abonnement Unibet Coolblue
pi_176713520
Rutten is alvast geen optie meer: https://www.ad.nl/nederla(...)cabi-haifa~aa116d8e/
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:43:15 #127
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176713553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Het gat met Ajax is dan ook geen 16 punten Hans.
Ajax verloor vorig seizoen thuis ook van Willem II. Het zijn geen resultaten om trots op te zijn maar het kan gebeuren als je met een ernstig gemankeerde selectie begint die bovendien totaal niet in vorm is.

Ben trouwens wel benieuwd wie je dan voor de groep zou willen zetten.
Klopt. NAC thuis was voor mij ook een incident. Maar als het in 1 seizoenshelft 5 keer gebeurd, is het geen incident meer.

Ajax herpakte zich en haalde zelfs finale Europa Cup en mistte het kampioenschap op 1 punt. Ik voorspel dat het gat tussen Feyenoord en Ajax/PSV en zelfs AZ alleen maar groter gaat worden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176713627
Een goede trainer had ook allang tegen St.Juste gezegd dat hij die panty eens uit moet doen en voetbalkousen aan moet trekken.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 11:46:51 #129
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176713653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Een goede trainer had ook allang tegen St.Juste gezegd dat hij die panty eens uit moet doen en voetbalkousen aan moet trekken.
Stel je niet zo aan joh.
pi_176713663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:52 schreef satecl het volgende:

[..]

Van der Gaag of Frank de Boer.
Realistische namen, geen Ajacieden!
pi_176713737
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Klopt. NAC thuis was voor mij ook een incident. Maar als het in 1 seizoenshelft 5 keer gebeurd, is het geen incident meer.

Ajax herpakte zich en haalde zelfs finale Europa Cup en mistte het kampioenschap op 1 punt. Ik voorspel dat het gat tussen Feyenoord en Ajax/PSV en zelfs AZ alleen maar groter gaat worden.
We gaan het zien. Verwacht wel een soort van inhaalslag nu ja, derde plek en de beker moet ook gewonnen worden.
Op zich maakt het me verder geen moer uit of je nu met 6 of met 15 punten achterstand dit seizoen afsluit.

Ajax en PSV hebben een veel betere selectie. Die Joden zijn niet helemaal content met Veltman dan kopen ze er gewoon een Deen bij voor 5.5 miljoen. Vorige week nog even die Argentijn, die kunnen het financieel gewoon veel breder laten hangen dan wij.

Geeft allemaal niet, maar wij moeten het nog steeds doen met Toornstra en Bilal. Ik reken dat Gio niet aan.
blablablabla
pi_176713746
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:46 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan joh.
Het is satire.. voor mijn part loopt hij in zijn gebodypainte blote reet
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:54:36 #133
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176713823
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan het zien. Verwacht wel een soort van inhaalslag nu ja, derde plek en de beker moet ook gewonnen worden.
Op zich maakt het me verder geen moer uit of je nu met 6 of met 15 punten achterstand dit seizoen afsluit.

Ajax en PSV hebben een veel betere selectie. Die Joden zijn niet helemaal content met Veltman dan kopen ze er gewoon een Deen bij voor 5.5 miljoen. Vorige week nog even die Argentijn, die kunnen het financieel gewoon veel breder laten hangen dan wij.

Geeft allemaal niet, maar wij moeten het nog steeds doen met Toornstra en Bilal. Ik reken dat Gio niet aan.
Feyenoord heeft dit seizoen ook even 30 miljoen geïnvesteerd in spelers. Dat is meer dan Ajax.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176713832
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Een goede trainer had ook allang tegen St.Juste gezegd dat hij die panty eens uit moet doen en voetbalkousen aan moet trekken.
St Juste is juist een van de aangename verrassingen in mijn ogen. Ik vind m echt steeds beter worden en groeien.
pi_176713886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Feyenoord heeft dit seizoen ook even 30 miljoen geïnvesteerd in spelers. Dat is meer dan Ajax.
Ajax is eigenlijk alleen Klaassen kwijtgeraakt, voor wie ze al een vervanger hadden en de rest is er bij gekocht als versterking. Dat is toch een net iets ander uitgangspunt dan als je blessures meerekent meer dan je halve basisselectie kwijtraken.
Overigens vraag ik me af hoezeer dat minder is, want alleen die Neres was al 12 miljoen.
blablablabla
pi_176713895
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan het zien. Verwacht wel een soort van inhaalslag nu ja, derde plek en de beker moet ook gewonnen worden.
Op zich maakt het me verder geen moer uit of je nu met 6 of met 15 punten achterstand dit seizoen afsluit.

