abonnement Unibet Coolblue
pi_176756674
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat nsa eventueel ontwikkeld heeft neem je niet mee.
Dat hoeft ook niet.

quote:
Daarnaast vind ik de energie verbruik voor bitcoin creatie absurd.
Klopt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176763256
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat nsa eventueel ontwikkeld heeft neem je niet mee.

Daarnaast vind ik de energie verbruik voor bitcoin creatie absurd.
Een kleine prijs om te betalen voor decentralisatie van de betaalmarkt, en bovendien houdt het minen van Bitcoins ook op bij 21 miljoen.
pi_176764027
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Een kleine prijs om te betalen voor decentralisatie van de betaalmarkt, en bovendien houdt het minen van Bitcoins ook op bij 21 miljoen.
Moet toch ook op een millieuvriendelijker manier kunnen, en 21 miljoen is wel erg weinig om de betaalmarkt significant te decentraliseren..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 20:04:01 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_176765166
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat nsa eventueel ontwikkeld heeft neem je niet mee.

Daarnaast vind ik de energie verbruik voor bitcoin creatie absurd.
Ja, vind ik ook.
pi_176765345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 19:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Moet toch ook op een millieuvriendelijker manier kunnen, en 21 miljoen is wel erg weinig om de betaalmarkt significant te decentraliseren..
:D

21 miljoen BTC, geen fiat currency. ;)

Dat zou nu al een waarde hebben van 180 trillion / biljoen, laat staan als die waarde is vertienvoudigd wanneer het einde is bereikt.

Daarnaast heb je nog andere coins zoals ETH, NAV, etc, en zijn er nog enorm veel altcoins in de BTC en ETH markets die allemaal ergens anders op gebaseerd zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 20:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook.
Maar dat maakt niet uit, wanneer de Bitcoin creatie stopt wordt er helemaal niet veel energie verbruikt. Daarnaast zijn er enorm veel altcoins die wel weer goed voor het milieu zijn.
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 20:17:53 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_176765451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 20:13 schreef illusions het volgende:

[..]

:D

21 miljoen BTC, geen fiat currency. ;)

Dat zou nu al een waarde hebben van 180 trillion / biljoen, laat staan als die waarde is vertienvoudigd wanneer het einde is bereikt.

Daarnaast heb je nog andere coins zoals ETH, NAV, etc, en zijn er nog enorm veel altcoins in de BTC en ETH markets die allemaal ergens anders op gebaseerd zijn.

[..]

Maar dat maakt niet uit, wanneer de Bitcoin creatie stopt wordt er helemaal niet veel energie verbruikt. Daarnaast zijn er enorm veel altcoins die wel weer goed voor het milieu zijn.
Heb jij je er al goed in verdiept of net als ik, een beetje opgepikt hier en daar?
pi_176769245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 20:13 schreef illusions het volgende:

[..]

:D

21 miljoen BTC, geen fiat currency. ;)

Dat zou nu al een waarde hebben van 180 trillion / biljoen, laat staan als die waarde is vertienvoudigd wanneer het einde is bereikt.

Daarnaast heb je nog andere coins zoals ETH, NAV, etc, en zijn er nog enorm veel altcoins in de BTC en ETH markets die allemaal ergens anders op gebaseerd zijn.

[..]

Maar dat maakt niet uit, wanneer de Bitcoin creatie stopt wordt er helemaal niet veel energie verbruikt. Daarnaast zijn er enorm veel altcoins die wel weer goed voor het milieu zijn.
wat is het verschil met een andere munteenheid dan?
Wat ik uit je verhaal begrijp is dat als ik 1 bitcoin schuld zou hebben, dat dat dus in korte tijd enorm toeneemt zonder dat ik daar verder invloed op heb.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 27 januari 2018 @ 22:38:05 #183
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_176788463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 22:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

wat is het verschil met een andere munteenheid dan?
Wat ik uit je verhaal begrijp is dat als ik 1 bitcoin schuld zou hebben, dat dat dus in korte tijd enorm toeneemt zonder dat ik daar verder invloed op heb.
Fiat munteenheid is oneindig dankzij fractional banking, BTC heeft een limiet en onder BTC zitten vele altcoins die je met BTC kan kopen - een beetje het pump & dump idee als je het over snel geld verdienen hebt, zodra er een coin gaat "moonen" (tig keer over de kop) kan je er op tijd bij zijn en van een meijer ineens 20 kop maken in een maand of 2, soms zelfs in een dag.

