abonnement Unibet Coolblue
pi_176734324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:17 schreef TripleZ het volgende:

[..]

Aangezien jij verwachtingen per definitie niet betrouwbaar vindt, ben je dus wel een echte noob als je iets koopt met een verwachting. Die verwachting is immers waardeloos.
Hoezo is een verwachting waardeloos, als die aangevuld kan worden met argumenten?
pi_176734337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:09 schreef TwztId het volgende:
Zitten er ook nog mensen in WABI ?

Zit er over na te denken om mijn "kansen te spreiden" gezien ze ongeveer hetzelfde idee hebben. :)
Ik zat in Wabi, maar ben daar te vroeg uitgestapt helaas. Ik denk wel dat Wabi nog omhoog gaat, maar hij heeft al een paar aardige moves gemaakt de laatste tijd!
/a>
pi_176734355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:20 schreef TripleZ het volgende:

[..]

Ik zat in Wabi, maar ben daar te vroeg uitgestapt helaas. Ik denk wel dat Wabi nog omhoog gaat, maar hij heeft al een paar aardige moves gemaakt de laatste tijd!
Wait what?
Hier verwacht je dat die wel omhoog gaat?
Hoezo denk je dat? (argumenten).

Dus je hebt ze wel.... "verwachtingen".

I rest my case.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 11:22:16 ]
pi_176734429
Verwachtingen uitspreken over het succes van een "bedrijf" aan de hand van feiten en toekomstige punten is prima toch ?

Prijsspeculatie en winstmarge aan de andere kant is totale onzin en ook niet relevant, want als een bedrijf succesvol word gaat de prijs uiteraard omhoog.
pi_176734490
VEN lijkt voor nu weer even de weg omhoog gevonden te worden, hij stijgt momenteel harder dan mn andere coins.
/a>
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:28:27 #31
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176734508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:21 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Wait what?
Hier verwacht je dat die wel omhoog gaat?
Hoezo denk je dat? (argumenten).

Dus je hebt ze wel.... "verwachtingen".

I rest my case.
Boeiend wat een ander verwacht. Het gaat er om wat je zelf verwacht.
pi_176734648
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:28 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Boeiend wat een ander verwacht. Het gaat er om wat je zelf verwacht.
Deels waar.

Maar hoe ontdek je anders nieuwe coins als je niet af gaat op andermans verwachtingen ?

Ik neem aan dat je niet iedereen negeert en alles alleen doet?

Ooit moet je ergens een keer over VEN hebben gehoord niet ? Daarna ga je pas zelf research doen om jezelf 100% te overtuigen.
pi_176734654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:00 schreef TripleZ het volgende:

[..]

Dit vind ik echt het nadeel van het populairder worden van crypto. Fucking noobs zoals jij, die noobvragen stellen zoals: wie verwacht wat, when moon, when lambo, blabla.

Hij geeft gewoon aan dat niemand een betrouwbare verwachting kan geven. Klopt natuurlijk ook in crypto. Wat had je dan voor antwoord van hem verwacht? 'Ik verwacht 100 USD EYO, want blabla'? Pfff, door alleen al zo'n vraag te stellen ben je :')

En dan reageren met 'no shit sherlock' en 'je bent te dom om te poepen'. :')
Ik hoop dat crypto gauw weer verlost wordt van fucking noobs zoals jij.
dumb money. even opnieuw ademhalen, negeren, en beseffen dat onze winst hier vandaan komt. :)

dat werkt veel beter dan er steeds op in gaan kan ik je vertellen!
pi_176734697
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef kthxbye het volgende:

[..]

dumb money. even opnieuw ademhalen, negeren, en beseffen dat onze winst hier vandaan komt. :)

dat werkt veel beter dan er steeds op in gaan kan ik je vertellen!
Right, daarom sta ik ook xxxx%+.
Try again :>

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 11:42:39 ]
pi_176734710
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef kthxbye het volgende:

[..]

dumb money. even opnieuw ademhalen, negeren, en beseffen dat onze winst hier vandaan komt. :)

dat werkt veel beter dan er steeds op in gaan kan ik je vertellen!
Tja, als je investeert in dingen in de hoop dat er maar genoeg dom hype-geld naartoe stroomt ipv. dat je denkt dat hetgeen je koopt een daadwerkelijke waarde vertegenwoordigt, dan zijn verwachtingen idd. zinloos.
pi_176734746
Fucking interessant deze onzin. :Z
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176734756
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:09 schreef TwztId het volgende:
Zitten er ook nog mensen in WABI ?

