abonnement Unibet Coolblue
pi_176755631
Nadat ik helaas 3 familie leden ben kwijtgeraakt in amper 2 weken tijd ben ik eens na gaan denken om iets terug te doen voor anderen. Een tante had een laatste wens die door de 'wensambulance' in vervulling is gegaan. Daarvoor heb ik bij de begrafenis ook een ruime donatie gedaan.

Maar nu dacht ik,ik ben zelf ook in het bezit van enkele unieke wagens. Mogelijk zijn er kinderen (en/of volwassenen) die een laatste wens of gewoon de wens hebben om hier eens in mee te rijden. Ik doe al mee aan enkele rondritten en circuitdagen die ge-organiseert worden voor zieke kinderen (vroemdag, droomauto dag).

Waar schrijf je je in voor zoiets? Ik heb al gekeken bij 'make a wish' maar daar krijg ik geen reactie van terug.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_176755708
Wat voor wagens en wat zit er voor de zieke nog meer in?
pi_176755736
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:14 schreef boegschroef het volgende:
Waar schrijf je je in voor zoiets? Ik heb al gekeken bij 'make a wish' maar daar krijg ik geen reactie van terug.
http://www.dreams4you.nl/kom-in-actie/
Google is your friend, abuse your friends
pi_176755850
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_176756861
Awesome! Geen idee hoe je je aanmeldt maar je bent goed bezig!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Spellchecker vrijdag 26 januari 2018 @ 18:51:36 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176763847
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 12:18 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Awesome! Geen idee hoe je je aanmeldt maar je bent goed bezig!
Dit ....
pi_176769313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:14 schreef boegschroef het volgende:
Nadat ik helaas 3 familie leden ben kwijtgeraakt in amper 2 weken tijd ben ik eens na gaan denken om iets terug te doen voor anderen. Een tante had een laatste wens die door de 'wensambulance' in vervulling is gegaan. Daarvoor heb ik bij de begrafenis ook een ruime donatie gedaan.

Maar nu dacht ik,ik ben zelf ook in het bezit van enkele unieke wagens. Mogelijk zijn er kinderen (en/of volwassenen) die een laatste wens of gewoon de wens hebben om hier eens in mee te rijden. Ik doe al mee aan enkele rondritten en circuitdagen die ge-organiseert worden voor zieke kinderen (vroemdag, droomauto dag).

Waar schrijf je je in voor zoiets? Ik heb al gekeken bij 'make a wish' maar daar krijg ik geen reactie van terug.
Damn! Super-initiatief! _O_

Sorry maar ik heb verder geen concreet advies voor je :P
Je zal misschien dingen toch een beetje op eigen houtje moeten gaan doen, maar dat geeft je wel veel vrijheid qua invulling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')