Ajax en PSV hebben een veel betere selectie. Die Joden zijn niet helemaal content met Veltman dan kopen ze er gewoon een Deen bij voor 5.5 miljoen. Vorige week nog even die Argentijn, die kunnen het financieel gewoon veel breder laten hangen dan wij.

Geeft allemaal niet, maar wij moeten het nog steeds doen met Toornstra en Bilal. Ik reken dat Gio niet aan.
Inderdaad. Toornstra en Bilal zijn om te janken zo slecht. Ook Boëtius vind ik tegenvallen. Vilhena was vorig seizoen stukken beter als nu, de hele verdediging die geblesseerd out ging. Wat wel als voordeel had in mijn ogen dat jongens als Tapia, St Juste en Malacia een giga groei hebben kunnen maken, Malacia moet wat rijpen maar dat gaat gewoon een gruwelijk goeie worden! Tapia verrast aangenaam de laatste wedstrijden,niet meer zo slordig.
pi_176713929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan het zien. Verwacht wel een soort van inhaalslag nu ja, derde plek en de beker moet ook gewonnen worden.
Op zich maakt het me verder geen moer uit of je nu met 6 of met 15 punten achterstand dit seizoen afsluit.

Ajax en PSV hebben een veel betere selectie. Die Joden zijn niet helemaal content met Veltman dan kopen ze er gewoon een Deen bij voor 5.5 miljoen. Vorige week nog even die Argentijn, die kunnen het financieel gewoon veel breder laten hangen dan wij.

Geeft allemaal niet, maar wij moeten het nog steeds doen met Toornstra en Bilal. Ik reken dat Gio niet aan.
Bilal heeft dit seizoen 112 minuten gemaakt in de eredivisie...

En wat satecl zegt.
pi_176713961
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Feyenoord heeft dit seizoen ook even 30 miljoen geïnvesteerd in spelers. Dat is meer dan Ajax.
Ajax versterkte, Feyenoord moest vervangen. Kuyt gestopt, Elia weg, Karsdorp weg, Kongolo weg. Dan liggen de kaarten toch wel anders.
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:02:29 #139
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176713963
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Ajax is eigenlijk alleen Klaassen kwijtgeraakt, voor wie ze al een vervanger hadden en de rest is er bij gekocht als versterking. Dat is toch een net iets ander uitgangspunt dan als je blessures meerekent meer dan je halve basisselectie kwijtraken.
Overigens vraag ik me af hoezeer dat minder is, want alleen die Neres was al 12 miljoen.
Haha man ze zijn de beste verdediger van de afgelopen 10 jaar kwijt geraakt :') Wij een wisselspeler van Hudderfield Town en een rechtsback die 50% van de wedstrijden al niet speelde.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176713978
quote:
3s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bilal heeft dit seizoen 112 minuten gemaakt in de eredivisie...

En wat satecl zegt.
Dat zijn er 112 teveel!
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:03:12 #141
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176713980
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:02 schreef superwen het volgende:

[..]

Ajax versterkte, Feyenoord moest vervangen. Kuyt gestopt, Elia weg, Karsdorp weg, Kongolo weg. Dan liggen de kaarten toch wel anders.
Klaassen weg, Sanhez weg, Traore weg, Tete weg, Riedewald weg. Hebben alle 5 genoeg minuten gemaakt in competitie en Europa.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176714020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

