abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 januari 2018 @ 00:45:01 #1
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_176666650


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets kan hier: UTO slowchat
Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #3

Inwonerslijst


Agenda

Utopia stopt eind mei 2018:
-Geen reguliere stemmingen en eliminaties in 2018.
-In mei 2018 komt er een grote verkiezing.
-Utopia stopt eind mei 2018.
-Meer informatie zal in de aankomende maanden bekend worden gemaakt.

.
  maandag 22 januari 2018 @ 00:46:50 #2
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_176666656
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:44 schreef Sambalbaai het volgende:

Volgens mij 9 uur en 11 uur. :D
Dank je, dus de BV en samenleving vergadering morgen.
.
pi_176666680
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Dank je, dus de BV en samenleving vergadering morgen.
Ik weet het niet zeker hoor. Er is wat gedoe over geweest, want het kon niet tegelijk en moest pauze tussen. Ik weet niet zeker wat de definitieve afspraken zijn. :N
  maandag 22 januari 2018 @ 00:57:48 #4
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_176666697
Kreeg veel verzoeken hier voor, voor wie het gemist heeft vanmiddag .... ;)


Ruzie over de winkel deel 1.
x6dgiww


Ruzie over de winkel deel 2.
x6dgjoh
.
  maandag 22 januari 2018 @ 01:02:23 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176666710
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:52 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker hoor. Er is wat gedoe over geweest, want het kon niet tegelijk en moest pauze tussen. Ik weet niet zeker wat de definitieve afspraken zijn. :N
BV om 9 uur en Samenleving om 11 uur
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 22 januari 2018 @ 01:04:13 #6
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_176666715
Johan met een glunderende Beau over klaarkomen ...... :P


Johan en Beau - 21 januari 2018.
x6dhbzk
.
pi_176666738
Is het nou een beetje te harden die Linda op de streams, wat een verschrikking.
  maandag 22 januari 2018 @ 01:11:22 #8
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176666744
Tis vooral de stem
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_176666746
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:09 schreef Za het volgende:
Is het nou een beetje te harden die Linda op de streams, wat een verschrikking.
Prima ^O^
  maandag 22 januari 2018 @ 01:14:56 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176666752
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Prima ^O^
Ze is momenteel off stream bedoel je
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_176666766
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:12 schreef mootie het volgende:

Prima ^O^
Echt, ik vind het onuitstaanbaar hoe ze doet in de Madi-Ivan situatie, wie denkt ze dat ze is zeg.
pi_176666775
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:19 schreef Za het volgende:

[..]

Echt, ik vind het onuitstaanbaar hoe ze doet in de Madi-Ivan situatie, wie denkt ze dat ze is zeg.
Linda? :D
pi_176666779
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:11 schreef chufi het volgende:
Tis vooral de stem
Mja, voorheen had ik geen moeite met haar, maar nu telkens heeft ze "hier dus geen zin in" wanneer Madi zich gekwetst voelt, omdat het haar nooit gelukt is Linda zo te laten lachen en ze zo weinig nog samen zijn, dat is gewoon een oprecht gevoel.

Maar doordat Madi zich zo voelt en ook uitspreekt, krijgt voor Linda een soort van "relatie" met Ivan gestalte in haar gedachten, en dus stelt ze zich zo op, dat gelach ook de hele tijd, een hele vervelende manier van doen.
pi_176666782
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:22 schreef Sambalbaai het volgende:

Linda? :D
Ik kijk geen streams he, ik was benieuwd hoe het hier ervaren werd.
  maandag 22 januari 2018 @ 01:24:51 #15
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176666784
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:24 schreef Za het volgende:

[..]

Ik kijk geen streams he, ik was benieuwd hoe het hier ervaren werd.
Kijk je alleen TV dan?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_176666791
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:24 schreef chufi het volgende:

Kijk je alleen TV dan?
Ja en ook niet altijd, maar veel Linda recentelijk, en steeds hetzelfde issue.
  maandag 22 januari 2018 @ 01:28:14 #17
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176666800
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:26 schreef Za het volgende:

[..]

Ja en ook niet altijd, maar veel Linda recentelijk, en steeds hetzelfde issue.
Op de streams zie je alles voor en na de TVscene
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_176666838
[quote]0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:22 schreef Za het volgende:

[..]

Mja, voorheen had ik geen moeite met haar, maar nu telkens heeft ze "hier dus geen zin in" wanneer Madi zich gekwetst voelt, omdat het haar nooit gelukt is Linda zo te laten lachen en ze zo weinig nog samen zijn, dat is gewoon een oprecht gevoel.

Maar doordat Madi zich zo voelt en ook uitspreekt, krijgt voor Linda een soort van "relatie" met Ivan gestalte in haar gedachten, en dus stelt ze zich zo op, dat gelach ook de hele tijd, een hele vervelende manier van doen.
[/quote
Het is veel meer een situatie die Madi er van maakt opgefokt en gestookt door Bil Mehmet en Romy Linda doet gewoon overdag haar ding fin. schilderen poetsen ect en Madi is alleenmaar slecht aan het praten met de rest van de roddeltantes. Misschien eens stream kijken
pi_176666850
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:22 schreef Za het volgende:

[..]

Mja, voorheen had ik geen moeite met haar, maar nu telkens heeft ze "hier dus geen zin in" wanneer Madi zich gekwetst voelt, omdat het haar nooit gelukt is Linda zo te laten lachen en ze zo weinig nog samen zijn, dat is gewoon een oprecht gevoel.

Maar doordat Madi zich zo voelt en ook uitspreekt, krijgt voor Linda een soort van "relatie" met Ivan gestalte in haar gedachten, en dus stelt ze zich zo op, dat gelach ook de hele tijd, een hele vervelende manier van doen.
Dan ben je toch ziek bezig als je gekwetst bent omdat iemand anders haar wel laat lachen.
pi_176666872
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:41 schreef maryo55 het volgende:

Dan ben je toch ziek bezig als je gekwetst bent omdat iemand anders haar wel laat lachen.
Nee, ze wilde gewoon een goede vriendin zijn. Linda keek altijd chagrijnig, en Madillia probeerde haar vaak aan het lachen te maken, met koppeltje duikelen op bed, dat soort dingetjes.
Ze voelt alsof ze als vriendin gefaald heeft, ze zitten (zaten) 24/7 maanden lang samen, dat staat gelijk aan een vriendschap van vele jaren tussen vriendinnen in het leven buiten de poorten.
Ik vind het mooi dat ze haar best heeft gedaan voor Linda, dat doet ze trouwens ook voor José, maar beide zijn vervelende vrouwen die haar vriendschap niet verdienen. IMO
pi_176666886
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:38 schreef maryo55 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 januari 2018 01:22 schreef Za het volgende:

Het is veel meer een situatie die Madi er van maakt opgefokt en gestookt door Bil Mehmet en Romy Linda doet gewoon overdag haar ding fin. schilderen poetsen ect en Madi is alleenmaar slecht aan het praten met de rest van de roddeltantes. Misschien eens stream kijken
Sorry maar dat geloof ik niet.
  maandag 22 januari 2018 @ 01:48:04 #22
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176666887
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:22 schreef Za het volgende:

[..]

Mja, voorheen had ik geen moeite met haar, maar nu telkens heeft ze "hier dus geen zin in" wanneer Madi zich gekwetst voelt, omdat het haar nooit gelukt is Linda zo te laten lachen en ze zo weinig nog samen zijn, dat is gewoon een oprecht gevoel.

Maar doordat Madi zich zo voelt en ook uitspreekt, krijgt voor Linda een soort van "relatie" met Ivan gestalte in haar gedachten, en dus stelt ze zich zo op, dat gelach ook de hele tijd, een hele vervelende manier van doen.
Ik moet nog bijlezen, maar ik vraag me af of Ivan op die “relatie” met Linda zit te wachten. Ik heb nl het gevoel van niet >:)

quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kreeg veel verzoeken hier voor, voor wie het gemist heeft vanmiddag .... ;)

[ afbeelding ]
Ruzie over de winkel deel 1.
x6dgiww

[ afbeelding ]
Ruzie over de winkel deel 2.
x6dgjoh
Walgelijke arrogante houding van Ivan, maar leuk voor de streams *O*
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176666895
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:48 schreef kkka3 het volgende:

Ik moet nog bijlezen, maar ik vraag me af of Ivan op die “relatie” met Linda zit te wachten. Ik heb nl het gevoel van niet >:)
Uiteraard niet :D
  maandag 22 januari 2018 @ 01:53:22 #24
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176666921
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:38 schreef maryo55 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 januari 2018 01:22 schreef Za het volgende:

[..]

Mja, voorheen had ik geen moeite met haar, maar nu telkens heeft ze "hier dus geen zin in" wanneer Madi zich gekwetst voelt, omdat het haar nooit gelukt is Linda zo te laten lachen en ze zo weinig nog samen zijn, dat is gewoon een oprecht gevoel.

Maar doordat Madi zich zo voelt en ook uitspreekt, krijgt voor Linda een soort van "relatie" met Ivan gestalte in haar gedachten, en dus stelt ze zich zo op, dat gelach ook de hele tijd, een hele vervelende manier van doen.
quote:
Het is veel meer een situatie die Madi er van maakt opgefokt en gestookt door Bil Mehmet en Romy Linda doet gewoon overdag haar ding fin. schilderen poetsen ect en Madi is alleenmaar slecht aan het praten met de rest van de roddeltantes. Misschien eens stream kijken
Ik zie op die streams hele andere dingen
Ik vind het net goed dat ze gezeik hebben. Altijd constant samen roddelen en dan nu zo dramatisch doen :') Linda boeit en boeide die vriendschap geen klap. Maar ja, zo is Linda en zo nasty was ze steeds al :Y
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176666975
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:45 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, ze wilde gewoon een goede vriendin zijn. Linda keek altijd chagrijnig, en Madillia probeerde haar vaak aan het lachen te maken, met koppeltje duikelen op bed, dat soort dingetjes.
Ze voelt alsof ze als vriendin gefaald heeft, ze zitten (zaten) 24/7 maanden lang samen, dat staat gelijk aan een vriendschap van vele jaren tussen vriendinnen in het leven buiten de poorten.
Ik vind het mooi dat ze haar best heeft gedaan voor Linda, dat doet ze trouwens ook voor José, maar beide zijn vervelende vrouwen die haar vriendschap niet verdienen. IMO
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind Linda hierin super vervelend gedrag vertonen.
Alles ligt aan een ander en nooit aan Linda.
Ik vind ook dat Mady beter verdiend. Ik vind haar totaal niet achterbaks of stokend bezig.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_176666977
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:41 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Dan ben je toch ziek bezig als je gekwetst bent omdat iemand anders haar wel laat lachen.
Als je even verder 'denkt' kun je bedenken dat het daar niet zozeer omgaat. Meer over het zich niet 'openstellen' van Linda naar Mady en in eens wel naar een ander
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_176666982
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:38 schreef maryo55 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 januari 2018 01:22 schreef Za het volgende:

[..]

