abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2018 @ 20:37:26 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177800767
Wat stel ik me voor bij CASA? Same shit in een nieuw jasje? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 21:46:06 #252
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_177803202
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Wat stel ik me voor bij CASA? Same shit in een nieuw jasje? :?
Gewoon de interieurafdeling van Blokker, dus. Zoals al gezegd.

En we weten allemaal hoe goed Blokker loopt. :+
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 maart 2018 @ 22:43:48 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_177805370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:46 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Als je gewoon normaal met ideal kon betalen en het retourneren je geen geld kost. Maar ja dat kan blijkbaar niet bij h&m.
waarom zou je iets met iDeal willen betalen? Dat is voor mij juist een reden om niet te kopen, als het met iDeal moet.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:17:29 #254
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_177811614
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

waarom zou je iets met iDeal willen betalen? Dat is voor mij juist een reden om niet te kopen, als het met iDeal moet.
Wat heeft jouw voorkeur dan?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_177812330
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

waarom zou je iets met iDeal willen betalen? Dat is voor mij juist een reden om niet te kopen, als het met iDeal moet.
wtf? :')

Is gewoon hetzelfde als met pin betalen, wazmetjou.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 maart 2018 @ 11:44:08 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_177813099
Ik prefereer Paypal of CC, dan heb ik tenminste zelf de controle. Met iDeal ben je overgeleverd aan de grillen van de webwinkel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 14 maart 2018 @ 11:57:12 #257
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_177813406
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik prefereer Paypal of CC, dan heb ik tenminste zelf de controle. Met iDeal ben je overgeleverd aan de grillen van de webwinkel...
Weet je dat ik nou net daarom geen Paypal aanbiedt in mijn webshop? Dat en de kosten.
Ik heb echt zoveel nare verhalen gehoord (van redelijk dichtbij) dat klanten gewoon een geschil openen, spullen niet retourneren en je als ondernemer het nakijken hebt. Centen kwijt, spullen kwijt en als je niet uitkijkt nog een hoop vuilspuierij op facebook.

Maar goed, ik heb een fysieke winkel, je kan me, als ik niet zou leveren vanuit mijn webshop, zo vinden en verhaal komen halen. Maar ik lever wel :) Met oplichterij wil ik mijn boterham niet verdienen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  woensdag 14 maart 2018 @ 12:32:59 #258
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_177814107
quote:
Weet je dat ik nou net daarom geen Paypal aanbiedt in mijn webshop? Dat en de kosten.
Ik heb echt zoveel nare verhalen gehoord (van redelijk dichtbij) dat klanten gewoon een geschil openen, spullen niet retourneren en je als ondernemer het nakijken hebt. Centen kwijt, spullen kwijt en als je niet uitkijkt nog een hoop vuilspuierij op facebook.
Begrijpelijk, bovendien zijn Paypal en CC in Nederland niet echt populair als betaalmiddel.
  Redactie Frontpage woensdag 14 maart 2018 @ 13:30:40 #259
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_177815463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 12:32 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Begrijpelijk, bovendien zijn Paypal en CC in Nederland niet echt populair als betaalmiddel.
Daarom in België helaas wel. Belgen zijn extreem achterdochtig war het gaat om online aankopen doen. Zij willen bij alles hun gelijk zien te halen. Helaas veel ervaring mee
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_177815537
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik prefereer Paypal of CC, dan heb ik tenminste zelf de controle. Met iDeal ben je overgeleverd aan de grillen van de webwinkel...
Daar geef ik ook de voorkeur aan :Y Maar iDeal vind ik ook prima voor de grotere, betrouwbare winkels.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:34:13 #261
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177815563
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:30 schreef Djeez het volgende:

[..]

Daarom in België helaas wel. Belgen zijn extreem achterdochtig war het gaat om online aankopen doen. Zij willen bij alles hun gelijk zien te halen. Helaas veel ervaring mee
En dan grapjes maken over gierige Nederlanders :N Zoals de waard is..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 maart 2018 @ 13:34:41 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_177815582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:57 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Weet je dat ik nou net daarom geen Paypal aanbiedt in mijn webshop? Dat en de kosten.
Ik heb echt zoveel nare verhalen gehoord (van redelijk dichtbij) dat klanten gewoon een geschil openen, spullen niet retourneren en je als ondernemer het nakijken hebt. Centen kwijt, spullen kwijt en als je niet uitkijkt nog een hoop vuilspuierij op facebook.

