abonnement Unibet Coolblue
pi_176664884

Hier vind je de OP.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176664888
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee want met meer geld kan je betere spelers kopen waardoor de kans op prijzen op termijn groter is.
Ajax heeft de afgelopen 4-5 jaar al bergen geld.

Bij ajax gaat het de laatste jaren meer om kopen dan opleiden.

terwijl ajax de club van het opleiden was.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 22:38:25 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_176664909
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ajax heeft de afgelopen 4-5 jaar al bergen geld.

Bij ajax gaat het de laatste jaren meer om kopen dan opleiden.

terwijl ajax de club van het opleiden was.
Schei toch uit, Kluivert, de Jong, de Ligt. Zij hebben alleen de financiële middelen om op de posities waar geen jeugd in kan stromen dat op te vullen met aankopen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176664912
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ajax heeft de afgelopen 4-5 jaar al bergen geld.

Bij ajax gaat het de laatste jaren meer om kopen dan opleiden.

terwijl ajax de club van het opleiden was.
M-m-m-maar Ajax.
pi_176664925
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ajax heeft de afgelopen 4-5 jaar al bergen geld.

Bij ajax gaat het de laatste jaren meer om kopen dan opleiden.

terwijl ajax de club van het opleiden was.
Ajax is eigenlijk pas vanaf het seizoen 16-17 echt gaan uitgeven, en toen werd er een Europese finale gehaald en haalden ze nog een prima puntenaantal met veel nieuwe doorgebroken talenten. Dit jaar werd er in de zomer juist verzuimd om veel pijnpunten aan te pakken en een onervaren coach aangesteld waardoor het niet liep. Nu gaat Overmars weer meer kopen en denk ik dat het niveau wel omhoog gaat, en dat met nog steeds genoeg doorgestroomde jeugd.
Oh.
pi_176664927
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de hele zomer links en rechts bedragen neergegooid voor Jan en alleman. Wat wil je dat ik je ga vertellen? Dat Feyenoord het niet in zich heeft gehad om een goede creatieve 10/mid aan te trekken? Nee, Elan. Dat ga ik je niet vertellen.

Wel wil ik je vertellen dat Feyenoord voor mij puur geleid wordt door sentiment op het moment, misschien al jaren. Ik mis de interessante aankopen/keuzes onder Ronald Koeman. Momenteel komen er spelers binnen die 'leuke dingen' hebben laten zien in de Eredivisie maar nooit een stap hebben gemaakt in hun spel. Ze ontwikkelen zich dan ook niet, Van Bronckhorst kan die spelers niet bij de hand nemen, wel volksmenner Kuyt. De rol die Van Persie in de kleedkamer en op het veld krijgt, gaat veel meer van hem vragen dan hoe hij als mens in elkaar zit. Ik betwijfel of hij dat kan.

Feyenoord heeft voor op de lange termijn mij op het middenveld en aanval niet enorm overtuigd. Je weet dat vroeg of laat een Jørgensen of Vilhena ook gaan vertrekken, dus heb je Ayoub en Amrabat die ik interessante spelers vind, in de voorhoede momenteel Berghuis (en Larsson maar de stap in zijn ontwikkeling blijft ook uit).

Open toch eens je ogen; je staat liefst 5e in deze competitie en ook na de inhaalwedstrijd woensdag. Clubs die het beter doen? AZ en PEC die nog minder te besteden hebben. AZ doet het deels met jeugd, deels met spelers als Jahanbakhsh, Midtsjo en Weghorst. PEC Zwolle plukt overal, hier en daar wat vandaan. Het verschil? Die elftallen ontwikkelen zich als team. Feyenoord ontwikkelt niet, het geeft vandaag een brevet van onvermogen af waar FC Utrecht en Vitesse ook lieten zien hoe het kon.

Als er na deze pot geen belletje bij je is gaan rinkelen, denk ik dat je beter in kunt gaan wonen bij Scrummie en Typisch, lekker elkaar bestrelen onder het genot van een potje vaseline.
Het is zeker niet allemaal perfect management hoor.
Er zijn een aantal beslissingen die een negatieve invloed hebben gehad, het behouden van Kramer is ronduit een faal geweest. Heeft ons ook belachelijk veel punten gekost.

AZ en PEC worden gewoon nog achterhaald. Zeker met V Persie er nu bij voor de broodnodige goals. Die hebben wel vaker een leuke eerste seizoenshelft. Daarbij hebben we AZ in Alkmaar een anale vernedering bezorgd dus ik maak me totaal geen zorgen. De aankopen zijn ook gewoon prima op Diks na. Die heeft ook een hoop punten gekost. Diks en Kramer.

Aandoenlijk dat je zo bezorgd bent over Feyenoord omdat ze vijfde staat halverwege terwijl je eigen club al 4 seizoenen niks presteert.
blablablabla
pi_176664930
De dorpsdioot heeft weer een nieuw topic reeks geopend.
pi_176664955
Je schijnt voor het gemak trouwens ook even te vergeten dat wij in een compleet andere vijver moeten vissen qua spelers. Lekker makkelijk dit.

Wij kunnen ons geen tropische boefjes veroorloven, oké?
blablablabla
pi_176664961
Ik vraag me echt af hoe Van Persie gebruikt gaat worden bij jullie, met twee spitsen spelen? Want ik vind hem echt geen echte middenvelder
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:41:28 #10
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176664972
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef Elan het volgende:
Je schijnt voor het gemak trouwens ook even te vergeten dat wij in een compleet andere vijver moeten vissen qua spelers. Lekker makkelijk dit.
Jullie hebben voor bepaalde spelers al gewoon 6 miljoen afgetikt, daar kun je in het buitenland leuke spelers voor halen hoor.
Oh.
pi_176664980
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:39 schreef Elan het volgende:
AS en PEC worden gewoon nog achterhaald. Zeker met V Persie er nu bij voor de broodnodige goals.
Oh, wat ga jij straks hard teleurgesteld worden. Die teleurstelling gaat als een ware mokerslag aankomen bij het gros van de fans die denken dat RvP nog een verschil gaat maken.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 22:42:09 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_176664985
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is zeker niet allemaal perfect management hoor.
Er zijn een aantal beslissingen die een negatieve invloed hebben gehad, het behouden van Kramer is ronduit een faal geweest. Heeft ons ook belachelijk veel punten gekost.

AZ en PEC worden gewoon nog achterhaald. Zeker met V Persie er nu bij voor de broodnodige goals. Die hebben wel vaker een leuke eerste seizoenshelft. Daarbij hebben we AZ in Alkmaar een anale vernedering bezorgd dus ik maak me totaal geen zorgen. De aankopen zijn ook gewoon prima op Diks na. Die heeft ook een hoop punten gekost. Diks en Kramer.

Aandoenlijk dat je zo bezorgd bent over Feyenoord omdat ze vijfde staat halverwege terwijl je eigen club al 4 seizoenen niks presteert.
Waar haal jij het vertrouwen vandaan dat hij er even 10 inschiet voor Feyenoord het restant van dit seizoen? Ik help het je hopen hoor maar de beste man heeft nou niet veel van zich laten zien afgelopen tijd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176664991
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef Elan het volgende:
Je schijnt voor het gemak trouwens ook even te vergeten dat wij in een compleet andere vijver moeten vissen qua spelers. Lekker makkelijk dit.

