abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:01:52 #26
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176737605
Sinds die update is die Kyogre eindelijk eens fatsoenlijk te vangen. Ik gooide er nog alleen maar gewon ballen op (zonder curve) om dat tyfuskleine cirkeltje te kunnen raken (als ie dan al niet was verschoven of weer een move maakte).

Nu nog een goeie (beste 84% tot nu toe, wel weather boosted).

Nog niet de moeite gedaan voor de laatste gen 3 release (alleen een grumpig).
The best firms advertise the least...
pi_176740818
Wat zijn jullie allemaal al hoge levels! :o Ik vond mijn level 28 best respectabel, maar loop hopeloos achter zo te zien. ;) Wel jammer dat ik niet echt mee kan doen met de raids en discussies erover, dat deel van het spel bestaat hier gewoon niet. Gisteren wel een paar nieuwe pokémon gevangen; Nosepass, Aron, Whismur (en 1e evolutie) en een Luvdisc uit een ei. Dat ei was wel van een datum voor de invoering van de nieuwe pokémon, dus misschien zat die nog bij de oude batch.
pi_176740839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:38 schreef Polenbatser het volgende:
Wat zijn jullie allemaal al hoge levels! :o Ik vond mijn level 28 best respectabel, maar loop hopeloos achter zo te zien. ;) Wel jammer dat ik niet echt mee kan doen met de raids en discussies erover, dat deel van het spel bestaat hier gewoon niet. Gisteren wel een paar nieuwe pokémon gevangen; Nosepass, Aron, Whismur (en 1e evolutie) en een Luvdisc uit een ei. Dat ei was wel van een datum voor de invoering van de nieuwe pokémon, dus misschien zat die nog bij de oude batch.
Eigenlijk tel je pas mee boven de 30 en ben je halverwege het spel bij level 37
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176740871
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Eigenlijk tel je pas mee boven de 30 en ben je halverwege het spel bij level 37
Ja zeg, ik doe er dus gewoon niet toe. :( ;( Mooi is dat. Binnenkort wel terug naar Europa, dus misschien dat ik dan eindelijk wat meer facetten van het spel kan spelen. Als ik dan raids kan doen zal het levellen ook sneller gaan.
pi_176745203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:42 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ja zeg, ik doe er dus gewoon niet toe. :( ;( Mooi is dat. Binnenkort wel terug naar Europa, dus misschien dat ik dan eindelijk wat meer facetten van het spel kan spelen. Als ik dan raids kan doen zal het levellen ook sneller gaan.
Haha iedereen doet er toe...maar wat Wantie zegt: 20 miljoen XP = level 40....level 37 = 9.5 miljoen XP....dus pas 500K in level 37 ben je op de helft.

Veel blijven spelen en je komt er vanzelf wel. Het gaat gewoon er om dat je zelf plezier hebt en speelt zoals je zelf wilt spelen. Iedereen weet uiteraard alles beter,maar als je het niet leuk vindt, moet je het niet doen
Vici, Vidi, Veni!
pi_176749504
Je kunt het ook positief bekijken: nog 2 levels en de fun gets started :)
Vanaf level 30 vang je bijv. de pokemon op de waarden die je bijv. terugvindt op pokehunt.me. Bij lagere levels zijn de waarden van de pokemon willekeurig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176750322
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:21 schreef Wantie het volgende:
Je kunt het ook positief bekijken: nog 2 levels en de fun gets started :)
Vanaf level 30 vang je bijv. de pokemon op de waarden die je bijv. terugvindt op pokehunt.me. Bij lagere levels zijn de waarden van de pokemon willekeurig.
Ha, vatte het ook niet negatief op. :) Wist niet dat het spel anders wordt na level 30. Wel grappig dat 37 de helft is van 40. Maar goed, ik mis dus een heel aspect en ben ook niet zo bezig met raids, omdat het hier gewoon onmogelijk is. Blijft voorlopig dus bij vangen van wilde pokémon en af en toe de gym overnemen. Tot nu toe heb ik er nog plezier in en daar gaat het om, wat Scharrel-Hagelslag zegt. ^O^
pi_176753068
Hmmm binnenkort zit ik een weekend in Bruinisse. Ik wil eigenlijk wel even naar een centrum van een stad/dorp in de buurt, waar wat stops/gyms bij elkaar zitten. Iemand die in de buurt woont?
Ik zit te denken aan Goes of Bergen op Zoom (beide 35 minuten). Goes kan ik zien op GoRaids en dat ziet er wel leuk uit in het centrum, wat stops/gyms betreft. Weet alleen niet hoe het in Bergen op Zoom zit, of andere dorpen/steden (max 35 minuten afstand).
Vici, Vidi, Veni!
pi_176754441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha iedereen doet er toe...maar wat Wantie zegt: 20 miljoen XP = level 40....level 37 = 9.5 miljoen XP....dus pas 500K in level 37 ben je op de helft.

