abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 22 januari 2018 @ 17:54:32 #226
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176677536
quote:
11s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:47 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Dit duidt op onzekerheid bij jou, dat je er troost uit haalt dat anderen publiekelijk worden vernederd.
Sowieso, een beetje gaan zitten "genieten" van Anouk.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 22 januari 2018 @ 18:20:29 #227
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_176677929
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:21 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Goed punt, gaat in mijn eigen geval vgm echter niet op.

Rare personen: Zal bij verhuur in het midden segment van de private sector niet veel beter zijn vgm.
Die verdienen in elk geval een normale boterham, dus dan filter je de GGZ-klantjes er meestal wel uit.

quote:
Woningonttreking: Appartement dat i wil aanschaffen is niet geschikt voor doeleinden anders dan wonen dus woningontrekking is niet aan de orde.
Als jij het ding ooit wil verkopen mag je in veel gevallen niet uitponden, dus dan hang je aan 600 * 12 * 15-25x.

quote:
Huurbescherming: Ben opzoek naar personen die voor langere termijn willen huren dus geen issue. Huurders in de private sector hebben overigens toch eveneens rechten?
Ja, maar boven x punten kunnen ze de huur na aanvaring van het huurcontract in elk geval niet verlagen. En je zal de eerste niet zijn die een huurder heeft die weigert te betalen terwijl jij 'm niet zomaar op straat mag knikkeren, of die het huis sloopt waarvoor de borgsom je onvoldoende dekt.

quote:
Huurgroeibeperking: Moet realistisch zijn wat huurprijs betreft dus geen issue.
Groei, dus of je inflatie mag toepassen bij je eigen contracten.

quote:
Is ¤600 een realistische huurprijs hiervoor? En kan een makelaarskantoor je zo aan een huurder helpen of kan daar best een tijd overheen gaan en zijn alle woningen überhaupt wel verhuurbaar?
Heb voor mijn andere woning zelf een huurder gevonden.

https://huizenzoeker.mobi(...)flat-52/details.html
Ben niet bekend met de woningmarkt daar, dus of ¤600 realistisch is moet je zelf even op basis van het puntensysteem inschatten. Een makelaar zal je 1-2 maanden aan courtage rekenen, in veel gevallen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 22 januari 2018 @ 18:25:41 #228
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_176678011
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:31 schreef Leandra het volgende:
Hoe ga je dat voor ¤ 600 per maand verhuren? Een rendement van 5% wordt als minimaal rendement gezien in de verhuur, dan moet je dus al geen hypotheekrente moeten betalen.

Dus dan heb je ¤ 110.000 plus 6% aankoopkosten = 116.600.
5% daarvan is ¤ 5.830 per jaar, dus dat is ¤ 485,83 per maand.
Maar er moet ook nog ¤ 150 per maand aan servicekosten betaald worden.
Dan zit je al op ¤ 635 per maand.

En dan hebben we het nog niet over gemeentelijke belastingen enzo.
2% OVB. En 5% netto cashflowrendement is ambitieus in de huidige woningmarkt. Servicekosten kun je uiteraard doorbelasten naar je huurder, maar dan zijn de woonlasten dus geen 600 maar 750 euro. Dan heb ik liever een huurder die ¤750 aftikt en dat ik de servicekosten betaal.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_176678152
quote:
12s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

2% OVB. En 5% netto cashflowrendement is ambitieus in de huidige woningmarkt. Servicekosten kun je uiteraard doorbelasten naar je huurder, maar dan zijn de woonlasten dus geen 600 maar 750 euro. Dan heb ik liever een huurder die ¤750 aftikt en dat ik de servicekosten betaal.
Onder de tafel of erboven?
  maandag 22 januari 2018 @ 18:40:00 #230
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_176678228
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:35 schreef john2406 het volgende:

[..]

Onder de tafel of erboven?
Ik doe niet aan dat soort vunzigheden, John.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_176678246
quote:
15s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik doe niet aan dat soort vunzigheden, John.
Neem ik ook niet aan ook, en als sla je het af uiteraard zo zit je wel in elkaar of niet?
  maandag 22 januari 2018 @ 18:41:23 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_176678263
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Neem ik ook niet aan ook, en als sla je het af uiteraard zo zit je wel in elkaar of niet?
Precies. Onder tafel ken je niet eten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_176678342
quote:
11s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:47 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Dit duidt op onzekerheid bij jou, dat je er troost uit haalt dat anderen publiekelijk worden vernederd.
Vernederd?

Juist goed dat ook bij dat programma gewoon eens wordt gezegd wanneer iemand NIET kan zingen.
Kunnen ze nog op tijd een carriereswitch maken, beter dan al die andere standaard juryleden die zeggen dat ze er echt wel komen als ze blijven oefenen terwijl we allemaal weten dat het bullshit is.
pi_176678460
Lijkt er over dat die government shutdown in Amerika over is en democraten niet krijgen wat ze willen.
pi_176678463
op*
pi_176678523
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vernederd?

