abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 februari 2018 @ 20:28:05 #201
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176956572
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie bepaalt wat té kieskeurig is?
Nou ja, wij allen bij elkaar bepalen wat redelijk is en wat niet meer.

Persoonlijk vind ik het raar dat een gemiddeld aantrekkelijke vrouw (50ste percentiel) haar neus ophaalt voor een gemiddeld aantrekkelijke vent (ook percentiel 50).
Echter door de impact van een zwangerschap en doordat er veel meer vruchtbare1 mannen zijn dan vrouwen, zijn vrouwen veel kieskeuriger geworden dan mannen.

Vrouwen zeggen zonder blikken of blozen dat ze vrouwen knapper vinden dan mannen. Niet vanuit lesbische interesse, maar vanuit een ranking- danwel matchingoopunt (matching qua aantrekkelijkheid). Ook uit onderzoek blijkt dat vrouwen 85% van de mannen ondergemiddeld aantrekkelijk vinden. Dat is statistisch gezien onmogelijk natuurlijk.

1 vruchtbaar is min of meer gelijk aan aantrekkelijk evolutionair gezien
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176956637
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:28 schreef Puntenjager het volgende:
Ook uit onderzoek blijkt dat vrouwen 85% van de mannen ondergemiddeld aantrekkelijk vinden. Dat is statistisch gezien onmogelijk natuurlijk.

Hmm, dat is meer een soort van initieel defence mechanism denk ik.... Geef een vrouw een vinger en ze pakt je hele hand als je geen randdebiel bent... Ik durf te wedden dat ze je uiterlijk na een gesprekje opeens een stuk meer waarderen....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2018 @ 21:28:29 #203
460494 naoomx
pi_176958090
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen zeggen zonder blikken of blozen dat ze vrouwen knapper vinden dan mannen.
Niet gek ook, want uit wetenschappelijk onderzoek blijkt ook dat hoe knapper een koppel is, hoe groter de kans is dat ze meer dochters dan zonen krijgt.
Vrouwen zíjn dus ook gewoon knapper dan mannen... En meer presterend ook, want uiterlijke schoonheid hangt samen met prestatie (dus goede genen op andere vlakken dan uiterlijk).

Ik vind wel dat veel vrouwen overdrijven met hun leagues hoor, maar een vrouw van het vijftigste percentiel (op alle vlakken) heeft wel het recht om te zeggen dat ze aantrekkelijker is dan een man van het vijftigste percentiel (op alle vlakken). Want dat is ze ook gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door naoomx op 04-02-2018 21:44:58 ]
  zondag 4 februari 2018 @ 21:30:20 #204
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176958139
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:07 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Je maten en familieleden bespreken met jou de poes van hun vrouw/vriendin?
Niet direkt nee. Maar opmerkingen als "mijn poes is allang dood, weggelopen" verwijzing naar kinderen zoiets.
pi_176958265
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:30 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Niet direkt nee. Maar opmerkingen als "mijn poes is allang dood, weggelopen" verwijzing naar kinderen zoiets.
Dat komt omdat kinderen vermoeiende kleine uitvreters zijn, ze slokken al je energie op, daarom heeft ze 's avonds geen zin in vrijen.
Het zegt weinig over het al dan niet hebben van een zogenaamde flabberkut.
  zondag 4 februari 2018 @ 21:40:12 #206
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176958358
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:36 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Dat komt omdat kinderen vermoeiende kleine uitvreters zijn, ze slokken al je energie op, daarom heeft ze 's avonds geen zin in vrijen.
Het zegt weinig over het al dan niet hebben van een zogenaamde flabberkut.
Ik heb talloze opmerkingen gehoord die over hun poes gaan. Iets met 'niet meer zoals het geweest was'. Dat lijkt mij wel duidelijker.
pi_176958464
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:40 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik heb talloze opmerkingen gehoord die over hun poes gaan. Iets met 'niet meer zoals het geweest was'. Dat lijkt mij wel duidelijker.
En wat maakt het uit? Ook die 16 jarige meisjes met bijbehorende strakke punani worden zo hoor..
En bovendien is de tijd van 16 jarige strakke poesjes voor jou al een tijdje geleden voorbij gegaan.
  maandag 5 februari 2018 @ 00:48:40 #208
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176961951
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:28 schreef naoomx het volgende:

[..]

