abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2018 @ 22:27:00 #26
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176829272
Is er niet een soort service die je een reservesleutel kan geven? Als je dan een keer buitengesloten kun je hun bellen in plaats van de slotenmaker.
pi_176831105
Nieuwe knopcilinder plaatsen met certificaat. Dubbel voordeel, bij noodgevallen kan je er makkelijk uit zonder eerst naar een sleutel te hoeven zoeken en gelijk een goede reden om één sleutel te geven die niet na te maken valt.
pi_176831240
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:27 schreef borbit het volgende:
Is er niet een soort service die je een reservesleutel kan geven? Als je dan een keer buitengesloten kun je hun bellen in plaats van de slotenmaker.
klinkt heel veilig ja
.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:05:50 #29
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176835163
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:08 schreef Fer het volgende:

[..]

klinkt heel veilig ja
Misschien dat er dan een scooter koeriertje komt met een kluisje waar je sleutel inzit. Moet je zelf je code invoeren. Kan me voorstellen dat er best mensen zijn die niemand kennen waar ze hun sleutel aan toevertrouwen.
pi_176835222
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:27 schreef borbit het volgende:
Is er niet een soort service die je een reservesleutel kan geven? Als je dan een keer buitengesloten kun je hun bellen in plaats van de slotenmaker.
Je kan altijd een bankkluisje huren en daar je reservesleutels in bewaren. De slotenmaker is wel een stuk goedkoper.

Voor wat betreft TS: ouders hebben bijna altijd moeite met het loslaten van hun kinderen. Op zich is dat in de meeste gevallen een goed teken: ze maken zich (tot op zekere hoogte) zorgen om je, dus ze houden van je. Helaas kan dat zoals hier ook vervelende bijwerkingen hebben, waardoor het kind heel weinig vertrouwen ervaart vanwege de bemoeienis van de ouders.

Mijn ouders hebben ook de sleutels van mijn huis, en ik van hun huis. Ik heb met hen afgesproken dat ze in principe altijd wel welkom zijn, maar dat ze wel eerst even wat moeten laten weten als ze langs komen. Simpelweg omdat ik in mijn huis mijn eigen leven heb. Ik zit er niet op te wachten dat mijn ouders net langskomen als ik vrienden op bezoek heb, of van plan ben om een kwartiertje later de deur uit te gaan om wat voor reden dan ook. Bovendien had ik toen ik uit huis ging zeer onregelmatige werktijden, waardoor het zomaar kon zijn dat ik voor mijn nachtdienst van 19.00 tot 22.00 even naar bed ging. Niet handig als je ouders dan om 19.30 binnen komen voor een kopje koffie.

Voor nu lijkt het me wel het beste om van jouw kant te laten zien dat je het prima vindt dat er een sleutel beschikbaar is voor je ouders die in noodgevallen gebruikt kan worden, maar dat je voor alle gewone bezoekjes wel verwacht dat ze hun bezoek aankondigen en netjes even aanbellen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:12:31 #31
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176835283
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:09 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Je kan altijd een bankkluisje huren en daar je reservesleutels in bewaren. De slotenmaker is wel een stuk goedkoper.
Ik heb eigenlijk nog nooit een slotenmaker nodig gehad. Maar als ik Rambam mag geloven ben je zo een paar honderd euro kwijt. De reservesleuteldienst (trademark pending) zou natuurlijk ook 's nachts snel bij je deur moeten zijn. Voor zeg 5 euro per maand en 50 per incident.
pi_176836409
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef borbit het volgende:

[..]

Misschien dat er dan een scooter koeriertje komt met een kluisje waar je sleutel inzit. Moet je zelf je code invoeren. Kan me voorstellen dat er best mensen zijn die niemand kennen waar ze hun sleutel aan toevertrouwen.
Je moet er maar op vertrouwen dat dit bedrijf zijn veiligheid op orde heeft. Een peperduur opbergsysteem met registratie van ieder persoon die zo’n sleutel pakt.
.
pi_176836555
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog nooit een slotenmaker nodig gehad. Maar als ik Rambam mag geloven ben je zo een paar honderd euro kwijt. De reservesleuteldienst (trademark pending) zou natuurlijk ook 's nachts snel bij je deur moeten zijn. Voor zeg 5 euro per maand en 50 per incident.
Geen idee hoe vaak iemand gemiddeld zijn sleutels kwijt is of zichzelf buiten sluit, maar bij mij is het tot op heden bij 1 keer gebleven. 5 euro per maand is dan een dure dienst, dan toch maar de slotenmaker. Of in de meeste gevallen nog voordeliger: een klein ruitje inslaan en de glaszetter bellen.
pi_176836724
Bedankt voor de reacties allemaal! :)

Wilde even laten weten dat ik vorige week een gesprek met ze heb gehad en ze beiden een sleutel heb gegeven (dus ook mn stiefmoeder). We hebben duidelijke afspraken gemaakt wat betreft gebruik en we vertrouwen elkaar erop dat deze afspraken worden gerespecteerd. Dus is helemaal goed weer. ^O^
  Spellchecker dinsdag 30 januari 2018 @ 13:50:13 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176837898
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:45 schreef -mosrednA het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal! :)

Wilde even laten weten dat ik vorige week een gesprek met ze heb gehad en ze beiden een sleutel heb gegeven (dus ook mn stiefmoeder). We hebben duidelijke afspraken gemaakt wat betreft gebruik en we vertrouwen elkaar erop dat deze afspraken worden gerespecteerd. Dus is helemaal goed weer. ^O^
Klinkt goed 😊
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')