Veel blijven spelen en je komt er vanzelf wel. Het gaat gewoon er om dat je zelf plezier hebt en speelt zoals je zelf wilt spelen. Iedereen weet uiteraard alles beter,maar als je het niet leuk vindt, moet je het niet doen
#demotiverend _O-
Bijna op de helft dus.
Inmiddels 63 pokies van de Hoenn regio en dat zonder echt op jacht te zijn geweest. Maar de drukte op het werk is weer voorbij voor 3 maand dus ik kan weer :p
pi_176756801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:06 schreef Gurian het volgende:

[..]

#demotiverend _O-
Bijna op de helft dus.
Inmiddels 63 pokies van de Hoenn regio en dat zonder echt op jacht te zijn geweest. Maar de drukte op het werk is weer voorbij voor 3 maand dus ik kan weer :p
Iedere keer denk ik: ben zo hard op weg naar 40! Gaat lekker....en dan denk ik: goh....ben niet eens op de helft hahaha....
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:02:45 #36
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176763030
Mooie tijd om een 10KM ei te krijgen, je krijgt nu tijdelijk standaard Gen3 pokemon uit eieren _O_

Heeft iemand toevallig een eggchart in z'n bookmarks staan die hij/zij wil delen?
Van gen 1 en 2 weet ik inmiddels wel wat er uit welk ei komt maar bij Gen 3 is me dat nog niet echt duidelijk.
pi_176763108
Het is hier wel uitgestorven. Sta al enkele dagen in de gym zonder een bijzonder sterke pokemon.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:13:44 #38
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176763197
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 07:08 schreef victorinox het volgende:
....Ik vind het ook fijn dat ze wat zeldzamer zijn. Zo heb ik pas één Feebas gevangen.
Daar heb ik er al 3 van :D
Heb met alle 3 ook al 20km gelopen, sowieso handig voor de candy maar je moet er ook eerst 20KM mee lopen voor je kan evolven.

Hoop dus ergens nu dat er iets anders uit m'n 10km ei komt.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:21:00 #39
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176763311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha iedereen doet er toe...maar wat Wantie zegt: 20 miljoen XP = level 40....level 37 = 9.5 miljoen XP....dus pas 500K in level 37 ben je op de helft.

Veel blijven spelen en je komt er vanzelf wel. Het gaat gewoon er om dat je zelf plezier hebt en speelt zoals je zelf wilt spelen. Iedereen weet uiteraard alles beter,maar als je het niet leuk vindt, moet je het niet doen
Blijft apart dat er spelers zijn die nu al level 40 zijn terwijl sommigen een half jaar terug nog onder m'n eigen level zaten.
Nu speel ik niet superveel en de groepsraids (10.000XP) laat ik vaak zitten maar dan nog, als je bijna een jaar doet om level 27 te worden, hoe kan je dan in een half jaartje tot level 40 geraken?

Er is hier een vrouwtje, solospeler, half jaar terug nog level 27 toen ik 28 was maar nu is zij lvl40.
Wel eerlijke speler (voor zover ik weet) en enorm fanatiek, rijdt dagelijks vele kilometers met haar autootje om gyms te vullen.