Niet gek ook, want uit wetenschappelijk onderzoek blijkt ook dat hoe knapper een koppel is, hoe groter de kans is dat ze meer dochters dan zonen krijgt.
Wow! Het vrouwelijke deel van de bevolking is dus 'gemaakt' door de aantrekkelijke stellen en mannen door de uiterlijk minderbedeelden onder ons!? :D

Maar serieus, het zou kunnen hoor. Ik heb het alleen nog nooit gelezen. Ik ben wel benieuwd hoe scheef het dan zit en welk mechanisme tot dat resultaat leidt. Want ergens tijdens de bevruchting danwel in de overlevingskans van een bevrucht eitje in de baarmoeder, moet bij aantrekkelijke mensen dan een voorkeur zijn voor meisjes-in-de-dop. Of als knappe man produceer je iets meer zaadcellen met het X-chromosoom. Dat zou ook nog kunnen.

Nou ja, als je een linkje hebt naar een artikel... graag! :)

quote:
Vrouwen zíjn dus ook gewoon knapper dan mannen... En meer presterend ook, want uiterlijke schoonheid hangt samen met prestatie (dus goede genen op andere vlakken dan uiterlijk).
Klopt. Er zit een redelijk dikke correlatie tussen uiterlijke aantrekkelijkheid en hele trits niet-fysieke gewenste eigenschappen. Van gezondheid tot intelligentie. Dat wordt vaak vergeten in discussies als deze. Of men weet het niet of men ontkent het gewoon knalhard.

quote:
Ik vind wel dat veel vrouwen overdrijven met hun leagues hoor, maar een vrouw van het vijftigste percentiel (op alle vlakken) heeft wel het recht om te zeggen dat ze aantrekkelijker is dan een man van het vijftigste percentiel (op alle vlakken). Want dat is ze ook gewoon.
'Het recht' is natuurlijk een morele discussie. Echter als het om monogame relaties, dan kun je wel vinden dat je recht hebt op een man uit een substantieel hoger percentiel dan jijzelf als vrouw, alleen bij het verdelen raken de mannen dan wel heel snel op. Voor een relatie heb je voor elke vrouw 1 man nodig, namelijk.

Bij casual seks is dit overigens niet zo, want de aantrekkelijkste 20% van de mannen kan gemakkelijk 80% van de vrouwen een paar bedpartners per jaar 'bezorgen'.
Door die 80-20-verhouding hebben die mannen dan 4 keer zoveel bedpartners, maar bij bijvoorbeeld 3 bedpartners per jaar voor de vrouwen is dat 'slechts' 12 bedpartners per top20-man. Geen enkel probleem. Makkelijk haalbaar. Ook praktisch gezien.
Het enige probleem hierbij is dat 80% van de mannen werkeloos mag toekijken. Niet dat zij totaal geen seks hebben in hun leven maar ze hebben toch vele malen minder bedpartners dan de chosen ones. En de seks die ze dan hebben is voornamelijk in een relatie. Voor een relatie kunnen de meeste vrouwen niet om die bootlading mindere goden heen.

Disclaimer: uiteraard zit er op 80% niet opeens een harde scheidslijn. Uiterlijke aantrekkelijkheid is zoals vrijwel alles een vloeiend verlopend spectrum.
Ook tussen casual seks en een relatie is de scheidslijn niet keihard. Echter als bij een deel van de vrouwen die casual seks in werkelijkheid drie heel korte relaties zijn in een jaar (in plaats van drie one night stands bijvoorbeeld), dan is het nog steeds mogelijk dat 80% van de vrouwen dat hebben met 20% van de mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 05-02-2018 01:42:57 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176961968
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:28 schreef naoomx het volgende:

[..]

Niet gek ook, want uit wetenschappelijk onderzoek blijkt ook dat hoe knapper een koppel is, hoe groter de kans is dat ze meer dochters dan zonen krijgt.
Vrouwen zíjn dus ook gewoon knapper dan mannen... En meer presterend ook, want uiterlijke schoonheid hangt samen met prestatie (dus goede genen op andere vlakken dan uiterlijk).

Ik vind wel dat veel vrouwen overdrijven met hun leagues hoor, maar een vrouw van het vijftigste percentiel (op alle vlakken) heeft wel het recht om te zeggen dat ze aantrekkelijker is dan een man van het vijftigste percentiel (op alle vlakken). Want dat is ze ook gewoon.
Ik heb drie zussen dit klopt.

Oh nu pas hele post gelezen, alleen het eerste deel klopt de rest is lariekoek. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_176965057
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:28 schreef naoomx het volgende:

[..]

