abonnement Unibet Coolblue
pi_176865670
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Misschien moet je toch eens wat meer voorbeeld nemen aan ouderwetse gedachten, want als er ook maar iets van waarheid zit in hoe jij je hier op FOK! voordoet, ben jij 100% een mietje. Niet omdat je op jongens valt of je wat vrouwelijker voelt, maar omdat jij de weg van de minste weerstand kiest.

Als jij serieuze gezondheidsproblemen hebt, kan je op zijn minst de gedachte vormen dat je zou moeten stoppen met roken. Maar ja, dat is iets wat je niet leuk vindt dus daarom doe je het maar niet.

Minimaal 95% van alle homoseksuele jongens en mannen komen vrij normaal over. Misschien gaat bij de één je gaydar wat eerder af dan bij de ander, maar daar heb ik het niet over. Ze gedragen zich niet uitgesproken flamboyant, omdat ze zichzelf niet voor lul willen zetten of irritatie willen opwekken bij anderen. De overige 5% waartoe jij behoort, is niet meer homoseksueel, maar hebben een gigantisch minderwaardigheidscomplex over hun mannelijkheid wat ze verhullen met een arrogante narcistische houding.

Dat jij het recht hebt jezelf te mogen zijn betekent niet dat jij de privilege krijgt anderen respectloos te behandelen. Ook nare ervaringen in je kindertijd of je leeftijd geven je geen privileges. Als jij respect wilt, moet je dat bij anderen verdienen; het is niet iets wat je kan afdwingen
Er zit een heel groot stuk waarheid in je verhaal.
Maar dat verwijfde kan ik weinig aan doen en ik vind het goed zo. Ik hoef niet mannelijk te zijn.
Ik heb gewoon een bepaalde kijk op situaties. Ik denk ook van, waarom respect hebben voor mensen als mensen dat niet voor mij hebben?
Ik ben niet de beroerdste.
Maar je moet me niet iets gaan ontzeggen wat gewoon mag of iets aanmerken op m’n handicaps. (Veel mensen doen dat) want dan ga ik echt tekeer tegen je.

Ja, ik zit af en toe als ik langste stukken moet lopen of ver weg moet in een rolstoel.
Ja, ik rook terwijl ik een vaatvernauwingsziekte heb.
Ja, ik ben een verwijfde homo.
Ja, ik heb een slap handje.
Ja, ik ben niet gelukkig.

Maar kijk, het boeit me echt geen ene flikker wat iemand van me vind.
Ik behandel iedereen gelijk.
Soms floept er wel is wat uit
Maar dat is het.
Ik ben een prima jongen.
Aangepast aan dit landje.
pi_176865909
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:53 schreef Pendule het volgende:

[..]

Er zit een heel groot stuk waarheid in je verhaal.
Maar dat verwijfde kan ik weinig aan doen en ik vind het goed zo. Ik hoef niet mannelijk te zijn.
Ik heb gewoon een bepaalde kijk op situaties. Ik denk ook van, waarom respect hebben voor mensen als mensen dat niet voor mij hebben?
Ik ben niet de beroerdste.
Maar je moet me niet iets gaan ontzeggen wat gewoon mag of iets aanmerken op m’n handicaps. (Veel mensen doen dat) want dan ga ik echt tekeer tegen je.

Ja, ik zit af en toe als ik langste stukken moet lopen of ver weg moet in een rolstoel.
Ja, ik rook terwijl ik een vaatvernauwingsziekte heb.
Ja, ik ben een verwijfde homo.
Ja, ik heb een slap handje.
Ja, ik ben niet gelukkig.

Maar kijk, het boeit me echt geen ene flikker wat iemand van me vind.
Ik behandel iedereen gelijk.
Soms floept er wel is wat uit
Maar dat is het.
Ik ben een prima jongen.
Aangepast aan dit landje.
Je vergeet een zin.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176869415
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:53 schreef Pendule het volgende:

[..]

Er zit een heel groot stuk waarheid in je verhaal.
Maar dat verwijfde kan ik weinig aan doen en ik vind het goed zo. Ik hoef niet mannelijk te zijn.
Ik heb gewoon een bepaalde kijk op situaties. Ik denk ook van, waarom respect hebben voor mensen als mensen dat niet voor mij hebben?
Ik ben niet de beroerdste.
Maar je moet me niet iets gaan ontzeggen wat gewoon mag of iets aanmerken op m’n handicaps. (Veel mensen doen dat) want dan ga ik echt tekeer tegen je.

