abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177510557
registreer om deze reclame te verbergen
Hij zit met een nepprofiel te chatten?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177524813
Ik heb dit pas van de week ontdekt :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177524845
Ja?
pi_177524863
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:53 schreef Typisch het volgende:
Ja?
:D
pi_177525003
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:53 schreef Typisch het volgende:
Ja?
Ja
pi_177525182
Ik hoop maar dat die man niet nog meer geld aan zo'n chat "meid" blijft geven. Toch sneu voor zo'n vent.
pi_177526514
Was het deze week vergeten. Nu teruggekeken. Fascinerende serie met fascinerende mensen. Ik hoop dat Cor geen geld over gaat maken, dat zou ik wel heel sneu vinden. Hij is wel lekker bezig in en om zijn huisje. _O_
pi_177526764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:20 schreef praadje het volgende:
Was het deze week vergeten. Nu teruggekeken. Fascinerende serie met fascinerende mensen. Ik hoop dat Cor geen geld over gaat maken, dat zou ik wel heel sneu vinden. Hij is wel lekker bezig in en om zijn huisje. _O_
Haha ja dat lijstje ophangen was mooi om te zien.
pi_177526801
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja dat lijstje ophangen was mooi om te zien.
Inderdaad. Zijn blote exen. Het ging wat moeizaam maar hey, het hangt.
pi_177527636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:33 schreef praadje het volgende:

[..]

Inderdaad. Zijn blote exen. Het ging wat moeizaam maar hey, het hangt.
Haha dat ding was geniaal. Ik vind hrt wel sneu voor hem met die chatvriendin, maar gelukkig twijfelt hij er zelf ook wel aan.
pi_177528640
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 14:19 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Haha dat ding was geniaal. Ik vind hrt wel sneu voor hem met die chatvriendin, maar gelukkig twijfelt hij er zelf ook wel aan.
Ja inderdaad. Hopelijk kapt hij het af. Op FB waarschuwen mensen hem ook allemaal. Hopelijk leest hij dat en anders hoop ik dat de makers het fatsoen hebben om hem daarop te wijzen.
pi_181761202
Typisch is afgelopen week weer begonnen. Ditmaal Katwijk. Zeker de moeite van het terugkijken waard (NPO NED 2).
Alsof ze een blik zwakbegaafden hebben opengetrokken, heel vermakelijk. Volgende week gaat het verder maar die van deze week zijn terug te kijken op NPO start.
pi_181761802
Ik kom uit Katwijk en we zijn hier niet heel gelukkig met het beeld dat geschetst wordt. Het is wel heel eenzijdig en het stereotype beeld (waarvan we dachten dat we daar wel een beetje vanaf waren) wordt weer bevestigd. :D

Maar stiekem zit er bij mij bestwel veel herkenning in, dus ik vind het wel vermakelijk om te volgen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_181766674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik kom uit Katwijk en we zijn hier niet heel gelukkig met het beeld dat geschetst wordt. Het is wel heel eenzijdig en het stereotype beeld (waarvan we dachten dat we daar wel een beetje vanaf waren) wordt weer bevestigd. :D

Maar stiekem zit er bij mij bestwel veel herkenning in, dus ik vind het wel vermakelijk om te volgen.
Leuk dat je het sportief opvat. Het is inderdaad wel een bepaald beeld wat er geschetst wordt maar ik denk dat het programma daarop draait.
pi_181979442
Die zanger met zijn meeuwen lied _O-
pi_182014162
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die zanger met zijn meeuwen lied _O-
:D
pi_182015214
Ik zag de herhaling vandaag, inderdaad vermakelijk.
Die ene meid met haar date:
Eerst vond ze haar date met een licht lichamelijk beperking leuk en vond zij hem slim.
Later zegt ze 'wij moeten niet verliefd worden, maar vrienden blijven' :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_182037597
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:41 schreef ato het volgende:
Ik zag de herhaling vandaag, inderdaad vermakelijk.
Die ene meid met haar date:
Eerst vond ze haar date met een licht lichamelijk beperking leuk en vond zij hem slim.
Later zegt ze 'wij moeten niet verliefd worden, maar vrienden blijven' :)
Die van vorige week staan er ook nog op. Ook de moeite waard om te kijken. Typisch intoetsen bij NPO start dan krijg je de juiste want er is ook nog een programma wat Typisch de moeite waard heet ofzo.
pi_182039225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:04 schreef praadje het volgende:

[..]

Die van vorige week staan er ook nog op. Ook de moeite waard om te kijken. Typisch intoetsen bij NPO start dan krijg je de juiste want er is ook nog een programma wat Typisch de moeite waard heet ofzo.
^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_182063679
Ik moest zo lachen die Elvis die die snackbar houder 20 keer heen en weer laat lopen _O-
pi_182065710
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moest zo lachen die Elvis die die snackbar houder 20 keer heen en weer laat lopen _O-
Haha ja dat was best grappig. Alleen die gast van de snackbar was er een beetje zat van :o
pi_182552313
Texel viel me heel erg tegen qua vermaak maar dat wordt nu weer helemaal goedgemaakt

Een kijkje in het leven van de bewoners van de Bloemenbuurt in het Soesterkwartier.

Buurtbeheerder Mike laat zien hoe hij te werk gaat in zijn buurt. Hondenpoep op de stoep en geluidsoverlast zijn de meest voorkomende klachten. De buurvrouwen Gerda en Louana brengen een groot deel van de dag door onder de partytent in de voortuin.

https://www.npostart.nl/t(...)0-2018/VPWON_1291074

Ik viel erin toen die oude man met zijn 223 kabouters vertelde dat het s'nachts rumoerig was in de tuin. Want er waren maar 2 vrouwtjes op al die mannelijke kabouters. En hij vertelde het zo bloedserieus dat ik nog steeds twijfel of hij dat ook echt denkt of de camera voor de gek houdt. Vanavond aflevering 2
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:56:42 #49
479089 wollah
Studerende Boy
pi_182552347
quote:
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')