Maar goed, ik heb een fysieke winkel, je kan me, als ik niet zou leveren vanuit mijn webshop, zo vinden en verhaal komen halen. Maar ik lever wel :) Met oplichterij wil ik mijn boterham niet verdienen.
vanuit jouw oogpunt begrijp ik die gedachte zeker. Sterker nog, ik ben nooit aan Paypal begonnen toen ik zelf nog een webshop draaide. Wel CC en automatisch incasso, in DE kennen ze iDeal niet als betaaloptie.

Ik hou ook niet van oplichten, zal ook nooit een geschil opstarten bij Paypal of CC voordat ik de ondernemer de kans heb gegeven om het correct op te lossen. Maar ik wil de mogelijkheid wel graag hebben...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage woensdag 14 maart 2018 @ 13:43:07 #263
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_177815790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

En dan grapjes maken over gierige Nederlanders :N Zoals de waard is..
Klopt, in de handel zijn Belgen vele malen erger dan Nederlanders. Zijn heel punctueel en zoeken overal foutjes om onder betaling uit te komen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 14 maart 2018 @ 20:37:59 #264
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177823721
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ging HB niet iets aan hun price range doen? Meen ik paar maanden geleden opgevangen te hebben.
Klopt. Schijnen goedkopere merken toe te voegen. Morgen bij de opening van HBC Amersfoort zijn er dan ook Happy Socks te koop met 50% korting.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177828413
Toys R Us nu ook failliet. Begreep dat ze in nederland al een paar jaar geleden weg zijn gegaan, al dacht ik dat ze er of wel waren. Maar nu over en sluiten, ook in amerika.
There are only 151 Pokémon.
pi_177830917
Ben echt benieuwd hoe het straatbeeld er uitziet over 20-50 jaar m.b.t. winkels. Winkelen wordt alsmaar digitaler (goedkoper voor de winkelier en makkelijker voor de klant). Straks houd je geen winkel meer over. Wordt de Kalverstraat gewoon een woonstraat met misschien alleen een Action, een bakker en een tattooshop. :P
  donderdag 15 maart 2018 @ 06:25:14 #267
141482 Q.
JurassiQ
pi_177830950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 05:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het straatbeeld er uitziet over 20-50 jaar m.b.t. winkels. Winkelen wordt alsmaar digitaler (goedkoper voor de winkelier en makkelijker voor de klant). Straks houd je geen winkel meer over. Wordt de Kalverstraat gewoon een woonstraat met misschien alleen een Action, een bakker en een tattooshop. :P
De grotere steden zullen altijd wel aantrekkingskracht houden, daar zie ik geen probleem. Hier in Utrecht komen er alleen maar winkels bij bijvoorbeeld. Voor nietszeggende plaatsen als Assen en Lelystad ziet het er wel somber uit. Maar voor veel mensen is winkelen ook gewoon een dagje uit, dat zal echt wel zo blijven.
For great justice!
pi_177831048
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 06:25 schreef Q. het volgende:

[..]

