abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:04:52 #26
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177357295
Ik vind het iets te rommelig met de zang en die trommels, en dan ook nog nanana's etc. Minder saai dan zijn montenegrijns broertje, maar ik zie het geen linkerhelft in een finale halen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_177360244
Ik weet het niet, dat nasale gejengel is nogal overheersend :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177420676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:37 schreef grazz het volgende:
Het merendeel is erg zwak, toch zie ik in 3 nummers potentie om ermee de finale te behalen.

1.Biber I DJ Niko Bravo - Svatovi
2.Sanja Ilić i Balkanika - Nova deca
3.Du¨an Svilar - Pod kro¨njom bagrema

En toch nog een nummer 4 omdat ik'm zo heeeeerlijk nostalgisch vind klinken:

4.Osmi vazduh i Drugari - Probudi se


*O*
Ben hier echt boos om, de winnaar dan. Zo jammer, Dußan Svilar zou niet gewonnen hebben, maar wel heel mooi en sfeervol.
Zou een heel mooie inzending geweest zijn.
Balen dit, echt!
Toch leuk dat jij ' t ook wel kan waarderen.
pi_177421353
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:40 schreef superrmama het volgende:

[..]

Ben hier echt boos om, de winnaar dan. Zo jammer, Dußan Svilar zou niet gewonnen hebben, maar wel heel mooi en sfeervol.
Zou een heel mooie inzending geweest zijn.
Balen dit, echt!
Toch leuk dat jij ' t ook wel kan waarderen.
Zonde he, was een mooie toevoeging geweest voor het esf. Heb zijn optreden net ff terug gekeken. Goed gezongen en stijlvol gebracht, maar ook wat te gewoontjes. Maarja, wat had hij anders kunnen doen? Vrees dat het in Lissabon zou ondersneeuwen, maar dat zullen we nooit weten. Blijf vooral maar van het nummer genieten!
~The present is all there is~
pi_177422676
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:12 schreef grazz het volgende:

[..]

Zonde he, was een mooie toevoeging geweest voor het esf. Heb zijn optreden net ff terug gekeken. Goed gezongen en stijlvol gebracht, maar ook wat te gewoontjes. Maarja, wat had hij anders kunnen doen? Vrees dat het in Lissabon zou ondersneeuwen, maar dat zullen we nooit weten. Blijf vooral maar van het nummer genieten!
Precies dat dus, mooie toevoeging, zeker ook voor liefhebbers, zoals ik dus.
Dankje! :-)
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2018 @ 21:44:15 #31
43556 miss_dynastie
pi_177425265
Ik heb het nummer van Saska Jankovic al een keer of vijftig geluisterd en ken het uit mijn hoofd inmiddels :+ Dusan Svilar was mijn nummer twee. Maar goed, de winnaar had twee keer zoveel stemmen van het thuispubliek en een puntje meer van de jury, dus wie ben ik :P
pi_177432657
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het nummer van Saska Jankovic al een keer of vijftig geluisterd en ken het uit mijn hoofd inmiddels :+ Dusan Svilar was mijn nummer twee. Maar goed, de winnaar had twee keer zoveel stemmen van het thuispubliek en een puntje meer van de jury, dus wie ben ik :P
Die heb ik gemist. Is wat spannender ook. Net geluisterd, blijft lekker hangen. Nog 49 keer luisteren te gaan :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 11:39:47 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177571929
Leuk nummer totdat het stomme elektrodeuntje er in wordt geramd. Dat is zo niet nodig man ....
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2018 @ 19:04:17 #34
368283 ato
pi_177889463
In het begin vind ik het een prima liedje, daarna zo geforceerd met die disco dreun erbij.
Nee toch liever niet. 7.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 24 maart 2018 @ 01:57:53 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178050315
De eerste minuut denk ik, 'oke daar gaan we weer, lekker oubollige balkan muziek, typisch Servisch :O'. Maar dan wordt het met die samenzang toch opeens best een interessant nummer. Om dan daarna er opeens een milde disco stamper met wat aaneen gereten zang erbij te gooien. Wat een rommeltje. Het heeft leuke elementen, suffe elementen en ook rare elementen. Kortom een nogal vreemd nummer. Waarvan de makers niet helemaal wisten wat ze wilden. Toch is het uiteindelijk ook weer geen heel slecht nummer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179079706
En ik maar denken dat Srebrenica het ergste was dat de Serven ooit hebben gedaan...

Wat vond ik dit een rommelig, jengelig rotnummer. Bah!
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:10:22 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179079877
Het was goed gezongen (i.t.t. velen vanavond), maar het nummer blijft erg zwak. Erg rommelig door die mix van willekeurige muziekstukjes. Verder is het ook best wel oubollig. Dat het de finale haalde verbaasd mij dan weer niet echt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 00:37:34 #40
375570 crew  Cyan9
pi_179080223
Nou mij wel, dit was wat mij betreft het meest verrassende van de hele uitslag.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_179087554
Vooraf vielen ze me niet op. Verrassend dus, maar toch vond ik ze wel sterk overkomen gisteren. Ik had ze dan ook bij het groepje 'mogelijke finalisten' gezet. Dus in die zin weer niet zo verrassend ;)
~The present is all there is~
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')