Niet gek ook, want uit wetenschappelijk onderzoek blijkt ook dat hoe knapper een koppel is, hoe groter de kans is dat ze meer dochters dan zonen krijgt.
Vrouwen zíjn dus ook gewoon knapper dan mannen... En meer presterend ook, want uiterlijke schoonheid hangt samen met prestatie (dus goede genen op andere vlakken dan uiterlijk).

Ik vind wel dat veel vrouwen overdrijven met hun leagues hoor, maar een vrouw van het vijftigste percentiel (op alle vlakken) heeft wel het recht om te zeggen dat ze aantrekkelijker is dan een man van het vijftigste percentiel (op alle vlakken). Want dat is ze ook gewoon.
Deze redenatie volg ik niet. Ik zou zelfs zeggen daf een man van het vijftigste percentiel knapper is dan een vrouw van het vijftigste percentiel, omdat de meeste vrouwen ook nog compenseren met make-up. Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen (imo) dus als gemiddelde 5/10 man ben je relatief knapper dan een 5/10 vrouw.

En dat schoonheid samenhangt met prestatie hoeft natuurlijk niks te maken te hebben met genen. Prestatie zorgt voor rijkdom en rijke mensen hebben meer mogelijkheden om zichzelf er goed uit te laten zien. Je kan het verband ook omdraaien - als je knap bent krijg je meer mogelijkheden en word je eerder aangenomen voor een baan (vanwege het halo-effect).

Ook ben ik niet zo overtuigd van de studie die je noemt.
  maandag 5 februari 2018 @ 08:28:07 #211
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176965306
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 19:14 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja dat besef ik mij. Maar wat als de gemiddelde vrouw (van 5-7) meestal zelf te kieskeurig is?
Zegt de man die op zijn 40ste, zelf zeggend dat hij niet de mooiste is, enkel een meisje van onder de 20 wil die bloedmooi is.

Hmmzzzz, wat klopt er niet in dit plaatje? Waarom verdien jij dat wel en vrouwen niet? Waarom zou het voor jou logisch zijn te gaan voor een heerlijk hertje, maar ben je boos als dat heerlijke hertje ook gaat voor iemand anders dan jij? Mooier, sociaal beter, geen berg aan psychische problemen?

Jij haakt al af bij doodnormale dingen, maar eist zowat van vrouwen dat ze nergens om afhaken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 5 februari 2018 @ 08:30:33 #212
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176965317
En je zou je maar continue druk maken om in welke schaal je zit en waar anderen zitten. Dat is een 6, dat is een 8, wat een gebla bla.
Wat schiet je ermee op om zo te denken? Het leven wordt er niet leuker op door daar zo in vast te bijten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176966429
Zelfs een flabberkut zit niet te wachten op een flabberpiemel die niet werkt. Just saying.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:06:25 #214
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176966466
Misschien wordt het eens tijd dat Sadcopter serieus hulp gaat zoeken in plaats van elk topic om hém te laten draaien.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2018 @ 11:39:05 #215
460494 naoomx
pi_176967748
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wow! Het vrouwelijke deel van de bevolking is dus 'gemaakt' door de aantrekkelijke stellen en mannen door de uiterlijk minderbedeelden onder ons!? :D

Maar serieus, het zou kunnen hoor. Ik heb het alleen nog nooit gelezen. Ik ben wel benieuwd hoe scheef het dan zit en welk mechanisme tot dat resultaat leidt. Want ergens tijdens de bevruchting danwel in de overlevingskans van een bevrucht eitje in de baarmoeder, moet bij aantrekkelijke mensen dan een voorkeur zijn voor meisjes-in-de-dop. Of als knappe man produceer je iets meer zaadcellen met het X-chromosoom. Dat zou ook nog kunnen.

Nou ja, als je een linkje hebt naar een artikel... graag! :)
Er zijn twee grote onderzoeken over geweest:

https://www.nu.nl/wetensc(...)ier-mannen-niet.html
https://www.nu.nl/wetensc(...)-vaker-dochter-.html

quote:
'Het recht' is natuurlijk een morele discussie. Echter als het om monogame relaties, dan kun je wel vinden dat je recht hebt op een man uit een substantieel hoger percentiel dan jijzelf als vrouw, alleen bij het verdelen raken de mannen dan wel heel snel op. Voor een relatie heb je voor elke vrouw 1 man nodig, namelijk.
Je zei zelf net dat er een groter aantal vruchtbare mannen dan vruchtbare vrouwen zijn. De vrouw heeft dus wel degelijk de ruimte om iemand, die enigszins "uit haar league" is te daten...