De grotere steden zullen altijd wel aantrekkingskracht houden, daar zie ik geen probleem. Hier in Utrecht komen er alleen maar winkels bij bijvoorbeeld. Voor nietszeggende plaatsen als Assen en Lelystad ziet het er wel somber uit. Maar voor veel mensen is winkelen ook gewoon een dagje uit, dat zal echt wel zo blijven.
Je ziet inderdaad gewoon ern verschuiving naar 'belevingsformules' zoals een Dille & Kamille, Flying Tiger, boetiekjes etc. Maar daarvior is een gezellig stadscentrum met restaurantjes, ijssalons en terrasjes wel een vereiste.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 15 maart 2018 @ 07:21:51 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177831065
quote:
15s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Klopt. Schijnen goedkopere merken toe te voegen. Morgen bij de opening van HBC Amersfoort zijn er dan ook Happy Socks te koop met 50% korting.
Ah mooi, ik kan toevallig nog wel een paar paar gebruiken.
Vorige week bij AH ook met 50% korting trouwens :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 maart 2018 @ 07:28:28 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177831082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:02 schreef Eenskijken het volgende:
Toys R Us nu ook failliet. Begreep dat ze in nederland al een paar jaar geleden weg zijn gegaan, al dacht ik dat ze er of wel waren. Maar nu over en sluiten, ook in amerika.
OMG, Toys R Us failliet? :o
Darn...
Ik weet nog dat ik in 1986 voor het eerst (in de VS) in een van hun winkels kwam, nog nooit zoveel speelgoed bij elkaar gezien :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage donderdag 15 maart 2018 @ 07:44:18 #271
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_177831158
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 06:25 schreef Q. het volgende:

[..]

De grotere steden zullen altijd wel aantrekkingskracht houden, daar zie ik geen probleem. Hier in Utrecht komen er alleen maar winkels bij bijvoorbeeld. Voor nietszeggende plaatsen als Assen en Lelystad ziet het er wel somber uit. Maar voor veel mensen is winkelen ook gewoon een dagje uit, dat zal echt wel zo blijven.
Klopt. Hier in Assen heeft een lobby van onder andere VVD en MKB succesvol geprotesteerd tegen de komst van een enorm outletboulevard. Nu wordt de stad nog leger
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_177831452
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik prefereer Paypal of CC, dan heb ik tenminste zelf de controle. Met iDeal ben je overgeleverd aan de grillen van de webwinkel...
En die mentaliteit is reden geweest dat ik mijn webshop gestopt ben, klanten die alleen maar een zeurmentaliteit hebben, ik verkocht cd's en dvd's, werd er en kopietje gemaakt en dan was het: ik wil mijn geld terug, en oja ook de verzendkosten natuurlijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 15 maart 2018 @ 08:33:12 #273
141482 Q.
JurassiQ
pi_177831591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

En die mentaliteit is reden geweest dat ik mijn webshop gestopt ben, klanten die alleen maar een zeurmentaliteit hebben, ik verkocht cd's en dvd's, werd er en kopietje gemaakt en dan was het: ik wil mijn geld terug, en oja ook de verzendkosten natuurlijk.
_O_
For great justice!
pi_177831629
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:33 schreef Q. het volgende:

[..]

_O_
Of mensen die 1 dag voor kerst bestellen en dan woedende mails schrijfen dat hun product te laat aankwam en hun geld + schadevergoeding eisen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 15 maart 2018 @ 08:37:56 #275
141482 Q.
JurassiQ
pi_177831644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of mensen die 1 dag voor kerst bestellen en dan woedende mails schrijfen dat hun product te laat aankwam en hun geld + schadevergoeding eisen.
Ik haat mensen.
For great justice!
pi_177831667
Overigens zullen de webwinkels het ook moeilijk gaan krijgen, in die zin dat onafhankelijke webshops het ook lastig krijgen, klanten eisen een goede ervaring en service, iets wat lastig is als je minder dan een miljoen omzet maakt, het zullen steeds meer affiliates worden van Bol en Coolblue.

Dit soort bedrijven richten zich ook minder op verkoop en meer op technologie, veel minder riscant en veel winstgevender.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:11:00 #277
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177832011
Waar is het mis gegaan bij toys r us, totaal niet meegegaan met de tijd.
Hadden veel eerder filialen moeten sluiten en meer op internet moeten richten.
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:59:21 #278
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177832968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 05:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het straatbeeld er uitziet over 20-50 jaar m.b.t. winkels. Winkelen wordt alsmaar digitaler (goedkoper voor de winkelier en makkelijker voor de klant). Straks houd je geen winkel meer over. Wordt de Kalverstraat gewoon een woonstraat met misschien alleen een Action, een bakker en een tattooshop. :P
Toeristen shoppen niet online.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177833022
Ik ben al 20 jaar niet meer bij een toys r us geweest, dus was niet zo heel verbaasd. Volgens mij echt zo'n concept wat altijd hetzelfde is gebleven.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:43:06 #280
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_177833659
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:40 schreef raptorix het volgende:
Overigens zullen de webwinkels het ook moeilijk gaan krijgen, in die zin dat onafhankelijke webshops het ook lastig krijgen, klanten eisen een goede ervaring en service, iets wat lastig is als je minder dan een miljoen omzet maakt, het zullen steeds meer affiliates worden van Bol en Coolblue.