Ja, ik zit af en toe als ik langste stukken moet lopen of ver weg moet in een rolstoel.
Ja, ik rook terwijl ik een vaatvernauwingsziekte heb.
Ja, ik ben een verwijfde homo.
Ja, ik heb een slap handje.
Ja, ik ben niet gelukkig.

Maar kijk, het boeit me echt geen ene flikker wat iemand van me vind.
Ik behandel iedereen gelijk.
Soms floept er wel is wat uit
Maar dat is het.
Ik ben een prima jongen.
Aangepast aan dit landje.
Het zou je wel iets moeten boeien wat anderen van je vinden. Ook al zeggen veel mensen het tegendeel, iedereen reflecteert zichzelf aan anderen en past zijn gedrag aan om acceptatie en respect te krijgen bij anderen. De meeste mensen zijn zich niet bewust dat ze dat doen, maar ze doen het allemaal en dat is juist gezond. Dat wil niet zeggen dat je geen gehoor mag geven aan je eigen behoeften en wensen, want als je dat compleet zou verwaarlozen ga je ongelukkig worden. Maar evengoed word je ongelukkig als je compleet doorschiet naar de andere kant.

Ik ben ook homo en ik weet hoe het is om je wat verwijfder en vrouwelijker te voelen dan de meeste jongens. Maar ondanks dat ben ik wel een man en ik wil mij ook daarmee comfortabel voelen. Als ik mij als flamboyante relnicht zou opstellen, zou ik mij zo ontzettend leeg en waardeloos voelen. Ik wil niet het vrouwtje zijn in een relatie en ik wil evenmin dat mijn partner dat is, want we zijn allebei man.

Verder is vrouwelijk gedrag niet hetzelfde als nichterig gedrag. De vrouwen die zich hetzelfde gedragen als flamboyante nichten, zijn oppervlakkige tutjes die de hele dag shoppen, de creditcard van hun man leegtrekken en graag klagen op #metoo dat hun baas ze seksueel intimideert door op een bepaalde manier te kijken. De meeste vrouwen willen helemaal niet zo'n iemand zijn.

Jouw attitude is niet goed. Je geeft teveel de schuld aan een ander. Je voelt je teveel afhankelijk van je lot. Maar je vergeet dat je als mens sowieso continu verandert, maar ook dat je in staat bent dat zelf tot op bepaalde hoogte te sturen. Het zal niet allemaal in 1x gaan. Ieder mens heeft zijn sores, maar leren daarmee om te gaan maakt juist dat je een interessanter mens wordt en dat het leven meer waarde gaat krijgen voor je.

Ik ken meerdere jongens en mannen die zeker wat vrouwelijker zijn en zich het fijnst voelen in een beroep als kapper of visagist. Maar daarmee hebben ze niet de behoefte om te provoceren en te rellen
pi_176873552
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Het zou je wel iets moeten boeien wat anderen van je vinden. Ook al zeggen veel mensen het tegendeel, iedereen reflecteert zichzelf aan anderen en past zijn gedrag aan om acceptatie en respect te krijgen bij anderen. De meeste mensen zijn zich niet bewust dat ze dat doen, maar ze doen het allemaal en dat is juist gezond. Dat wil niet zeggen dat je geen gehoor mag geven aan je eigen behoeften en wensen, want als je dat compleet zou verwaarlozen ga je ongelukkig worden. Maar evengoed word je ongelukkig als je compleet doorschiet naar de andere kant.

Ik ben ook homo en ik weet hoe het is om je wat verwijfder en vrouwelijker te voelen dan de meeste jongens. Maar ondanks dat ben ik wel een man en ik wil mij ook daarmee comfortabel voelen. Als ik mij als flamboyante relnicht zou opstellen, zou ik mij zo ontzettend leeg en waardeloos voelen. Ik wil niet het vrouwtje zijn in een relatie en ik wil evenmin dat mijn partner dat is, want we zijn allebei man.

Verder is vrouwelijk gedrag niet hetzelfde als nichterig gedrag. De vrouwen die zich hetzelfde gedragen als flamboyante nichten, zijn oppervlakkige tutjes die de hele dag shoppen, de creditcard van hun man leegtrekken en graag klagen op #metoo dat hun baas ze seksueel intimideert door op een bepaalde manier te kijken. De meeste vrouwen willen helemaal niet zo'n iemand zijn.