Zit er over na te denken om mijn "kansen te spreiden" gezien ze ongeveer hetzelfde idee hebben. :)
WaBi zou ik ver van weg blijven. Totaal niet te vergelijken qua idee. Daarnaast is het WaBi team Russisch, niet Chinees, en bereikt hun netwerk helemaal niemand. De coin is erg gehaat in de China community, mede doordat het een conflict heeft met regels omtrent RMB. Hebben amper partners, buiten een J en AliExpress (lees, Russische Alibaba zonder bereik, niet Alibaba) webshopjes die je kan kopen voor 50 $ net als bol.com en amazon.com 3rd party retailers.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2018 @ 11:42:42 #38
230491 Zith
pls tip
pi_176734788
Een reeks posts verwijderd die off topic geruzie waren. Post even wat minder aggressief mensen...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176734797
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef kthxbye het volgende:

[..]

dumb money. even opnieuw ademhalen, negeren, en beseffen dat onze winst hier vandaan komt. :)

dat werkt veel beter dan er steeds op in gaan kan ik je vertellen!
True story, maar soms is het zo verleidelijk haha
/a>
pi_176734845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:42 schreef Zith het volgende:
Een reeks posts verwijderd die off topic geruzie waren. Post even wat minder aggressief mensen...
Komt denk ik door het Telegram cultuurtje, is wat harder dan Fok. Veel mensen zijn ook een beetje klaar met beginnende normies die denken alles te weten omdat ze nu.nl hebben gelezen zonder internationale context omtrent dat nieuws.
pi_176734850
Verder is het normaal gesproken zo, dat de koers van investeringen voornamelijk wordt bepaald door pro's, die bepaalde verwachtingen hebben en investeren als de koers onder die verwachting ligt en verkopen als de koers boven de verwachting ligt. Je hebt daardoor een een-tweetje:
- de koers ligt op het niveau van de gemiddelde verwachting
- pro's proberen geld te verdienen door preciezere en betere verwachtingen dan het gemiddelde te hebben.

Noobs kunnen geen betere verwachting dan gemiddeld maken, en kunnen dan dus niks beters doen dan random wat kopen en HODL'en. De beroemde "HODL"-posting was ook van iemand die zei er geen verstand van te hebben!

Maar als je als pro geen verwachtingen hebt en maar wat koopt en HODL't, dan doe je het verkeerd. Of is de markt compleet verziekt. (Bij gewone aandelen maakt men zich bijv. ook zorgen over de toename aan index-fondsen en de mogelijke invloed daarvan op de koersen.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 11:45:57 ]
pi_176734870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:45 schreef Igen het volgende:
Verder is het normaal gesproken zo, dat de koers van investeringen voornamelijk wordt bepaald door pro's, die bepaalde verwachtingen hebben en investeren als de koers onder die verwachting ligt en verkopen als de koers boven de verwachting ligt. Je hebt daardoor een een-tweetje:
- de koers ligt op het niveau van de gemiddelde verwachting
- pro's proberen geld te verdienen door preciezere en betere verwachtingen dan het gemiddelde te hebben.

Noobs kunnen geen betere verwachting dan gemiddeld maken, en kunnen dan dus niks beters doen dan random wat kopen en HODL'en.

