abonnement Unibet Coolblue
pi_176859657
Meh. Ik ben ziekig.
Morgen blijf ik thuis. Hier op kantoor heb ik te weinig bruikbare hersenruimte om van toegevoegde waarde te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 31 januari 2018 @ 13:58:26 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_176860595
Ook maar weer.

O: Griekse yoghurt met banaan
L: twee sneetjes speltbrood met tonijnwasabisalade en sla
T: druiven
T: misschien nog snee brood met pindakaas?
D: zilvervliesrijst met wokgroenten en hoisinsausje
S: dansjes
T: thee met honing

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:11 schreef sigme het volgende:
Meh. Ik ben ziekig.
Morgen blijf ik thuis. Hier op kantoor heb ik te weinig bruikbare hersenruimte om van toegevoegde waarde te zijn.
Beterschaap! :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 14:03:04 #103
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176860666
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:11 schreef sigme het volgende:
Meh. Ik ben ziekig.
Morgen blijf ik thuis. Hier op kantoor heb ik te weinig bruikbare hersenruimte om van toegevoegde waarde te zijn.
Beterschap!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:45:12 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_176862417
Sigme... als jij je "ziekig" voelt dan heb jij het zwaar te pakken! Beterschap

Maar ik kom hier even binnenwalsen. Ik heb namelijk 2 toegangskaartjes voor de gezondheidsbeurs gewonnen, die worden 1 t/m 4 feb. gehouden in de jaarbeurs.
Op zich best een leuk programma maar ik ga er 1. niet zover voor rijden, 2. ik moet werken.

Iemand hier die ik er blij mee kan maken?
Het zijn gewoon e-tickets dus dan mail ik het gewoon door.

Telt ook voor lurkers :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_176865633
Beterschap Sigme!

Ik had er best heen gewild Uniek maar ik kan helaas ook niet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_176866791
Klinkt wel geinig zo'n gezondheidsbeurs, maar moet helaas al die dagen werken. Anders was het helemaal gratis geweest *O* (weekendvrij treinabonnement)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176866900
O: kwark met speltmuesli, frambozen en blauwe bessen
L: 3 speltboterhammen met avocadohummus
D : chili con carne
T: komkommer
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_176866930
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme... als jij je "ziekig" voelt dan heb jij het zwaar te pakken! Beterschap
Thanx :*

Ik heb m'n bord avondeten niet opgegeten :'(. Had best eetlust (géén eetlust heb ik alleen na echt veel te veel drank :P ). Maar na een half bordje was het gebeurd.
Nu zit ik snotterend en neussnorfelend op de bank.

Nog net wel de 10duizend stappen gehaald, dat wel.

quote:
Maar ik kom hier even binnenwalsen. Ik heb namelijk 2 toegangskaartjes voor de gezondheidsbeurs gewonnen, die worden 1 t/m 4 feb. gehouden in de jaarbeurs.
Op zich best een leuk programma maar ik ga er 1. niet zover voor rijden, 2. ik moet werken.

Iemand hier die ik er blij mee kan maken?
Het zijn gewoon e-tickets dus dan mail ik het gewoon door.

Telt ook voor lurkers :D
Wat lief! Niks voor mij natuurlijk. Ik heb nog huishoudbeurstrauma's van treinen naar Utrechts haha. Een grefobeurs in de jaarbeurs ooit was wel grappig in de trein, allemaal zingende dames.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_176869926
Beterschap Sigme!

Ha Uniek! Ga je hier ook niet slijten, sorry.

