abonnement Unibet Coolblue
pi_176719972
Beste mensen,

Ik ben van plan om met 5 maten op vakantie naar Griekenland te gaan. Nu is mijn vraag, waar kan ik het beste heen gaan? Er zijn enkele zaken van belang:

1. Uitgaan.
2. Strand
3. Cultuur
4. De prijzen van het eten en het alcohol.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Tot nog toe neigen wij vooral naar Rhodos :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176720213
Rhodos is heel erg mooi en heeft hele mooie stranden. Hoe het qua uitgaan is daar weet ik niet echt en het is al ruim 8 jaar geleden dat ik daar ben geweest dus hoe het nu met de prijzen voor het eten enzo zit durf ik niet te zeggen.

Als je naar Rhodos gaat kan ik je echt aanraden om een boottocht te maken langs alle baaien. De boot stopte bij elke baai en dan kon je vanaf de boot het water in en snorkelen. Dat vond ik echt een hele mooie ervaring.
pi_176720402
Kos. Het Nederlands Griekse eiland bij uitstek. Veel leuke kroegen in het centrum waar je eigen zonder weinig moeite helemaal klem kan zuipen.
pi_176722502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:06 schreef Najieto het volgende:
Kos. Het Nederlands Griekse eiland bij uitstek. Veel leuke kroegen in het centrum waar je eigen zonder weinig moeite helemaal klem kan zuipen.
Was dat nog redelijk prijzig of waar moet ik aan denken?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:53 schreef madam-april het volgende:
Rhodos is heel erg mooi en heeft hele mooie stranden. Hoe het qua uitgaan is daar weet ik niet echt en het is al ruim 8 jaar geleden dat ik daar ben geweest dus hoe het nu met de prijzen voor het eten enzo zit durf ik niet te zeggen.

Als je naar Rhodos gaat kan ik je echt aanraden om een boottocht te maken langs alle baaien. De boot stopte bij elke baai en dan kon je vanaf de boot het water in en snorkelen. Dat vond ik echt een hele mooie ervaring.
Thanx. Ja dat lijk mij ook mooi om zulke dingen te doen. Niet alleen zuipen, maar ook zulke ervaringen mee pakken :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')