Dit soort bedrijven richten zich ook minder op verkoop en meer op technologie, veel minder riscant en veel winstgevender.
In de meeste artikelen over online winkelen valt te lezen dat de werkelijke winst bij webshops nogal tegenvalt. Zeker bij die grote shops.
Ik ben nog steeds niet echt overtuigd van dat alles naar online gaat. Ik zie wel grote waarde in de combinatie van online en stenen winkel.

Van die stenen winkels die op zondag in hun webshop 15% korting geven... Ik snap het niet.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:52:51 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177833904
Ik koop relatief weinig bij webshops trouwens, pas wel een LED-dimmer gekocht om de oude dimmer te vervangen, want de webshop had duidelijke informatie over het soort dimmer (waar dat bij de bouwmarkt dramatisch slecht was) en de prijs was ook nog eens erg gunstig ten opzichte van de bouwmarkt.
Aan de andere kant is er vorige week door de witgoedboer om de hoek (okay, winkelstraat 2 km verderop :+ ) een nieuwe wasmachine bezorgd, daar had ik een paar jaar geleden de nieuwe vaatwasser ook al besteld. Waarom? Service.
In dit geval maakte het qua prijs niets uit met bijvoorbeeld Coolblue, maar weet ik wel dat als er iets is, de witgoedhandel binnen een dag een eigen monteur stuurt, en dat is me behoorlijk wat waard.
Overigens komen ze de sokkel (die nu niet leverbaar was) over een tijdje ook gewoon monteren, zonder extra kosten. CB deed niet aan het monteren van sokkels trouwens. Nou, dan is het zinloos om een wasmachine en bijpassende sokkel bij jullie te bestellen hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:58:34 #282
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177834021
Elke fysieke winkel waar ik kom pak ik altijd de webshop erbij op mijn smartphone.
De informatie in de webshop is vaak duidelijker dan het personeel, die ook naar hun computer moeten lopen om dingen op te zoeken.

Sommige Blokker winkels hebben wel een computer staan waar je dingen kunt opzoeken, dat zouden meer winkels mogen hebben.
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:59:35 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177834043
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:58 schreef KingRadler het volgende:
Elke fysieke winkel waar ik kom pak ik altijd de webshop erbij op mijn smartphone.
De informatie in de webshop is vaak duidelijker dan het personeel, die ook naar hun computer moetem lopen om dingen op te zoeken.
True, dat doe ik ook vaak :') :@
Of "Wat bedoelt u?" Als het om een bepaald product gaat, en dan de link naar het product op hun eigen website laten zien, en dat je idd ook gewoon de naam gebruikte die op hun website ook gebruikt werd :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:02:36 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177834108
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:58 schreef KingRadler het volgende:
Elke fysieke winkel waar ik kom pak ik altijd de webshop erbij op mijn smartphone.
De informatie in de webshop is vaak duidelijker dan het personeel, die ook naar hun computer moeten lopen om dingen op te zoeken.

Sommige Blokker winkels hebben wel een computer staan waar je dingen kunt opzoeken, dat zouden meer winkels mogen hebben.
En dan zie je dat het product op internet 2x zo goedkoop te bestellen is? :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:04:17 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177834136
Wat me overigens ontiegelijk stoort is bij winkels als Hunkemöller, waar je dan niet meer kunt verzoeken of ze een bepaald model in een bepaalde maat naar de winkel laten komen, maar dat je die dan dus moet bestellen (en afrekenen), en hem dan eventueel in de winkel kunt afhalen en passen, en als het niet goed is kun je hem weer terugbrengen. Moet je nog een account aanmaken voor die webshop van ze ook....

