abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 1 februari 2018 @ 06:33:39 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_176877285
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ze gezien. Er staat wel een ander op dus dat lijkt me niet ok. Ik zal eens checken in hoeverre er regels zijn voor dat soort dingen.
Daar zijn eigenlijk nauwelijks officiŽle regels voor. Behalve als je er als kliniek/ instelling zelf regels over opstelt. Maar er zijn bijna geen regels voor.

Er is ook niemand die waarschuwt voor het gebruik van social media tijdens zo'n periode of de gevolgen daarvan voor omgeving. Of het openbaar maken van andere mensen...
pi_176877373
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Kent zij de regels van de bijstand niet?
Barbie snapt niet zoveel. :+
pi_176877598
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 01:17 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En alles weer voor geld. Gevaar bestaat dus dat nu haar vermeende zelfmoordpoging in twijfel wodt getrokken als ene zoveelste truc van Samantha voor aandacht en vooral geld. Alsof ze dat allemaal zo maar kan doen als bijstandsgerechtigde. Opvallend dat zij niet in zo een participatie traject zit en gewoon frank en vrij kan blijven doen wat ze doet.
Geloof je echt dat ze in de bijstand zit? Tuurlijk niet! Doe zelfmoord poging geloof ik nu ook niet echt meer. Want vorige week wilde ze dood een week later wil ze fris en fruitig haar zelfmoord verhaal verkopen. Vind t maar een kutwijf met borderline gedrag. Barbie en team manipuleren de hele boel bah
pi_176877636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Barbie snapt meer dan ze ons wilt laten geloven.
  Spellchecker donderdag 1 februari 2018 @ 08:52:47 #105
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_176878138
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Barbie snapt zoveel niet :+

O en die dochter met een tutje?! En van die smerige cola :r
**hare scherpigheid*binge-checker**The hurt inside is fading, this shit's gone way too far, all this time I've been waiting, no, I cannot grieve anymore
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:54:02 #106
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_176878152
Enige wat ik nog kan bedenken wbt de roddelbladen is dat ze heeft bedacht dat de bladen toch wel een verhaal gaan schrijven, nu trok ze zelf aan de bel en deed een poging iets te verdienen en had ze wellicht een kleine invloed op het verhaal en "feiten".

Maar man oh man. :{
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_176878604
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:33 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Daar zijn eigenlijk nauwelijks officiŽle regels voor. Behalve als je er als kliniek/ instelling zelf regels over opstelt. Maar er zijn bijna geen regels voor.

Er is ook niemand die waarschuwt voor het gebruik van social media tijdens zo'n periode of de gevolgen daarvan voor omgeving. Of het openbaar maken van andere mensen...
Precies, van zulke regels heb ik ook nog nooit gehoord. Het is ook wel vrij uitzonderlijk dat mensen zo met hun uiterlijk en de buitenwereld bezig zijn in een kliniek. Ze vervelen zich daar helemaal kapot maar ik heb er nooit iemand gezien die er helemaal opgetut bij liep en zo content met zichzelf is dat ze foto's van zichzelf gaat maken.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_176878641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:52 schreef maily het volgende:

[..]

Barbie snapt zoveel niet :+

O en die dochter met een tutje?! En van die smerige cola :r
Wat is er mis met cola zero? Dat blikje is het enige normale op de foto.
En waarom het kind nog steeds met dat tutje loopt is me ook een raadsel.
Lekker hard!
  Spellchecker donderdag 1 februari 2018 @ 09:49:15 #109
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_176878874
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:33 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Als leidinggevenden uit die kliniek die foto's met anderen erop zien zullen ze daar toch wat van zeggen zou ik denken ....
**hare scherpigheid*binge-checker**The hurt inside is fading, this shit's gone way too far, all this time I've been waiting, no, I cannot grieve anymore
pi_176878881
Zij kan helemaal niet zonder aandacht. Ze is zo ontzettend gefixeerd op haar uiterlijk. Toen ze ooit startte op tv was het gewoon een lelijke big natuurlijk en dat vond ook iedereen. Toen stopte ze met eten en ging ze naar wat klinieken. Daarmee heeft ze zichzelf overtuigd een lekker wijf te zijn en dat wil ze wanhopig zijn omdat ze nooit meer die lelijke big van Cherso wil zijn.
Nu is ze nog geen dertig en ziet ze er godverdomme al uit als een Marijke Helwegen.
Eigenlijk zou dit hartstikke triest moeten zijn maar omdat ze zo'n enorme grote muil heeft en geen fatsoen, kan ze zo de afgrond in. Nobody cares. *O*
Go hard or go home
pi_176879270
KUNNEN WE HET GEWOON EEN SPEEN NOEMEN?

