abonnement Unibet Coolblue
pi_176744953
Laat ik hierbij even een situatieschets maken:
Ik ben 14.5 jaar oud.
Ik doe havo, zit nu in de 3de.
Ben niet arm, draag bijv ook merkkleding.

Nu even het echte 'probleem', namelijk: Ik heb het gevoel alsof er geen een meisje interesse heeft in mij, en ik wordt er eigenlijk een beetje neerslachtig van. ik weet ook niet waarom, ik ben gewoon 'nuchter', redelijk volwassen voor mijn leeftijd (begon rond mijn 9/10de met de puberteit), niet arrogant, heb vrienden, lig niet slecht in de klas en ik ben volgens mij ook niet de lelijkste (ook al heb ik het idee dat er redelijk veel jongens mooier zijn dan mij). ondanks dat het klinkt alsof me afscheid van de rest, is dat juist tegenoverstellend, ik vind het leuk om met mensen te praten en kan ook een gesprek gaande houden.
De reden waarom ik vooral neerslachtig wordt is omdat ik zoveel stelletjes zie die supergelukkig zijn, en dan denk ik: Waarom heeft niemand genoeg interesse in mij?

Ik weet natuurlijk dat er weinig Fok!kers mijn leeftijdsgroep hebben, maar hebben jullie advies of dit ook meegemaakt in jullie jeugd?
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176744987
Doe normaal. Je bent 14.
  Boks-Chick donderdag 25 januari 2018 @ 20:24:29 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_176745048
Heb jij wel interesse in meisjes? Heb je wel eens een van die meiden gevraagd of ze wat leuks met je wilde doen?
lolwut
pi_176745057
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Doe normaal. Je bent 14.
Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176745062
Omdat je misschien te lief bent. Is niet erg, als je wat ouder word komt het meestal vanzelf.
pi_176745115
Toen ik 14 was moest ik nog 2 jaar wachten voordat een leuk meisje mij ook leuk vond. Soms duurt het wat langer.
pi_176745144
quote:
19s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef BrandX het volgende:
Heb jij wel interesse in meisjes? Heb je wel eens een van die meiden gevraagd of ze wat leuks met je wilde doen?
Ik heb inderdaad al een aantal meisjes de laatste twee jaren gevraagd of ze wat leuks wouden doen (natuurlijk wel nadat er een redelijke 'band is, niet 1 uur nadat ik ze heb ontmoet), maar dat eindigde meestal in een harde nee of 'ik heb geen tijd' of gewoon het 'niet' lezen van het bericht/app
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176745164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
Ja echt? Kijk dan eens wat verder dan die facade. Ga je niet blind staren op dat gelukkige van die tortels, kijk eens verder dan je neus lang is. Er zijn nl. genoeg stellen die naast elkaar lopen te chagrijnen.
pi_176745210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
For your info, 18-19 jaar ben je ook nog niet volwassen ;)
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176745235
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
Oe, ja want met 18 ben je echt volwassen. Richt je op je school. De rest komt vanzelf wel een keer.
pi_176745242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja echt? Kijk dan eens wat verder dan die facade. Ga je niet blind staren op dat gelukkige van die tortels, kijk eens verder dan je neus lang is. Er zijn nl. genoeg stellen die naast elkaar lopen te chagrijnen.
Ik weet dat er ook veel relaties fout gaan/ slecht aflopen etc, probleem is dat ik altijd van die gelukkige koppels zie en niet bepaald vaak probleemrelaties (Of je een relatie op de middelbare school als een echte beschouwt is een 2de ding natuurlijk)
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176745261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
Bewust merkkleding dragen is nou niet echt een gedachtengang van een 19 jarige
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_176745265
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

For your info, 18-19 jaar ben je ook nog niet volwassen ;)
Verkeerd verwoord :) Had beter volwassener kunnen zijn
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176745283
Vind je zelf bepaalde meisjes leuk?
En wat gebeurt er als je contact met hen zoekt en een beetje flirt of gewoon aangeeft hen leuk te vinden?

Dat is belangrijker dan passief te gaan wachten tot een meisje aangeeft jou leuk te vinden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176745285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:32 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Ik weet dat er ook veel relaties fout gaan/ slecht aflopen etc, probleem is dat ik altijd van die gelukkige koppels zie en niet bepaald vaak probleemrelaties (Of je een relatie op de middelbare school als een echte beschouwt is een 2de ding natuurlijk)
Je bent pas 14. Tijd zat. Bekijk het eerst lekker aan op je gemak. Vooral niks forceren om erbij te willen horen.
pi_176745305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oe, ja want met 18 ben je echt volwassen. Richt je op je school. De rest komt vanzelf wel een keer.
Wat doe jij onvriendelijk.
pi_176745309
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:33 schreef halfway het volgende:

[..]