Ja doei hè, ik sta goddomme in jullie fysieke winkel, hoezo zou ik een product via jullie webshop moeten bestellen omdat ik het wil passen? Zijn jullie helemaal van de pot gerukt. Laat het personeel gewoon model X in maat Y naar de winkel laten komen en een berichtje bij me achterlaten als het er is.
Echt, van de zotte, zo helpt het winkelpersoneel gewoon mee aan het om zeep helpen van de fysieke winkel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177834351
H&M heeft last van zachte winter in Europa:
https://www.nu.nl/economi(...)tional-hm-dwars.html

Inditex (Zara) heeft juist last van een strenge winter in Europa:

https://fd.nl/beurs/12458(...)n-lagere-versnelling

"Volgens een analist van SG, worden de verkopen gedrukt door de strenge winter in Europa, zo zegt zij tegen Bloomberg"
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:33:39 #287
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_177834759
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

En dan zie je dat het product op internet 2x zo goedkoop te bestellen is? :P
Genoeg mensen die in de winkel voor de schappen op internet de prijs checken hoor. Ik lig er niet wakker van.
Ik zou wel zo'n fancy touchscreen in mijn zaak willen met de catalogus maar ze zijn een beetje duur :'(
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:00:40 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177835258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

En dan zie je dat het product op internet 2x zo goedkoop te bestellen is? :P
Dat wil bij H&M wel eens gebeuren idd.... dat de webshopprijzen anders zijn dan de winkelprijzen.
In de webshop al in de sale en in de winkel niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:25:08 #289
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_177835602
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat wil bij H&M wel eens gebeuren idd.... dat de webshopprijzen anders zijn dan de winkelprijzen.
In de webshop al in de sale en in de winkel niet.
Kijk dat vind ik nou iets dat winkels gewoon echt niet moeten doen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2018 @ 17:01:26 #290
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177841608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:52 schreef Leandra het volgende:
Overigens komen ze de sokkel (die nu niet leverbaar was) over een tijdje ook gewoon monteren, zonder extra kosten. CB deed niet aan het monteren van sokkels trouwens.
Ik wist tot 5 minuten geleden niet wat een sokkel was en nu wil ik er een! Wat handig, die dingen! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2018 @ 17:04:58 #291
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177841696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:59 schreef Leandra het volgende:
Of "Wat bedoelt u?" Als het om een bepaald product gaat, en dan de link naar het product op hun eigen website laten zien, en dat je idd ook gewoon de naam gebruikte die op hun website ook gebruikt werd :D
Ik wilde laatste een (speelgoed)kluisje halen bij de HEMA, die vond ik via Google. De verkoper ontkende in eerste instantie gewoon glashard dat ze die ooit verkocht hadden en dus liet ik hem de link naar de HEMA-site zien. Er zou in de betreffende winkel één op voorraad moeten zijn. En, eerlijk is eerlijk, hij pakte het sportief op en heeft het complete magazijn afgeschuimd om dat ene kluisje te vinden en het is hem gelukt! Al met al eigenlijk een hele vriendelijke verkoper. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2018 @ 17:07:58 #292
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177841765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:04 schreef Leandra het volgende:
Ja doei hè, ik sta goddomme in jullie fysieke winkel, hoezo zou ik een product via jullie webshop moeten bestellen omdat ik het wil passen? Zijn jullie helemaal van de pot gerukt. Laat het personeel gewoon model X in maat Y naar de winkel laten komen en een berichtje bij me achterlaten als het er is.
Echt, van de zotte, zo helpt het winkelpersoneel gewoon mee aan het om zeep helpen van de fysieke winkel.
Inderdaad, belachelijk! :{

Zo, dat was quote 3. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 15 maart 2018 @ 18:01:10 #293
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177842912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:04 schreef Leandra het volgende:
Ja doei hè, ik sta goddomme in jullie fysieke winkel, hoezo zou ik een product via jullie webshop moeten bestellen omdat ik het wil passen? Zijn jullie helemaal van de pot gerukt. Laat het personeel gewoon model X in maat Y naar de winkel laten komen en een berichtje bij me achterlaten als het er is.
Echt, van de zotte, zo helpt het winkelpersoneel gewoon mee aan het om zeep helpen van de fysieke winkel.
Was tijdje geleden bij een Leen Bakker in een plaats waar ik echt niet van plan was om nog een keer te komen. Wilde een kastje kopen, maar die hadden ze niet meer op voorraad, ik moest maar bestellen. Er stonden er nog wel drie uitgestald, maar eentje daarvan meenemen, nee, dat was echt uit den boze. Er moesten er per se drie in de stellage staan. Regels van het bedrijf.