Mja, voorheen had ik geen moeite met haar, maar nu telkens heeft ze "hier dus geen zin in" wanneer Madi zich gekwetst voelt, omdat het haar nooit gelukt is Linda zo te laten lachen en ze zo weinig nog samen zijn, dat is gewoon een oprecht gevoel.

Maar doordat Madi zich zo voelt en ook uitspreekt, krijgt voor Linda een soort van "relatie" met Ivan gestalte in haar gedachten, en dus stelt ze zich zo op, dat gelach ook de hele tijd, een hele vervelende manier van doen.
[/quote
Het is veel meer een situatie die Madi er van maakt opgefokt en gestookt door Bil Mehmet en Romy Linda doet gewoon overdag haar ding fin. schilderen poetsen ect en Madi is alleenmaar slecht aan het praten met de rest van de roddeltantes. Misschien eens stream kijken
Zo zie ik het totaal niet. Madi moet haar verhaal kwijt, maar ik vind haar niet voortdurend slecht praten over Linda. Omgekeerd doet Linda dat veel meer en op een slinkse manier tussen haar verhalen door. Het komt iedere keer uit op een sneer over Mady
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_176666986
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:26 schreef Za het volgende:

[..]

Ja en ook niet altijd, maar veel Linda recentelijk, en steeds hetzelfde issue.
Klopt. Ook Ivan begint zich al te irriteren aan Linda en de manier zoals ze dingen zegt en brengt
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 22 januari 2018 @ 02:15:28 #29
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176666992
quote:
99s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:12 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Klopt. Ook Ivan begint zich al te irriteren aan Linda en de manier zoals ze dingen zegt en brengt
En andersom, Linda vond dat Ivan zijn wil aan het opdringen was

Maar opgesloten zitten en geen vrije keuze hebben maakt dat mensen denken dat ze een vriend/vriendin hebben gevonden, dat kan op de lange termijn nog wel eens tegenvallen
pi_176666999
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:15 schreef Flow3r het volgende:

[..]

En andersom, Linda vond dat Ivan zijn wil aan het opdringen was
Klopt.
Maar ondertussen wel 'stoken' tegen Ivan dat de dames op de bank zo negatief aan het doen waren. Waarop Ivan de twins aansprak. En Linda stond er geniepig bij te lachen.
Dat soort dingen 'ziet' Ivan wel denk ik.
Vervolgens vraagt hij later of er iets is en zegt ze: nee hoor. Terwijl ze daarvoor bij drie mensen stond te mopperen over Ivan. Dus ik denk dat ze niet zo heel lang meer 'twee handen op 1 buik' zullen zijn
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 22 januari 2018 @ 02:27:34 #31
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176667016
Ik hoop dat Andrea terugkomt en dan een plekje claimt in het penthouse naast bff Billy w/

Weet nog hoe Billy haar met hand en tand verdedigde tegenover Vanessa en Isabelle toen Andrea zat te klooien met die pillen die ze aan iedereen uitdeelde " je bent mijn friendinnnn " om vervolgens anderen de shit laten opknappen.
Ik hoop dat Andrea dat ook nog weet en de vriendschap met Bil opnieuw wil hervatten want daar zit bil niet op te wachten >:)
  maandag 22 januari 2018 @ 02:51:47 #32
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176667046
quote:
99s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:18 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Klopt.
Maar ondertussen wel 'stoken' tegen Ivan dat de dames op de bank zo negatief aan het doen waren. Waarop Ivan de twins aansprak. En Linda stond er geniepig bij te lachen.
Dat soort dingen 'ziet' Ivan wel denk ik.
Vervolgens vraagt hij later of er iets is en zegt ze: nee hoor. Terwijl ze daarvoor bij drie mensen stond te mopperen over Ivan. Dus ik denk dat ze niet zo heel lang meer 'twee handen op 1 buik' zullen zijn
Aah kiek, dat klinkt wmb goed. Ik hoorde in dat filmpje Linda “moederlijk” doen tegen Ivan, “doe rustig” oid vond ie duidelijk irritant. En terecht. Die constante focus van haar op Ivan. Ze zijn toch niet getrouwd ofzo _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176667157
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Johan met een glunderende Beau over klaarkomen ...... :P

[ afbeelding ]
Johan en Beau - 21 januari 2018.
x6dhbzk
Hij is echt strontvervelend :r
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 06:08:08 #34
388664 crew  Dotteke
pi_176667161
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:19 schreef Za het volgende:

[..]

Echt, ik vind het onuitstaanbaar hoe ze doet in de Madi-Ivan situatie, wie denkt ze dat ze is zeg.
Daarom kan ze ook zo goed met Ivan overweg
Die hebben beide dat het moet gaan zoals hun willen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 06:11:48 #35
388664 crew  Dotteke
pi_176667165
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:48 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Ik moet nog bijlezen, maar ik vraag me af of Ivan op die “relatie” met Linda zit te wachten. Ik heb nl het gevoel van niet >:)

[..]

Walgelijke arrogante houding van Ivan, maar leuk voor de streams *O*
Zit nu ook een ander filmpje te kijken
Ivan: Ik heb, ik vind, ik kan, ik doe, ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik als ik het niet voorelkaar krijg probeer ik het op een andere manier. IK ik ik ik ik ik etc
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 06:30:21 #36
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176667211
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 06:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zit nu ook een ander filmpje te kijken
Ivan: Ik heb, ik vind, ik kan, ik doe, ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik als ik het niet voorelkaar krijg probeer ik het op een andere manier. IK ik ik ik ik ik etc
Dacht dat het over Billy ging :D
  maandag 22 januari 2018 @ 06:46:07 #37
111260 Charmian
a little joy
pi_176667253
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:45 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, ze wilde gewoon een goede vriendin zijn. Linda keek altijd chagrijnig, en Madillia probeerde haar vaak aan het lachen te maken, met koppeltje duikelen op bed, dat soort dingetjes.
Ze voelt alsof ze als vriendin gefaald heeft, ze zitten (zaten) 24/7 maanden lang samen, dat staat gelijk aan een vriendschap van vele jaren tussen vriendinnen in het leven buiten de poorten.
Ik vind het mooi dat ze haar best heeft gedaan voor Linda, dat doet ze trouwens ook voor José, maar beide zijn vervelende vrouwen die haar vriendschap niet verdienen. IMO
_O_
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 06:48:26 #38
111260 Charmian
a little joy
pi_176667260
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:27 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Andrea terugkomt en dan een plekje claimt in het penthouse naast bff Billy w/

Weet nog hoe Billy haar met hand en tand verdedigde tegenover Vanessa en Isabelle toen Andrea zat te klooien met die pillen die ze aan iedereen uitdeelde " je bent mijn friendinnnn " om vervolgens anderen de shit laten opknappen.
Ik hoop dat Andrea dat ook nog weet en de vriendschap met Bil opnieuw wil hervatten want daar zit bil niet op te wachten >:)

omg was dat toen ook al?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 06:49:05 #39
111260 Charmian
a little joy
pi_176667266
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:51 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Aah kiek, dat klinkt wmb goed. Ik hoorde in dat filmpje Linda “moederlijk” doen tegen Ivan, “doe rustig” oid vond ie duidelijk irritant. En terecht. Die constante focus van haar op Ivan. Ze zijn toch niet getrouwd ofzo _O-
net alsof ze DE vrouw op de achtergrond wil zijn :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667370
Good morning, Utopia!
SOONY
pi_176667379
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:12 schreef DKUp het volgende:
Good morning, Utopia!
Insgelijk
  maandag 22 januari 2018 @ 07:24:53 #42
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_176667413
Mogge! c_/
Nog iets interessants gebeurd gisteren?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 07:26:09 #43
388664 crew  Dotteke
pi_176667423
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 06:30 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dacht dat het over Billy ging :D
Nee, Ivan die doet hetzelfde het gaat de hele tijd over wat hij doet hoe hij het wil wat hij gedaan heeft hoe hij het ziet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 07:28:08 #44
388664 crew  Dotteke
pi_176667432
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 07:28:23 #45
111260 Charmian
a little joy
pi_176667434
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:24 schreef HiDiHo het volgende:
Mogge! c_/
Nog iets interessants gebeurd gisteren?
bonje tussen madi en linda, linda die een uur lang als een mummie in de kou heeft gezeten om haar zonden te overdenken (conclusie: die heeft ze niet :') ) , dat hok naast de badkamer is afgebroken door ivan, senna en rene (daar begon de ellende mee)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667468
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

bonje tussen madi en linda, linda die een uur lang als een mummie in de kou heeft gezeten om haar zonden te overdenken (conclusie: die heeft ze niet :') ) , dat hok naast de badkamer is afgebroken door ivan, senna en rene (daar begon de ellende mee)
Je zou denken, dat ze dingen op gaan bouwen nog, niet afbreken..Dat hok was toch mooi om als opruimschuur te gebruiken geweest?
  maandag 22 januari 2018 @ 07:33:44 #47
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_176667472
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

bonje tussen madi en linda, linda die een uur lang als een mummie in de kou heeft gezeten om haar zonden te overdenken (conclusie: die heeft ze niet :') ) , dat hok naast de badkamer is afgebroken door ivan, senna en rene (daar begon de ellende mee)
^O^
Dus die twee praten niet meer tegen elkaar of hebben ze het alweer bijgelegd?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 07:41:38 #48
388664 crew  Dotteke
pi_176667512
Plamuurtijd