Lijstje:

L: body&fit wrap met pesto, ham, gemengde sla, tomaat. En een eierkoek en cola light
S: anderhalf uur yogales geven
T: een banaan, wat olijven, stukje kaas, melkjes thee
S: zelf weer een pittig rondje yoga! Ik kan scorpion pose! :o O+ Heb alleen een foto gemaakt van een andere pose die ik al lang niet had gedaan :+
D: ‘gezonde mac-cheese met veel brocolli, ham, rode peper. Een beetje griekse yoghurt met suiker

Nog een klein beetje water en dan ben ik tevreden

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 31-01-2018 20:56:46 ]
pi_176871294
Ik ben vrijdag vrij. Ik weet niet of ik er blij van word om daarheen te gaan. Als je je kaartje niet kwijt kan, wil ik wel een uurtje of twee daar kijken :P

Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T appel, boterham hummus
L tomatensoep, dubbele boterham hummus, karnemelk
T mandarijn, appel, boterham
D wok voor 2 tandoori met extra groenten
B 30 min zombies run

1687 kcal, 9209 stappen.
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 09:21:34 #111
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176878497
Voel me opvallend fit.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 25 minuten lopen.
• 1 uur low impact krachtoefeningen.
• 10 minuten fietsen op de hometrainer (4 km).
• 1 uur tuinonderhoud.

Inname sinds voorgaande meting
• Veel water
• Dubbele volkoren boterham met oude kaas (L)
• Dubbele volkoren boterham met grillworst (L)
• 1 mok thee met een 1/2 tl suiker (L)
• Banaan (T)
• Couscous met groenten en kip (D)
• 2 Roomboterkoekjes met chocola tijdens de VVE-vergadering (T)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (T)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)
• Dubbele volkoren boterham met oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham met grillworst (O)

Nieuwe meetwaarden
• 01 februari 2018: 91,6 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. laatste relevante meting: 0,5 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 3,2 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 107
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 1,7 kg

Vanmorgen naar de tramhalte gelopen, maar miste net de tram. I.p.v. 9 minuten te wachten maar naar de volgende halte gelopen. Daar zou ik 6 minuten moeten wachten, dus weer doorgelopen naar de volgende halte. Zelfde laken een pak, maar dan nog 4 minuten wachten. Lopen ging wel lekker, dus de gok gewaagd en naar de daaropvolgende halte gelopen. Nu ik bewust bezig ben met mijn gewicht, doe ik dit soort dingen. Vroeger zou ik balend van het missen van de tram zijn blijven staan bij de eerste halte met een sigaret.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176878877
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen naar de tramhalte gelopen, maar miste net de tram. I.p.v. 9 minuten te wachten maar naar de volgende halte gelopen. Daar zou ik 6 minuten moeten wachten, dus weer doorgelopen naar de volgende halte. Zelfde laken een pak, maar dan nog 4 minuten wachten. Lopen ging wel lekker, dus de gok gewaagd en naar de daaropvolgende halte gelopen. Nu ik bewust bezig ben met mijn gewicht, doe ik dit soort dingen. Vroeger zou ik balend van het missen van de tram zijn blijven staan bij de eerste halte met een sigaret.
goed bezig! ^O^ is best lekker toch, even wat extra wandelen zo in de ochtend!

die tactiek pas ik ook toe maar ik ben er niet zo goed in. Het is vaker dan eens voorgekomen dat ik dan de volgende bus ook mis :')

Hier gaat het redelijk goed met gezond eten. Ik voelde me gisteravond alleen niet zo lekker. Misschien was een aantal dagen niet naar de wc kunnen en dan in de ochtends 3x een teken. Vroeg op bed en afgezien van ontzettend moe gaat het nu wel. Ik merk alleen wel dat ik heul erg honger heb :X
pi_176881848
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen naar de tramhalte gelopen, maar miste net de tram. I.p.v. 9 minuten te wachten maar naar de volgende halte gelopen. Daar zou ik 6 minuten moeten wachten, dus weer doorgelopen naar de volgende halte. Zelfde laken een pak, maar dan nog 4 minuten wachten. Lopen ging wel lekker, dus de gok gewaagd en naar de daaropvolgende halte gelopen. Nu ik bewust bezig ben met mijn gewicht, doe ik dit soort dingen. Vroeger zou ik balend van het missen van de tram zijn blijven staan bij de eerste halte met een sigaret.
haha heerlijk herkenbaar (zonder die sigaret dan)
En dan heb ik ook nog een fitbit die mijn stappen (enzo) telt waardoor ik nog meer gemotiveerd ben door te lopen.