Jouw attitude is niet goed. Je geeft teveel de schuld aan een ander. Je voelt je teveel afhankelijk van je lot. Maar je vergeet dat je als mens sowieso continu verandert, maar ook dat je in staat bent dat zelf tot op bepaalde hoogte te sturen. Het zal niet allemaal in 1x gaan. Ieder mens heeft zijn sores, maar leren daarmee om te gaan maakt juist dat je een interessanter mens wordt en dat het leven meer waarde gaat krijgen voor je.

Ik ken meerdere jongens en mannen die zeker wat vrouwelijker zijn en zich het fijnst voelen in een beroep als kapper of visagist. Maar daarmee hebben ze niet de behoefte om te provoceren en te rellen
pabstblueribbon, wtf? Ik ben helemaal verbaasd? Ik wist helemaal niet dat je homo was!
pi_176873897
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Het zou je wel iets moeten boeien wat anderen van je vinden. Ook al zeggen veel mensen het tegendeel, iedereen reflecteert zichzelf aan anderen en past zijn gedrag aan om acceptatie en respect te krijgen bij anderen. De meeste mensen zijn zich niet bewust dat ze dat doen, maar ze doen het allemaal en dat is juist gezond. Dat wil niet zeggen dat je geen gehoor mag geven aan je eigen behoeften en wensen, want als je dat compleet zou verwaarlozen ga je ongelukkig worden. Maar evengoed word je ongelukkig als je compleet doorschiet naar de andere kant.

Ik ben ook homo en ik weet hoe het is om je wat verwijfder en vrouwelijker te voelen dan de meeste jongens. Maar ondanks dat ben ik wel een man en ik wil mij ook daarmee comfortabel voelen. Als ik mij als flamboyante relnicht zou opstellen, zou ik mij zo ontzettend leeg en waardeloos voelen. Ik wil niet het vrouwtje zijn in een relatie en ik wil evenmin dat mijn partner dat is, want we zijn allebei man.

Verder is vrouwelijk gedrag niet hetzelfde als nichterig gedrag. De vrouwen die zich hetzelfde gedragen als flamboyante nichten, zijn oppervlakkige tutjes die de hele dag shoppen, de creditcard van hun man leegtrekken en graag klagen op #metoo dat hun baas ze seksueel intimideert door op een bepaalde manier te kijken. De meeste vrouwen willen helemaal niet zo'n iemand zijn.

Jouw attitude is niet goed. Je geeft teveel de schuld aan een ander. Je voelt je teveel afhankelijk van je lot. Maar je vergeet dat je als mens sowieso continu verandert, maar ook dat je in staat bent dat zelf tot op bepaalde hoogte te sturen. Het zal niet allemaal in 1x gaan. Ieder mens heeft zijn sores, maar leren daarmee om te gaan maakt juist dat je een interessanter mens wordt en dat het leven meer waarde gaat krijgen voor je.

Ik ken meerdere jongens en mannen die zeker wat vrouwelijker zijn en zich het fijnst voelen in een beroep als kapper of visagist. Maar daarmee hebben ze niet de behoefte om te provoceren en te rellen
Ik heb altijd het gevoel dat die verwijfde homo's zo nep zijn. Ik voel me totaal niet verwijfd en anderen vinden dat ook niet.
pi_176874580
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Het zou je wel iets moeten boeien wat anderen van je vinden. Ook al zeggen veel mensen het tegendeel, iedereen reflecteert zichzelf aan anderen en past zijn gedrag aan om acceptatie en respect te krijgen bij anderen. De meeste mensen zijn zich niet bewust dat ze dat doen, maar ze doen het allemaal en dat is juist gezond. Dat wil niet zeggen dat je geen gehoor mag geven aan je eigen behoeften en wensen, want als je dat compleet zou verwaarlozen ga je ongelukkig worden. Maar evengoed word je ongelukkig als je compleet doorschiet naar de andere kant.

Ik ben ook homo en ik weet hoe het is om je wat verwijfder en vrouwelijker te voelen dan de meeste jongens. Maar ondanks dat ben ik wel een man en ik wil mij ook daarmee comfortabel voelen. Als ik mij als flamboyante relnicht zou opstellen, zou ik mij zo ontzettend leeg en waardeloos voelen. Ik wil niet het vrouwtje zijn in een relatie en ik wil evenmin dat mijn partner dat is, want we zijn allebei man.