Kastje niet gekocht.
pi_177843138
@Zelva, voor meubelwaar is het niet zo raar dat je artikelen die daar staan niet kan meenemen, dat is het hele principe van kasten/stoelen/banken kopen, dat je ze in de winkel kan zien, kan bestellen en dan kan ophalen. Je kan eigenlijk nooit zomaar iets uit zo'n winkel meenemen. Is bij leen bakker zo, bij kwantum etc etc. had je je even moeten realiseren.
There are only 151 Pokémon.
pi_177843173
anders had je naar ikea moeten gaan maar zelfs daar kan je alleen kasten meenemen die in het magazijn liggen (of je moet het bestellen).
There are only 151 Pokémon.
pi_177843433
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:58 schreef KingRadler het volgende:
Elke fysieke winkel waar ik kom pak ik altijd de webshop erbij op mijn smartphone.
De informatie in de webshop is vaak duidelijker dan het personeel, die ook naar hun computer moeten lopen om dingen op te zoeken.

Sommige Blokker winkels hebben wel een computer staan waar je dingen kunt opzoeken, dat zouden meer winkels mogen hebben.
Jij bent zeker zo een Jidde die zich uitgebreid 20 minuten in de winkel laat adviseren om het dan online te kopen bij een zaak waar het 1.5 euro goedkoper is _O-
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:13:14 #297
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177844279
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:44 schreef Djeez het volgende:

[..]

Klopt. Hier in Assen heeft een lobby van onder andere VVD en MKB succesvol geprotesteerd tegen de komst van een enorm outletboulevard. Nu wordt de stad nog leger
Stomme fout, hier in Roermond hebben we wel een outletcenter en in het begin was er weinig aanloop vanuit het outletcenter naar de binnenstad, maar dat heeft zich inmiddels wel hersteld. De ondernemers in de binnenstad profiteren er inmiddels ook goed van. Er komen nu jaarlijks meer dan 7,5 miljoen mensen naar de het outletcenter. Niet iedereen daarvan zal ook de binnenstad bezoeken, maar genoeg die dat wel doen.
Don't let my username fool you...
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:19:37 #298
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177844445
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Stomme fout, hier in Roermond hebben we wel een outletcenter en in het begin was er weinig aanloop vanuit het outletcenter naar de binnenstad, maar dat heeft zich inmiddels wel hersteld. De ondernemers in de binnenstad profiteren er inmiddels ook goed van. Er komen nu jaarlijks meer dan 7,5 miljoen mensen naar de het outletcenter. Niet iedereen daarvan zal ook de binnenstad bezoeken, maar genoeg die dat wel doen.
Niet helemaal vergelijkbaar. In Assen zou hij op >6 km van het stadscentrum komen te liggen. In Roermond ligt het Outletcentrum van McArthurGlen op <10 minuten lopen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 maart 2018 @ 19:20:51 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177844489
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Stomme fout, hier in Roermond hebben we wel een outletcenter en in het begin was er weinig aanloop vanuit het outletcenter naar de binnenstad, maar dat heeft zich inmiddels wel hersteld. De ondernemers in de binnenstad profiteren er inmiddels ook goed van. Er komen nu jaarlijks meer dan 7,5 miljoen mensen naar de het outletcenter. Niet iedereen daarvan zal ook de binnenstad bezoeken, maar genoeg die dat wel doen.
Heel goed dat de rem op outletcentra staat in Nederland, er komen er al veel te veel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:24:47 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177844606
In Zoetermeer zijn ze ook al jaren aan het discussiëren over een Outletcenter geloof ik. Van mij mag 'ie komen, het huidige stadshart is ook niet boeiend verder.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')