abonnement Unibet Coolblue
pi_176693330
Ik wil dit jaar samen met 3 andere vrienden 6 dagen naar siofok. We hadden als plan om een Airbnb te regelen en de vliegreis apart te boeken. We hebben dit gekozen omdat we een zo goedkoop maar leuk mogelijke vakantie willen hebben. Heeft iemand ervaringen met vakantie in siofok? Is het drinken/eten goedkoop? Hoe staat het met de criminaliteit? Zijn er veel Nederlanders? Ik zie namelijk dat via de meeste Nederlandse reisorganisaties een reis naar siofok niet meer mogelijk is terwijl dat voorheen wel was? Hoe staat het op dit moment met het uitgaan in siofok? Als ik de eerdere topics lees zijn deze al erg verouderd en ik was benieuwd of het nog steeds zo goed aangeschreven is als voorheen. Ik hoor graag zo veel mogelijk over eerdere ervaringen in deze plaats dus kom maar opppp
pi_176694028
Het is SioFOK!
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 14:39:01 #3
357044 Budapestenaar
pi_176694189
Siofok was een geliefde Gogo Tours-bestemming, maar volgens mij hebben we het dan wel over wat jaren geleden. Ik behoor zelf niet meer tot de doelgroep, maar heb van vrienden begrepen dat het vergane glorie is.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 15:01:40 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176717451
Het is inmiddels alweer 11 jaar geleden dat ik er ben geweest maar 6 dagen lijkt me wel erg lang! Je hebt misschien 1 schattig straatje en voor de rest is het een soort Salau met alleen maar clubs en bars. Ik zou het dan eerder combineren met Budapest, dan heb je naast een zuipvakantie ook nog wat cultuur ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176734252
Oké dat hadden we ondertussen ook van andere gehoord dat het slim is om miss te combineren met Boedapest, schijnt ook een leuke stad te zijn! Ik ben wel benieuwd in hoeverre t nu afgenomen is omdat het nu inderdaad ook geen gogo reis meer is... Of zou het alleen qua Nederlands volk zijn afgenomen? Dus wel veel Engelsen/Duitsers etc?
pi_176734264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Siofok was een geliefde Gogo Tours-bestemming, maar volgens mij hebben we het dan wel over wat jaren geleden. Ik behoor zelf niet meer tot de doelgroep, maar heb van vrienden begrepen dat het vergane glorie is.
.

Wat verstaan jou vrienden onder vergane glorie?
pi_176734286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:01 schreef MaJo het volgende:
Het is inmiddels alweer 11 jaar geleden dat ik er ben geweest maar 6 dagen lijkt me wel erg lang! Je hebt misschien 1 schattig straatje en voor de rest is het een soort Salau met alleen maar clubs en bars. Ik zou het dan eerder combineren met Budapest, dan heb je naast een zuipvakantie ook nog wat cultuur ;)
We Willen het inderdaad nu opsplitsten met 2 dagen Boedapest en daarna 4 dagen siofok een beetje uitgaan en chillen in zover dat nog mogelijk is ghehe
  Meest relativerende user 2022 donderdag 25 januari 2018 @ 12:26:43 #8
357044 Budapestenaar
pi_176735785
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:16 schreef casssje96 het volgende:

[..]

.

Wat verstaan jou vrienden onder vergane glorie?
Wat ik begrepen heb, zijn het nu vooral nog Hongaren en Oostenrijkse jeugd die er komen feesten. Verder weet ik er niet zoveel van. Het is ooit eens terloops ter sprake gekomen, maar ik heb niet doorgevraagd. Zelf heb ik niks met Siófok. :N

Boedapest is wel tof natuurlijk! En ook daar kun je overdag heerlijk chillen aan één van de zwembaden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')