Wij kunnen ons geen tropische boefjes veroorloven, oké?
Met 6 miljoen haal je al heel veel in Zuid Amerika.
pi_176664993
Ajax moet zich kapot schamen. Ze hebben alle middelen om het Bayern München van Nederland te worden, maar omdat de club intern al járen compleet verrot is falen ze keihard.
pi_176665002
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef Elan het volgende:

Wij kunnen ons geen tropische hokjes veroorloven, oké?
Dat weet ik. Er zijn zeeën van ploegen die financieel creatief moeten zijn en zich daar beter uit redden dan Feyenoord doet.
pi_176665007
Zie eerst woensdag nog maar eens in de Galgenwaard te winnen.
pi_176665009
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jullie hebben voor bepaalde spelers al gewoon 6 miljoen afgetikt, daar kun je in het buitenland leuke spelers voor halen hoor.
Zoals Berghuis, wat een miskoop hè...
blablablabla
  zondag 21 januari 2018 @ 22:44:09 #18
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665029
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Met 6 miljoen haal je al heel veel in Zuid Amerika.
Of in gewone Europese landen valt er met goed scoutingswerk genoeg te vinden denk ik zo. En om Eredivisie aankopen veilig te noemen weet ik ook niet zo want die mislukken vaak genoeg.
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:44:13 #19
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176665032
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ajax heeft de afgelopen 4-5 jaar al bergen geld.

Bij ajax gaat het de laatste jaren meer om kopen dan opleiden.

terwijl ajax de club van het opleiden was.
Kwestie van tijd voordat die uitgaven zich uit gaan betalen. Het verschil in wat zij zich kunnen veroorloven aan aankopen is veel groter dan wat het verschil in begroting doet vermoeden.

We moeten ons eerder richten op PSV.
pi_176665082
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of in gewone Europese landen valt er met goed scoutingswerk genoeg te vinden denk ik zo. En om Eredivisie aankopen veilig te noemen weet ik ook niet zo want die mislukken vaak genoeg.
Valt me sowieso wel op dat er betrekkelijk weinig in de balkan wordt gescout, zijn ook wel redelijk opkomende voetballanden.
pi_176665086
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat weet ik. Er zijn zeeën van ploegen die financieel creatief moeten zijn en zich daar beter uit redden dan Feyenoord doet.
Aldus de Ajacied. Hoeveel geld hebben jullie wel niet op de bank? En hoevaak zijn jullie daarmee precies kampioen geworden sinds Frank die met een beperkt budget moest werken weg is?

Ga jij ons anders even precies uitleggen hoe we onze centjes moeten verdelen.
blablablabla
  zondag 21 januari 2018 @ 22:47:26 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665089
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Zoals Berghuis, wat een miskoop hè...
Dat is een goede speler ja (al vraag ik me af of je die ooit weer voor veel geld kan verkopen. En voor je zegt dat het niet alleen om geld verdienen gaat, als je een stap wil maken op de langere termijn is dat toch nodig), maar jullie overige aankopen vind ik niet heel denderend.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 22:48:07 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_176665101
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is een goede speler ja (al vraag ik me af of je die ooit weer voor veel geld kan verkopen. En voor je zegt dat het niet alleen om geld verdienen gaat, als je een stap wil maken op de langere termijn is dat toch nodig), maar jullie overige aankopen vind ik niet heel denderend.
St Juste kan aardig backie worden hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 21 januari 2018 @ 22:48:38 #24
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665114
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Valt me sowieso wel op dat er betrekkelijk weinig in de balkan wordt gescout, zijn ook wel redelijk opkomende voetballanden.
Nja niet perse opkomend want daar kon je vroeger al spelers als Modric en Mandzukic oppikken :+ Maar dat zijn wel landen waar alle topclubs in elk geval wel één scout moeten hebben.
Oh.
pi_176665123
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is zeker niet allemaal perfect management hoor.
Er zijn een aantal beslissingen die een negatieve invloed hebben gehad, het behouden van Kramer is ronduit een faal geweest. Heeft ons ook belachelijk veel punten gekost.

AZ en PEC worden gewoon nog achterhaald. Zeker met V Persie er nu bij voor de broodnodige goals. Die hebben wel vaker een leuke eerste seizoenshelft. Daarbij hebben we AZ in Alkmaar een anale vernedering bezorgd dus ik maak me totaal geen zorgen. De aankopen zijn ook gewoon prima op Diks na. Die heeft ook een hoop punten gekost. Diks en Kramer.

Aandoenlijk dat je zo bezorgd bent over Feyenoord omdat ze vijfde staat halverwege terwijl je eigen club al 4 seizoenen niks presteert.
Zulke onzin zal vast ook wel door de hoofden spoken van de staf en directie van Feyenoord.

Dat afgeven op Kramer en Diks is gewoon zielig en overdreven.

PEC heeft een leuke eerste seizoenshelft gehad, ja, maar dat ging voor jullie vorig seizoen ook op.

Tegen AZ vloog elke kans erin, mede dankzij blunders van de verdediging en je mag van geluk spreken dat AZ niet met twee goals voor komt. Arbitrage zat weer behoorlijk te blunderen.

Ook apart dat je denkt dat de overschatte RVP nog veel kan betekenen voor Feyenoord.

Oh, en dat Feyenoord vorig seizoen op gelukkige wijze kampioen is geworden doet niks af aan het feit dat het een subtopper is. Iedereen hier doet alsof Feyenoord kampioen moet worden terwijl dat hoogst onrealistisch is.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:49:07 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176665124
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat weet ik. Er zijn zeeën van ploegen die financieel creatief moeten zijn en zich daar beter uit redden dan Feyenoord doet.
Gemiddeld is Feyenoord al sinds 2012 de 3e ploeg van Nederland. Dat AZ nu wat leuke talentjes heeft betekent niet dat ze structureel meer waar voor hun geld krijgen of een betere selectie hebben.

Vind wel dat het beleid daar er goed uitziet, maar ze moeten wel omdat hun begroting ongeveer 1/3e van die van ons is. Feyenoord heeft wat meer vrijheid en ze kiezen ervoor om flink geld te spenderen aan spelers die het goed doen in de Eredivisie. Ik had wel willen zien wat een coach als Ten Hag met dit materiaal zou doen, maar die zit nu al bij Ajax en wij doen het met Gio. Van mij mag ie aan het einde van het seizoen wel vertrekken.
pi_176665130
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Aldus de Ajacied. Hoeveel geld hebben jullie wel niet op de bank? En hoevaak zijn jullie daarmee precies kampioen geworden sinds Frank die met een beperkt budget moest werken weg is?

