abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 9 februari 2018 @ 12:07:41 #226
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177053290
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
maar nu vind ik het helemaal spannend en maakt mijn hoofd overuren
Hopelijk leg je de lat nu niet te hoog en verwacht je een 'fifty shades of grey'-personage!

Hou ons op de hoogte. Maximaal 3 minuten na kennismaking verwachten wij een report-out.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177053763
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:05 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Als vrouwen dit zeggen loopt het bijna altijd daarop uit. _O-
Echt h, of dat doe ik anders nooit :P.
pi_177054419
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:52 schreef DaMook het volgende:

[..]

Omdat ik niet weet of ze nu wel of geen vriend heeft :') . Heb vorig jaar 2 of 3 dates met dr gehad, gezellig enzo, maar ze is toen een paar weken later met een andere gast een relatie begonnen. We hebben wel nog goed contact enzo, en ze vroeg of ik morgen mee wil gaan (carnavallen). Tuurlijk ga ik dat doen wat ze is een vriendin van me die ik veelste weinig zie. Waarom ik niets zeker weet, omdat ze signalen geeft die ik wil, maar waar ik (nog) niet op vertrouw ;) . (bijv ik"kan wel even langskomen morgen" zij "jaaaaaaaaaaa" ik"ik ga je wel meteen zoenen" zij "dat mag" en meer van dergelijke vorige week). Ik zie het wel :P .Gezellig word het sowieso :) .

Ik ben trouwens een echte noob op date gebied. De relaties die ik heb gehad heb ik nooit voor hoeven daten, die waren er ineens ofzo :D . Ben verder ook best verlegen enzo, maar merk wel dat hoe meer ik met meiden praat/chat hoe beter het gaat :) .
Hmmm, zou zelf niet voor zo iemand gaan, daar waar ze vorig jaar niks in je zag. Ga gezellig daten, maar zonder verwachtingen!

Daten leer je door het veel te doen. En dat daten doe je nu, dus je zult gaandeweg sprieten ontwikkelen. Komt goed.
''Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou ook niet moest overkomen en dat wat er met jou is gebeurd, niet aan jou voorbij kon gaan. En weet dat de overwinning met geduld samengaat, vreugde met droefenis en verlichting met moeilijkheden."
pi_177054476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:01 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Er waren nog meer uitspraken die bevestigde dat ik als een rebound zou gaan eindigen. Daar pass ik voor.
Ja, dat was toch die jongen waarvan velen zeiden dat hij je aan het lijntje zou houden? Ik ben blij dat je het zelf vrij snel hebt ingezien en de schade niet groot is.
''Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou ook niet moest overkomen en dat wat er met jou is gebeurd, niet aan jou voorbij kon gaan. En weet dat de overwinning met geduld samengaat, vreugde met droefenis en verlichting met moeilijkheden."
  vrijdag 9 februari 2018 @ 12:48:42 #230
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177054617
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hmmm, zou zelf niet voor zo iemand gaan, daar waar ze vorig jaar niks in je zag. Ga gezellig daten, maar zonder verwachtingen!

Daten leer je door het veel te doen. En dat daten doe je nu, dus je zult gaandeweg sprieten ontwikkelen. Komt goed.
Hahaha goeie Magh, echt een ervaringsdeskundige jij!

Trouwens congrats nog :)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177055616
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Zij was toch juist aan die vriend van die nicht gekoppeld en heeft dus 0 ervaring?
pi_177055739
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Thanks!
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:41:13 #233
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177055906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:29 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Zij was toch juist aan die vriend van die nicht gekoppeld en heeft dus 0 ervaring?
kermit-tea.png
pi_177056073
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:41 schreef Montelly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb onlangs een ban ontvangen, dus kritiek zal ik niet meer uiten op Maghrebijnse of haar posts.

[ Bericht 1% gewijzigd door C.L.Werner op 09-02-2018 14:01:20 ]
pi_177057166
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Echt h, of dat doe ik anders nooit :P.
Datingverhalen:

Zij: Wat ga je doen vanavond?
Ik: Het is Sint Maarten, dus ik ga straks mijn neefje en nichtje ophalen ...
Ik: .. om ongegeneerd snoep af te troggelen bij oude mensen.
Zij: Haha veel plezier!

De volgende middag:
Zij: "Stuurt foto van een keukenlade vol met snoep".
Zij: Kom je vanavond mijn lade leegvreten?
Ik: Tot straks!

A few hours later ...
Zij: Dit doe ik normaal gesproken nooit.
Ik: Ach, als je het had gevraagd had ik zelfs een liedje aan de deur gezongen gisteravond.

...
Everything starts with a Why.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:33:52 #236
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177057190
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:32 schreef Stratotanker het volgende:

A few hours later ...
Zij: Dit doe ik normaal gesproken nooit.
...
We've all been there ;)
pi_177057387
Fok! date gehad afgelopen woensdag avond, wat eigenlijk niet romantische opzet had, maar een verkenning van de kroegjes van haar stad. Was wel gezellig, zo gezellig dat ik de trein terug miste :') (volgens mij bekend verschijnsel bij sommige daters hier).