Ik ben nu zelf lvl 34, moet dus nog even voor ik lvl37 ben en dan moet je nog eens hetzelfde aantal punten halen voor je lvl 40 bent :o
Volgens mij ben ik pas over anderhalf jaar lvl 40 :D
pi_176765704
:')

Deze week voor de deur: Misdreavus, Minun, Murkrow, Mr. Mime :')

Zie nu pas dat ze ook nog allemaal met een M zijn, maar vooral dat ze allemaal niet te evolven zijn maakt het een kutweek :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176773610
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Blijft apart dat er spelers zijn die nu al level 40 zijn terwijl sommigen een half jaar terug nog onder m'n eigen level zaten.
Nu speel ik niet superveel en de groepsraids (10.000XP) laat ik vaak zitten maar dan nog, als je bijna een jaar doet om level 27 te worden, hoe kan je dan in een half jaartje tot level 40 geraken?

Er is hier een vrouwtje, solospeler, half jaar terug nog level 27 toen ik 28 was maar nu is zij lvl40.
Wel eerlijke speler (voor zover ik weet) en enorm fanatiek, rijdt dagelijks vele kilometers met haar autootje om gyms te vullen.

Ik ben nu zelf lvl 34, moet dus nog even voor ik lvl37 ben en dan moet je nog eens hetzelfde aantal punten halen voor je lvl 40 bent :o
Volgens mij ben ik pas over anderhalf jaar lvl 40 :D
Ik ben zelf begonnen op 23-6 en heb nu 9 miljoen xp. Dus nog 500k nodig voor lvl 37. Je hebt eigenlijk zelf al de reden gegeven. Je doet weinig lvl 5 raids. Die 10.000xp staat gelijk aan het vangen van ca. 60 pokemon. Ik doe soms 3,4,5 raids op een dag, maar minimaal wel 1. 5 raids is dus 300 pokemon voor jou. Daarnaast heb ik laatste event, die 3 uur dubbel xp een evolvesessie gedaan die mij 1M xp opleverde
Vici, Vidi, Veni!
pi_176774655
5 raids per dag gaat mij te veel geld kosten. Ik kom op 5 raids per week, vooral in het weekend. Net level 34 geworden, nog 7 jaar voor level 40 😂
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zaterdag 27 januari 2018 @ 17:09:08 #43
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176780083
Woohoo.. perfecte rat :')

En nog level 33 ook..
Niet dat ik er verder iets mee doe maar toch, hoeft er ook minder candy in als ik besluit om ooit m'n 100% pokemon ook 100% te uppen.

[ Bericht 21% gewijzigd door SiGNe op 27-01-2018 17:42:19 ]
pi_176781157
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:09 schreef SiGNe het volgende:
Woohoo.. perfecte rat :')
[ afbeelding ]
En nog level 33 ook..
Niet dat ik er verder iets mee doe maar toch, hoeft er ook minder candy in als ik besluit om ooit m'n 100% pokemon ook 100% te uppen.

Haha ik heb 2 100% pidgeys en idd ook Rattata
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 27 januari 2018 @ 18:41:20 #45
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176781365
10KM ei is een Trapinch geworden, met meteen 32 candy erbij ook :o kon meteen ge-evolved worden naar een Vibrava want de IV is ook 96 :B
Best fijn dat er nu tijdelijk alleen Gen3 uit eieren komen ^O^
vraag me af of ze nu ook meer candy krijgen dan normaal, 32 is best veel voor bij een ei.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha ik heb 2 100% pidgeys en idd ook Rattata
Ik heb er wel meer, ook een 100% Golem en die is wel erg fijn tegen veel legendaries :)
Heb er nu 9 totaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door SiGNe op 27-01-2018 18:46:27 ]
pi_176784593
Ben vandaag lvl 36 geworden *O*
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zaterdag 27 januari 2018 @ 21:48:45 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_176785505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Blijft apart dat er spelers zijn die nu al level 40 zijn terwijl sommigen een half jaar terug nog onder m'n eigen level zaten.
Nu speel ik niet superveel en de groepsraids (10.000XP) laat ik vaak zitten maar dan nog, als je bijna een jaar doet om level 27 te worden, hoe kan je dan in een half jaartje tot level 40 geraken?

