abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:32:26 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176725794
Ik heb dus onlangs een Logitech G910 keyboard gekocht maar wat kan je er eigenlijk allemaal mee? Ik ben erachter gekomen dat ik die lichtjes eigenlijk alleen maar vervelend vind maar ondertussen heb ik mijn telefoon er ook op aangesloten, dat is dan wel weer leuk en ik merk wel dat een mechanisch toetsenbord net even wat lekkerder speelt.

Iemand ervaring met dit keyboard? Waar zijn die G1 tot en met 9 toetsen voor en die M1,M2,M3 en MR?

Help :@.

(En in GAM geplaatst omdat hier waarschijnlijk de meeste kans is op andere users die ook zo'n ding hebben :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176726593
Ik heb er één, maar ben ondertussen overgestapt op een wat minder complex model van Corsair. Die G1 t/m G9 kun je programmeren voor (game)macro's, de linkerrij is op zich nog wel handig met sommige shooters en/of RTS games.

En M-toetsen? Heb je er ook een G13 bij gekocht dan? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2018 22:11:48 ]
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:30:05 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_176727161
Met die M toetsen kun je schakelen tussen verschillende profielen (per applicatie/game andere macro's etc).

Die G toetsen zijn ook handig buiten games. Zo heb ik macro's ingesteld voor Blender om snel tussen vertex/edge/face selectie te schakelen. Of je koppelt bijv G1 aan ctrl+c en G2 aan ctrl+v zodat je supersnel kunt copypasten :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:13:47 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176732544
quote:
11s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb er één, maar ben ondertussen overgestapt op een wat minder complex model van Corsair. Die G1 t/m G9 kun je programmeren voor (game)macro's, de linkerrij is op zich nog wel handig met sommige shooters en/of RTS games.
Check check, thanks. En wel begrijpelijk dat je over gestapt bent naar iets minder complex _O-

quote:
En M-toetsen? Heb je er ook een G13 bij gekocht dan? :o
Nee hoor, die staan gewoon links boven een beetje te staan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176732621
quote:
10s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Check check, thanks. En wel begrijpelijk dat je over gestapt bent naar iets minder complex _O-
Alsnog wel macro-toetsen, soms best handig :P
quote:
[..]

Nee hoor, die staan gewoon links boven een beetje te staan.
Oja, die kleine dingetjes 8)7 wat mstx roept inderdaad, voor profielen :Y
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:41:20 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176732905
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:30 schreef mstx het volgende:
Met die M toetsen kun je schakelen tussen verschillende profielen (per applicatie/game andere macro's etc).

Die G toetsen zijn ook handig buiten games. Zo heb ik macro's ingesteld voor Blender om snel tussen vertex/edge/face selectie te schakelen. Of je koppelt bijv G1 aan ctrl+c en G2 aan ctrl+v zodat je supersnel kunt copypasten :P
Ah, dat is wel een goeie ja! Thanks!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:53:47 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177160417
Oké, nog weinig gedaan met mijn keyboard behalve dan "rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState 0,1,0" op de G1 gezet zodat ik weer een slaapstand knopje heb 8-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')