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 07:44:26 #49
111260 Charmian
a little joy
pi_176667533
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:33 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

^O^
Dus die twee praten niet meer tegen elkaar of hebben ze het alweer bijgelegd?
voor zover ik weet hebben ze het niet bijgelegd, ik betwijfel of dat nog gaat gebeuren. Ik denk in dit geval dat linda de eerste stap zal moeten zetten, madi heeft het al een plekje gegeven. Ow en ik denk dat linda ook nog wel met ivan zal moeten praten, want die waren ook bitchy tegen elkaar.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667544
Schijnbaar heeft Ruud op zijn pagina geschreven dat het vanaf vandaag pas echt los gaat in Utopia. Nou ik ben benieuwd ..ik vind het de laatste tijd vrij boring op de streams :O
51 shades of madness
  maandag 22 januari 2018 @ 07:45:53 #51
111260 Charmian
a little joy
pi_176667545
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Plamuurtijd

[ afbeelding ]
ik weet niet meer wie het zei, maar ze weet inderdaad heel goed het zicht op die onopgemaakte plofkop te verbergen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 07:46:42 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_176667553
Wat was er met Chipp? ziek?

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 22 januari 2018 @ 07:48:08 #53
111260 Charmian
a little joy
pi_176667564
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was er met Chipp? ziek?

[ afbeelding ]
die zat wel wat te miepen over pijn in z'n keel, maar dat is al gauw een mieperd
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 07:49:00 #54
111260 Charmian
a little joy
pi_176667567
mehmet wrijft z'n lipjes in
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667574
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was er met Chipp? ziek?

[ afbeelding ]
Zielig pap ventje
I will do what i must !!
pi_176667577
Chipp is al ziek in zijn hoofd, dus dit kan er ook wel bij.
SOONY
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 07:51:33 #57
388664 crew  Dotteke
pi_176667591
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:45 schreef herculina het volgende:
Schijnbaar heeft Ruud op zijn pagina geschreven dat het vanaf vandaag pas echt los gaat in Utopia. Nou ik ben benieuwd ..ik vind het de laatste tijd vrij boring op de streams :O
Ja zowel in als buiten Utopia zegt hij
Maar het is Ruud he die dit zegt, die geloof ik nooit zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176667598
Al weken saaie of vervelende geforceerde momentjes. Laat er vandaag echt iets boeiends gebeuren alsjeblieft *)
Kom maar met twee bewoners die twee bewoners mogen elimineren *;
SOONY
  maandag 22 januari 2018 @ 07:54:24 #59
111260 Charmian
a little joy
pi_176667604
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja zowel in als buiten Utopia zegt hij
Maar het is Ruud he die dit zegt, die geloof ik nooit zo
[ afbeelding ]
spannende tijden buiten? kan me niet voorstellen wat
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 07:54:40 #60
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_176667606
quote:
17s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:53 schreef DKUp het volgende:
Al weken saaie of vervelende geforceerde momentjes. Laat er vandaag echt iets boeiends gebeuren alsjeblieft *)
Vanaf dat Ivan er kwam is het al saai
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 07:55:45 #61
388664 crew  Dotteke
pi_176667611
quote:
17s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:53 schreef DKUp het volgende:
Al weken saaie of vervelende geforceerde momentjes. Laat er vandaag echt iets boeiends gebeuren alsjeblieft *)
Kom maar met twee bewoners die twee bewoners mogen elimineren *;
Er zit niet veel spanning in he
Onderlinge frustraties maar meer is er niet
Ik heb zo maar het vermoeden dat we het hier mee moeten doen tot het einde.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 07:56:06 #62
388664 crew  Dotteke
pi_176667612
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:54 schreef Charmian het volgende:

[..]

spannende tijden buiten? kan me niet voorstellen wat
Het is ook Ruud die dit zegt :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176667614
quote:
17s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:53 schreef DKUp het volgende:
Al weken saaie of vervelende geforceerde momentjes. Laat er vandaag echt iets boeiends gebeuren alsjeblieft *)
Kom maar met twee bewoners die twee bewoners mogen elimineren *;
Al dat relationele geneuzel interesseert me eigenlijk geen klap.

Kan mij het nu schelen of Madi en Linda nu wel of niet ruzie hebben, ga wat doen met zijn allen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667619
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vanaf dat Ivan er kwam is het al saai
Ja daarvoor was het flitsend
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 07:57:12 #65
388664 crew  Dotteke
pi_176667622
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vanaf dat Ivan er kwam is het al saai
Er beginnen steeds meer Utopianen genoeg van Ivan te krijgen met zijn rond gecommandeer en alles na zijn hand willen zetten. Dingen doen zonder overleggen etc
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176667629
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kreeg veel verzoeken hier voor, voor wie het gemist heeft vanmiddag .... ;)

[ afbeelding ]
Ruzie over de winkel deel 1.
x6dgiww

[ afbeelding ]
Ruzie over de winkel deel 2.
x6dgjoh
Dank voor de filmpjes..Ineens zag ik een ander persoon, dan een smiespelende, fluisterende Madi, zo wat een furie
  maandag 22 januari 2018 @ 07:58:15 #67
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_176667631
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja daarvoor was het flitsend
:P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_176667632
Ik ben de backstab-oorlogjes wel zat. Ze voelen zich daar allemaal onaantastbaar.
Ruud had eigenlijk gewoon een Twin eruit moeten ketsen voor boeiende streams.
SOONY
pi_176667635
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er beginnen steeds meer Utopianen genoeg van Ivan te krijgen met zijn rond gecommandeer en alles na zijn hand willen zetten. Dingen doen zonder overleggen etc
Dat is omdat ze zo lekker op het bankje lagen.

"Die grote boze meneer wil dat we wat gaan doen boehoehoe"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667641
Hij zal wel bedoelen dat hij vanaf vandaag in de uitzending te zien is ofzo... :X
pi_176667646
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:59 schreef Setje72 het volgende:
Hij zal wel bedoelen dat hij vanaf vandaag in de uitzending te zien is ofzo... :X
Dat is al logischer _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:00:38 #72
111260 Charmian
a little joy
pi_176667653
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:59 schreef Setje72 het volgende:
Hij zal wel bedoelen dat hij vanaf vandaag in de uitzending te zien is ofzo... :X
goeie goeie
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667655
Zou ook al helpen als ze weer met zijn allen in de loods moeten gaan slapen of zo
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:01:26 #74
111260 Charmian
a little joy
pi_176667660
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er beginnen steeds meer Utopianen genoeg van Ivan te krijgen met zijn rond gecommandeer en alles na zijn hand willen zetten. Dingen doen zonder overleggen etc
tsja, ze moeten aan de slag he
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667665
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:58 schreef DKUp het volgende:
Ik ben de backstab-oorlogjes wel zat. Ze voelen zich daar allemaal onaantastbaar.
Ruud had eigenlijk gewoon een Twin eruit moeten ketsen voor boeiende streams.
Beetje die zekerheid er uit mikken, ja graag
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:02:12 #76
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_176667666
Het wordt echt een nare tijd met al die ruzies, en hun zucht naar geld en nog eens geld.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 22 januari 2018 @ 08:02:46 #77
111260 Charmian
a little joy
pi_176667671
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:01 schreef pullup het volgende:
Zou ook al helpen als ze weer met zijn allen in de loods moeten gaan slapen of zo
ik vind toch wel dat het daar mis is gegaan, wie is daar eigenlijk mee begonnen? bas roch? met die caravan...eikel
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667675
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:01 schreef Charmian het volgende:

[..]

tsja, ze moeten aan de slag he
Ach voor die paar maandjes nog? Nee de pot moet nog even gespekt worden..Alles om zo veel mogelijk euro's binnen te slepen
  maandag 22 januari 2018 @ 08:03:20 #79
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_176667677
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:02 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik vind toch wel dat het daar mis is gegaan, wie is daar eigenlijk mee begonnen? bas roch? met die caravan...eikel
:Y :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_176667679
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vanaf dat Ivan er kwam is het al saai
Vanaf december is er niks gebeurd behalve die relatie tussen de tienersletjes :r
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er zit niet veel spanning in he
Onderlinge frustraties maar meer is er niet
Ik heb zo maar het vermoeden dat we het hier mee moeten doen tot het einde.
Ik verwacht wel wat de komende weken. Deze groep is buiten de oorlogjes tegen elkaar totaal niet boeiend }:|
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Al dat relationele geneuzel interesseert me eigenlijk geen klap.