Ga jij ons anders even precies uitleggen hoe we onze centjes moeten verdelen.
AZ is met haar linkerteen nog creatiever in aankoopbeleid dan Feyenoord. Dat draag ik je net nog aan en dan probeer je wanhopig een punt te maken met 'm-m-m-maar Ajax'.
pi_176665131
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

St Juste kan aardig backie worden hoor
Larsson is ook een prima aankoop. Haps is eigenlijk de enige waarbij ik twijfels heb. Maar dat komt ook door dat Malacia het zo goed doet en hij constant geblesseerd is.
blablablabla
  zondag 21 januari 2018 @ 22:49:34 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665135
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

St Juste kan aardig backie worden hoor
Ja het is ook niet perse dat ze heel slecht zijn, maar het is toch wat bleu allemaal. Ook zo'n Larsson die af en toe wel goede acties heeft, maar denk niet dat hij de potentie heeft om een echte topper te worden.
Oh.
pi_176665154
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja niet perse opkomend want daar kon je vroeger al spelers als Modric en Mandzukic oppikken :+ Maar dat zijn wel landen waar alle topclubs in elk geval wel één scout moeten hebben.
Herinner me trouwens dat wij ook bijna een speler hadden gehad uit die regio deze zomer haha.
pi_176665166
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

AZ is met haar linkerteen nog creatiever in aankoopbeleid dan Feyenoord. Dat draag ik je net nog aan en dan probeer je wanhopig een punt te maken met 'm-m-m-maar Ajax'.
AZ :')
Omdat die het een half seizoen leuk doen voeren ze een topbeleid. Rot op man gek.
blablablabla
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 22:51:15 #32
319979 Fok-it
All is well
pi_176665176
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja het is ook niet perse dat ze heel slecht zijn, maar het is toch wat bleu allemaal. Ook zo'n Larsson die af en toe wel goede acties heeft, maar denk niet dat hij de potentie heeft om een echte topper te worden.
Eens. De term bord op schoot-scouting is dan ook volledig gegrond verder. Met wat uitzonderingen na zoals Jorg.

Al moet ik zeggen dat Ayoub wel prima gedaan is transfervrij, had ik niet aan zien komen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 21 januari 2018 @ 22:52:21 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665200
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Herinner me trouwens dat wij ook bijna een speler hadden gehad uit die regio deze zomer haha.
Ohja die Barac, hoe zou het daarmee gaan. Ajax heeft niet heel veel succes gehad in die regio trouwens de laatste jaren met Meleg en Muric nog.
Oh.
pi_176665220
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja die Barac, hoe zou het daarmee gaan. Ajax heeft niet heel veel succes gehad in die regio trouwens de laatste jaren met Meleg en Muric nog.
En Lobotka laten we dan weer gaan :P
pi_176665228
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:50 schreef Elan het volgende:

[..]

AZ :')
Omdat die het een half seizoen leuk doen voeren ze een topbeleid. Rot op man gek.
'Half seizoen leuk doen'. Dit is het resultaat van een meerjarenplan, iets waar daadwerkelijk een gedachte achterzit, je ziet het nota bene aan de ontwikkeling van hun jeugdelftallen.
pi_176665229
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:50 schreef Elan het volgende:

[..]

AZ :')
Omdat die het een half seizoen leuk doen voeren ze een topbeleid. Rot op man gek.
Gevolg van een beleid dat al jaren terug is ingezet, hun hele jeugd draait prima natuurlijk.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:54:10 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665233
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En Lobotka laten we dan weer gaan :P
Die jongen was wel altijd genieten om te zien spelen hoor.
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:55:06 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665259
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gevolg van een beleid dat al jaren terug is ingezet, hun hele jeugd draait prima natuurlijk.
Heel interessant jeugdplan ja, ook heel nieuw complex neergezet. En toch altijd stabiel in de subtop meedraaien met een club die niet zo'n hele grote achterban heeft of een hoge begroting.
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:56:14 #39
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665277
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Eens. De term bord op schoot-scouting is dan ook volledig gegrond verder. Met wat uitzonderingen na zoals Jorg.

Al moet ik zeggen dat Ayoub wel prima gedaan is transfervrij, had ik niet aan zien komen.
Kan soms wel goed uitpakken met bord op schoot scouting verder, Ajax en PSV hebben dat ook jaren gedaan. Maar nu de Eredivisie steeds matiger wordt zie je veel minder spelers buiten de top-3 die echt een versterking lijken.
Oh.
pi_176665308
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja die Barac, hoe zou het daarmee gaan. Ajax heeft niet heel veel succes gehad in die regio trouwens de laatste jaren met Meleg en Muric nog.
Ongeveer alles gespeeld bij dat team van hem volgens transfermarkt, maarja wat zegt dat :P

Was het nou een back of cv?
  zondag 21 januari 2018 @ 22:58:51 #41
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665338
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ongeveer alles gespeeld bij dat team van hem volgens transfermarkt, maarja wat zegt dat :P

Was het nou een back of cv?
LCV die ook zogenaamd back kon spelen, maar volgens mij gewoon een klaphark.

Maar denk niet dat de Feyenoorders hier het leuk vinden dat wij over Ajax praten :')
Oh.
pi_176665344
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

LCV die ook zogenaamd back kon spelen, maar volgens mij gewoon een klaphark.

Maar denk niet dat de Feyenoorders hier het leuk vinden dat wij over Ajax praten :')
Nou en

Iig blij idd dat we hem nie gehaald hebben en ondertussen Taglia en Schuurs binnen hebben.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 22:59:40 #43
319979 Fok-it
All is well
pi_176665354
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan soms wel goed uitpakken met bord op schoot scouting verder, Ajax en PSV hebben dat ook jaren gedaan. Maar nu de Eredivisie steeds matiger wordt zie je veel minder spelers buiten de top-3 die echt een versterking lijken.
Het kan ook prima werken soms maar wel iets te voorspelbaar. Want Jordy Clasie zie je volgend seizoen weer in de Kuip spelen, die kan je nu al opschrijven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176665383
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Schei toch uit, Kluivert, de Jong, de Ligt. Zij hebben alleen de financiële middelen om op de posities waar geen jeugd in kan stromen dat op te vullen met aankopen
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

M-m-m-maar Ajax.
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax is eigenlijk pas vanaf het seizoen 16-17 echt gaan uitgeven, en toen werd er een Europese finale gehaald en haalden ze nog een prima puntenaantal met veel nieuwe doorgebroken talenten. Dit jaar werd er in de zomer juist verzuimd om veel pijnpunten aan te pakken en een onervaren coach aangesteld waardoor het niet liep. Nu gaat Overmars weer meer kopen en denk ik dat het niveau wel omhoog gaat, en dat met nog steeds genoeg doorgestroomde jeugd.
Ga weg

Ajax heeft de laatste 4 jaar heel veel geld geïnvesteerd.

Ze hebben ook heel veel geld verdiend

Het uiteindelijk waar het om gaat is prijzen winnen

als je dan in eerste ronde wordt uitgeschakeld door een 3e rangs europees clubje dan staan die investeringen helemaal nergens op

Je had ook met een café elftal kunnen gaan spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176665396
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het kan ook prima werken soms maar wel iets te voorspelbaar. Want Jordy Clasie zie je volgend seizoen weer in de Kuip spelen, die kan je nu al opschrijven
Vilhena vertrekt waarschijnlijk. Ik zie El Ahmadi ook wel vertrekken.