en goed bezig ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_176881979
T: cappuccino met kokosmelk
L: salade van rode kool, witte kool, wortel, paprika, gierst, krokant gebakken kokos snippers & munt tahin dressing
T: brownie: https://www.personalbodyp(...)-personal-body-plan/ (zonder topping)
D: krokant gebakken bloemkool met hazelnoten & ras-el-hanout + witvis + bulgur
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:48:20 #115
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176887913
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef Skoap het volgende:
haha heerlijk herkenbaar (zonder die sigaret dan)
En dan heb ik ook nog een fitbit die mijn stappen (enzo) telt waardoor ik nog meer gemotiveerd ben door te lopen.

en goed bezig ^O^
Stappenteller op mijn mobiel zegt nu ruim 8.800 stappen vandaag. Jammer wel dat er op kantoor iemand langs kwam met macarons :9~. Daar kon ik echt geen nee tegen zeggen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176888822
Vandaag bij de huisarts geweest. Had me ziekgemeld, ik vond dat naar de huisarts gaan - wat daar natuurlijk niets mee te maken heeft - wel moest kunnen.
Bevolkingsonderzoek. 10 Jaar geleden had ik toen een PAP3 en vervolgens operatie etc etc etc.
Maar goed, laten we maar doen alsof ik er helemaal gerust op ben.
Ook nog even naar een jeukende moedervlek laten kijken. Mag morgen terugkomen, dan snijden ze 'm eraf en sturen het ding ter onderzoek op.
Ben benieuwd of dat ook weer in rekening gebracht wordt. "Ja mevrouwtje, ú bent weliswaar helemaal niet in het ziekenhuis geweest, maar een klein stukje van u wel. En ziekenhuis valt niet onder huisartsbezoek, dat begrijpt u."

Hoe dan ook. De dag doorgesnotterd. Nog wel twee wandelingetjes gemaakt, netaan 10duizend stappen.
• 2 gekookte eitjes met wat mayo
• bak fruit met wat kwark
• goedgevulde pindasoep
• boekweitgruttenpap met boter & stroop
• stuk groentelasagne met gehakt (groente ipv lasangnebladen, niet ipv vlees) + mozarella
• nasi & gebakken ei
• diepvriesbosfruit met mascarpone & advocaat

Morgen ben ik wel weer fit genoeg om te werken, maar niet om te fietsen. Bovendien staat de fiets bij de fietsenboer voor een beurt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_176889745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:33 schreef sigme het volgende:
Vandaag bij de huisarts geweest. Had me ziekgemeld, ik vond dat naar de huisarts gaan - wat daar natuurlijk niets mee te maken heeft - wel moest kunnen.
Bevolkingsonderzoek. 10 Jaar geleden had ik toen een PAP3 en vervolgens operatie etc etc etc.
Maar goed, laten we maar doen alsof ik er helemaal gerust op ben.
Ook nog even naar een jeukende moedervlek laten kijken. Mag morgen terugkomen, dan snijden ze 'm eraf en sturen het ding ter onderzoek op.
Ben benieuwd of dat ook weer in rekening gebracht wordt. "Ja mevrouwtje, ú bent weliswaar helemaal niet in het ziekenhuis geweest, maar een klein stukje van u wel. En ziekenhuis valt niet onder huisartsbezoek, dat begrijpt u."