Kan mij het nu schelen of Madi en Linda nu wel of niet ruzie hebben, ga wat doen met zijn allen
Ruzie maken om de kleinste dingen en elke dag willen ze wel iemand anders eruit :O
Iedere dag moeten horen dat ze nog tot 1 juni 2018 moeten blijven (niksnutten) :O
SOONY
pi_176667680
In plaats daarvan krijgen we dit soort geneuzel :')

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:04:09 #82
111260 Charmian
a little joy
pi_176667684
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:03 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ach voor die paar maandjes nog? Nee de pot moet nog even gespekt worden..Alles om zo veel mogelijk euro's binnen te slepen
het zullen niet ineens 10-duizenden euro's zijn door deze groep of JdM moet bijspringen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667693
Hop die crackers uit haar mond meppen en vertellen dat ze alleen wat te eten krijgt als ze ook daadwerkelijk wat heeft uitgevreten

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:05:24 #84
111260 Charmian
a little joy
pi_176667696
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:58 schreef DKUp het volgende:
Ik ben de backstab-oorlogjes wel zat. Ze voelen zich daar allemaal onaantastbaar.
Ruud had eigenlijk gewoon een Twin eruit moeten ketsen voor boeiende streams.
zo'n 'begraven kistje'-lijntje is natuurlijk ook bijzonder boeiend :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667697
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:03 schreef pullup het volgende:
In plaats daarvan krijgen we dit soort geneuzel :')

[ afbeelding ]
Neemt ook een groot deel van de uitzendingen in beslag terwijl het totaal niet boeiend is -O-
SOONY
  maandag 22 januari 2018 @ 08:06:17 #86
111260 Charmian
a little joy
pi_176667701
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:03 schreef pullup het volgende:
In plaats daarvan krijgen we dit soort geneuzel :')

[ afbeelding ]
ja jij wilt geen ruzies in de relationele sfeer, dan krijg je inderdaad dit :P meer is er niet uit te halen met deze groep
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667702
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:04 schreef Charmian het volgende:

[..]

het zullen niet ineens 10-duizenden euro's zijn door deze groep of JdM moet bijspringen
Nee, maar Ivan probeert het wel..Peper in hun reet stoppen, vandaar alle irritatie, ze dachten vier maanden op hun lauweren te kunnen rusten.. En de enige die verdienen blijven uit de wind
pi_176667706
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:05 schreef Charmian het volgende:

[..]

zo'n 'begraven kistje'-lijntje is natuurlijk ook bijzonder boeiend :')
De we gaan totaal uit ons zelf bijna iedere dag kijken bij het kistje met dierennamen erin verhaallijntje :')
SOONY
  maandag 22 januari 2018 @ 08:06:57 #89
111260 Charmian
a little joy
pi_176667709
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:06 schreef magnaal het volgende:

[..]

Nee, maar Ivan probeert het wel..Peper in hun reet stoppen, vandaar alle irritatie, ze dachten vier maanden op hun lauweren te kunnen rusten.. En de enige die verdienen blijven uit de wind
daarom vind ik hem wel grappig
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667713
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:06 schreef Charmian het volgende:

[..]

daarom vind ik hem wel grappig
Hj doet zijn best :D Ik denk niet dat hij verwacht zal hebben dat die prutsers zo weerbarstig zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:09:27 #91
111260 Charmian
a little joy
pi_176667721
oh de cracker met pindakaas etende snol is ook weer achter de pc gekropen, na haar half uur boeiende plamuur-sessie...ik ga maar eens een wasje draaien -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176667726
Hier :( Die lamme zit gewoon weer de hele tijd naar kleding te speuren. }:|

Uit die PC

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667731
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:07 schreef pullup het volgende:

[..]

Hj doet zijn best :D Ik denk niet dat hij verwacht zal hebben dat die prutsers zo weerbarstig zijn
Ik ben benieuwd hoe lang hij zijn geduld bewaard ofwel in litanie vervalt, want er is met deze groep niets aan te vangen
pi_176667733
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:10 schreef pullup het volgende:
Hier :( Die lamme zit gewoon weer de hele tijd naar kleding te speuren. }:|

Uit die PC

[ afbeelding ]
ja ze hoeft Bgam niet zelf te betalen, kleertjes kopen dan maar
Make trouble not war
pi_176667735
En nu naar geile setjes

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667738
Beau is druk bezig met geld verdienen :+
SOONY
pi_176667758
Wat is die tatoeage op marjets hand lelijk zeg. Niet normaal. :')

Past dus goed bij haar.
Bovenstaand bericht is een column.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 08:17:00 #98
388664 crew  Dotteke
pi_176667765
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:03 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ach voor die paar maandjes nog? Nee de pot moet nog even gespekt worden..Alles om zo veel mogelijk euro's binnen te slepen
Het gekke is dat alles in een keer weer gaat lopen.
Er kwam bijna niemand meer op een evenement of op een markt en nu stroomt het weer vol.
De winkel moet uitgebreid worden, voorwat?
Het laatste evenement is er geloof ik voor 94 euro verkocht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176667767
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:11 schreef pullup het volgende:
En nu naar geile setjes

[ afbeelding ]
Voor johan
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 08:18:40 #100
388664 crew  Dotteke
pi_176667776
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:06 schreef magnaal het volgende:

[..]

Nee, maar Ivan probeert het wel..Peper in hun reet stoppen, vandaar alle irritatie, ze dachten vier maanden op hun lauweren te kunnen rusten.. En de enige die verdienen blijven uit de wind
De laatste 4 maanden hoeft het toch ook net meer, ze hebben 4 jaar de kans gehad
Ivan heeft ook eerder de kans gehad, toen heeft hij ook niets bereikt
Ja een beetje bouwen en agressief zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176667777
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat is die tatoeage op marjets hand lelijk zeg. Niet normaal. :')

Past dus goed bij haar.
en dat terwijl Boyd volgens zijn FB pagina dit soort dingen kan zetten

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667787
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Al dat relationele geneuzel interesseert me eigenlijk geen klap.

Kan mij het nu schelen of Madi en Linda nu wel of niet ruzie hebben, ga wat doen met zijn allen
wat dan?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 08:20:09 #103
388664 crew  Dotteke
pi_176667791
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:18 schreef pullup het volgende:

[..]

en dat terwijl Boyd volgens zijn FB pagina dit soort dingen kan zetten

[ afbeelding ]
Ja, maar als iemand kiest voor zo vies zwart ding!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176667793
Daar is hij hoor *O* Fris en fruitig als altijd

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667801
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

wat dan?
Ze kunnen er mee beginnen dat terrein wat op te kuisen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667805
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, maar als iemand kiest voor zo vies zwart ding!
Wel Boyds specialiteit :7
SOONY
pi_176667808
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

De laatste 4 maanden hoeft het toch ook net meer, ze hebben 4 jaar de kans gehad
Ivan heeft ook eerder de kans gehad, toen heeft hij ook niets bereikt
Ja een beetje bouwen en agressief zijn.
Ja dat bedoel ik. Ineens een inhaalslag willen maken..Ivan zal wel hebben gezegd: "Ik ben veranderd, ik kan ze motiveren"...Tot zijn ware aard tevoorschijn komt. Wat in deze groep, niet lang meer op zich zal laten wachten..
  maandag 22 januari 2018 @ 08:24:12 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176667819
Zeikwijven die me eerst vals gaan zeggen dat ze op een andere dag gaan koken ‘zodat jij niet meer met mij hoeft’ en in de volgende ademstoot vragen of ik nog iets te melden heb over de situatie van net, kunnen van mij aan de hoogste boom gaan hangen. Geen tijd voor dat sneue wijvengezeik. Ik zit niet meer op de kleuterschool.

Go Linda.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 08:25:00 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176667826
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:18 schreef pullup het volgende:

en dat terwijl Boyd volgens zijn FB pagina dit soort dingen kan zetten

[ afbeelding ]
Ik las dat hij die afbeeldingen van internet af had gehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176667833
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik las dat hij die afbeeldingen van internet af had gehaald.
Moet haast wel :D

Ik heb hem alleen inktvlekken zien maken daar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667837
Ivan probeert wel de boel een beetje op stang te jagen... Al mag dat 1000 maal beter.. ~O>
  maandag 22 januari 2018 @ 08:26:41 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176667844
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:25 schreef pullup het volgende:

Moet haast wel :D

Ik heb hem alleen inktvlekken zien maken daar
Nu je het zegt ...

Dan val je toch wel heel hard door de mand. Ook in die branche lijkt me dat een doodzonde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 08:26:59 #113
388664 crew  Dotteke
pi_176667851
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:22 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Ineens een inhaalslag willen maken..Ivan zal wel hebben gezegd: "Ik ben veranderd, ik kan ze motiveren"...Tot zijn ware aard tevoorschijn komt. Wat in deze groep, niet lang meer op zich zal laten wachten..
Dat denk ik ook hoor. Kan niet lang meer duren.
Vooral als Linda hem ook blijft tegenspreken.
Wat een vies loeder is dat ook zeg bah bah
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176667853
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze kunnen er mee beginnen dat terrein wat op te kuisen
maar daar kunnen ze ook geen 7 dagen mee bezig, ik denk nIet dat we ze nOg veel bezig zullen zien
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176667875
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

maar daar kunnen ze ook geen 7 dagen mee bezig, ik denk nIet dat we ze nOg veel bezig zullen zien
Beginnen he :D

Ik denk dat ze als ze het goed gaan doen wel even bezig zullen zijn.

Niet heel interessant natuurlijk voor op stream natuurlijk.

Het vervolgens opbouwen van een evenement waar echt wat creativiteit in gaat zitten zou ook goed kunnen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667884
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nu je het zegt ...

Dan val je toch wel heel hard door de mand. Ook in die branche lijkt me dat een doodzonde.
Je zou daar met dit of een vergelijkbaar plaatje binnen moeten stappen en de reactie eens kunnen bekijken als je daar om vraagt

Waarschijnlijk krijg je dan op zijn hoogst een kopje koffie en een voorstel om toch maar een raaf of zwarte tulp te nemen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:36:38 #117
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176667915
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er beginnen steeds meer Utopianen genoeg van Ivan te krijgen met zijn rond gecommandeer en alles na zijn hand willen zetten. Dingen doen zonder overleggen etc
Hoe Mad flipte over dat gedoe in de winkel met dat kledingrek, vond ik mooi. En het werd op een walgelijke manier totaal niet serieus genomen. Ik kreeg bij dat filmpje hetzelfde gevoel als destijds dat respectloze gedrag met dat ei gooien.
En die houding alsof hij weet wat goed voor iedereen is. En voor de groep natuurlijk. Iedereen moet zijn zoals Ivan :')

Als dat geblaat van Ruud maar niks met Bas en Doos te maken heeft :{
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176667926
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:36 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Hoe Mad flipte over dat gedoe in de winkel met dat kledingrek, vond ik mooi. En het werd op een walgelijke manier totaal niet serieus genomen. Ik kreeg bij dat filmpje hetzelfde gevoel als destijds dat respectloze gedrag met dat ei gooien.
En die houding alsof hij weet wat goed voor iedereen is. En voor de groep natuurlijk. Iedereen moet zijn zoals Ivan :')

Als dat geblaat van Ruud maar niks met Bas en Doos te maken heeft :{
Die willen er in ieder geval niet in
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:38:13 #119
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176667930
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:22 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Ineens een inhaalslag willen maken..Ivan zal wel hebben gezegd: "Ik ben veranderd, ik kan ze motiveren"...Tot zijn ware aard tevoorschijn komt. Wat in deze groep, niet lang meer op zich zal laten wachten..
En dat is dan wel weer mooi >:)
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 08:39:41 #120
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176667945
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nu je het zegt ...

