abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179213667
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 06:39 schreef anarchitect het volgende:
Hoe weten ze om welke kinderen het gaat? Voor je het weet is het halve kamp ineens Nederlands en staan ze met zijn allen Scheveningen te roepen.
DNA.
  donderdag 17 mei 2018 @ 07:41:14 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179213679
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 06:33 schreef nixxx het volgende:

[..]

In het geval van deze ouders vind ik het menselijker om de kinderen juist wel van hun ouders te scheiden, permanent.
Dat heeft ontzettend veel impact op een kind, zelfs als je moeder een domme, nare, geïndoctrineerde, fascistoïde koe is. Daarnaast zit het met het risico dat zo'n koe of erger nog, de vader, het varken, op kan duiken omdat die nou eenmaal zijn kind wil zien.

Zelfs met ouders zal het daar trouwens een rotleven hebben wegens hun foute ouders en de redactie van de maatschappij daarop.
رُبَّاح أو البابون هو جنس من الحيوانات
  donderdag 17 mei 2018 @ 07:55:49 #178
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_179213783
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 07:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat heeft ontzettend veel impact op een kind, zelfs als je moeder een domme, nare, geïndoctrineerde, fascistoïde koe is. Daarnaast zit het met het risico dat zo'n koe of erger nog, de vader, het varken, op kan duiken omdat die nou eenmaal zijn kind wil zien.

Zelfs met ouders zal het daar trouwens een rotleven hebben wegens hun foute ouders en de redactie van de maatschappij daarop.
Veel impact ja, maar toch beter voor het kind. Kinderen uit pleeggezinnen komen vaak toch goed terecht, al zal daar ook regelmatig wat fout gaan. Zeker voor deze getraumatiseerde kinderen zul je pleegouders moeten vinden met de juiste skills.

Wat betreft de ouders, laat die maar levenslang in een Iraakse of Syrische cel zitten of doodstraf als dat meer gepast is. Dat bedoelde ik met de ouders permanent van het kind scheiden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:20:53 #179
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_179213934
Jammer dat je de terugkeer van deze kinderen niet los kan zien van de terugkeer van de ouders.
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:53:38 #180
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179214125
quote:
15s.gif Op donderdag 17 mei 2018 08:20 schreef detaris het volgende:
Jammer dat je de terugkeer van deze kinderen niet los kan zien van de terugkeer van de ouders.
Dit is het grote probleem en daarom heb ik liever dat ze allemaal daar blijven.
pi_179214227
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 07:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Je kunt kinderen niet verantwoordelijk houden voor de keuzes en daden van hun ouders. Ik krijg een beetje het gevoel van na de oorlog bij deze kinderen qua stemming in de maatschappij, dat het okay is om de handen af te trekken van mensen omdat hun ouders fout zijn. Zelfs qua ideologie zie ik aardig wat overeenkomsten tussen het nazisme en jihadisme.
We houden ze ook niet verantwoordelijk, ze worden toch niet vervolgd? Helaas zullen ze wel, zoals ieder kind op de wereld, de gevolgen ondervinden van de keuzes van hun ouders. Helaas hebben hun ouders slechte keuzes gemaakt.

Op het moment dat zo'n kind zich meldt in Nederland of bij een ambassade vindt ik het een ander verhaal maar wij kunnen geen kinderen terug halen uit oorlogsgebieden die geregeerd worden door een lokale warlord.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179214252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

We houden ze ook niet verantwoordelijk, ze worden toch niet vervolgd? Helaas zullen ze wel, zoals ieder kind op de wereld, de gevolgen ondervinden van de keuzes van hun ouders. Helaas hebben hun ouders slechte keuzes gemaakt.

Op het moment dat zo'n kind zich meldt in Nederland of bij een ambassade vindt ik het een ander verhaal maar wij kunnen geen kinderen terug halen uit oorlogsgebieden die geregeerd worden door een lokale warlord.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179214453
Grapperhaus maakte maar een grapje!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  donderdag 17 mei 2018 @ 10:27:32 #184
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179215327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een kind dat ontvoerd wordt door één van beide ouders en één van deze kinderen dan? Wat is het verschil tussen een gestrande toerist en zo'n kind? Wat is het verschil tussen een kind van iemand die gepakt wordt wegens drugssmokkel en in de gevangenis belandt samen met de moeder? In al die gevallen wordt er ook hulp geboden.
رُبَّاح أو البابون هو جنس من الحيوانات
pi_179215360
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een kind dat ontvoerd wordt door één van beide ouders en één van deze kinderen dan? Wat o.i.d. Het verschil tussen een gestrande toerist en zo'n kind? Wat is het verschil tussen een kind van iemand die gepakt wordt wegens drugssmokkel en in de gevangenis belandt samen met de moeder? In al die gevallen wordt er ook hulp geboden.
Wat het verschil is? Geen. Ontvoerde kinderen en gestrande toeristen worden ook niet terug gehaald uit oorlogsgebieden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')