Verder is vrouwelijk gedrag niet hetzelfde als nichterig gedrag. De vrouwen die zich hetzelfde gedragen als flamboyante nichten, zijn oppervlakkige tutjes die de hele dag shoppen, de creditcard van hun man leegtrekken en graag klagen op #metoo dat hun baas ze seksueel intimideert door op een bepaalde manier te kijken. De meeste vrouwen willen helemaal niet zo'n iemand zijn.

Jouw attitude is niet goed. Je geeft teveel de schuld aan een ander. Je voelt je teveel afhankelijk van je lot. Maar je vergeet dat je als mens sowieso continu verandert, maar ook dat je in staat bent dat zelf tot op bepaalde hoogte te sturen. Het zal niet allemaal in 1x gaan. Ieder mens heeft zijn sores, maar leren daarmee om te gaan maakt juist dat je een interessanter mens wordt en dat het leven meer waarde gaat krijgen voor je.

Ik ken meerdere jongens en mannen die zeker wat vrouwelijker zijn en zich het fijnst voelen in een beroep als kapper of visagist. Maar daarmee hebben ze niet de behoefte om te provoceren en te rellen
Je hebt wel gelijk.
Ik betrapt mezelf er ook best op dat ik afhankelijk ben van jongens.
Als ik bijvoorbeeld single ben voel ik me
Helemaal klote enzo en als ik dan een vriendje heb ben ik blij als de pest.
pi_177073925
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 14:15 schreef porcupina het volgende:

[..]

hommoos zouden verboden moeten worden.

verdomde aidsverspreiders zijn het.

groetjes porcupina
Mapima ik wil jou in bikini zien please
  maandag 12 februari 2018 @ 11:38:42 #183
475310 porcupina
stekelige ziggo belslet
pi_177125986
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Mapima ik wil jou in bikini zien please
wie is mapima en ben jij ook homo
ik heb nog nooit zo genoten
als van jouw snor tussen mijn poten
pi_177127682
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:21 schreef Samuel24 het volgende:
wat dacht je van auto?s en vliegtuigen en vrachtwagens. zijn die dan wel goed voor de longetjes? :')
Nee, maar dat heeft nog nut voor iets.
pi_177127840
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:38 schreef porcupina het volgende:

[..]

wie is mapima en ben jij ook homo
Nee ik wil Mapima haar tieten zien jij bent Mapima jouw tieten dus. Iemand die tieten wil zien is geen homo dunkt mij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 12:57:29 ]
  maandag 12 februari 2018 @ 13:04:36 #186
475310 porcupina
stekelige ziggo belslet
pi_177128022
quote:
11s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee ik wil Mapima haar tieten zien jij bent Mapima jouw tieten dus. Iemand die tieten wil zien is geen homo dunkt mij.
oh jammer mijn vriend en ik hebben wel zin in een trio. dm maar

groetjes porcupina
ik heb nog nooit zo genoten
als van jouw snor tussen mijn poten
pi_177128051
ik had hier toch gepost :S wtf
  maandag 12 februari 2018 @ 13:23:31 #188
475310 porcupina
stekelige ziggo belslet
pi_177128527
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:05 schreef Salvad0R het volgende:
ik had hier toch gepost :S wtf
en daar had ik meteen al spijt van.

groetjes porcupina
ik heb nog nooit zo genoten
als van jouw snor tussen mijn poten
  maandag 12 februari 2018 @ 14:03:46 #189
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177129516
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:50 schreef DerekB het volgende:

[..]

Nee, maar dat heeft nog nut voor iets.
Ja, want dat laat zien hoe ongelofelijk scheef jullie niet-rokers redeneren. :') Get a life stupid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 12-02-2018 14:09:22 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177129591
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:03 schreef Samuel24 het volgende:

Ja, want dat laat zijn hoe ongelofelijk scheef jullie niet-rokers redeneren. :') Get a life stupid.
Roken heeft nooit nut, logistiek wel.
pi_177129606
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:03 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja, want dat laat zijn hoe ongelofelijk scheef jullie niet-rokers redeneren. :') Get a life stupid.
Auto's zijn een cruciaal onderdeel van de huidige maatschappij. Als je ze morgen zou verbieden dan loopt alles stuk. Roken is gewoon een domme en zinloze verslaving. Schaf dat af en de wereld zal in één klap beter zijn.