quote:
Bij casual seks is dit overigens niet zo, want de aantrekkelijkste 20% van de mannen kan gemakkelijk 80% van de vrouwen een paar bedpartners per jaar 'bezorgen'.
Door die 80-20-verhouding hebben die mannen dan 4 keer zoveel bedpartners, maar bij bijvoorbeeld 3 bedpartners per jaar voor de vrouwen is dat 'slechts' 12 bedpartners per top20-man. Geen enkel probleem. Makkelijk haalbaar. Ook praktisch gezien.
Het enige probleem hierbij is dat 80% van de mannen werkeloos mag toekijken. Niet dat zij totaal geen seks hebben in hun leven maar ze hebben toch vele malen minder bedpartners dan de chosen ones. En de seks die ze dan hebben is voornamelijk in een relatie. Voor een relatie kunnen de meeste vrouwen niet om die bootlading mindere goden heen.

Disclaimer: uiteraard zit er op 80% niet opeens een harde scheidslijn. Uiterlijke aantrekkelijkheid is zoals vrijwel alles een vloeiend verlopend spectrum.
Ook tussen casual seks en een relatie is de scheidslijn niet keihard. Echter als bij een deel van de vrouwen die casual seks in werkelijkheid drie heel korte relaties zijn in een jaar (in plaats van drie one night stands bijvoorbeeld), dan is het nog steeds mogelijk dat 80% van de vrouwen dat hebben met 20% van de mannen.
Leuk verhaal man. Dit weten we nu wel.

quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deze redenatie volg ik niet. Ik zou zelfs zeggen daf een man van het vijftigste percentiel knapper is dan een vrouw van het vijftigste percentiel, omdat de meeste vrouwen ook nog compenseren met make-up. Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen (imo) dus als gemiddelde 5/10 man ben je relatief knapper dan een 5/10 vrouw.
Tja, als je zoals die laatste zin redeneert, heb je wel gelijk ja.. Maar dat is iig niet hoe ik redeneer.

quote:
En dat schoonheid samenhangt met prestatie hoeft natuurlijk niks te maken te hebben met genen. Prestatie zorgt voor rijkdom en rijke mensen hebben meer mogelijkheden om zichzelf er goed uit te laten zien. Je kan het verband ook omdraaien - als je knap bent krijg je meer mogelijkheden en word je eerder aangenomen voor een baan (vanwege het halo-effect).
Wat jij zegt, is zeker waar, maar wat ik zei ook.
Schoonheid is er niet voor niets he... Het is wel degelijk gebaseerd op goede genen...
Neem de brede heupen voor een vrouw. Zorgen ervoor dat ze een kind goed kan baren, én daar zit ook veel omega 3-vetten in opgeslagen, wat goed is voor de hersenen (oftewel: de vrouw met de brede heupen is ook gemiddeld genomen intelligenter en baart dus gemiddeld genomen intelligentere kinderen). Om maar een enkel voorbeeld te noemen he, want dit is echt geen uitzondering!!

quote:
Ook ben ik niet zo overtuigd van de studie die je noemt.
Het zijn anders twee best grote studies (plus dat ik de resultaten ook wel observeer in real life, maargoed, dat is niet wetenschappelijk natuurlijk):

https://www.nu.nl/wetensc(...)-vaker-dochter-.html
https://www.nu.nl/wetensc(...)ier-mannen-niet.html
pi_176967932
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En je zou je maar continue druk maken om in welke schaal je zit en waar anderen zitten. Dat is een 6, dat is een 8, wat een gebla bla.
Wat schiet je ermee op om zo te denken? Het leven wordt er niet leuker op door daar zo in vast te bijten.
Beetje sneu inderdaad. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2018 @ 13:01:20 #217
460494 naoomx
pi_176969253
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En je zou je maar continue druk maken om in welke schaal je zit en waar anderen zitten. Dat is een 6, dat is een 8, wat een gebla bla.
Wat schiet je ermee op om zo te denken? Het leven wordt er niet leuker op door daar zo in vast te bijten.
Klopt wel hoor. :)

Ik vind het leuk om sociaal gedrag te analyseren en soms kan het wel handig zijn (hierdoor weet ik bvb beter wat voor handelingen ik kan verrichten om aantrekkelijker te worden voor de gemiddelde man, mocht ik daar een keer behoefte aan hebben), dus vandaar dat ik het doe, maar ik bijt me er ook weer niet op vast.