Zou je met Clasie, Ayoub en Toornstra toch weer een sterk middenveld hebben.
pi_176665405
Aangezien we nu toch hier allemaal zijn.

Dephay scoort in de laatste paar seconden de winnende tegen PSG
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 23:02:32 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_176665409
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vilhena vertrekt waarschijnlijk. Ik zie El Ahmadi ook wel vertrekken.

Zou je met Clasie, Ayoub en Toornstra toch weer een sterk middenveld hebben.
Zoals Toornstra nu speelt mag hij ook moven hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176665412
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga weg

Ajax heeft de laatste 4 jaar heel veel geld geïnvesteerd.

Ze hebben ook heel veel geld verdiend

Het uiteindelijk waar het om gaat is prijzen winnen

als je dan in eerste ronde wordt uitgeschakeld door een 3e rangs europees clubje dan staan die investeringen helemaal nergens op

Je had ook met een café elftal kunnen gaan spelen
Keizer had natuurlijk nauwelijks verstand van zaken.
  zondag 21 januari 2018 @ 23:03:10 #49
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176665417
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vilhena vertrekt waarschijnlijk. Ik zie El Ahmadi ook wel vertrekken.

Zou je met Clasie, Ayoub en Toornstra toch weer een sterk middenveld hebben.
Zullen we Toornstra maar gewoon lekker lozen na dit seizoen?
pi_176665420
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zoals Toornstra nu speelt mag hij ook moven hoor
Het is toch een werkertje waar ze bij Feyenoord zo blij mee zijn?
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 23:03:49 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_176665430
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is toch een werkertje waar ze bij Feyenoord zo blij mee zijn?
Ja, alleen geen idee waar hij precies aan werkt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176665435
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga weg

Ajax heeft de laatste 4 jaar heel veel geld geïnvesteerd.

Ze hebben ook heel veel geld verdiend

Het uiteindelijk waar het om gaat is prijzen winnen

als je dan in eerste ronde wordt uitgeschakeld door een 3e rangs europees clubje dan staan die investeringen helemaal nergens op

Je had ook met een café elftal kunnen gaan spelen
Elftal Ajax in de vCL tegen Nice:
Onana; Veltman, De Ligt, Sanchez, VIergever; Van de Beek, Schøne, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes

Elftal Ajax in de vEL tegen Rosenborg:
Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Schöne, Ziyech, Kluivert, Dolberg, Younes

Allemaal namen die vorig seizoen ook meespeelden. Ga lekker ergens anders leuk doen.
pi_176665446
\
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vilhena vertrekt waarschijnlijk. Ik zie El Ahmadi ook wel vertrekken.

Zou je met Clasie, Ayoub en Toornstra toch weer een sterk middenveld hebben.
El Ahmadi vertrekt alleen als hij op de tribune terechtkomt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 21 januari 2018 @ 23:06:03 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665460
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nou en

Iig blij idd dat we hem nie gehaald hebben en ondertussen Taglia en Schuurs binnen hebben.
En die nieuwe Deen :)
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het kan ook prima werken soms maar wel iets te voorspelbaar. Want Jordy Clasie zie je volgend seizoen weer in de Kuip spelen, die kan je nu al opschrijven
Feyenoord zal toch wel een creatieve middenvelder gaan halen deze zomer ook.
Oh.
pi_176665462
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Keizer had natuurlijk nauwelijks verstand van zaken.
keizer heeft heel veel verstand van zaken

meer dan ten hag

ten hag is een moordenaar en keizer is een softe lulletje ...dat is het probleem. Bovendien liet keizer zich teveel beinvloeden door het Technische Hart

Dolberg achter huntelaar opstellen.....dat heeft keizer niet verzonnen...maar dat komt van bergkamp of overmars....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 21 januari 2018 @ 23:06:55 #56
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665470
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Elftal Ajax in de vCL tegen Nice:
Onana; Veltman, De Ligt, Sanchez, VIergever; Van de Beek, Schøne, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes

Elftal Ajax in de vEL tegen Rosenborg:
Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Schöne, Ziyech, Kluivert, Dolberg, Younes

Allemaal namen die vorig seizoen ook meespeelden. Ga lekker ergens anders leuk doen.
Leuk dat je de naam van Schöne op twee verschillende manieren spelt.
Oh.
pi_176665488
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Elftal Ajax in de vCL tegen Nice:
Onana; Veltman, De Ligt, Sanchez, VIergever; Van de Beek, Schøne, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes

Elftal Ajax in de vEL tegen Rosenborg:
Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Schöne, Ziyech, Kluivert, Dolberg, Younes

Allemaal namen die vorig seizoen ook meespeelden. Ga lekker ergens anders leuk doen.
Ja wat wil je met die opstelling zeggen dan?

Dat zegt toch helemaal geen klote. Elk moment is anders.

Misschien was veltman wel niet in vorm tegen Rosenborg....enzovoorts
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 21 januari 2018 @ 23:08:26 #58
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176665495
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Leuk dat je de naam van Schöne op twee verschillende manieren spelt.
:D
pi_176665503
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Feyenoord zal toch wel een creatieve middenvelder gaan halen deze zomer ook.
Dat verwacht ik ook.

En eigenlijk moet je doorselecteren en niet met leuke eredivisiespelers werken.
pi_176665514
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En die nieuwe Deen :)

[..]

Feyenoord zal toch wel een creatieve middenvelder gaan halen deze zomer ook.
Dacht dat ie vandaag zou tekenen trouwens? Misschien dat mikie straks nog wat meldt.
pi_176665517
Dit is een Feyenoord topic toch?
  zondag 21 januari 2018 @ 23:10:18 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665525
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook.

En eigenlijk moet je doorselecteren en niet met leuke eredivisiespelers werken.
Hebben jullie nog wat aanstaande goede jeugd?
Oh.
  zondag 21 januari 2018 @ 23:10:23 #63
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176665527
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit is een Feyenoord topic toch?
Begin ook te twijfelen
  zondag 21 januari 2018 @ 23:10:53 #64
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665533
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dacht dat ie vandaag zou tekenen trouwens? Misschien dat mikie straks nog wat meldt.
"Huzarenstukje" "Verschillende Europese topclubs afgetroefd"
Oh.
pi_176665541
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit is een Feyenoord topic toch?
Sorry, maat. Ajax wordt er steeds bijgehaald om het falen van Feyenoord te verdoezelen.
pi_176665551
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hebben jullie nog wat aanstaande goede jeugd?
Malacia
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176665558
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vilhena vertrekt waarschijnlijk. Ik zie El Ahmadi ook wel vertrekken.

Zou je met Clasie, Ayoub en Toornstra toch weer een sterk middenveld hebben.
Zou graag gewoon een vlotte middenvelder zien die ook een man kan passeren.
#12 is not for sale!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 23:12:22 #68
319979 Fok-it
All is well
pi_176665563
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Malacia
Is opeens een middenvelder geworden ja?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176665579
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sorry, maat. Ajax wordt er steeds bijgehaald om het falen van Feyenoord te verdoezelen.
PSV wordt gewoon kampioen en Feyenoord de beker dat je het even weet slangenbek.
pi_176665580
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sorry, maat. Ajax wordt er steeds bijgehaald om het falen van Feyenoord te verdoezelen.
Op dit moment hebben Feyenoord en ajax helemaal nog niets.