Tutje :r
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:19:45 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176879291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:18 schreef Ticootje het volgende:

+1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176879762
quote:

Tut tut tut, niet zo boos. Het kan nog erger; een fiebje. >:)

Dit topic haalt het slechtste in een mens naarboven, incl bij mezelf. Hoe zou dat toch komen?
Lekker hard!
pi_176879820
triest mens. En tijdens die 'zelfmoordpoging' blijkbaar nog heel helder haar tante bellen...tuurlijk..wat een sneuheid allemaal. Verlaat die kliniek, zodat er een plekje vrijkomt voor iemand die het daadwerkelijk nodig heeft 'Barbie'...ze zal dit allemaal ook wel meelezen, want 'aandacht, AANDACHT!'
pi_176879928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:55 schreef merel1111 het volgende:
triest mens. En tijdens die 'zelfmoordpoging' blijkbaar nog heel helder haar tante bellen...tuurlijk..wat een sneuheid allemaal. Verlaat die kliniek, zodat er een plekje vrijkomt voor iemand die het daadwerkelijk nodig heeft 'Barbie'...ze zal dit allemaal ook wel meelezen, want 'aandacht, AANDACHT!'
Juist er zijn mensen die hulp nodig hebben maar op een wachtlijst.....
pi_176879980
Alsof je in een kliniek kunt verblijven als er niets aan de hand is. Dat gebeurt echt niet hoor.

Het is heel goed mogelijk dat je toch terugkrabbelt tijdens een zelfmoordpoging. Dat heb ik ook een aantal keer gezien. Het is niet voor niets dat de meeste pogingen mislukken. Het is echt veel moeilijker dan je denkt om jezelf te doden. Ook omdat mensen die dat proberen vaak totaal niet logisch denken en het dus fout doen.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
pi_176880140
Ik vind het overigens wel opvallend dat ze al zo lang in die kliniek verblijft. Ik denk dat er afspraken zijn gemaakt over even weg zijn van de media. Maar ja, die zoekt ze nu zelf op. Of ze zit niet meer in de gesloten afdeling na de zelfmoordpoging maar is inmiddels naar een open afdeling waar ze behandeld wordt of op medicatie ingesteld wordt. Als daar net een plekje vrijkomt is dat wel mogelijk.
pi_176880299
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het overigens wel opvallend dat ze al zo lang in die kliniek verblijft. Ik denk dat er afspraken zijn gemaakt over even weg zijn van de media. Maar ja, die zoekt ze nu zelf op. Of ze zit niet meer in de gesloten afdeling na de zelfmoordpoging maar is inmiddels naar een open afdeling waar ze behandeld wordt of op medicatie ingesteld wordt. Als daar net een plekje vrijkomt is dat wel mogelijk.
Hebben ze daar wel roze kamers?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:37:17 #119
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_176880479
quote:

Haha, ja :D

Ik dacht dat het vooral aan de regio lag, dat men in het Zuiden het een fiep of tut noemt.
In Noord-Holland nooit iets anders dan speen gehoord.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:38:57 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_176880504
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies, van zulke regels heb ik ook nog nooit gehoord. Het is ook wel vrij uitzonderlijk dat mensen zo met hun uiterlijk en de buitenwereld bezig zijn in een kliniek. Ze vervelen zich daar helemaal kapot maar ik heb er nooit iemand gezien die er helemaal opgetut bij liep en zo content met zichzelf is dat ze foto's van zichzelf gaat maken.
Euhm ik denk dat jij vanaf de andere kant kijkt als dat ik kijk? Want ik ken zelf (helaas) een flink aantal mensen dat zeker wel zulke foto's van zichzelf maakt en ook deelt.
Nou is Barbie opgetut wel een heel extreem geval natuurlijk maar ja ik heb geen idee hoe ze er zonder die filters uitziet.
pi_176880597
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Euhm ik denk dat jij vanaf de andere kant kijkt als dat ik kijk? Want ik ken zelf (helaas) een flink aantal mensen dat zeker wel zulke foto's van zichzelf maakt en ook deelt.
Nou is Barbie opgetut wel een heel extreem geval natuurlijk maar ja ik heb geen idee hoe ze er zonder die filters uitziet.
In de klinieken waar ik regelmatig op bezoek ben heb ik dat nog nooit gezien. Maar het kan prima zo zijn dat ik de ijdeltuiten heb misgelopen hoor. Ik heb tot nu toe alleen maar vrij onverzorgde mensen gezien die de hele dag een beetje zitten te zitten. Vaak wel met de telefoon want dat is na de tv het enige vermaak. Sommigen zijn wel actief maar die lopen dan rondjes, stoffen de bladeren van planten of praten de hele dag over hun waanideeŽn.
pi_176880623
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik ken niemand die zo extreem is
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:49:05 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_176880704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In de klinieken waar ik regelmatig op bezoek ben heb ik dat nog nooit gezien. Maar het kan prima zo zijn dat ik de ijdeltuiten heb misgelopen hoor. Ik heb tot nu toe alleen maar vrij onverzorgde mensen gezien die de hele dag een beetje zitten te zitten. Vaak wel met de telefoon want dat is na de tv het enige vermaak. Sommigen zijn wel actief maar die lopen dan rondjes, stoffen de bladeren van planten of praten de hele dag over hun waanideeŽn.
Oh, je klonk een beetje vanaf de werkvloer. Maar bezoek dus?Ik ben bijna acht jaar opgenomen nu, waarvan een jaar of vijf afwisselend op gesloten/ besloten/ open afdelingen, dus ik heb wel het ťťn en ander gezien zeg maar :')
pi_176881405
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:49 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Oh, je klonk een beetje vanaf de werkvloer. Maar bezoek dus?Ik ben bijna acht jaar opgenomen nu, waarvan een jaar of vijf afwisselend op gesloten/ besloten/ open afdelingen, dus ik heb wel het ťťn en ander gezien zeg maar :')
Mijn beste vriendin zit ook al een jaar of 8 afwisselend thuis, open en gesloten. Ze heeft alle klinieken in de regio gehad. We hebben alle mogelijke situaties al meegemaakt qua klinieken, medicatie, therapeuten, begeleiding. Maar dus geen selfiemakers ;)
Heftig voor je joh. Ik hoop dat het ooit weer goed genoeg met je gaat.

Tico, ik ben nog geen roze kamer tegengekomen helaas :'(
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:14:09 #125
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_176882969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn beste vriendin zit ook al een jaar of 8 afwisselend thuis, open en gesloten. Ze heeft alle klinieken in de regio gehad. We hebben alle mogelijke situaties al meegemaakt qua klinieken, medicatie, therapeuten, begeleiding. Maar dus geen selfiemakers ;)
Heftig voor je joh. Ik hoop dat het ooit weer goed genoeg met je gaat.

Tico, ik ben nog geen roze kamer tegengekomen helaas :'(
Ja euh dank je.
Ik heb overigens zelf ook een paar foto's. Ook van visite van mijn dochter. Maar die zijn zonder filters, geen selfies, en dat is van acht jaar, niet van twee weken.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')