We zijn toch maar mensen en kunnen dus toch niet verder kijken dan ons subjectieve menselijke brein, dus laten we idd vooral maar gewoon lekker genieten van ons leven en niet het magische van ons (liefdes)leven weg laten halen door geanalyseer. _O_
pi_176969719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:58 schreef Elpis het volgende:
Een prinses in de keuken, een dame in gezelschap, en een hoer in bed toch?

[..]

Lol ik dacht ook: huh alweer? :')
Cockrings is nogal onzeker. En dat is een onaantrekkelijke eigenschap voor een vrouw.
  maandag 5 februari 2018 @ 13:46:15 #219
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176970054
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zegt de man die op zijn 40ste, zelf zeggend dat hij niet de mooiste is, enkel een meisje van onder de 20 wil die bloedmooi is.

Hmmzzzz, wat klopt er niet in dit plaatje? Waarom verdien jij dat wel en vrouwen niet? Waarom zou het voor jou logisch zijn te gaan voor een heerlijk hertje, maar ben je boos als dat heerlijke hertje ook gaat voor iemand anders dan jij? Mooier, sociaal beter, geen berg aan psychische problemen?

Jij haakt al af bij doodnormale dingen, maar eist zowat van vrouwen dat ze nergens om afhaken.
Dit topic heet: beschriijf je ideale vrouw.. In mijn geval dus ideale meid. De meisjes van 16 hebben gewoon iets puurs over zich. Of ze minder makeup gebruiken of iets in hun gezicht en houding hebben wat is vervaagt bij vrouwen rond de 30. Ik weet het niet. Overigens heb ik elders meermaals al aangegeven, dat mijn ervaring is, dat vrouwen die mijn gelijke zijn mij nieteens willen. Ik schreef dit toe aan de hogere marktwaarde van vrouwen an sich. Dit beseffen vrouwen meer dan mannen. Daarom wachten zij liever tot iets beters voorbijkomt als zij mij zo zouden kunnen krijgen. Dat heet in het engels "hypergamy". Ook wel up-daten boven je eigen waarde.
pi_176970329
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:06 schreef Elpis het volgende:
[ afbeelding ]
nee :')
  maandag 5 februari 2018 @ 14:07:54 #221
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176970474
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:46 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dit topic heet: beschriijf je ideale vrouw.. In mijn geval dus ideale meid. De meisjes van 16 hebben gewoon iets puurs over zich. Of ze minder makeup gebruiken of iets in hun gezicht en houding hebben wat is vervaagt bij vrouwen rond de 30. Ik weet het niet. Overigens heb ik elders meermaals al aangegeven, dat mijn ervaring is, dat vrouwen die mijn gelijke zijn mij nieteens willen. Ik schreef dit toe aan de hogere marktwaarde van vrouwen an sich. Dit beseffen vrouwen meer dan mannen. Daarom wachten zij liever tot iets beters voorbijkomt als zij mij zo zouden kunnen krijgen. Dat heet in het engels "hypergamy". Ook wel up-daten boven je eigen waarde.
Jouw uiterlijk heeft daar minder mee van doen dan je denkt.
Je zag het hier ook op het forum, mensen wilde je prima een kans geven, maar de woede die jou in zijn greep houdt maakte daar snel een einde aan.

Echt, bij elke dame met meer dan 2 hersencellen gaan de alarmbellen af bij jou.
Je hebt een afschuwelijk en verdraait beeld van vrouwen, de frustratie druipt uit je oren, je hebt een agressie probleem en sociaal ben je in zijn geheel niet de sterkste persoon.
Dat is wat jou, iig vanaf na je 25ste/30ste de nek omdraait op dit gebied.

Je moet niet net doen alsof je een 'niceguy' bent, want dat ben je niet. Je bent bitter, gefrustreerd en boos. En dat alles vooral gericht tegen vrouwen, wat het niet raar maakt dat die toedeloe zeggen ipv het toch een kans geven.