Pas aan het einde van het seizoen kunnen we conclusies trekken wie er gefaald heeft

psv kan zomaar de dubbel pakken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 21 januari 2018 @ 23:13:58 #71
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665586
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Malacia
Ja die staat er al in, verder?
Oh.
pi_176665615
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op dit moment hebben Feyenoord en ajax helemaal nog niets.

Pas aan het einde van het seizoen kunnen we conclusies trekken wie er gefaald heeft

psv kan zomaar de dubbel pakken
Dat zouden ze dan goed gedaan hebben met dit materiaal.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 21 januari 2018 @ 23:15:46 #73
319979 Fok-it
All is well
pi_176665616
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja die staat er al in, verder?
El Bouchatoui wel aardig spelertje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176665619
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja die staat er al in, verder?
Vente Toure en nog een paar gassies die mee waren naar dat trainingskamp

Er zullen elk seizoen wel een paar gassies doorkomen, daar maak ik me niet druk om
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176665646
Achraf el Bouchataoui, Geertruida, Toure (+Vente en Malacia) zijn wel wat talenten uit feyenoord.
  zondag 21 januari 2018 @ 23:17:31 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176665654
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja die staat er al in, verder?
Malacia, Vente, Toure, Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, Burger.

Zullen het natuurlijk niet allemaal gaan redden, maar zijn wel gasten met talent.
pi_176665655
Vente vind ik een goede speler. Gewoon de kans geven wanneer Jorgensen vertrekt.
  zondag 21 januari 2018 @ 23:17:57 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665660
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

El Bouchatoui wel aardig spelertje
Creatieve middenvelder?
Oh.
pi_176665676
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Creatieve middenvelder?
Yes
  zondag 21 januari 2018 @ 23:18:39 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176665677
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Malacia, Vente, Toure, Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, Burger.

Zullen het natuurlijk niet allemaal gaan redden, maar zijn wel gasten met talent.
Ohja die Vente is ook wel een talentje en die Geertruida deed ook al eens mee toch. Moet Feyenoord het ook wel van hebben
Oh.
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 23:19:59 #81
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 21 januari 2018 @ 23:19:59 #82
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176665698
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja die Vente is ook wel een talentje en die Geertruida deed ook al eens mee toch. Moet Feyenoord het ook wel van hebben
Ja. Al was die invalbeurt van Geertruida niet zo best.
pi_176665704
Kan die kokcu trouwens ook niet best aardig spelen, mocht ook al mee naar Marbella
pi_176665708
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:19 schreef Slobeend het volgende:
Vergeet Kokcü niet. Creatieve 10.
Ah lol :P
  zondag 21 januari 2018 @ 23:21:59 #85
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_176665734
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Malacia
Bouchataoui, Kokcu.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_176665749
Ik benieuwd of GIo Malacia laat staan

Ik zou eigenlijk niet weten waarom hij eruit zou moeten....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176665786
Beter gaat Gio meer van die jonge jongens brengen nu deze competitie kansloos is. Toornstra heb ik lang verdedigd maar die jongen kan echt niet meer. Boetius ook, zo veel balverlies. Karim lijkt uitgeblust en van Beek is een aardige jongen maar aan de bal echt heel zwak en geen killer defensief. Tapia moet lekker naar het middenveld.
  zondag 21 januari 2018 @ 23:29:14 #88
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176665845
Gek dat niemand Bijlow noemt als talent. Daar waren ze vanochtend bij Kees erg enthousiast over, staat al een tijdje in de basis bij Jong Oranje en is nog steeds pas 19 volgens mij.

Hoop dat van Bijlow, Geertruida, Malacia, El Bouchataoui, Kokcü, Vente en Touré er tenminste 3 doorbreken.
pi_176665869
quote:
9s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

'Half seizoen leuk doen'. Dit is het resultaat van een meerjarenplan, iets waar daadwerkelijk een gedachte achterzit, je ziet het nota bene aan de ontwikkeling van hun jeugdelftallen.
Yeah right.
Vejinovic had toch de gevierde man op het middenveld moeten worden daar? Meerjarenplan m'n reet, ze hebben gewoon even de wind mee.
blablablabla
pi_176665914
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:29 schreef hhh38 het volgende:
Gek dat niemand Bijlow noemt als talent. Daar waren ze vanochtend bij Kees erg enthousiast over, staat al een tijdje in de basis bij Jong Oranje en is nog steeds pas 19 volgens mij.

Hoop dat van Bijlow, Geertruida, Malacia, El Bouchataoui, Kokcü, Vente en Touré er tenminste 3 doorbreken.
Keeper wordt niet snel genoemd inderdaad , maar een groot talent. Vond hem alleen vrij klein ogen voor een keeper. Hoewel op Wikipedia staat 1,88 cm
pi_176665921
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:29 schreef hhh38 het volgende:
Gek dat niemand Bijlow noemt als talent. Daar waren ze vanochtend bij Kees erg enthousiast over, staat al een tijdje in de basis bij Jong Oranje en is nog steeds pas 19 volgens mij.

Hoop dat van Bijlow, Geertruida, Malacia, El Bouchataoui, Kokcü, Vente en Touré er tenminste 3 doorbreken.
Oja, dat is natuurlijk ook gewoon een talent gewoon even vergeten.

Gewoon standaard basiskeeper van de nederlandse jeugdelftallen.
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 23:36:17 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_176665966
Ik ben niet eens zo heel erg teleurgesteld door deze nederlaag, 2-0 in de arena is alweer een stukje beter dan 1-4 thuis.

De weg omhoog is allang ingezet!!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_176666122
Bijlow kan je beter in de basis zetten nu, Jones is niets en heeft geen toekomst
  zondag 21 januari 2018 @ 23:56:22 #94
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176666227
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik benieuwd of GIo Malacia laat staan

Ik zou eigenlijk niet weten waarom hij eruit zou moeten....
Misschien op het middenveld in 433 of een der haps/malacia in het centrum van de verdediging ipv die tapia (die kan dan doorschuiven).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176666286
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:56 schreef govie het volgende:

[..]