Ik vraag me serieus af of rokers te arrogant of dom zijn om dat niet in te zien. Grootste gedeelte van de rokers die ik ken zijn nou niet bepaald intelligent.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:09:47 #192
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177129635
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:07 schreef DerekB het volgende:

[..]

Roken heeft nooit nut, logistiek wel.
Get a life stupid. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:15:07 #193
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177129772
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Auto's zijn een cruciaal onderdeel van de huidige maatschappij. Als je ze morgen zou verbieden dan loopt alles stuk. Roken is gewoon een domme en zinloze verslaving. Schaf dat af en de wereld zal in één klap beter zijn.
en jij moet meer belasting gaan betalen. want roken levert nou eenmaal wel poen op. als iedereen zou stoppen met roken dan moet dat geld toch ergens vandaan komen he.

quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Mr.Maul het volgende:

Ik vraag me serieus af of rokers te arrogant of dom zijn om dat niet in te zien. Grootste gedeelte van de rokers die ik ken zijn nou niet bepaald intelligent.
joh. ik ben zelf al een tijdje gestopt met roken hoor. dus ik voel mij totaal niet aangesproken door jou. maar dat jij werkelijk gelooft dat massaal stopen met roken de wereld verbeterd is pas echt super achterlijk en dom. dus misschien word het eens tijd dat je een bril gaat kopen en eens je ogen opent en kijkt wat er verder nog aan ellende in de wereld is.
als mensen willen roken...laat ze lekker. jij hebt daar geen ene reet mee te maken verder.
Stupid. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177129988
Nee hoor, rokers hoeven helemaal niet te stoppen, rook lekker door, maar wel in je eigen vergeelde hut, a.u.b.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:24:41 #195
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177130059
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:22 schreef DerekB het volgende:
Nee hoor, rokers hoeven helemaal niet te stoppen, rook lekker door, maar wel in je eigen vergeelde hut, a.u.b.
wat zei ik nou net you idioot!! ik rook toch niet meer??!? wtf :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177130070
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:15 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

en jij moet meer belasting gaan betalen. want roken levert nou eenmaal wel poen op. als iedereen zou stoppen met roken dan moet dat geld toch ergens vandaan komen he.

[..]

joh. ik ben zelf al een tijdje gestopt met roken hoor. dus ik voel mij totaal niet aangesproken door jou. maar dat jij werkelijk gelooft dat massaal stopen met roken de wereld verbeterd is pas echt super achterlijk en dom. dus misschien word het eens tijd dat je een bril gaat kopen en eens je ogen opent en kijkt wat er verder nog aan ellende in de wereld is.
als mensen willen roken...laat ze lekker. jij hebt daar geen ene reet mee te maken verder.
Stupid. :')
Want ik betaal geen verzekeringskosten die ervoor zorgen dat kankerlongen en andere kwaaltjes behandeld worden? :')

Altijd dat overschakelen naar zogenaamde andere ellende :')

Als mensen willen roken, laat ze? Waarom zou ik, ze zijn schadelijk voor anderen en kosten geld. Zal ik eens in de zo veel tijd jouw gezicht in een uitlaat van een auto duwen?
  maandag 12 februari 2018 @ 14:28:58 #197
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177130162
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:25 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Want ik betaal geen verzekeringskosten die ervoor zorgen dat kankerlongen en andere kwaaltjes behandeld worden? :')

Altijd dat overschakelen naar zogenaamde andere ellende :')

Als mensen willen roken, laat ze? Waarom zou ik, ze zijn schadelijk voor anderen en kosten geld. Zal ik eens in de zo veel tijd jouw gezicht in een uitlaat van een auto duwen?
die kwaaltjes hadden niet zo goed door luchtvervuiling kunnen ontstaan. er zijn namelijk ook mensen die helemaal niet roken en toch wel longkanker krijgen?...wist je dat?

hoe zo zijn rokers schadelijk voor jouw fucking gezondheid! what the fuck is er mis met jou vriend!!
tegenwoordig is roken niet meer toegestaan in openbare gebouwen. er word ook niet meer gerookt in cafe´s, dus hoezo heb jij nu nog last van rokers en hoe kan het nou dat rokers jouw gezondheid schade doen? NOU!!?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177130166
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:09 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Get a life stupid. :')
Boze roker gespot :')
pi_177130188
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:29 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Boze roker gespot :')
Z'n peuken zijn zeker op.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:29:54 #200
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177130196
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:29 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Boze roker gespot :')
nu voor de derde keer!! ik rook niet meer. :') ik ben gestopt.
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')