abonnement Unibet Coolblue
pi_177107695
Sluikreclame voor Air Asia.

Enfin. Het meest sexy uniform dat in Azië te zien is, is van Scoot. En de stewardessen van Asiana mogen er ook zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_177118689
Onzin natuurlijk om echt zo over te gaan zeiken.

Andere kant zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Ik vlieg zelf ook regelmatig en de typische kledij voor een stewardess is gewoon gericht op sexy moeten zijn en kort. Net als de typische Nederlandse tienermeid van 12 trouwens.
Ik vraag me altijd af wat daar nou het doel van is? Moeten ze de passagiers ermee verleiden zodat ze weer komen? Er zit niet echt een meerwaarde aan.
Al moet een vrouw natuurlijk prima gewoon met een rok kunnen werken, onderbenen bloot.
Maar ze worden wel typisch neergezet als sex symbool.
pi_177119377
Wat heeft zij met de islam te maken?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_177119821
Zie het probleem niet zo
pi_177120096
quote:
99s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar die rokjes zijn inderdaad superkort en bij sommige vallen de tieten er zowat uit :') Wat een aparte sexy stewardessjes zijn dat. Of moet je tegenwoordig 'flight attendant' zeggen.
Bodypaint is next.
pi_177141348
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:47 schreef SeLang het volgende:

Ik zou juist klagen als ze te lange rokjes aan hebben, vooral als ik veel voor die ticket heb betaald.
Mweh, ook met lange rok kan het een prima uniform zijn om naar te kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')