Misschien op het middenveld in 433 of een der haps/malacia in het centrum van de verdediging ipv die tapia (die kan dan doorschuiven).
Doe ff normaal
pi_176666314
Tactisch stond het niet eens zo slecht, Gio had duidelijk gerekend op een Ajax dat enorme druk ging zetten en zwaar aanvallend zou gaan spelen en wilde vooral het zo lang mogelijk 0-0 houden, om te wachten op een kans als die van Berghuis. Echter speelde Ajax helemaal niet zo bijzonder sterk of aanvallend, bleek tijdens de eerste helft. Dan moet je er vanaf de eerste seconde van de tweede helft er gewoon op gaan klappen.
pi_176666318
Dan maar een dealtje met PSV maken. Laten wij ze Feyenoord - PSV in de competitie winnen, als zij de beker aan ons laten :') Wij allebei een (troost)prijs (en als bonusje: Ajax weer GEEN prijs) is beter dan geen prijs.
pi_176666333
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Dan maar een dealtje met PSV maken. Laten wij ze Feyenoord - PSV in de competitie winnen, als zij de beker aan ons laten :') Wij allebei een (troost)prijs (en als bonusje: Ajax weer GEEN prijs) is beter dan geen prijs.
Ja zo dacht ik ook
pi_176666699
Zo de winterstop is bijna voorbij, verheug mij op onze eerste wedstrijd van 2018. :Y
BFF met GGMM
pi_176666711
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:58 schreef DonRaja het volgende:
Zo de winterstop is bijna voorbij, verheug mij op onze eerste wedstrijd van 2018. :Y
Man man man
blablablabla
  maandag 22 januari 2018 @ 01:09:08 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176666737

@Don Raja.
pi_176666748
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja zo dacht ik ook
Ja he? Heb Cocu even een mailtje gestuurd.
pi_176666794
quote:
12s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:12 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ja he? Heb Cocu even een mailtje gestuurd.
Zou hij luisteren?
pi_176666822
Ik heb ook echt het idee dat Gio in de rust iedereen een compliment heeft gegeven en gezegd ga zo door dan spelen we 0-0. Terwijl je gewoon had moeten winnen , 2e helft begin je zo hemeltergend slap dat vond ik echt opvallend geen enkel gif meer in het spel.
pi_176666858
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:27 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zou hij luisteren?
Tuurlijk.
pi_176667027
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb ook echt het idee dat Gio in de rust iedereen een compliment heeft gegeven en gezegd ga zo door dan spelen we 0-0. Terwijl je gewoon had moeten winnen , 2e helft begin je zo hemeltergend slap dat vond ik echt opvallend geen enkel gif meer in het spel.
Het lijkt idd wel of Gio voor "vooral niet verliezen" ging. Iets wat op zich nog wel ergens begrijpelijk is, aangezien je kon rekenen op een veel aanvallender Ajax (in eigen huis) dan in de eerste helft het geval was.

Hij had een compliment moeten geven in de rust voor hoe het tactisch stond en voor het feit dat er weinig duels verloren werden. Echter had ie, gezien het spel van Ajax in de eerste helft, ook moeten schreeuwen (en handelen, qua wissels) dat Ajax te pakken was en je erop moest gaan knallen voor de winst.
pi_176667596
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:31 schreef Roland010 het volgende:

[..]


Hij had een compliment moeten geven in de rust voor hoe het tactisch stond en voor het feit dat er weinig duels verloren werden. Echter had ie, gezien het spel van Ajax in de eerste helft, ook moeten schreeuwen (en handelen, qua wissels) dat Ajax te pakken was en je erop moest gaan knallen voor de winst.
Misschien heeft hij dat ook wel gedaan, Roland010.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:12:30 #108
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_176667743
#gioout
  maandag 22 januari 2018 @ 08:48:00 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176668026
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb ook echt het idee dat Gio in de rust iedereen een compliment heeft gegeven en gezegd ga zo door dan spelen we 0-0. Terwijl je gewoon had moeten winnen , 2e helft begin je zo hemeltergend slap dat vond ik echt opvallend geen enkel gif meer in het spel.
Bij Ajax ging het tempo omhoog de 2e helft en kon Feyenoord het niet meer volgen, met die 2 snelle goals en afscheid Jorgensen was het snel klaar.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:51:04 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176668043
pi_176668660
En binnen.

  maandag 22 januari 2018 @ 10:19:24 #112
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_176669191
_O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_176669223
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
@Don Raja.
Laat me :{
BFF met GGMM
pi_176669364
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:48 schreef Thunder0x het volgende:
En binnen.

[ afbeelding ]
GENOT
blablablabla
pi_176669384
Wanneer loopt het contract van Van Bronckhorst af?
pi_176669396
Als Dirkie op 10 kon spelen dan kan van Persie dat ook.

ALSTUBLIEFT ZET HEM OP 10

IK KAN GEEN WEDSTRIJD MEER AANZIEN MET DIE KUT TOORNSTRA :r

Bij rondo gisteren vonden ze toornstra ook schandalig slecht
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176669503
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Dirkie op 10 kon spelen dan kan van Persie dat ook.

ALSTUBLIEFT ZET HEM OP 10

IK KAN GEEN WEDSTRIJD MEER AANZIEN MET DIE KUT TOORNSTRA :r

Bij rondo gisteren vonden ze toornstra ook schandalig slecht
Toornstra en Vilhena waren dramatisch ja.
Ik hoop Persie spits Jorgensen op 10. Persie kan de 10 waarschijnlijk niet meer belopen.
blablablabla
pi_176669536
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Toornstra en Vilhena waren dramatisch ja.
Ik hoop Persie spits Jorgensen op 10. Persie kan de 10 waarschijnlijk niet meer belopen.
Dit
pi_176669556
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Toornstra en Vilhena waren dramatisch ja.
Ik hoop Persie spits Jorgensen op 10. Persie kan de 10 waarschijnlijk niet meer belopen.
Daarvoor heb je toch El Ahmadi en Vilhena? Lekker de gaten die hij achterlaat dichtlopen :P
pi_176669696
Van Persie op 10 :D. De jaren 0 belden...

En het is ook zonde om de beste spits van de Eredivisie van z'n beste positie af te halen. Nee, van Persie komt gewoon voor de bank.
pi_176669791
Doe Jorgensen maar op 10 ja. Van Persie spits, na woensdag.

Denk ik. We zien het wel.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:13:19 #122
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176670121
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat er clubs in de rij staat voor Vilhena en Jorgenson. Spelers die alleen opvallen tegen clubs als Sparta en Heerenveen. Maar tegen Ajax/PSV/Champions League eigenlijk altijd door te mand vallen.

Leuk voor de Eredivisie. Leuk voor Feyenoord. Meer niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176670131
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de hele zomer links en rechts bedragen neergegooid voor Jan en alleman. Wat wil je dat ik je ga vertellen? Dat Feyenoord het niet in zich heeft gehad om een goede creatieve 10/mid aan te trekken? Nee, Elan. Dat ga ik je niet vertellen.

Wel wil ik je vertellen dat Feyenoord voor mij puur geleid wordt door sentiment op het moment, misschien al jaren. Ik mis de interessante aankopen/keuzes onder Ronald Koeman. Momenteel komen er spelers binnen die 'leuke dingen' hebben laten zien in de Eredivisie maar nooit een stap hebben gemaakt in hun spel. Ze ontwikkelen zich dan ook niet, Van Bronckhorst kan die spelers niet bij de hand nemen, wel volksmenner Kuyt. De rol die Van Persie in de kleedkamer en op het veld krijgt, gaat veel meer van hem vragen dan hoe hij als mens in elkaar zit. Ik betwijfel of hij dat kan.

Feyenoord heeft voor op de lange termijn mij op het middenveld en aanval niet enorm overtuigd. Je weet dat vroeg of laat een Jørgensen of Vilhena ook gaan vertrekken, dus heb je Ayoub en Amrabat die ik interessante spelers vind, in de voorhoede momenteel Berghuis (en Larsson maar de stap in zijn ontwikkeling blijft ook uit).