Blijven slapen, woensdag weer afgesproken...

Kom er vandaag pas achter dat het dan Valentijn is, heeft ze wel goed bekeken :P
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:13:16 #238
50442 DaMook
Mac en Tosh (EN MAYBE Lisa)
pi_177058073
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat ga ik dus doen :) , verwacht er niets van. Tevens is het carnaval :P .

En ja nu ik het meer doe leer ik idd steeds meer :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_177058136
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:33 schreef Montelly het volgende:

[..]

We've all been there ;)
H bahh.

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:44 schreef Godshand het volgende:
Kom er vandaag pas achter dat het dan Valentijn is, heeft ze wel goed bekeken :P
Ik blader net met een halve hartverkramping angstvallig door mijn agenda. En ja hoor, ik ben er ook gewoon bijgenaaid! Wauw zeg! :D :D
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:44:57 #240
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177060022
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat was toch die jongen waarvan velen zeiden dat hij je aan het lijntje zou houden? Ik ben blij dat je het zelf vrij snel hebt ingezien en de schade niet groot is.
Dat was hem inderdaad. Ik vind het op zich wel jammer, want het leek me een leuke jongen. Of nou ja, zo leuk is hij dan ook weer niet als hij er een rebound van probeert te maken :P
pi_177062289
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:44 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dat was hem inderdaad. Ik vind het op zich wel jammer, want het leek me een leuke jongen. Of nou ja, zo leuk is hij dan ook weer niet als hij er een rebound van probeert te maken :P
Je verdient beter! Ben blij dat je het afgekapt hebt.
pi_177062986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:15 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

H bahh.

[..]

Ik blader net met een halve hartverkramping angstvallig door mijn agenda. En ja hoor, ik ben er ook gewoon bijgenaaid! Wauw zeg! :D :D
Erbij genaaid.. Arme jij! Ik kan uit ervaring vertellen dat het niet bewust heft te zijn :D.
pi_177063001
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:15 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Weet ze jouw reputatie dan niet?

Jij bent dit toch? :P

11005772_665797936876787_1916850118_n.jpg
pi_177065491
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:17 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]

Erbij genaaid.. Arme jij! Ik kan uit ervaring vertellen dat het niet bewust heft te zijn :D.
Oh geen medelijden hoor. Als ik ongemerkt op slinkse wijze word gestrikt dan lijk ik net een valse zwarte kat die zich bij het minste gestreel over de buik heel ontvankelijk, met de pootjes wijd en een kwijltje uit de mond ontpopt tot een halve tamme op de rug gedraaide bankpoes. Doe maar wel bewust, want tandje tijger is altijd een pr. :~ En ook ik geef me weleens over. Heerlijk, RAWR! O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Weet ze jouw reputatie dan niet?

Jij bent dit toch? :P

[ afbeelding ]
Snap ik niet. :P
pi_177068562
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:58 schreef Stratotanker het volgende:

Snap ik niet. :P
Ging om het plaatje, niet de meme tekst ;)
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:06:18 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177069183
Morgenavond met iemand wat drinken die zegt al verliefd te zijn, nadat ie me heeft gezien bij 't biljarten.
Ben zeer benieuwd :+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 03:05:22 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177072999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb morgen weer een date en vind het echt bizar spannend eigenlijk :@
hoe was het?
pi_177074864
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 03:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

hoe was het?
Ja het was super! We zijn uit eten geweest en hebben aan 1 stuk door gepraat over vanalles en nog wat. Hij is echt erg aantrekkelijk en een gentleman (houdt de deur voor je open etc). Hij is net de deur uit :@ (ja in dat opzicht was hij ook een gentleman ja) en wilde eigenlijk dat ik met hem mee ging om het weekend samen door te brengen, maar dat vind ik allemaal even te snel. Moet eerst hier nog even van bekomen, maar we hebben afgesproken dat hij morgen weer deze kan op komt :)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:08:56 #249
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177074997
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja het was super! We zijn uit eten geweest en hebben aan 1 stuk door gepraat over vanalles en nog wat. Hij is echt erg aantrekkelijk en een gentleman (houdt de deur voor je open etc). Hij is net de deur uit :@ (ja in dat opzicht was hij ook een gentleman ja) en wilde eigenlijk dat ik met hem mee ging om het weekend samen door te brengen, maar dat vind ik allemaal even te snel. Moet eerst hier nog even van bekomen, maar we hebben afgesproken dat hij morgen weer deze kan op komt :)
Is hij blijven slapen? ;)
pi_177075096
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:08 schreef Montelly het volgende:

[..]

Is hij blijven slapen? ;)
Hij had bloemen voor me meegenomen. Ik kon die arme man toch geen 2 uur naar huis laten rijden midden in de nacht :P
Sarcasme. Herken het.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')