abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180884134
quote:
het nummer is minstens net zo saai
pi_181630599
2e concert Berlijn na 5 nummers afgebroken omdat de stem van Bono het begeven heeft.

update

gecancelled

[ Bericht 25% gewijzigd door eskimos_zijn_cool op 01-09-2018 22:24:07 ]
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_181631673
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 22:13 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
2e concert Berlijn na 5 nummers afgebroken omdat de stem van Bono het begeven heeft.

update

gecancelled
Als hij dinsdag maar weer bij stem is...
pi_181636472
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 23:08 schreef Ghost_Alive het volgende:

[..]

Als hij dinsdag maar weer bij stem is...
En zaterdag. :o
  zondag 2 september 2018 @ 08:50:26 #81
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_181636657
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 22:13 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
2e concert Berlijn na 5 nummers afgebroken omdat de stem van Bono het begeven heeft.

update

gecancelled
In Sarajevo piepte en kraakte ie gewoon door tot het einde. Waar zijn die tijden gebleven?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_181636688
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 08:32 schreef Bronson het volgende:

[..]

En zaterdag. :o
Zaterdag is gelukkig voor jou nog wel wat verder weg dan mijn dinsdag. Maanden geleden mijn hotel 2 nachten gereserveerd, maar de annuleringsperiode is nu wel verstreken, dus kosteloos even alsnog 24 uur van te voren annuleren gaat hem niet meer worden.

Stond sowieso wel een stedentrip gepland naar Keulen, maar zonder concert toch net even wat anders.

Ik heb de stille hoop dat het gewoon gaat lukken in Keulen. Leek mij toch meer van tijdelijke aard vanwege de rook, maarja ik vrees extra kosten door nog een keertje op en neer te moeten.
  zondag 2 september 2018 @ 10:01:18 #83
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_181637331
Ik heb ook kaarten voor dinsdag. Wordt het dan verplaatst als het niet doorgaat? Of krijg je dan je geld terug? En wanneer hoor je dat dan?
pi_181637456
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 10:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb ook kaarten voor dinsdag. Wordt het dan verplaatst als het niet doorgaat? Of krijg je dan je geld terug? En wanneer hoor je dat dan?
Lijkt mij gewoon een verplaatsing. Je moet dan wel kunnen.
pi_181642822
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 08:52 schreef Ghost_Alive het volgende:

[..]

Zaterdag is gelukkig voor jou nog wel wat verder weg dan mijn dinsdag. Maanden geleden mijn hotel 2 nachten gereserveerd, maar de annuleringsperiode is nu wel verstreken, dus kosteloos even alsnog 24 uur van te voren annuleren gaat hem niet meer worden.

Stond sowieso wel een stedentrip gepland naar Keulen, maar zonder concert toch net even wat anders.

Ik heb de stille hoop dat het gewoon gaat lukken in Keulen. Leek mij toch meer van tijdelijke aard vanwege de rook, maarja ik vrees extra kosten door nog een keertje op en neer te moeten.
Wij hebben min of meer hetzelfde gedaan. Maar dan in de vorm van een midweek in de eifel net onder keulen. Hopen dat het doorgaat dinsdag.
  zondag 2 september 2018 @ 21:43:11 #86
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_181651634
Deze boodschap staat er op hun website:

We're so sorry for tonight's cancellation. Bono was in great form and great voice prior to the show and we were all looking forward to the second night in Berlin, but after a few songs, he suffered a complete loss of voice.

We don't know what has happened and we're taking medical advice.

As always, we appreciate our audience's understanding and all our fans' support in Berlin and those who travelled from afar. We will update you very soon.

Adam, Larry and Edge

Ik hoop dat ze toch een beetje snel met een up-date komen.
pi_181653090
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
Deze boodschap staat er op hun website:

We're so sorry for tonight's cancellation. Bono was in great form and great voice prior to the show and we were all looking forward to the second night in Berlin, but after a few songs, he suffered a complete loss of voice.

We don't know what has happened and we're taking medical advice.

As always, we appreciate our audience's understanding and all our fans' support in Berlin and those who travelled from afar. We will update you very soon.

Adam, Larry and Edge

Ik hoop dat ze toch een beetje snel met een up-date komen.
Die staat op instagram. Gaat gewoon door.

https://www.instagram.com(...)&igshid=r8n4wpzr7q8q
pi_181658126
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:35 schreef Ghost_Alive het volgende:

[..]