Bewust merkkleding dragen is nou niet echt een gedachtengang van een 19 jarige
Het is niet dat het mij uitmaakt, het is gewoon meer 'de norm'. Bij merkkleding moet je trouwens niet denken aan heel erg dure merken, meer dan 40 euro betaal ik voor geen een kledingsstuk, behalve schoenen aangezien je daar de hele dag op moet lopen.
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176745335
Tering mensen, zit die jongen niet op elk woord te pakken. Geef gewoon antwoord als je zijn vraag begrijpt of vraag anders verduidelijking.
pi_176745340
Ik kreeg mijn eerste vriendin pas toen ik 18 was. Daarna ging alles soepel. Was zelf voor mijn 18e eigenlijk ook maar heel weinig bewust ervan. Vrienden en school was het voor mij en niet zozeer meiden. Maar goed de paar keer dat ik toen wat probeerde lukte niks dus ja.
pi_176745458
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:34 schreef RM-rf het volgende:
Vind je zelf bepaalde meisjes leuk?
En wat gebeurt er als je contact met hen zoekt en een beetje flirt of gewoon aangeeft hen leuk te vinden?

Dat is belangrijker dan passief te gaan wachten tot een meisje aangeeft jou leuk te vinden.
Ik weet niet per se wat je bedoelt met de 1ste vraag, als je types bedoelt: voorkeur naar aziatisch en rood haar, maar als ik een meisje mooi vindt maakt het type niet uit.

En wat gebeurt er als je contact met hen zoekt en een beetje flirt of gewoon aangeeft hen leuk te vinden?

Dit is eigenlijk tot nu toe precies zo gegaan: Ik zoek contact, meestal gaat dat goed. Als ik dan na 2/3 maanden (bijna) dagelijks contact en leuke gesprekken zeg dat ik haar wel leuk vindt of ik vraag of ze misschien iets wilt doen, dan krijg ik zo'n reactie als in een van mijn vorige posts.
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
  Leukste jonkie 2022 donderdag 25 januari 2018 @ 20:45:04 #21
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_176745486
Komt wel goed.
Ga een beetje trainen, haal je motorrijbewijs en doe goed je best op school zodat je veel gaat verdienen.
Bitches love money
Je maintiendrai -XOXO-
pi_176745565
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Komt wel goed.
Ga een beetje trainen, haal je motorrijbewijs en doe goed je best op school zodat je veel gaat verdienen.
Bitches love money
Ga een beetje trainen,

Heb toevallig ong 1 maand een abbo op de sportschool, 2x per week :)

haal je motorrijbewijs


Heb het toch meer op auto's, + ik kan al handgeschakeld rijden dus dan neem ik liever een auto.

doe goed je best op school zodat je veel gaat verdienen.

Ik heb mijn toekomst al uitgestippeld, Namelijk treinmachinist of buschauffeur worden. Rijk word je niet, maar het is prima en ik heb er veel interesse in.

Bitches love money

Tsja, denk dat het ligt wie je vriendin is.
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176745630
Tjah, je beantwoord eigenlijk al je eigen vragen wel
pi_176745717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:54 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Tjah, je beantwoord eigenlijk al je eigen vragen wel
Leg dit astjeblieft uit.
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_176745958
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:19 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
Laat ik hierbij even een situatieschets maken:
Ik ben 14.5 jaar oud.
Ik doe havo, zit nu in de 3de.
Ben niet arm, draag bijv ook merkkleding.

Nu even het echte 'probleem', namelijk: Ik heb het gevoel alsof er geen een meisje interesse heeft in mij, en ik wordt er eigenlijk een beetje neerslachtig van. ik weet ook niet waarom, ik ben gewoon 'nuchter', redelijk volwassen voor mijn leeftijd (begon rond mijn 9/10de met de puberteit), niet arrogant, heb vrienden, lig niet slecht in de klas en ik ben volgens mij ook niet de lelijkste (ook al heb ik het idee dat er redelijk veel jongens mooier zijn dan mij). ondanks dat het klinkt alsof me afscheid van de rest, is dat juist tegenoverstellend, ik vind het leuk om met mensen te praten en kan ook een gesprek gaande houden.
De reden waarom ik vooral neerslachtig wordt is omdat ik zoveel stelletjes zie die supergelukkig zijn, en dan denk ik: Waarom heeft niemand genoeg interesse in mij?

Ik weet natuurlijk dat er weinig Fok!kers mijn leeftijdsgroep hebben, maar hebben jullie advies of dit ook meegemaakt in jullie jeugd?
Dat heeft iedereen bijna gehad op die leeftijd, het gevoel dat je nooit een partner kunt krijgen iedereen aantrekkelijker is dan jij, dat je saai bent en stom, enz. enz. Het is de leeftijd, het gaat ook weer over.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')