Als BTC 10% afneemt en een coin die jij met BTC koopt 500% toeneemt in 1 dag (prima haalbaar, zie CoinExchange) kan je ook wel uitrekenen dat daar nog steeds een enorme marge is.

Je kan het zien als schuld, maar het is geen fiat valuta, dus daarom absoluut niet te vergelijken. Het is beter te zien als deelname. Cyptocoins zijn finiet, ergens op gebaseerd, alle transacties zijn openbaar voor de buitenwereld (maar niet op naam, enkel op random gegenereerde adressen), en bovenal is er geen fractional banking mogelijk, zijn er geen centrale instanties, en zal niemand nooit of te nimmer je vermogen kunnen afpakken. In principe kan je het vast laten staan op je "wallet", daarvan een QR code uitprinten en dat papiertje staat dan voor al het vermogen wat jij op die bepaalde rekening hebt.

Derhalve is bemiddeling van de overheid dus ook vrij onmogelijk. Het blijft valuta, dus altijd onderhevig aan speculatie en wanneer Zuid Korea aankondigt de aankoop van cryptocoins zwaarder te gaan verifiëren kan dat effect hebben op de markt. Die regulatie heeft voor de rest geen fuck zin, want de mafia vindt toch wel z'n katvangers, en je stopt de hele zooi in een trommel, verspreidt het over andere coins en wisselt het weer terug 1 rekening op, waarna je het weer fiat kan cashen. Alles geheel naamloos en autonoom, je hebt geen bank nodig.

Dus ja, als jij morgen voor 1000¤ BTC koopt kan dat overmorgen 800¤ waard zijn, maar net zo goed 1200¤, maar dat maakt voor daytraders (mensen die via BTC, ETH, LTC, etc. in andere valuta/altcoins handelen) niet erg veel uit.

Als je morgen voor 1000¤ USD koopt, zal dat overmorgen niet veel meer of minder zijn, maar over 10 jaar is je huis aan inflatie onderhevig en een gedecentraliseerde valuta is in dat opzicht heel anders te benaderen.

Een stabiele coin die niet 100 keer over de kop zal gaan, maar een solide investering biedt, is bijv. NAV (https://navcoin.org/about-nav-coin/). Lees de whitepaper en roadmap maar, de stabiliteit en manier van infrastructuur van het netwerk is hetgeen wat deze coin waardevol maakt.

Het allerbelangrijkste is het feit dat het over gedecentraliseerde valuta gaat.
pi_176800638
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat is precies je argument dat die videos leugens moeten zijn, of de persoon een leugenaar en niet zou bestaan....?

Je roept een hoop vage dingen, maar nergens maar je duidelijk waarom Richard Gutjahr een leugenaar zou moeten zijn?

Voor zuk een zware beschuldiging is het een beetje slap dat te zeggen omdat iemands handy-video 'niet scherp genoeg opgenomen is'.
Hier wat meer over de Nice Truck 'attack'....

Parents of U.S. student killed in Nice speak out


Their son was a like a big plate of food.
Looks like greenscreen.

Nice survivor: This saved my life

Looks like greenscreen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176800704
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier wat meer over de Nice Truck 'attack'....

Parents of U.S. student killed in Nice speak out


Their son was a like a big plate of food.
Looks like greenscreen.

Nice survivor: This saved my life

Looks like greenscreen.
Looks like...

Speculatie dus
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176800894
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier wat meer over de Nice Truck 'attack'....

Parents of U.S. student killed in Nice speak out


Their son was a like a big plate of food.
Looks like greenscreen.

Nice survivor: This saved my life

Looks like greenscreen.
Wat een vertoning weer. Ouders die hun overleden kind vergelijken met een bord vreten. Man man man... ook weer geen enkele traan waar te nemen.
pi_176801166
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een vertoning weer. Ouders die hun overleden kind vergelijken met een bord vreten. Man man man... ook weer geen enkele traan waar te nemen.
Heb jij hetzelfde filmpje bekeken? Ik kan toch vrij veel emotie waarnemen, en de vergelijking die ze maken is niet zomaar "met een bord vreten," het ligt toch wel wat subtieler.