Dan val je toch wel heel hard door de mand. Ook in die branche lijkt me dat een doodzonde.
Ik denk dat ie wil laten zien dat ie ook mooie rozen kan zetten ;)
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176667946
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Die willen er in ieder geval niet in
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176667962
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Die willen er in ieder geval niet in
dat zeggen ze , niets is wat het lijkt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  maandag 22 januari 2018 @ 08:40:57 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176667965
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:39 schreef kkka3 het volgende:

Ik denk dat ie wil laten zien dat ie ook mooie rozen kan zetten ;)
Door het werk van een andere artiest als het zijne te presenteren?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176667981
Er moet inderdaad wel iets gebeuren. Dat kinderachtig gedoe over een kistje met dierennamen is te zielig voor woorden.
Ze beginnen hun tijd uit te zitten en de worst van Utopiaan van het jaar werkt niet voldoende om ze uit die lethargie te halen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:44:19 #125
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176667994
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Die willen er in ieder geval niet in
Die woorden van die 2 zijn niks waard

quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door het werk van een andere artiest als het zijne te presenteren?
Nee te tatoeëren :+
Boyd kan zelf prima tekenen
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668004
Maandag 12/13 uur is altijd een mooie tijd om de boel op te schudden :9
SOONY
  maandag 22 januari 2018 @ 08:47:32 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668023
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:44 schreef kkka3 het volgende:

Nee te tatoeëren :+
Boyd kan zelf prima tekenen
En hij kan nog beter jatten, klaarblijkelijk. Je presenteert simpelweg niet iemands werk als het jouwe. Dat is zo godsgruwelijk fout.
Claim je dat je dat werk ook kunt maken, doe het dan, ipv te pronken met andermans veren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176668032
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:44 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Die woorden van die 2 zijn niks waard

Nou ja vooralsnog is dat het enige dat er over bekend is
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176668049
Eerst BV meeting zo?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 08:52:07 #130
388664 crew  Dotteke
pi_176668053
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:36 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Hoe Mad flipte over dat gedoe in de winkel met dat kledingrek, vond ik mooi. En het werd op een walgelijke manier totaal niet serieus genomen. Ik kreeg bij dat filmpje hetzelfde gevoel als destijds dat respectloze gedrag met dat ei gooien.
En die houding alsof hij weet wat goed voor iedereen is. En voor de groep natuurlijk. Iedereen moet zijn zoals Ivan :')

Als dat geblaat van Ruud maar niks met Bas en Doos te maken heeft :{
Ja, die is niet bang voor Ivan. Zij zegt wat ze denkt. En ze had gelijk in deze. Waarom niet eerst overleggen.

Denk dat dat van Ruud over hem zelf gaat op TV komt hij vandaag pas binnen. Maar wat dat met buiten te doen heeft geen idee.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 08:53:51 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668069
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:51 schreef pullup het volgende:
Eerst BV meeting zo?
c_/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 08:54:22 #132
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668072
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

En hij kan nog beter jatten, klaarblijkelijk. Je presenteert simpelweg niet iemands werk als het jouwe. Dat is zo godsgruwelijk fout.
Claim je dat je dat werk ook kunt maken, doe het dan, ipv te pronken met andermans veren.
Ik geloof daar dus ook niks van. Maar jij bent er bij geweest zeker :')

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:39 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie niet dat ze niet willen. Integendeel _O-
En er is ook bekend dat ze vandaag gaan samenwonen ;)

SL
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 08:55:17 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668080
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:54 schreef kkka3 het volgende:

Ik geloof daar dus ook niks van. Maar jij bent er bij geweest zeker :')

Ik kan wel een en een bij elkaar optellen, dat zal het verschil zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 08:57:05 #134
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_176668096
Zit te denken, Utopia heeft 2 tatoeëerders opgebracht, misschien 3 als Joey ook nog met de tatoo's bezig is O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 22 januari 2018 @ 08:58:12 #135
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668105
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan wel een en een bij elkaar optellen, dat zal het verschil zijn.
Nee, het is een ordinaire aanname. Dat is het verschil :{w
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668114
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan wel een en een bij elkaar optellen, dat zal het verschil zijn.
In dat FB topic staat zag ik ook een roos van de hand van Boyd en dat levert in ieder geval 2 op
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176668118
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:57 schreef Poezewoes het volgende:
Zit te denken, Utopia heeft 2 tatoeëerders opgebracht, misschien 3 als Joey ook nog met de tatoo's bezig is O-)
:') :') :') :') :') :') :') :')
I will do what i must !!
  maandag 22 januari 2018 @ 08:59:34 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668123
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:58 schreef kkka3 het volgende:

Nee, het is een ordinaire aanname. Dat is het verschil :{w
Ja, want het is heel toevallig dat deze pics op internet zijn te vinden, gemaakt door een andere artiest :') .
Het is gewoon een ordinaire dief.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 08:59:38 #139
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_176668126
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:59 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :')
Zoet maar!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:00:05 #140
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668128
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, want het is heel toevallig dat deze pics op internet zijn te vinden, gemaakt door een andere artiest :') .
Het is gewoon een ordinaire dief.
Meer meer meer
:O
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:01:34 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668140
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:00 schreef kkka3 het volgende:

Meer meer meer
:O
Neuh, het is wel duidelijk zo.
:*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176668162
De roos van Billy op haar hand *;
SOONY
  maandag 22 januari 2018 @ 09:03:44 #143
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668166
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neuh, het is wel duidelijk zo.
:*
Ik ben benieuwd :')

Linda en Mad op de vide. Oorverdovende stilte.
Hoe kansloos _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:04:28 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668170
quote:
17s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:03 schreef DKUp het volgende:
De roos van Billy op haar hand *;
Origineel vakwerk, zullen we maar zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 09:06:30 #145
111260 Charmian
a little joy
pi_176668189
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:18 schreef pullup het volgende:

[..]

en dat terwijl Boyd volgens zijn FB pagina dit soort dingen kan zetten

[ afbeelding ]
echt, het zal me niets verbazen dat hij het expres heeft gedaan omdat ze zo zat te zeuren
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:09:05 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668217
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:58 schreef pullup het volgende:

In dat FB topic staat zag ik ook een roos van de hand van Boyd en dat levert in ieder geval 2 op
Oh my. Het kwaliteitsverschil is gewoon pijnlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 09:09:10 #147
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668220
Beu met die smile op haar opblaaspoppenharses
BVmeeting, ze wachten nog op een paar.
Op de achtergrond hinnikt en schettert Slomy als een idioot zichzelf
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:10:11 #148
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668233
Linda zit er met een serieuze zure kop bij :o
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668237
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:10 schreef kkka3 het volgende:
Linda zit er met een serieuze zure kop bij :o
Is dat ooit wel eens anders
I will do what i must !!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:10:45 #150
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668239
Juf Beu opent de meeting
Bats: kuchkuch. Sorry
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:11:52 #151
111260 Charmian
a little joy
pi_176668245
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:24 schreef Copycat het volgende:
Zeikwijven die me eerst vals gaan zeggen dat ze op een andere dag gaan koken ‘zodat jij niet meer met mij hoeft’ en in de volgende ademstoot vragen of ik nog iets te melden heb over de situatie van net, kunnen van mij aan de hoogste boom gaan hangen. Geen tijd voor dat sneue wijvengezeik. Ik zit niet meer op de kleuterschool.

Go Linda.
gaat ze dat nu zeggen? het is dus nu weer niet goed voor die flexaverfpromoteef?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:12:41 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668258
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:11 schreef Charmian het volgende:

gaat ze dat nu zeggen? het is dus nu weer niet goed voor die flexaverfpromoteef?
Nee, dat is mijn mening.
Kamp Linda.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 09:13:12 #153
111260 Charmian
a little joy
pi_176668264
djiezus bo...doe eens normaal met die vesten/truien :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:13:16 #154
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668265
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:10 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens anders
Het is of dit of HAHAHAHAHAHA
Maar die laatste verwacht ik vandaag niet :D