Juist goed dat ook bij dat programma gewoon eens wordt gezegd wanneer iemand NIET kan zingen.
Kunnen ze nog op tijd een carriereswitch maken, beter dan al die andere standaard juryleden die zeggen dat ze er echt wel komen als ze blijven oefenen terwijl we allemaal weten dat het bullshit is.
Het is natuurlijk niet alsof er geen enkele voorselectie plaatsvindt. Ze zullen ongetwijfeld net als bij Idols in de voorrondes dat soort types eruit pikken voor wat extra drama.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 januari 2018 @ 18:58:41 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176678561
Daarnaast is het natuurlijk soberso geheel irrelevant wie er wat doet in dat programma.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176678564
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet alsof er geen enkele voorselectie plaatsvindt. Ze zullen ongetwijfeld net als bij Idols in de voorrondes dat soort types eruit pikken voor wat extra drama.
Ja, maar bij Idols laten ze die voorrondes vooral zien voor de drama en de vernedering, daar ben ik ook niet van.

Maar als ze eenmaal door die voorselectie komen bij the voice heb je met marco, ali, sanne etc natuurlijk wel heel lieve juryleden. Dan is het best een verfrissing om Anouk te hebben die gewoon zegt dat het slecht was... als het ook gewoon echt kneitervals is.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:06:04 #239
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:09:59 #240
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_176678820
Sowieso tv :{

Weinig programma's meer die de moeite waard zijn om te kijken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_176678864
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sowieso tv :{

Weinig programma's meer die de moeite waard zijn om te kijken.
Wie is de mol vind ik wel aardig om te volgen, verder kijk eigenlijk alleen bij het avondeten naar masterchef australie of een of ander programma met gordon ramsay.

Verder is het eigenlijk alleen de NPO met programma's die nog wel enige kwaliteit hebben. Oke en VI kijk ik dan want voetbal.
pi_176678878
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja, maar bij Idols laten ze die voorrondes vooral zien voor de drama en de vernedering, daar ben ik ook niet van.

Maar als ze eenmaal door die voorselectie komen bij the voice heb je met marco, ali, sanne etc natuurlijk wel heel lieve juryleden. Dan is het best een verfrissing om Anouk te hebben die gewoon zegt dat het slecht was... als het ook gewoon echt kneitervals is.
Die voorrondes zijn helemaal niet met de echte jury. Dat wordt feitelijk gewoon nagespeeld voor de amusementswaarde.

Dit is ook niets anders dan puur voor het dramatisch effect iemand af laten zeiken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 januari 2018 @ 19:14:24 #243
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_176678924
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die voorrondes zijn helemaal niet met de echte jury. Dat wordt feitelijk gewoon nagespeeld voor de amusementswaarde.

Dit is ook niets anders dan puur voor het dramatisch effect iemand af laten zeiken.
Bij Idols bedoel je?
pi_176678950
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sowieso tv :{

Weinig programma's meer die de moeite waard zijn om te kijken.
De NPO heeft nog steeds wel aardige programma's. Gisteren dat programma van Ruben Terlou over China nog gezien, dat was wel leuk. Dit was het nieuws was gisteren ook erg vermakelijk. En programma's als Andere Tijden, zondag met Lubach, Kijken in de ziel en ga zo maar door kijk ik ook nog steeds wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176678999
Oh en tussen kunst en kitsch kijk ik ook graag :@
  maandag 22 januari 2018 @ 19:17:40 #247
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_176679000
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

De NPO heeft nog steeds wel aardige programma's. Gisteren dat programma van Ruben Terlou over China nog gezien, dat was wel leuk. Dit was het nieuws was gisteren ook erg vermakelijk. En programma's als Andere Tijden, zondag met Lubach, Kijken in de ziel en ga zo maar door kijk ik ook nog steeds wel.
Jawel, en ik kijk soms nog Buitenhof en Nieuwsuur. Maar geen programmering meer die avonden konden boeien. Of dat er meerdere leuke programma's per dag waren. VI kijk ik wel regelmatig :P
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_176679022
Lijkt me ook wel een mooie opleiding overigens, kunsthistoricus, maar dat terzijde.
pi_176679111
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Bij Idols bedoel je?
Bij Idols lieten ze dat soort mensen expres door bij de voorselectie om ze door de tv jury te laten afzeiken.
Het lijkt me vrij waarschijnlijk dat ze hier iets vergelijkbaars doen, ook al is het wat minder afzeikerig.
Sowieso, wie kijkt er nou naar dit soort baggertv?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176679236
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij Idols lieten ze dat soort mensen expres door bij de voorselectie om ze door de tv jury te laten afzeiken.
Het lijkt me vrij waarschijnlijk dat ze hier iets vergelijkbaars doen, ook al is het wat minder afzeikerig.
Sowieso, wie kijkt er nou naar dit soort baggertv?
Voice kijk ik omdat mijn familie er naar kijkt als ik in het weekend thuis ben, dus ik moet wel.

Achja, nog een paar maanden en we hebben dit programma:

https://www.nporadio1.nl/(...)s-kan-het-nog-gekker

Even serieus, de detective serie Maigret die ze nu draaien op de NPO is best goed, dit was het nieuws is niet geheel ongrappig en maestro en heel holland bakt zijn ook wel prima.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')