Open toch eens je ogen; je staat liefst 5e in deze competitie en ook na de inhaalwedstrijd woensdag. Clubs die het beter doen? AZ en PEC die nog minder te besteden hebben. AZ doet het deels met jeugd, deels met spelers als Jahanbakhsh, Midtsjo en Weghorst. PEC Zwolle plukt overal, hier en daar wat vandaan. Het verschil? Die elftallen ontwikkelen zich als team. Feyenoord ontwikkelt niet, het geeft vandaag een brevet van onvermogen af waar FC Utrecht en Vitesse ook lieten zien hoe het kon.

Als er na deze pot geen belletje bij je is gaan rinkelen, denk ik dat je beter in kunt gaan wonen bij Scrummie en Typisch, lekker elkaar bestrelen onder het genot van een potje vaseline.
Hierop terugkomend: ik ben het grotendeels met je eens. Hoewel de selectie niet optimaal in balans is, ben ik ervan overtuigd dat we meer kwaliteit in huis hebben dan AZ en PEC. Van Geel speelt overduidelijk op safe, maar dat is een keuze waar ik begrip voor heb. We hebben wel wat uit te geven, maar kunnen ons nog altijd geen grote miskopen veroorloven.

Veel kwalijker is dat er al drie seizoenen weinig ontwikkeling in het team zit. Geen duidelijke spelopvatting, geen patronen etc. Worden spelers én team nu écht beter onder Van Bronckhorst? Ik heb nog altijd mijn vraagtekens bij zijn kwaliteiten als trainer. Best een treurige constatering eigenlijk, na het eerste kampioenschap in bijna twintig jaar...

Moet hij ontslagen worden? Ik denk het niet. Maar als hij deze zomer besluit afscheid te nemen zal ik er niet rouwig om zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 11:14:19 ]
pi_176670218
quote:
2s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hierop terugkomend: ik ben het grotendeels met je eens. Hoewel de selectie niet optimaal in balans is, ben ik ervan overtuigd dat we meer kwaliteit in huis hebben dan AZ en PEC. Van Geel speelt overduidelijk op safe, maar dat is een keuze waar ik begrip voor heb. We hebben wel wat uit te geven, maar kunnen ons nog altijd geen grote miskopen veroorloven.

Veel kwalijker is dat er al drie seizoenen weinig ontwikkeling in het team zit. Geen duidelijke spelopvatting, geen patronen etc. Worden spelers én team nu écht beter onder Van Bronckhorst? Ik heb nog altijd mijn vraagtekens bij zijn kwaliteiten als trainer. Best een treurige constatering eigenlijk, na het eerste kampioenschap in bijna twintig jaar...

Moet hij ontslagen worden? Ik denk het niet. Maar als hij deze zomer besluit afscheid te nemen zal ik er niet rouwig om zijn.
Misschien realistische zijn en de conclusie trekken dat Guardiola met dit materiaal het niet beter had gedaan.

Er zijn gewoon een aantal gebreken in deze selectie en dat is vooral creatieve spelers. Dat Martin van Geel geilt op spelers die vooral fysiek groot en sterk zijn en veel lopen daar kan Gio ook niets aan doen.

Het middenveld is een groot probleem.

Botteghin en van Persie erin voor nu en toornstra en tapia eruit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 januari 2018 @ 11:19:04 #125
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176670225
Echt visie op de jeugd is er ook niet meer. Ajax zet gewoon De Ligt en De Jong neer omdat ze weten dat die het uiteindelijk wel gaan maken. Bij ons moet eerst Haps voor 6 miljoen worden aangekocht. En na blessures van Nelom en Haps komt Malacia pas aan bod. Terwijl hij laat zien meer potentie te hebben dan Haps.

Hetzelfde geldt voor Kokcu en El Bouchataoui. Echt goede talenten, maar wij halen Amrabat en Ayoub op voor 2018/2019 en geven oneindig vertrouwen in Vilhena en Toornstra. Jammer, maar dat is ook Gio/van Geel.

Noa Lang heeft het wat dat betreft goed gezien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176670287
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien realistische zijn en de conclusie trekken dat Guardiola met dit materiaal het niet beter had gedaan.

Er zijn gewoon een aantal gebreken in deze selectie en dat is vooral creatieve spelers. Dat Martin van Geel geilt op spelers die vooral fysiek groot en sterk zijn en veel lopen daar kan Gio ook niets aan doen.

Het middenveld is een groot probleem.

Botteghin en van Persie erin voor nu en toornstra en tapia eruit.
Niet om alles in de schoenen van GvB te schuiven, maar die heeft natuurlijk ook invloed op het technisch beleid. Vond hij een creatieve middenvelder dan niet nodig? Of zag hij (of Van Geel) Larsson in die rol?

Vorig seizoen werden we kampioen met een identiek middenveld. En nu kunnen ze er opeens niks meer van? Ik vraag me oprecht af hoe dat komt.

Van Persie op het middenveld is een dwaas idee, die heeft daar het loopvermogen niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 11:22:22 ]
pi_176670392
Vraag: was iedereen vóór de wedstrijd van gister dezelfde mening toegedaan? Of heeft een 2-0 nederlaag in Amsterdam daadwerkelijk zoveel invloed?
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 11:27:57 #128
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176670420
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Vraag: was iedereen vóór de wedstrijd van gister dezelfde mening toegedaan? Of heeft een 2-0 nederlaag in Amsterdam daadwerkelijk zoveel invloed?
Dat eerste.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:28:28 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176670429
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Vraag: was iedereen vóór de wedstrijd van gister dezelfde mening toegedaan? Of heeft een 2-0 nederlaag in Amsterdam daadwerkelijk zoveel invloed?
Jij had verwacht dat Feyenoord zou winnen/gelijkspelen? Dat eerste dus.

Gio laat het hele seizoen al zien geen toptrainer te zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176670436
Vorig jaar was het ook kansloos in die Arena. Je mist dit seizoen je gehele defensie. Karsdorp en Kongolo weg en Botteghin en vd Heijden geblesseerd. Elia was ook belangrijk die kon uit het niets iets creëeren. Dat heb je nu gewoon niet meer, Larsson valt tegen en Boetius is nog net zo zwak als eerst.
pi_176670501
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat eerste.
Gelukkig :).

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij had verwacht dat Feyenoord zou winnen/gelijkspelen? Dat eerste dus.

Gio laat het hele seizoen al zien geen toptrainer te zijn.
Nee, ik stel een simpele vraag, daarin zit niets van wat ik verwacht had.

En dat laatste mag je vinden :).
pi_176670510
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Vraag: was iedereen vóór de wedstrijd van gister dezelfde mening toegedaan? Of heeft een 2-0 nederlaag in Amsterdam daadwerkelijk zoveel invloed?
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat is 'het'? Dat we er niks meer van bakken ligt aan Gio. Dat we geen kampioenswaardige selectie hebben ligt aan Van Geel, voor zover de financiële mogelijkheden een dergelijke selectie überhaupt toelaten.
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2016 18:12 schreef Sloggi het volgende:
Wie moet GvB opvolgen na dit seizoen?
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Haps [vaste linksback] - St. Juste [speelt ook al even basis en doet het prima] - Dicks [waarom stelt GvB hem in vredesnaam op?] - Amrabat [speelt vaker rechtsback]

Eigenlijk maar twee man die je normaliter niet opstelt (al dan niet op die plek).