Hoe dan ook. De dag doorgesnotterd. Nog wel twee wandelingetjes gemaakt, netaan 10duizend stappen.
• 2 gekookte eitjes met wat mayo
• bak fruit met wat kwark
• goedgevulde pindasoep
• boekweitgruttenpap met boter & stroop
• stuk groentelasagne met gehakt (groente ipv lasangnebladen, niet ipv vlees) + mozarella
• nasi & gebakken ei
• diepvriesbosfruit met mascarpone & advocaat

Morgen ben ik wel weer fit genoeg om te werken, maar niet om te fietsen. Bovendien staat de fiets bij de fietsenboer voor een beurt.
Gedoe allemaal Sigme... hopen dat alles ok is. En idd meestal moet je betalen voor die dingen, erg vervelend, je betaalt al zo veel elke maand 8)7

B: 17 min. Naar afspraak wandelen
B: 18 min. Terug wandelen :')
Totaal vandaag dicht bij 10.000 stappen
L: een 12 uurtje in restaurant. Bestaande uit
carpaccio salade, een mini aardappel-
pastinaaksoepje, half plakje brood roerei, half
plakje brood komijnekaas. Mini bolletje
rundvleeskroket
T: 2 keer koffie verkeerd en een stukje
ontbijtboek met boter
B: yogachallenge oefeningen. Kreeg last van
elleboog en had filmpje gemaakt om er een
foto uit te halen. Ik terugkijken, zie je op de
video de elleboog subluxeren :') dat was niet
prettig om te zien kan ik je vertellen _O-
D: roerbakje van gehakt, champignons,
courgette, ui en kruiden. Beetje knoflooksaus.
Toetje: twee donuts *O*

Morgen iets minder carbs hoop ik.
Water pas op 1200 ml dus nog ff doordrinken.
pi_176889862
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Gedoe allemaal Sigme... hopen dat alles ok is. En idd meestal moet je betalen voor die dingen, erg vervelend, je betaalt al zo veel elke maand 8)7
Ik vond het zo stom, ben er destijds om weggegaan bij Unive. Paar jaar voor de goedkoopste optie gegaan, maar sinds een jaar of 2 zit ik bij DSW. Niet de goedkoopste, wel een met goede principes. Daar betaal ik wel wat extra voor. Zal hiervoor wel geen verschil maken, maar toch.

quote:
B: 17 min. Naar afspraak wandelen
B: 18 min. Terug wandelen :')
Totaal vandaag dicht bij 10.000 stappen
Héhé, jij ook eindelijk eens goed bezig ;)

quote:
L: een 12 uurtje in restaurant. Bestaande uit
carpaccio salade, een mini aardappel-
pastinaaksoepje, half plakje brood roerei, half
plakje brood komijnekaas. Mini bolletje
rundvleeskroket
T: 2 keer koffie verkeerd en een stukje
ontbijtboek met boter
B: yogachallenge oefeningen. Kreeg last van
elleboog en had filmpje gemaakt om er een
foto uit te halen. Ik terugkijken, zie je op de
video de elleboog subluxeren :') dat was niet
prettig om te zien kan ik je vertellen _O-
D: roerbakje van gehakt, champignons,
courgette, ui en kruiden. Beetje knoflooksaus.
Toetje: twee donuts *O*

Morgen iets minder carbs hoop ik.
Water pas op 1200 ml dus nog ff doordrinken.
Elleboog al weer terug in model? Kan je zoiets eigenlijk zelf weer terugzetten of moet je dan bij iemand langs?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_176890157
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vond het zo stom, ben er destijds om weggegaan bij Unive. Paar jaar voor de goedkoopste optie gegaan, maar sinds een jaar of 2 zit ik bij DSW. Niet de goedkoopste, wel een met goede principes. Daar betaal ik wel wat extra voor. Zal hiervoor wel geen verschil maken, maar toch.

[..]

Héhé, jij ook eindelijk eens goed bezig ;)

[..]