Bats kucht om het kuchen :')
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:13:50 #155
111260 Charmian
a little joy
pi_176668270
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn mening.
Kamp Linda.
ow.
kamp madi
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:14:40 #156
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668276
Bats: kuch
Bats: ik wou exact hetzelfde zeggen
Tuurlijk :')
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:15:16 #157
388664 crew  Dotteke
pi_176668281
wat moet Senna betalen dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:15:42 #158
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668287
Johan neemt het voor Senna op, want hij doet ook veel in de Luifel
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668289
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef Dotteke het volgende:
wat moet Senna betalen dan?
Zijn ziel }) }) }) })
I will do what i must !!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:16:00 #160
111260 Charmian
a little joy
pi_176668295
over wat voor ongevallen hebben ze het ineens? Na 4 jaar daar aan denken :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:17:48 #161
111260 Charmian
a little joy
pi_176668316
ow na dat verzenddebacle van bo
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:19:09 #162
388664 crew  Dotteke
pi_176668326
Senna geeft an dat hij blijft staan voor het kopen van carnava.
En hoppa komt malle pietje (ivan) weer aan met zijn verhaal ik heb ik heb ik heb ik heb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176668333
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:17 schreef Charmian het volgende:
ow na dat verzenddebacle van bo
En bij Senna ging het over die emmers frituurvet die gevallen zijn
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_176668341
Ik begreep net dat Senna een emmer frituurvet uit zijn handen heeft laten vallen?
hij draagt ze in ieder geval nooit meer zei hij.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:20:30 #165
388664 crew  Dotteke
pi_176668345
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begreep net dat Senna een emmer frituurvet uit zijn handen heeft laten vallen?
hij draagt ze in ieder geval nooit meer zei hij.
zou ik ook niet meer doen als ik hem was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176668353
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]

zou ik ook niet meer doen als ik hem was
Zeker niet als er schade door is ontstaan en hij dat zelf moet betalen.
pi_176668354
Over begroting van carnaval. De pakjes
Ivan noemt 11 mensen die geen geld hoeven voor de pakjes.
Linda had ook gezegd tegen Ivan dat ze haar kleding voor carnaval al heeft.
Ivan noemde haar naam bij diegene die wel geld wilt voor het pakje
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_176668364
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begreep net dat Senna een emmer frituurvet uit zijn handen heeft laten vallen?
hij draagt ze in ieder geval nooit meer zei hij.
Volgens mij waren het 3 emmers of zo. Maar weet ook niet zeker
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 22 januari 2018 @ 09:22:29 #169
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668366
Beu met decolleté, afgezakt vest en BHbandje eronderuit.
Als je make-up maar goed zit :+
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668370
ik snap niet dat een pakje 50 euro moet kosten,ze zijn er al veel goedkoper.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:22:50 #171
388664 crew  Dotteke
pi_176668371
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176668375
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:24 schreef Copycat het volgende:
Zeikwijven die me eerst vals gaan zeggen dat ze op een andere dag gaan koken ‘zodat jij niet meer met mij hoeft’ en in de volgende ademstoot vragen of ik nog iets te melden heb over de situatie van net, kunnen van mij aan de hoogste boom gaan hangen. Geen tijd voor dat sneue wijvengezeik. Ik zit niet meer op de kleuterschool.

Go Linda.
^O^
pi_176668393
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_176668395
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:23 schreef AnneLo het volgende:

[..]

^O^
^O^ ^O^
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:24:39 #175
388664 crew  Dotteke
pi_176668396
Heeft Bil de leiding weer genomen van deze bijeenkomst
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:25:01 #176
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668401
quote:
99s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:21 schreef Zeyina het volgende:
Over begroting van carnaval. De pakjes
Ivan noemt 11 mensen die geen geld hoeven voor de pakjes.
Linda had ook gezegd tegen Ivan dat ze haar kleding voor carnaval al heeft.
Ivan noemde haar naam bij diegene die wel geld wilt voor het pakje
Ik begreep dat ze de tickets met ¤2,50 verhoogd hebben om hun pakjes te bekostigen 8)7

Ivan maakt op mij geen vrolijke indruk
c_/
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:25:09 #177
388664 crew  Dotteke
pi_176668403
Ivan blijft spartelen, hij vindt het onzin dat men nieuwe pakjes besteld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176668405
pi_176668409
quote:
99s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:24 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
99s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:24 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit die gast altijd met zijn bondkraag jas aan in die loods
I will do what i must !!
pi_176668416
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_176668422
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Bil de leiding weer genomen van deze bijeenkomst
Het lijkt er wel op :Y

Goedemorgen Cos :* c_/

Wat heeft die Ivan weer ´n praatjes, wil alles weer naar zijn hand zetten :r
pi_176668423
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Ivan blijft spartelen, hij vindt het onzin dat men nieuwe pakjes besteld
ik ben het met hem eens :Y
  maandag 22 januari 2018 @ 09:26:51 #183
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668424
Ivan gaat nog even door over het pakjes meebegroten
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668431
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:26 schreef krabje het volgende:

[..]

ik ben het met hem eens :Y
Ik ook...
pi_176668434
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op :Y

Goedemorgen Cos :* c_/

Wat heeft die Ivan weer ´n praatjes, wil alles weer naar zijn hand zetten :r
als hij het niet doet gebeurt er niks.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:27:22 #186
388664 crew  Dotteke
pi_176668435
Het gaat op begrotingen en alle kosten die gezet worden op de begroting
Zoals kleding, kaper
Ivan vindt het een heel apart gebeuren
"Het intentie van winst maken is zoveel mogelijk winst maken".
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176668442
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Ivan blijft spartelen, hij vindt het onzin dat men nieuwe pakjes besteld
ivan denk te winnen en wil zoveel mogelijk geld in de pot.
iedereen moet bezuinigen daarom.
het leukste is dat hij zelf niks of weinig geld naar binnen harkt.
in mijn ogen heeft hij daarom ook voor linda gekozen ,m zo ook stemmen van binnen te krijgen.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:28:07 #188
388664 crew  Dotteke
pi_176668443
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op :Y

Goedemorgen Cos :* c_/

Wat heeft die Ivan weer ´n praatjes, wil alles weer naar zijn hand zetten :r
Morguh Fritsie
Gelukkig gaat niet iedereen met hem mee.
Senna heeft zijn woordje wel klaar tegen Ivan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:28:45 #189
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668448
Senna ^O^

Ivan sneert naar Senna terwijl hij gewoon scherp reageerde :D
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:29:00 #190
388664 crew  Dotteke
pi_176668451
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:27 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

ivan denk te winnen en wil zoveel mogelijk geld in de pot.
iedereen moet bezuinigen daarom.
het leukste is dat hij zelf niks of weinig geld naar binnen harkt.
in mijn ogen heeft hij daarom ook voor linda gekozen ,m zo ook stemmen van binnen te krijgen.
Hij heeft volgens mij nog nooit geld binnen gebracht.
Wat hij wil is baasje spelen, dat wil Linda ook.......... en daar kan het wel eens fout gaan tussen die twee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:29:53 #191
388664 crew  Dotteke
pi_176668460
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:28 schreef kkka3 het volgende:
Senna ^O^

Ivan sneert naar Senna terwijl hij gewoon scherp reageerde :D
Senna had hem mooi klem
Aan de ene kant kijkt Ivan hoe het buiten gaat en aan de andere kan mag je niet verwachten dat het gaat zoals buiten
Senna haakte daar mooi op in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:30:22 #192
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668461
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat op begrotingen en alle kosten die gezet worden op de begroting
Zoals kleding, kaper
Ivan vindt het een heel apart gebeuren
"Het intentie van winst maken is zoveel mogelijk winst maken".
De intentie o|O

Is Bas daar niet mee begonnen, met de meest idiote dingen meebegroten op zijn evenement
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668468
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hij heeft volgens mij nog nooit geld binnen gebracht.
Wat hij wil is baasje spelen, dat wil Linda ook.......... en daar kan het wel eens fout gaan tussen die twee
linda is gewoon verliefd en zal alles doen voor ivan.maar ivan gaat niet stemmen op linda .een soort nicole.
die gaat zich zelf tegen komen
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:31:27 #194
388664 crew  Dotteke
pi_176668476
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:30 schreef kkka3 het volgende:

[..]

De intentie o|O

Is Bas daar niet mee begonnen, met de meest idiote dingen meebegroten op zijn evenement
Ivan zei Het intentie en je moet luisteren naar de dictator he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:31:38 #195
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668480
Bats gaat een begroting laten zien
Met serieuze “euh”s tussendoor
Zap
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668483
Go Ivan!!! Jaag de boel maar op stang *O*
pi_176668484
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:27 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

ivan denk te winnen en wil zoveel mogelijk geld in de pot.
iedereen moet bezuinigen daarom.
het leukste is dat hij zelf niks of weinig geld naar binnen harkt.
in mijn ogen heeft hij daarom ook voor linda gekozen ,m zo ook stemmen van binnen te krijgen.
Ik denk niet eens dat hij daar zit om een kans te maken te winnen. Dat hij daar puur zit om dat luie spul wat daar zit wat actiever te laten worden en de pot voor de winnaar te spekken. Omdat ze dat zelfs ook niet eens voor elkaar kunnen krijgen....
pi_176668497
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:30 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

linda is gewoon verliefd en zal alles doen voor ivan.maar ivan gaat niet stemmen op linda .een soort nicole.
die gaat zich zelf tegen komen
Tuurlijk, als je een klik met iemand hebt ben je verliefd... :')
pi_176668502
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:31 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat hij daar zit om een kans te maken te winnen. Dat hij daar puur zit om dat luie spul wat daar zit wat actiever te laten worden en de pot voor de winnaar te spekken. Omdat ze dat zelfs ook niet eens voor elkaar kunnen krijgen....
ik denk dat hij daar puur zit om de winst.zag zijn familie al weer allemaal dingen verloten om zijn site te liken :Y
pi_176668512
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:30 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

linda is gewoon verliefd en zal alles doen voor ivan.maar ivan gaat niet stemmen op linda .een soort nicole.
die gaat zich zelf tegen komen
pffft,

Op het gevaar af dat mijn mening weer wordt weggewoven omdat ik geen streams kijk....

Linda is niet verliefd, die ziet in Ivan iemand, die net als zij, de boel daar gewoon weer op de rails moet zien te krijgen. In plaats van het oeverloze bankgehang en kleding bestellen enz.

Het gaat haar niet om de pot, ze ziet zelf heus wel dat zij die titel niet zal krijgen, Maar samen met Ivan kan ze tegengas geven aan het gedoe daar.

Samen staan ze in ieder geval sterk tegenover de rest.
pi_176668513
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:31 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat hij daar zit om een kans te maken te winnen. Dat hij daar puur zit om dat luie spul wat daar zit wat actiever te laten worden en de pot voor de winnaar te spekken. Omdat ze dat zelfs ook niet eens voor elkaar kunnen krijgen....
dus dat ^O^
  maandag 22 januari 2018 @ 09:34:15 #202
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668514
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ivan zei Het intentie en je moet luisteren naar de dictator he
Sorry Ivan :+

Linda wilde nog even door over de pakjes
Linda: maakt niet uit, nieuw pakje of pakje van de vide
Johan: ja, daar liggen er 5 en we zijn met 16
En door *O*
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:34:18 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668515
Baldy's trouwerijtje gaat een duur grapje worden zo te horen... beter daar dan thuis hé? Snel snel want na Mei moet je het zelf betalen _O-
pi_176668524
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:33 schreef Verida het volgende:

[..]

pffft,

Op het gevaar af dat mijn mening weer wordt weggewoven omdat ik geen streams kijk....

