. En dan durft ze te klagen over hoe anderen haar privacy schenden.

Inmiddels ben ik van mening dat ze niet enkel enorm dom is, maar dat ze daadwerkelijk schijt heeft aan andere mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 21:57:42 ]
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 21:44:18 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_176893081
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 01:55 schreef vencodark het volgende:
Eerst janken dat ze als hoer behandeld is maar vervolgens wel haar verhaal voor ¤5000 willen verkopen. :')
Dat vooral. Samenvatting van haar leven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_176893268
Ik heb het nog even uitgezocht en in de klinieken waar mijn vriendin de laatste jaren heeft gezeten, staan er dingen in de huisregels over het fotograferen van medepatienten.
Spoilers!
  Spellchecker donderdag 1 februari 2018 @ 22:12:16 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176893937
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het nog even uitgezocht en in de klinieken waar mijn vriendin de laatste jaren heeft gezeten, staan er dingen in de huisregels over het fotograferen van medepatienten.
Dat dacht ik al ... bloggen en namen noemen of personen herkenbaar beschrijven mag ook niet.
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 22:31:01 #134
368283 ato
pi_176894471
Het wordt steeds triester met Barb.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176894508
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:31 schreef ato het volgende:
Het wordt steeds triester met Barb.
De volgende zelfmoordpoging is jouw schuld.
pi_176894852
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:39 schreef quirina het volgende:

[..]

Straks is het allemaal de schuld van Nederland!
Of de schuld van het boze wereld wijde web!

Hebben die klinieken geen regels omtrent het gebruik van social media?
Dat ligt er denk ik maar net aan om watvoor kliniek het gaat en waarom je daar zit. Zelfs dat eerste is mij nog steeds niet duidelijk.
pi_176894955
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat ligt er denk ik maar net aan om watvoor kliniek het gaat en waarom je daar zit. Zelfs dat eerste is mij nog steeds niet duidelijk.
Is heel standaard dat je absoluut de privacy van andere patiënten mag schenden. In welke kliniek dan ook.
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 22:56:39 #138
368283 ato
pi_176895033
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:32 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

De volgende zelfmoordpoging is jouw schuld.
Ik weet het :P
Life can be a bitch, so like it..
  Spellchecker donderdag 1 februari 2018 @ 23:14:23 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176895339
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:53 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Is heel standaard dat je absoluut de privacy van andere patiënten niet mag schenden. In welke kliniek dan ook.
Kuch ...
pi_176895779
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:53 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Is heel standaard dat je absoluut de privacy van andere patiënten mag schenden. In welke kliniek dan ook.
Ja, dat lijkt me duidelijk.

Ik zat niet goed op te letten, ik dacht dat het ging over dat Sam zelf toegang heeft tot Social Media.
pi_176898108
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:45 schreef Suzaka het volgende:

[..]

Geloof je echt dat ze in de bijstand zit? Tuurlijk niet! Doe zelfmoord poging geloof ik nu ook niet echt meer. Want vorige week wilde ze dood een week later wil ze fris en fruitig haar zelfmoord verhaal verkopen. Vind t maar een kutwijf met borderline gedrag. Barbie en team manipuleren de hele boel bah
Als ze echt borderline heeft, dan zie ik het gedrag ook niet veranderen in de toekomst.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_176898274
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

"Maar het is allemaal de schuld van RTL."
Natuurlijk is het allemaal een schreeuw om aandacht anders was het wel gelukt.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:45:38 #143
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176902441
Heeft iemand onderstaand artikel?

https://www.telegraaf.nl/(...)aks-de-nieuwe-barbie
With love :*
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:47:29 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176902471
quote:
Het is van de televaag. Wss veel woorden en weinig inhoud
pi_176902500
quote:
Nu SAMANTHA DE JONG heeft aangegeven voor altijd te willen stoppen met het maken van televisie, is haar ex MICHAEL VAN DER PLAS daar nog lang niet klaar mee. Sterker nog, hij lijkt totaal niet geremd door wat Barbie is overkomen. Die stortte uiteindelijk, na acht jaar bijna non-stop een camera in de nek te hebben gehad, compleet in en probeerde zichzelf half januari van het leven te beroven. De poging mislukte, vooral tot grote blijdschap van de realityster zelf, zo vertelt ze deze week uitgebreid in Weekblad Privé.