Elleboog al weer terug in model? Kan je zoiets eigenlijk zelf weer terugzetten of moet je dan bij iemand langs?
Zorgverzekeringen zijn stom geregeld in Nederland. Had laatst ook zo’n mooie. Doorverwijzing van huisarts vanwege chronische gyn problemen door EDS. Hormonen in de war. Kreeg allemaal kut hormonen mee om uit te proberen terwijl ik wist dat dit het erger zou maken. Weer gestopt toen het te erg was. Besloten maar eigen weg te volgen en symptomen voor lief te nemen. Bam! Toch 300 euro dokken :+

Was subluxatie dus niet er helemaal uit. Je ziet op video elleboog ff stukje inzakken en als ik mijn hand verplaats weer terug. Doordat mijn banden zo soepel zijn ook nog nooit voor hele dislocaties naar ziekenhuis geweest. Schouder valt terug, heupen en knieen kan ik zelf. Alleen voor één botje in mijn enkel, eentje in mijn pols en voor een paar ribben moet ik naar manueel therapeut om terug te zetten. Nekwervels subluxeren gelukkig alleen maar. Wordt ook door therapeut gedaan. Dat was het lijstje wel zo’n beetje :+
pi_176890201
Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat een subluxatie is ten opzichte van een dislocatie. Ik ken niemand die zo flexibel is zeg maar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_176891295
quote:
11s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:53 schreef sigme het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat een subluxatie is ten opzichte van een dislocatie. Ik ken niemand die zo flexibel is zeg maar.
Flexibiliteit is ook wat anders dan (hypermobiliteit)

Flexibiliteit zit in de lenigheid van vooral de spieren en fascia. Dus hoe ver kunnen je spieren ontspannen om jezelf te kunnen dubbelvouwen. Korter en langer worden van spieren bestaat dus niet.

(Hyper) mobiele mensen hebben in hun ‘range of motion’ van het gewricht een hoger bereik bv omdat de banden om het gewricht te los zijn. Je kan dus stijve spieren hebben en hypermobiel zijn tegelijk.

Dus: subluxatie is te veel beweging in het gewricht waardoor hij bijna uit de kom gaat.

Dislocatie is volledig uit de kom :X
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 11:12:25 #122
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176900640
Inspanningen sinds voorgaande meting
• 8.800 stappen gezet.

Inname sinds voorgaande meting
• Veel water
• 1/2 stokbrood met gegrilde kip en mosterd-dille saus (L)
• Macaron (T)
• Banaan (T)
• Thaise viscurry met groenten en rijst (D)
• Glas limonade (D)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)
• Dubbele volkoren boterham met oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham met grillworst (O)

Nieuwe meetwaarden
• 02 februari 2018: 91,4 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. laatste relevante meting: 0,2 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 3,4 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 106
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 1,5 kg

Ruim 3 kg in een maand tijd zonder al te gekke dingen doen en laten. Zeer tevreden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176904584
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
<knip>

Ruim 3 kg in een maand tijd zonder al te gekke dingen doen en laten. Zeer tevreden.
Netjes. Zie je het zelf ook al?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_176904767
Moedervlek is van mijn rug gesneden, was toch een iets groter ingreepje dan ik had gedacht :+. Ik google niet op zulke dingen, maar beter ook denk ik. Dan was ik vast niet meer gegaan.

Maar goed, komende dagen een lading pijnstillers slikken die V1z0r een maand plat zouden leggen (ik mag kiezen, driemaal daags 600mg ibuprofen of 3maal daag 400mg ibu+ 500 paracetamol)
Dat heb ik allemaal helemaal niet in huis, dus eerst maar even bij drogist langs geweest.

En er zitten nu ook hechtingen in m'n rug! Dus over 10 dagen mag ik _nog_ een keer naar de huisarts, om die er weer uit te halen. Dat is 4 keer bij de huisarts in 1 maand :o.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 15:34:58 #125
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176906113
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:21 schreef sigme het volgende:
Netjes. Zie je het zelf ook al?
Iets smaller in het gezicht en de broekriem gaatje strakker. B-).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')