aan de andere kant, je seizoen is al voorbij en je kan op deze manier misschien doorpakken voor volgend seizoen, zo'n wintertransfer is financieel wel aantrekkelijk
Dat klopt dan ook weer. Ik vind het een lastige. Ga je nu compleet door de knieën en eindig je 5e dan ben je aan de andere kant wellicht ook weer minder aantrekkelijk voor nieuwe spelers in de zomer.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 12:05:22 #143
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176714026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:02 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha man ze zijn de beste verdediger van de afgelopen 10 jaar kwijt geraakt :') Wij een wisselspeler van Hudderfield Town en een rechtsback die 50% van de wedstrijden al niet speelde.
Karsdorp was erg belangrijk. Hij was zo’n beetje de spelmaker waar de creativiteit vandaan moest komen, komt ook terug in de statistieken van vorig jaar. Die mis je wel dit seizoen, want nog steeds hetzelfde niet creatieve middenveld.
pi_176714076
Feyenoord bijna 27 miljoen uitgegeven. Ajax ruim 28 miljoen.
pi_176714079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Klaassen weg, Sanhez weg, Traore weg, Tete weg, Riedewald weg.
Sanchez was ik even vergeten :@
Maar daar staat tegenover dat ze Wober voor 7.5 miljoen gekocht en nu die Deen voor 5.5 miljoen en tagliafico voor 4.5 miljoen, dat zijn alleen verdedigers... reken je even mee?

Daarbij hadden ze ook vorig seizoen al een veel bredere selectie. Meer kwaliteit in de jeugd, waar wij meteen op pure aidsspelers moeten terugvallen. Dus dan laat je spelers die totaal niet in vorm zijn maar weer gewoon staan (Toornstra, Vilhena) en vervolgens gaan we janken dat er punten verloren gaan.
blablablabla
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:09:15 #146
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176714088
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Karsdorp was erg belangrijk. Hij was zo’n beetje de spelmaker waar de creativiteit vandaan moest komen, komt ook terug in de statistieken van vorig jaar. Die mis je wel dit seizoen, want nog steeds hetzelfde niet creatieve middenveld.
Dat niet-creatieve middenveld ziet iedereen, behalve de mensen die er over gaan lijkt wel. Ik zou Labyad oppikken en snel ook.
pi_176714097
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Karsdorp was erg belangrijk. Hij was zo’n beetje de spelmaker waar de creativiteit vandaan moest komen, komt ook terug in de statistieken van vorig jaar. Die mis je wel dit seizoen, want nog steeds hetzelfde niet creatieve middenveld.
Klopt, en heeft ook gewoon 30 competitiewedstrijden gespeeld vorig seizoen.
blablablabla
pi_176714102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Gio hoeft dan ook helemaal niet weg. Het zit gewoon gigantisch tegen op het moment. Elke nieuwe trainer zou tegen precies dezelfde problemen aanlopen.
Wat een onzin, Gio heeft eigenlijk amper aangetoond een meerwaarde te hebben als trainer. Spelers worden niet beter, er worden vreemde beslissingen gemaakt (lang vasthouden aan Diks, Toornstra, Jones, Nelom, Vilhena ondanks herhaaldelijk waardeloos spel) die ten koste gaan van eigen jeugd of andere spelers in de selectie met wellicht meer langetermijn waarde voor Feyenoord.

Als je dan toch in zo'n tussenjaar zit dan moet je de ballen hebben om er iig voor volgend jaar wat van te willen maken, maar ook dat doet hij niet tenzij hij echt niet anders meer kan. Het is een coach van wachten wachten wachten in de hoop dat het goed komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2018 12:11:28 ]
pi_176714123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat een onzin, Gio heeft eigenlijk op geen enkel moment aangetoond een meerwaarde te hebben als trainer. Spelers worden niet beter , er worden vreemde beslissingen gemaakt (lang vasthouden aan Diks, Toornstra, Jones, Nelom, Vilhena ondanks herhaaldelijk waardeloos spel) die ten koste gaan van eigen jeugd of andere spelers in de selectie met wellicht meer langetermijn waarde voor Feyenoord.

Als je dan toch in zo'n tussenjaar zit dan moet je de ballen hebben om er iig voor volgend jaar wat van te willen maken, maar ook dat doet hij niet tenzij hij echt niet anders meer kan. Het is een coach van wachten wachten wachten in de hoop dat het goed komt.
Trainers maken spelers dan ook niet beter. Verder is na 18 jaar en met eigenlijk een heel matige selectie kampioen worden juist wel een enorme prestatie/meerwaarde.
blablablabla
pi_176714136
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Trainers maken spelers dan ook niet beter.
Maak je nu een grapje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')