Linda is niet verliefd, die ziet in Ivan iemand, die net als zij, de boel daar gewoon weer op de rails moet zien te krijgen. In plaats van het oeverloze bankgehang en kleding bestellen enz.

Het gaat haar niet om de pot, ze ziet zelf heus wel dat zij die titel niet zal krijgen, Maar samen met Ivan kan ze tegengas geven aan het gedoe daar.

Samen staan ze in ieder geval sterk tegenover de rest.
linda gaat niet voor de pot , maar ivan wel
pi_176668530
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:33 schreef Verida het volgende:

[..]

pffft,

Op het gevaar af dat mijn mening weer wordt weggewoven omdat ik geen streams kijk....

Linda is niet verliefd, die ziet in Ivan iemand, die net als zij, de boel daar gewoon weer op de rails moet zien te krijgen. In plaats van het oeverloze bankgehang en kleding bestellen enz.

Het gaat haar niet om de pot, ze ziet zelf heus wel dat zij die titel niet zal krijgen, Maar samen met Ivan kan ze tegengas geven aan het gedoe daar.

Samen staan ze in ieder geval sterk tegenover de rest.
^O^ nou als er gestemd gaat worden stem ik wel op haar,gewoon omdat het kan en omdat er verder in mijn ogen niemand is die het verdiend.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:36:04 #206
388664 crew  Dotteke
pi_176668532
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:33 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

ik denk dat hij daar puur zit om de winst.zag zijn familie al weer allemaal dingen verloten om zijn site te liken :Y
Dat meen je niet. laag vind ik zoiets
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:36:22 #207
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668535
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:32 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Tuurlijk, als je een klik met iemand hebt ben je verliefd... :')
Die zogenaamde klik zie ik niet
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668542
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:36 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Die zogenaamde klik zie ik niet
Ok
pi_176668545
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:36 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Die zogenaamde klik zie ik niet
Tuurlijk wel, ze kunnen gewoon normaal met elkaar praten, hebben respect voor elkaars mening.
pi_176668547
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat meen je niet. laag vind ik zoiets
gratis knipbeurt en scheren
goede sieraden komen wel weer :P
pi_176668548
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:36 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Die zogenaamde klik zie ik niet
linda is gewoon blij dat er iemand is die de touwtjes in handen neemt en probeert die luie donders aan het werk te krijgen ,linda heeft dat ook geprobeerd maar dat lukte niet.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:37:42 #212
388664 crew  Dotteke
pi_176668549
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:36 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Die zogenaamde klik zie ik niet
Ik zie wel een volwassen vrouw die de hele dag loopt te hinniken om een man heen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:38:19 #213
388664 crew  Dotteke
pi_176668556
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:37 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

gratis knipbeurt en scheren
goede sieraden komen wel weer :P
tttttttttttssssssssss dus ze weten zelf al wel dat hij zo nooit gaat winnen, ze moeten de schuimpjes omkopen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:38:47 #214
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_176668559
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:39:41 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668571
Murtjendaizing? Jaja, Pittenzakken...sleutelhangers... zijn hardlopers _O-
pi_176668574
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]

tttttttttttssssssssss dus ze weten zelf al wel dat hij zo nooit gaat winnen, ze moeten de schuimpjes omkopen.
vorige keer gingen ze gouden ketting verloten als je liet zien dat je op hem gestemd had
  maandag 22 januari 2018 @ 09:40:13 #217
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_176668575
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:26 schreef krabje het volgende:

[..]

ik ben het met hem eens :Y
ook mee eens,belachelijk,ze hebben genoeg dingen voor carnaval :)
  maandag 22 januari 2018 @ 09:40:30 #218
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668578
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:37 schreef Verida het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, ze kunnen gewoon normaal met elkaar praten, hebben respect voor elkaars mening.
Voor een klik zijn er 2 nodig
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668584
Snap het niet hoor.. Die Baldr doet werkelijk niets daar... Totaal geen toegevoegde waarde maar hij maakt nog ff snel gebruik van Utopia voor zijn bruilofts feest.. :Z
  maandag 22 januari 2018 @ 09:42:49 #220
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668597
Batsbak zegt in 3 verschillende bewoordingen hetzelfde nonverhaal, nl dat ze een indeling voor de marktdag gaat maken
Ze gaat “dit” ook vanavond nog mel euh kenbaawwr maken :') :') Gek wijf _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:43:22 #221
388664 crew  Dotteke
pi_176668607
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:40 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

vorige keer gingen ze gouden ketting verloten als je liet zien dat je op hem gestemd had
Geen wonder dat hij gewonnen heeft, zelfs dat kan hij niet op eigen kracht dus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:43:52 #222
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668615
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:41 schreef Setje72 het volgende:
Snap het niet hoor.. Die Baldr doet werkelijk niets daar... Totaal geen toegevoegde waarde maar hij maakt nog ff snel gebruik van Utopia voor zijn bruilofts feest.. :Z
Andersom. Utopia heeft eindelijk een idioot gevonden voor script bruiloft
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668625
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:35 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

linda gaat niet voor de pot , maar ivan wel
Waarom schrijft Linda dan haar eigen naam op het briefje in het begraven kistje?
Hier keek ik echt van op eerlijk gezegd.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 22 januari 2018 @ 09:44:57 #224
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668627
Juf schrijft en schrijft en schrijft
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:46:54 #225
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668646
Er wordt te weinig gekookt
Volgens Ivan gaat het om het vlees, want er is wel rijst genoeg
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176668659
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:37 schreef krabje het volgende:

[..]

linda is gewoon blij dat er iemand is die de touwtjes in handen neemt en probeert die luie donders aan het werk te krijgen ,linda heeft dat ook geprobeerd maar dat lukte niet.
Precies!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:48:16 #227
111260 Charmian
a little joy
pi_176668665
wat een droeftoeters in de bv trouwens...party animals :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:48:17 #228
388664 crew  Dotteke
pi_176668666
Ivan en cemal eten niet meer met de groep mee, ze gaan samen een dieet volgen. Ze gaan hun eigen boodschappen doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:48:34 #229
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668673
De nieuwsbrief
Bats zou er het weekend naar gaan kijken
Maar Bats heeft daarvoor Beu nodig en Beu is altijd druk in het weekend
Vandaag gaat het gebeuren en dan kan ie ook vandaag de deur uit
:') :')
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:49:59 #230
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668694
Mehmet aan het woord over muntjes
Bats: ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja
_O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:50:35 #231
388664 crew  Dotteke
pi_176668700
a Billy s weer runner op de markt, die kan dus weer overal gaan kletsen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176668716
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Geen wonder dat hij gewonnen heeft, zelfs dat kan hij niet op eigen kracht dus
Ja tuurlijk, iedereen gaat voor die horloge... :')
  maandag 22 januari 2018 @ 09:52:04 #233
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_176668718
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:50 schreef Dotteke het volgende:
a Billy s weer runner op de markt, die kan dus weer overal gaan kletsen
Ik ben geen fan van Billy, maar dat doet toch iedereen die de markt organiseert?
  maandag 22 januari 2018 @ 09:52:11 #234
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668720
Straks in Maart, dan is het chocoladeseizoen voorbij... Aldus Jet whût? :{
  maandag 22 januari 2018 @ 09:52:44 #235
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_176668729
Een bruiloft en een kickbox gala, tot zover de persoonlijke dromen van iedereen..... _O- _O-
  maandag 22 januari 2018 @ 09:53:08 #236
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668734
Er stinkt iets *O* *O* *O*
Eiersalade _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:53:08 #237
111260 Charmian
a little joy
pi_176668735
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
Baldy's trouwerijtje gaat een duur grapje worden zo te horen... beter daar dan thuis hé? Snel snel want na Mei moet je het zelf betalen _O-
ik snap nog steeds niet waarom het ineens daar moet
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:53:41 #238
111260 Charmian
a little joy
pi_176668740
er meurt iets in de koekast....linda heeft gisteren schoongemaakt
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:54:26 #239
388664 crew  Dotteke
pi_176668749
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:53 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik snap nog steeds niet waarom het ineens daar moet
De reden waarom hij wil hertrouwen gaat verloren als hij het in Utopia doet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:54:30 #240
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668752
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:53 schreef Charmian het volgende:
er meurt iets in de koekast....linda heeft gisteren schoongemaakt
Aah! Interessant >:)
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:55:00 #241
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668756
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:53 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik snap nog steeds niet waarom het ineens daar moet
Omdat het zijn enige kans is anders moet 'ie alles thuis regelen en doen nu die 15 andere mallootjes het voor hem , en Talpa gaat het natuurlijk mooi op TV brengen enzzz
  maandag 22 januari 2018 @ 09:55:33 #242
111260 Charmian
a little joy
pi_176668761
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]

De reden waarom hij wil hertrouwen gaat verloren als hij het in Utopia doet
dus dat, ga er een evenement van maken :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:56:17 #243
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668773
Bats probeert nu ook wijs te doen over een evenement
Senna heeft een antwoord klaar
Bats houdt haar mond weer _O_
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:56:25 #244
388664 crew  Dotteke
pi_176668776
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:55 schreef Charmian het volgende:

[..]

dus dat, ga er een evenement van maken :')
Een groot toneel stuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:57:32 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668787
En wie kan dat defecte toneel weer maken?
Juist!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 09:58:37 #246
111260 Charmian
a little joy
pi_176668809
ivan denkt wel commercieel, ik kan dat niet
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 22 januari 2018 @ 09:58:56 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_176668812
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:53 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik snap nog steeds niet waarom het ineens daar moet
Gewoon bedacht door de FEBO, er moeten meer evenementen, dit was er nog niet geweest, een uur per dag tv uitzending vullen.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:58:57 #248
388664 crew  Dotteke
pi_176668813
Ivan wil nu het goed loopt met evenementen de prijzen weer omhoog gooit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:58:57 #249
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668814
Zo te horen is die worsteltent de nekslag voor het worstelgala.. 500 vreters&zuipers en nog maar max ¤1000 winst in het gunstigste geval