Je weigert te zien dat je in een selfforfilling prophecy vast zit.
Je richten op veelste jonge meisjes is daar deel van.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:23:31 #222
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176970758
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zegt de man die op zijn 40ste, zelf zeggend dat hij niet de mooiste is, enkel een meisje van onder de 20 wil die bloedmooi is.
TT: Beschrijf je voorkeur
Sadcopter: Ik vind ze jong het lekkerste
Cause: ZEGT EEN MAN DIE 40 IS HAHAHA DAT VERDIEN JE HELEMAAL NIET

Toch wel een grappige case-study wat dat betreft. Mannen die ondergemiddeld worden ervaren door vrouwen (online of offline) mogen hun voorkeuren niet eens uitspreken. Dat is natuurlijk gewoon een slimme manier om de markt te manipuleren. Als zoveel mogelijk mannen maar door de samenleving wordt bijgebracht dat ze niks waard zijn en geen voorkeuren mogen hebben dan is het voor het vrouwelijk geslacht als groep makkelijker om zichzelf hoger te positioneren in de markt.

Voorkeuren zijn voorkeuren. Je kan een man jaren lang op de meest afgrijselijke manieren martelen... die voorkeuren blijven. En daar werd ook over gevraagd.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 5 februari 2018 @ 14:36:26 #223
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176970991
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

TT: Beschrijf je voorkeur
Sadcopter: Ik vind ze jong het lekkerste
Cause: ZEGT EEN MAN DIE 40 IS HAHAHA DAT VERDIEN JE HELEMAAL NIET

Toch wel een grappige case-study wat dat betreft. Mannen die ondergemiddeld worden ervaren door vrouwen (online of offline) mogen hun voorkeuren niet eens uitspreken. Dat is natuurlijk gewoon een slimme manier om de markt te manipuleren. Als zoveel mogelijk mannen maar door de samenleving wordt bijgebracht dat ze niks waard zijn en geen voorkeuren mogen hebben dan is het voor het vrouwelijk geslacht als groep makkelijker om zichzelf hoger te positioneren in de markt.

Voorkeuren zijn voorkeuren. Je kan een man jaren lang op de meest afgrijselijke manieren martelen... die voorkeuren blijven. En daar werd ook over gevraagd.
Het gaat me niet zozeer om zijn voorkeur. Wel om zijn keer op keer gillen dat het zo stom is dat vrouwen (ook) voorkeuren hebben. Hypergamie, wat hij minstens 3 keer per dag bespreekt hier. In negatieve zin. Terwijl him zelf daar nog even 2 schepjes bovenop doet, maar dat is natuurlijk anders...

Nergens zeg ik dat mannen geen voorkeur mogen hebben. Het lijkt me hartstikke logisch dat ze die hebben zelfs.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:38:13 #224
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176971016
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het gaat me niet zozeer om zijn voorkeur. Wel om zijn keer op keer gillen dat het zo stom is dat vrouwen (ook) voorkeuren hebben. Hypergamie, wat hij minstens 3 keer per dag bespreekt hier. In negatieve zin. Terwijl him zelf daar nog even 2 schepjes bovenop doet, maar dat is natuurlijk anders...

Nergens zeg ik dat mannen geen voorkeur mogen hebben. Het lijkt me hartstikke logisch dat ze die hebben zelfs.
Muah. Het feit dat je zin had om het er bij te trekken in dit topic zegt wel vrij veel. Je bent trouwens niet de eerste die voorkeuren-shaming doet. Dat is een feministische staple wat dat betreft. Dat zie je in gaming-culture, dat zie je nu met die grid girls en dat darten, dat verspreid zich nu overal heen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 5 februari 2018 @ 14:45:12 #225
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176971150
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jouw uiterlijk heeft daar minder mee van doen dan je denkt.
Je zag het hier ook op het forum, mensen wilde je prima een kans geven, maar de woede die jou in zijn greep houdt maakte daar snel een einde aan.

Echt, bij elke dame met meer dan 2 hersencellen gaan de alarmbellen af bij jou.
Je hebt een afschuwelijk en verdraait beeld van vrouwen, de frustratie druipt uit je oren, je hebt een agressie probleem en sociaal ben je in zijn geheel niet de sterkste persoon.
Dat is wat jou, iig vanaf na je 25ste/30ste de nek omdraait op dit gebied.

Je moet niet net doen alsof je een 'niceguy' bent, want dat ben je niet. Je bent bitter, gefrustreerd en boos. En dat alles vooral gericht tegen vrouwen, wat het niet raar maakt dat die toedeloe zeggen ipv het toch een kans geven.

Je weigert te zien dat je in een selfforfilling prophecy vast zit.
Je richten op veelste jonge meisjes is daar deel van.
Oeh ik proef hier ook weer wat onderdrukte vrouwelijke bitterheid tegenover mannen. Mijn voorkeur voor de ideale vrouw mag alleen als het goekeuring krijgt van een vrouw. Sjezus wat twisted :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')