Gaat dus weer nergens over. :')
pi_176801260
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb jij hetzelfde filmpje bekeken? Ik kan toch vrij veel emotie waarnemen, en de vergelijking die ze maken is niet zomaar "met een bord vreten," het ligt toch wel wat subtieler.

Gaat dus weer nergens over. :')
Ja, dat heb ik.

Gespeelde emotie. Nep. Niet echt. Acteurs.

Niet zomaar een bord vreten? Een bord vreten is een bord vreten en daar ga je je vers overleden kind niet mee vergelijken. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2018 17:30:38 ]
pi_176801290
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik.

Gespeelde emotie. Nep. Niet echt. Acteurs.

Niet zomaar een bord vreten? Een bord vreten is een bord vreten en daar ga je je vers overleden kind niet mee vergelijken. :')
Hoezo is het nep? En waarom zouden ze dat niet doen, als je dat in het echt ook niet zou doen? Het zijn toch acteurs? Waarom zou het script anders zijn als bij een echte situatie? :')

Jij zou het misschien niet doen, zij wel. Weer "ik zou het niet zo doen dus nep". :D
pi_176801498
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Geef maar toe dat je gewoonweg geen enkel argument hebt naast "ik vind dat ze raar overkomen dus ik geloof het niet." _O-
Het is nogal duidelijk dat o.a. jij heel erg veel moeite hebt met het herkennen en uit elkaar houden van echte en gespeelde emoties.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2018 17:40:41 ]
pi_176801581
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoezo is het nep? En waarom zouden ze dat niet doen, als je dat in het echt ook niet zou doen? Het zijn toch acteurs? Waarom zou het script anders zijn als bij een echte situatie? :')

Jij zou het misschien niet doen, zij wel. Weer "ik zou het niet zo doen dus nep". :D
Ja, precies
En het blijft ook allemaal zo oppervlakkig..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176801604
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is nogal duidelijk dat o.a. jij heel erg veel moeite hebt met het herkennen en uit elkaar houden van echte en gespeelde emoties.
Tja, je toont op geen enkele wijze aan dat jij dat wel kunt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176801840
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is nogal duidelijk dat o.a. jij heel erg veel moeite hebt met het herkennen en uit elkaar houden van echte en gespeelde emoties.
Als je nou eens met bewijs kwam dat bepaalde mensen een acteur zijn, maar dat heb je nog nooit gedaan. :D
pi_176801984
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je nou eens met bewijs kwam dat bepaalde mensen een acteur zijn, maar dat heb je nog nooit gedaan. :D
Precies.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 28 januari 2018 @ 18:06:43 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176802110
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is nogal duidelijk dat o.a. jij heel erg veel moeite hebt met het herkennen en uit elkaar houden van echte en gespeelde emoties.
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176802558
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een vertoning weer. Ouders die hun overleden kind vergelijken met een bord vreten. Man man man... ook weer geen enkele traan waar te nemen.
Surprsingly high hospital survival rates. Again. Another one for the coincidence theorists and/or miracle believers I suppose..
A quick search:
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Nice_attack

“resulting in the deaths of 86 people and the injury of 458 others.”

“The attacker killed 84 people instantly and injured 434, 52 critically; 25 remained on life support the next day; an 85th person died from injuries three weeks after the attack, and an 86th three weeks later. On 17 July, 65 injured were still in hospital, 18 in critical condition.At least ten of the dead were children. The figure of 434 indicates the total number of people admitted into hospital with injuries due to the attack; some of whom were not admitted immediately.[citation needed] Of the 86 dead, 43 were French nationals and the remaining 43 were nationals of 18 countries other than France, the most recent victim's nationality is unconfirmed”

Edit. PS: Nice has a population of around 350,000.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 28-01-2018 18:44:50 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176802744
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Surprsingly high hospital survival rates. .
Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een bezoek aan het ziekenhuis overleeft....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176802881
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een bezoek aan het ziekenhuis overleeft....
Must've been quite a long list of terrible injuries after such an incident. There are quite high hospital mortality rates regarding RTA (road traffic accident)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176802914
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Must've been quite a long list of terrible injuries after such an incident. There are quite high hospital mortality rates regarding RTA (road traffic accident)
Zijn ook 58 doden gevallen.
Maar we leven niet meer in de middeleeuwen qua geneeskunde.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')