Die staat op instagram. Gaat gewoon door.

https://www.instagram.com(...)&igshid=r8n4wpzr7q8q
*O*
  maandag 3 september 2018 @ 14:23:01 #89
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_181662832
Fijn dat de concerten weer doorgaan. Ik ga zelf woensdag naar de tweede show in Keulen. Hopelijk gebeurt niet hetzelfde als bij het tweede concert in Berlijn.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  maandag 3 september 2018 @ 20:51:51 #90
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_181670574
Heeft iemand hier trouwens nog goede ideeën over het parkeren in Keulen?
pi_181720607
Hoe was het mensen?
  donderdag 6 september 2018 @ 08:53:07 #92
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_181721292
Er was geen rookmachine :)

De show zit natuurlijk uitstekend in elkaar. Vond het stukje waarop ze terugkwamen op de stemproblemen ook erg grappig gedaan, maar het lijkt ergens wel of Bono het steeds meer op de automatische piloot gaat doen. Zijn stem was trouwens prima in orde.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:06:14 #93
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_181728564
Ik ben uiteindelijk beiden concerten geweest. Eerste avond zat ik op de tribune, tweede avond stond ik bijna vooraan het kleine podium. Bono was weer goed bij stem.

Maar als ik wel even mag zeuren; het viel mij een beetje tegen dat ze exact twee avonden achter elkaar dezelfde setlist deden, terwijl ze in 2015 nog verschillen hadden in de setlists per avond.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_181772774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Er was geen rookmachine :)

De show zit natuurlijk uitstekend in elkaar. Vond het stukje waarop ze terugkwamen op de stemproblemen ook erg grappig gedaan, maar het lijkt ergens wel of Bono het steeds meer op de automatische piloot gaat doen. Zijn stem was trouwens prima in orde.
Komt misschien omdat het hele concept natuurlijk voortborduurt op I&E. Veel van hetzelfde uiteindelijk, paar visuele aanpassingen hier en daar. Inderdaad geen enkele rookmachine bij Keulen 1. Ik vind het toch erg jammer dat diverse nummers gewoon 1 op 1 hetzelfde zijn als I&E.

Tevens zat ik toch best hoog voor zon 130 euro per kaart. Wel mooi centraal, maar erg hoog wat bij mij het erbij zijn gevoel wel wat ontnam ondanks de kleinere zaal t.o.v. een stadion.

Ik ga deze tour ook maar 2x. Ben ik nu ook wel blij om, het is toch erg veel van hetzelfde van de originele tour. Als je niet altijd staanplaatsen wenst, dan zijn deugdelijke zitplaatsen ook wel zo godschreeuwend duur dat ik het niet vernieuwend genoeg vind om meer dan 2x te gaan.
pi_181792667
Was een zeer gaaf concert in Parijs. Bono was goed bij stem en leek er echt zin in te hebben. Publiek was ook heel enthousiast. Veel meer dan in NL normaalgesproken.
Ondanks de raakvlakken met I&E, was het toch erg gaaf om er weer bij te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bronson op 09-09-2018 11:12:42 ]
  maandag 17 september 2018 @ 18:16:06 #96
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_181966828
Ik vraag me eigenlijk af waarom U2 maar zo weinig livealbums heeft uitgebracht. Je hebt alleen "Under a Blood Red Sky", een paar livetracks op "Rattle & Hum" en dat concert uit 1987 bij de Deluxe Edition van "The Joshua Tree". Maar sindsdien eigenlijk geen livealbums meer. Wel tientallen DVD's van elke tour. Prima hoor, maar ik zou het ook mooi vinden om weer eens een goed livealbum van de band in de kast te kunnen zetten..
.
pi_181966885
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 18:16 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom U2 maar zo weinig livealbums heeft uitgebracht. Je hebt alleen "Under a Blood Red Sky", een paar livetracks op "Rattle & Hum" en dat concert uit 1987 bij de Deluxe Edition van "The Joshua Tree". Maar sindsdien eigenlijk geen livealbums meer. Wel tientallen DVD's van elke tour. Prima hoor, maar ik zou het ook mooi vinden om weer eens een goed livealbum van de band in de kast te kunnen zetten..
Daar heb je bootlegs voor, die hoor ik liever, mits van goede kwaliteit, dan een live album.
pi_181989770
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_182035671
Mijn U2.com subscriptiob gift plofte vandaag ook op de mat.
Weer een vinyl...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_182253374
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 18:16 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom U2 maar zo weinig livealbums heeft uitgebracht. Je hebt alleen "Under a Blood Red Sky", een paar livetracks op "Rattle & Hum" en dat concert uit 1987 bij de Deluxe Edition van "The Joshua Tree". Maar sindsdien eigenlijk geen livealbums meer. Wel tientallen DVD's van elke tour. Prima hoor, maar ik zou het ook mooi vinden om weer eens een goed livealbum van de band in de kast te kunnen zetten..
Voor speciale fans-only acties hebben ze er nog een aantal uitgebracht. Op cd wellicht lastig om aan te komen, maar via andere kanalen kun je ongetwijfeld nog wel aan komen :)

En verder is er, zoals eerder genoemd door Luni, een groot aantal bootlegs in hele degelijke kwaliteit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')