Maar als je als pro geen verwachtingen hebt en maar wat koopt en HODL't, dan doe je het verkeerd. Of is de markt compleet verziekt. (Bij gewone aandelen maakt men zich bijv. ook zorgen over de toename aan index-fondsen en de mogelijke invloed daarvan op de koersen.)
Dit. :)
Jij snapt het.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 11:46:40 ]
pi_176734906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:45 schreef Igen het volgende:

Maar als je als pro geen verwachtingen hebt en maar wat koopt en HODL't, dan doe je het verkeerd. ben je geen pro


[ Bericht 2% gewijzigd door EggsTC op 25-01-2018 11:51:09 (Verkeerde quote) ]
Lambo of Rekt
pi_176734964
Ik kreeg gisteren een kleine FOMO wat betreft WTC. Maar ik zou dan een deel VEN moeten verkopen, wat ik natuurlijk niet wil..
Faeroer: waarom kan ik beter geen WTC kopen? (ik meen dat jij er niet al te enthousiast over was laatst..)
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:50:45 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176734978
Geinig die vergelijkingen met beurstactieken met koersen die een halve procentpunt per uur schommelen. Echt 1op1 toepasbaar op de cryptomarkt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176735081
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:50 schreef fathank het volgende:
Geinig die vergelijkingen met beurstactieken met koersen die een halve procentpunt per uur schommelen. Echt 1op1 toepasbaar op de cryptomarkt.
De meeste altcoins hebben toch sowieso geen intrinsieke waarde, dus de cryptomarkt is toch voor een groot deel gokken waar de volgende dom-geld-bubbel komt. Of niet dan?
pi_176735370
Waarom blijven mensen in deze reeks over andere coins als WTC en Wabi posten? En dan met het argument ''maar ik wil misschien van/voor VEN een deel inruilen'' -> ga lekker naar SC :').

OT: BTC up -> VEN down, VEN up - BTC down. Daardoor de prijs van VEN in fiat niet heel erg uit balans de afgelopen dagen. Het is wachten op een bullrun van BTC en VEN die tegelijkertijd stijgt ~O>
pi_176735379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:50 schreef Fve84 het volgende:
Ik kreeg gisteren een kleine FOMO wat betreft WTC. Maar ik zou dan een deel VEN moeten verkopen, wat ik natuurlijk niet wil..
Faeroer: waarom kan ik beter geen WTC kopen? (ik meen dat jij er niet al te enthousiast over was laatst..)
Geen vertrouwen in het team. Ze beweren de beste techniek en patenten te hebben, zoals RFID's die het mogelijk maken direct op de blockchain te kunnen schrijven zonder API, en wanneer je dan doorvraagt komt er geen woord over. De community is op een bepaalde manier gestructureerd zonder kennis van zaken. Veel van de VeChain community komt voort uit WTC en kent die techniek beter dan de mensen die nu (nog) in WTC zitten. Het ontkrachten van onzin maakt het daardoor erg gemakkelijk. ;)
pi_176735578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:08 schreef EdNoolk het volgende:
Waarom blijven mensen in deze reeks over andere coins als WTC en Wabi posten? En dan met het argument ''maar ik wil misschien van/voor VEN een deel inruilen'' -> ga lekker naar SC :').

OT: BTC up -> VEN down, VEN up - BTC down. Daardoor de prijs van VEN in fiat niet heel erg uit balans de afgelopen dagen. Het is wachten op een bullrun van BTC en VEN die tegelijkertijd stijgt ~O>
Het zijn niet zomaar andere coins. Het zijn toch een soort van concurrenten. Lijkt me prima om die ook in de gaten te houden en eventueel te kopen voor risico spreiding.
pi_176735782
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:08 schreef EdNoolk het volgende:
Daardoor de prijs van VEN in fiat niet heel erg uit balans de afgelopen dagen.
mwah, nu wel vind ik. Normaal gesproken zou ik op 65000 sats nu bijkopen ware het niet dat dat $7.40 is nu. 2 dagen terug heb ik op 68000 sats gekocht en was fiat $6.97.
Ik weet dat je niet teveel naar fiat moet kijken, maar goed.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')