Barbie is - voorlopig, want je weet het bij haar immers nooit op zeker - wel even klaar met televisie maken. Hoe anders is dat voor Michael, de vader van haar kinderen. Die is de status van ’realityster’ verre van zat.

Tierelier
De succesvolle horecaondernemer verblijft ook deze winter weer in Oostenrijk, waar hij met zijn compagnon BIANCA MEIVOGEL après-skibar Schatzi’s van publiek voorziet. In de zomermaanden wonen ze in Torremolinos en runnen ze discotheek Voom Voom. Beide etablissementen draaien als een tierelier.

Aanvankelijk was het de bedoeling dat ook Samantha zich zou onderdompelen in dat horeca-avontuur. De Haagse herfst voelde voor haar echter toch plezanter dan de Spaanse zon, hoe hard die ook scheen. Gedreven door enorm heimwee keerde zij huiswaarts, haar - toen nog - man aan de Costa del Sol achterlatend. Het verhaal is inmiddels bekend, het stel groeide steeds meer uit elkaar, met een scheiding tot gevolg.

Michael leek van de twee het meest gewend aan zijn nieuwe leven. Zijn zaken werden volop bezocht en hij had aan zijn compagnon Bianca een anker waar hij op kon drijven. En laat die Bianca, streekgenoot van Haagse Barbie, nu degene zijn die bij Michael bovenaan zijn lijst staat als het gaat om ’tegenspeelsters’ in een eventueel nieuwe soap. Er zijn inmiddels producenten, die interesse hebben in het duo. ,,Het zou geweldig zijn. Bianca en ik maken zoveel mee. Het klinkt wel leuk, Michael en Bianca gaan door’’, vertelt de ex van Barbie aan Privé.

,,Een programma met Sam zit er niet meer in, maar ik heb wel andere ideeën die erg leuk zijn. Het zou zomaar kunnen gebeuren dat ik met Bianca verder ga.’’

,,Samantha heeft zelf de keus gemaakt om uit dit wereldje te stappen. Dat kan ik ook goed begrijpen, na wat ze allemaal heeft meegemaakt. Bianca staat echter totaal anders in het leven. Ze heeft geen relatie, geen kinderen, ze kan dus doen wat ze wil. Hier in Oostenrijk zijn we ingehuurd door de eigenaar van bar Schatzi’s. We moeten de vakantiegangers zijn après-skitent inpraten. Ja, ik ben een propper geworden, haha.’’

,,Daarnaast zingen we in de zaak wat liedjes. De reacties zijn erg enthousiast, de mensen vinden het leuk om met mij op de foto te gaan. Dat gaat de hele dag door.’’

,,Ik zie het wel zitten, weer een soap. ’De avonturen van Michael en Bianca’. We werken nu een jaar samen en financieel gaat het goed. In de jaren ervoor bleef er nooit een euro over, dan moest er weer een auto gekocht worden of gingen we naar een duur huis verhuizen.’’

,,Het avontuur blijft mij trekken. We maken zulke leuke dingen mee in Spanje en nu ook in Oostenrijk. Er komen veel BN’ers in de zaak, het is altijd een dolle boel. Momenteel zijn we aan het kijken welke producent met ons in zee wil gaan. Er is al interesse, dus ik hoop dat we binnenkort weer kunnen draaien.’’

Bron
  vrijdag 2 februari 2018 @ 13:00:25 #146
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176902677
Thanks Taiga!
With love :*
pi_176902716
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Thanks Taiga!
;)
  vrijdag 2 februari 2018 @ 13:13:28 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176902920
Zonder Samantha erin ga ik niet kijken.
Bianca kijkt gewoon niet aangenaam.

Wel leuk daarentegen als Priscilla en man Patrick weer in beeld komen.
pi_176905419
quote:
Nu SAMANTHA DE JONG heeft aangegeven voor altijd te willen stoppen met het maken van televisie
Als ik nu zie hoe ze snel bij de bladen haar verhaal wil doen, denk ik maar 1 ding; gaat zij werkelijk stoppen met het maken van een soap? :?
Volgens mij zit ze met smart te wachten op weer een vervolg, maar gooit olie op het vuur en doet alsof ze niet wil, zodat een zender wellicht weer hoger gaat bieden :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 15:13:39 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176905735
Michael vindt het dus niet van dat slechtbetaalde hoerenwerk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')