Er is hier een vrouwtje, solospeler, half jaar terug nog level 27 toen ik 28 was maar nu is zij lvl40.
Wel eerlijke speler (voor zover ik weet) en enorm fanatiek, rijdt dagelijks vele kilometers met haar autootje om gyms te vullen.

Ik ben nu zelf lvl 34, moet dus nog even voor ik lvl37 ben en dan moet je nog eens hetzelfde aantal punten halen voor je lvl 40 bent :o
Volgens mij ben ik pas over anderhalf jaar lvl 40 :D
Herkenbaar. voor mijn gevoel ben ik al een eeuwigheid level 34. En dan speel ik toch echt iedere dag als ik de hond uitlaat of lopend boodschappen doe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_176790179
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:41 schreef SiGNe het volgende:
10KM ei is een Trapinch geworden, met meteen 32 candy erbij ook :o kon meteen ge-evolved worden naar een Vibrava want de IV is ook 96 :B
Best fijn dat er nu tijdelijk alleen Gen3 uit eieren komen ^O^
vraag me af of ze nu ook meer candy krijgen dan normaal, 32 is best veel voor bij een ei.

[..]

Ik heb er wel meer, ook een 100% Golem en die is wel erg fijn tegen veel legendaries :)
Heb er nu 9 totaal.
Ooh maar ik noemde rattata en pidgey alleen omdat ik die supercool vind om 100% te hebben....heb 22 Pokémon die 100% zijn, waaronder ook een geodude die al lvl 34 was. Meisje hier in Delft geeft er nu 100 van 100% met ook hele bruikbare zoals Golem, machamps enzo
Vici, Vidi, Veni!
  zondag 28 januari 2018 @ 18:22:24 #49
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176802421
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 07:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ooh maar ik noemde rattata en pidgey alleen omdat ik die supercool vind om 100% te hebben....heb 22 Pokémon die 100% zijn, waaronder ook een geodude die al lvl 34 was. Meisje hier in Delft geeft er nu 100 van 100% met ook hele bruikbare zoals Golem, machamps enzo
100 stuks?? Hoe dan? Ze zijn best zeldzaam...

Sprak vandaag na een Wailmer raid (goed voor de candy dacht ik, krijg je er maar 3 candy bij???) en die gozer had een 100% Blissey! :o _O_
Met Zen Headbutt en Psychic als moves dus ik 'heb 'm nog de tip gegeven om z'n charge te veranderen in Dazzling gleam, dan heeft ie echt een 100% super defender.
pi_176802749
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

100 stuks?? Hoe dan? Ze zijn best zeldzaam...

Sprak vandaag na een Wailmer raid (goed voor de candy dacht ik, krijg je er maar 3 candy bij???) en die gozer had een 100% Blissey! :o _O_
Met Zen Headbutt en Psychic als moves dus ik 'heb 'm nog de tip gegeven om z'n charge te veranderen in Dazzling gleam, dan heeft ie echt een 100% super defender.
Goraids account met 5 man en je ziet alle 100%. Met veeltijd heb je er een hoop.

Die candy voor wailmer is logisch. Vang een normale Wailmer en je krijgt ook 3 candy. Je moet het zo zien: Voor een Pidgey krijg je 3 candy, omdat het de 1e van zijn soort is. Voor een pidgeotto krijg je 5 candy, omdat het de 1e evolve is. Voor een pidgeot krijg je 10 candy, omdat het de 2e evolve is. Een wailmer is de 1e dus je krijgt 3 candy. Voor een Lapras en snorlax en iedere legendary hetzelfde: het is de 1e pokemon dus 3 candy. Rhydon boss is de 1e evolve,dus doe die en je krijgt 5 candy. Machamp raid is de 2e evolve (mchop,machoke), net als bijv tyranitar (larvitar,pupitar) Daar krijg je dus 10 candy voor.
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')