En allemaal "laatste kans dit laatste kans dat." wanhoop
  maandag 22 januari 2018 @ 09:59:17 #250
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668818
De prijzen van de evenementen mogen omhoog van Ivan
Senna is geen voorstander
Ivan: daar komen dan wel andere mensen voor in de plaats
De armoedige schuimpjes zijn niet interessant meer :{ :'( :{ :s)
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 09:59:40 #251
111260 Charmian
a little joy
pi_176668826
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:58 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Gewoon bedacht door de FEBO, er moeten meer evenementen, dit was er nog niet geweest, een uur per dag tv uitzending vullen.
als het net zo wordt als toen bij rowena en gabs :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 10:00:00 #252
388664 crew  Dotteke
pi_176668831
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Zo te horen is die worsteltent de nekslag voor het worstelgala.. 500 vreters&zuipers en nog maar max ¤1000 winst in het gunstigste geval

En allemaal "laatste kans dit laatste kans dat." wanhoop
Zo minachtend wat Ivan net zei
Alles is de laatste kans. Voor 10 euro kom je maar voor een rondleiding
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 10:00:46 #253
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668842
Afgelopen *O*

Team samenleving veegt en dweilt
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 10:00:51 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668843
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:59 schreef Charmian het volgende:

[..]

als het net zo wordt als toen bij rowena en gabs :')
En Ruud&Jet.. een Showtrouwerij dus.... alleen zijn nu Mevr.Baldy en de kids ook de lul
  maandag 22 januari 2018 @ 10:00:54 #255
111260 Charmian
a little joy
pi_176668845
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zo minachtend wat Ivan net zei
Alles is de laatste kans. Voor 10 euro kom je maar voor een rondleiding
of een bruiloft
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 10:01:29 #256
388664 crew  Dotteke
pi_176668856
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:00 schreef Charmian het volgende:

[..]

of een bruiloft
wat een verbeelding heeft die gozer zeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 10:01:34 #257
111260 Charmian
a little joy
pi_176668858
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En Ruud&Jet.. een Showtrouwerij dus.... alleen zijn nu Mevr.Baldy en de kids ook de lul
je wilt daar toch geen vreemde mensen bij, maar familie en vrienden, mja zal wel aan mij liggen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176668862
De begroting voor de bruiloft van Baldr is wel strak geregeld qua kosten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:03:19 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668889
Ik ga alweer heftige sponsoring vermoeden.. dure bloemstukken, dure kleding, dure taarten, dure tenten, duur eten....

Als ze nog even doorgaan met zielig doen valt Talpa vanzelf wel in met "buitenhulp" uit de kaartenbakken
pi_176668896
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zo minachtend wat Ivan net zei
Alles is de laatste kans. Voor 10 euro kom je maar voor een rondleiding
Het is ook de toon hoe Ivan alles uitspreekt. Klinkt allemaal heel dwingend :X
  maandag 22 januari 2018 @ 10:03:59 #261
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668904
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

wat een verbeelding heeft die gozer zeg
Zo’n domme aanpak _O-
De spanning rondom Ivan is al aardig om te snijden. Is nog sneller gegaan dan ik had gedacht
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 10:04:04 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176668907
Linda weer dat lelijke, synthetische Flexa promotieshirt aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 10:04:44 #263
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668924
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Het is ook de toon hoe Ivan alles uitspreekt. Klinkt allemaal heel dwingend :X
En bij een weerwoord gaat ie sneren :Y
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 10:05:35 #264
111260 Charmian
a little joy
pi_176668937
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Het is ook de toon hoe Ivan alles uitspreekt. Klinkt allemaal heel dwingend :X
mwah vind ik wel meevallen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176668946
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_176668953
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:05 schreef Charmian het volgende:

[..]

mwah vind ik wel meevallen
Heb je vast 'n filter in je oor/koptelefoon })
  maandag 22 januari 2018 @ 10:06:58 #267
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668961
Ah Bats gaat nu wijs doen. Proberen :+

Ah Ivan nu over Senna tegen Batsbak
Het zit hem duidelijk dwars dat Senna zijn aars niet likt _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 10:07:17 #268
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176668967
Chajenochhellepehh? met ut huisjeeehhh Slijmslijm....Johan ruikt weer kut, hulp tegen kostprijs

  maandag 22 januari 2018 @ 10:07:32 #269
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176668970
Bats: het is een mentaliteitskwestie, Ivan :') _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 22 januari 2018 @ 10:07:43 #270
111260 Charmian
a little joy
pi_176668975
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Heb je vast 'n filter in je oor/koptelefoon })
ben wel wat gewend
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176669011
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:06 schreef kkka3 het volgende:
Ah Bats gaat nu wijs doen. Proberen :+

Ah Ivan nu over Senna tegen Batsbak
Het zit hem duidelijk dwars dat Senna zijn aars niet likt _O-
De pakkies gaan wel door? *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:11:31 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176669063
Het blijft toch een vies menneke... "verref" ja echtwaar

  maandag 22 januari 2018 @ 10:12:40 #273
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176669088
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:09 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

De pakkies gaan wel door? *O*
Volgens mij wel.
Johan heeft btw de hele meeting bijgewoond. Die jongen groeit :+
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176669092
quote:
Wil Billy 'n nieuwe trend zetten, de Holly Hobby-look 8)7

  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 10:14:22 #275
388664 crew  Dotteke
pi_176669111
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Het is ook de toon hoe Ivan alles uitspreekt. Klinkt allemaal heel dwingend :X
En dan die rotkop van hem er bij.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 10:14:39 #276
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176669117
Intussen is het Maandagochtend, de vergaderingen zijn voorbij... alle gasten zijn naar huis dus...

Wordt er geen zák meer gedaan _O-

  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 10:15:01 #277
388664 crew  Dotteke
pi_176669122
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:03 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Zo’n domme aanpak _O-
De spanning rondom Ivan is al aardig om te snijden. Is nog sneller gegaan dan ik had gedacht
Kon niet uitblijven natuurlijk met die arrogante kwal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 10:15:05 #278
111260 Charmian
a little joy
pi_176669124
lekkah verse aggetjeskeek uit de vgiezag :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 10:15:34 #279
388664 crew  Dotteke
pi_176669127
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:04 schreef Copycat het volgende:
Linda weer dat lelijke, synthetische Flexa promotieshirt aan.
¤6 euro inkoop vertelde ze
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 22 januari 2018 @ 10:15:35 #280
111260 Charmian
a little joy
pi_176669128
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen is het Maandagochtend, de vergaderingen zijn voorbij... alle gasten zijn naar huis dus...

Wordt er geen zák meer gedaan _O-

[ afbeelding ]
die snap ook nog steeds niet, en ze doen het elke keer weer
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176669132
Ivan is een echte king in utopia . probeert de lui wammessen aan werk te zetten
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_176669144
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]

¤6 euro inkoop vertelde ze
Zou ook prima volstaan als pekske voor de carnaval.

Scheelt weer 50 euro
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:16:46 #283
111260 Charmian
a little joy
pi_176669146
shitloadED :(
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_176669147
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ivan is een echte king in utopia . probeert de lui wammessen aan werk te zetten
Luiwammessen is 1 woord :+

Gm Jacqie :*
  maandag 22 januari 2018 @ 10:16:59 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176669148
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:15 schreef Dotteke het volgende:

¤6 euro inkoop vertelde ze
Dat is 7 euro te veel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2018 @ 10:17:45 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176669158
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ivan is een echte king in utopia . probeert de lui wammessen aan werk te zetten voor zijn karretje te spannen
Môôgge
;)
pi_176669160
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef kkka3 het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Johan heeft btw de hele meeting bijgewoond. Die jongen groeit :+
^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_176669161
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:16 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Luiwammessen is 1 woord :+

Gm Jacqie :*
Gm fritsie ook al van het verbeteren?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_176669180
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is 7 euro te veel.
Juist
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:17 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Môôgge
;)
Een hele goedemorgen mummie :*
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 22 januari 2018 @ 10:19:32 #290
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_176669195
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Het is ook de toon hoe Ivan alles uitspreekt. Klinkt allemaal heel dwingend :X
hij heeft hier gelijk,is over 2 evenementen,die van johan
en van de boks gala,met een tente van meer dan 6.000 euro
moet duurder koopticket voor..10 euro is belachelijk.. :)
pi_176669202
ik kan die smegmet niet meer aanhoren, Ilse de Lange uitspraak, en slijmsporen van voren en achter, schoonmaakploeg moet daar achteraan
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_176669206
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Gm fritsie ook al van het verbeteren?
Alleen vanmorgen ff bij jou mop :+
pi_176669258
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Alleen vanmorgen ff bij jou mop :+
dank u schat
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 22 januari 2018 @ 10:23:50 #294
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176669265
StinkBeu neemt een slok shake van Ivan
Joa das lekkugg
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176669282
Ze zitten nu met zijn vieren bananen pakjes uit te zoeken geloof ik
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176669294
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

dank u schat
Nu moet ik oppassen? O-)
pi_176669297
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:24 schreef pullup het volgende:
Ze zitten nu met zijn vieren bananen pakjes uit te zoeken geloof ik
Nuttigste dat Senna daar gedaan heeft
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:25:35 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176669304
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:24 schreef pullup het volgende:
Ze zitten nu met zijn vieren bananen pakjes uit te zoeken geloof ik
Wie willen er per se pakjes?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176669320
quote:
5s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie willen er per se pakjes?
Senna, Mehmet, een twin, Romy en Camela staan er bij.

Johan wilde ook pakjes in ieder geval
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176669322
Zijn Bea en Johan nu ook een setje?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 22 januari 2018 @ 10:26:45 #301
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176669324
Mehmet nu opzichtig en overdreven enthousiast joelen over de pakjes
Inmiddels zijn er een stuk of 6 mee aan het kijken
Mehmet de opstoker
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')