En ja, Jörgensen is er een tijd uit geweest, maar je hebt je ogen ook in je zak zitten als je Kramer op blijft stellen in zijn plaats terwijl je bijvoorbeeld Larsson op de bank zet.

Ik vraag me vooral af waarom de technische staf er al drie seizoenen niet in slaagt voetbal in de selectie te krijgen. Je vraagt je bijna af of die gasten wel eens samen op een trainingsveld staat. Waar zijn de vastigheden, automatismen etc.? Dat middenveld speelt al drie seizoenen samen en er komt geen fatsoenlijke bal vandaan.
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat er weinig toe te voegen valt aan de post, die is redelijk compleet. Het spel lijkt al drie jaar vaak nergens op. Geen automatismen, geen spelopvatting zoals 422 zegt, geen verrassing. Altijd dezelfde obligate wissels zo rond de zeventigste minuut, geen duidelijke keuzes, altijd lekker veilig. Het oneindige krediet van Kramer en Jones (al valt daar nog wel iets voor te zeggen).

Ja, vorig jaar werd je kampioen. Dat was een verdiend kampioenschap, maar het voetbal was heel vaak niet goed. Op basis van individuele kwaliteiten haalde je de punten gewoon binnen.

Vergelijk dat maar eens met de periode Rutte, bijvoorbeeld. Toen veegden we de Europa League-winnaar van de mat en speelden we vaak prima voetbal in de eerste seizoenshelft.

Let wel: het voetbal hoeft niet mooi of leuk te zijn. Het moet goed zijn. Voor mijn part spelen we catenaccio, als er maar een duidelijk idee achter zit dat goed wordt uitgevoerd. En vooral: als we maar punten pakken.

[..]

Van Gastel was als speler best een tactisch slimme speler, zoals ik hem me herinner. Die zag het spelletje wel. GvB was gewoon een degelijke back, niet meer en niet minder. Geen tacticus in het veld, en al helemaal geen leider.


[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 11:42:12 ]
pi_176670570
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet om alles in de schoenen van GvB te schuiven, maar die heeft natuurlijk ook invloed op het technisch beleid. Vond hij een creatieve middenvelder dan niet nodig? Of zag hij (of Van Geel) Larsson in die rol?

Vorig seizoen werden we kampioen met een identiek middenveld. En nu kunnen ze er opeens niks meer van? Ik vraag me oprecht af hoe dat komt.

Van Persie op het middenveld is een dwaas idee, die heeft daar het loopvermogen niet voor.
Toornstra is niet meer te vergelijken met vorig seizoen. Aan de linkerkant liepen vorig seizoen kongolo en Elia. Vilhena kon beter samenspelen met die 2. Kuyt is er niet meer.

Dat het vorig seizoen goed liep wil niet zeggen dat het elk seizoen zo gaat. Spelers hebben zich niet doorontwikkeld. Vooral toornstra verschuilt zich.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 januari 2018 @ 11:42:05 #134
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176670664
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Vraag: was iedereen vóór de wedstrijd van gister dezelfde mening toegedaan?
Ja.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 11:42:33 #135
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176670669
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:19 schreef satecl het volgende:
Echt visie op de jeugd is er ook niet meer. Ajax zet gewoon De Ligt en De Jong neer omdat ze weten dat die het uiteindelijk wel gaan maken. Bij ons moet eerst Haps voor 6 miljoen worden aangekocht. En na blessures van Nelom en Haps komt Malacia pas aan bod. Terwijl hij laat zien meer potentie te hebben dan Haps.

Hetzelfde geldt voor Kokcu en El Bouchataoui. Echt goede talenten, maar wij halen Amrabat en Ayoub op voor 2018/2019 en geven oneindig vertrouwen in Vilhena en Toornstra. Jammer, maar dat is ook Gio/van Geel.

Noa Lang heeft het wat dat betreft goed gezien.
Van Geel heeft daar een groot aandeel in. Die ziet jeugd niet als volwaardige spelers. Het wordt tijd dat er een technisch directeur komt die weet waar de kracht en de toekomst van Feyenoord ligt, op Varkenoord. Van Geel heeft Feyenoord een kampioenschap gebracht, maar op lange termijn ben ik er klaar mee.
pi_176671996
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Vraag: was iedereen vóór de wedstrijd van gister dezelfde mening toegedaan? Of heeft een 2-0 nederlaag in Amsterdam daadwerkelijk zoveel invloed?
Was wel teleurgesteld met name om de manier waarop er gespeeld werd. Zo laf in extremis.

PSV deed overigens precies hetzelfde. Denk dat zowel Gio als Cocu in hun broek poepen als ze in de Arena moeten aantreden. Bang voor een 5-0 of erger.. Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. Zo heel goed speelde Ajax niet.
blablablabla
pi_176672030
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Was wel teleurgesteld met name om de manier waarop er gespeeld werd. Zo laf in extremis.

PSV deed overigens precies hetzelfde. Denk dat zowel Gio als Cocu in hun broek poepen als ze in de Arena moeten aantreden. Bang voor een 5-0 of erger.. Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. Zo heel goed speelde Ajax niet.
No offence, maar Ajax haalde ook gisteren een niveau dat jullie ongeveer 2x per jaar halen. PSV speelt net zo goed kut. Sterk nog; PSV speelde gisteren waarschijnlijk nog een keer zo slecht dan Feyenoord, maar als je in 20 klassiekers 1x wint (of wat zijn de statistieken precies) dan kun je ook een keer je conclusies trekken.
pi_176672076
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

No offence, maar Ajax haalde ook gisteren een niveau dat jullie ongeveer 2x per jaar halen. PSV speelt net zo goed kut. Sterk nog; PSV speelde gisteren waarschijnlijk nog een keer zo slecht dan Feyenoord, maar als je in 20 klassiekers 1x wint (of wat zijn de statistieken precies) dan kun je ook een keer je conclusies trekken.
Al speel je de sterren van de hemel tegen Ajax en ben je de bovenliggende partij mag je blij zijn met een gelijkspel. In Rotterdam wel te verstaan.
blablablabla
pi_176672099
quote:
Van Persie liet eerder op de dag al weten dat hij de komende periode hard gaat werken om volledig wedstrijdfit te worden. ‘Inmiddels ben ik twee weken voor mezelf bezig. Ik heb hard getraind, maar individueel trainen is niet hetzelfde als trainen op hoog niveau met het team. Daarom ben ik blij om met de ploeg het veld op te gaan, ik hoop op die manier snel weer wedstrijdfit te worden.’
Nou, volgend seizoen zal ie er wel klaar voor zijn.
pi_176672131
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou, volgend seizoen zal ie er wel klaar voor zijn.
:')
blablablabla
  maandag 22 januari 2018 @ 13:26:47 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176672440
Volgens v Geel is hij top- en topfit :')
pi_176672443
Ik snap niet hoe het mogelijk is dat we zover achterstaan op PSV. Op Van Ginkel en lozano na zou ik geen speler van hun hoeven en toch staan ze bizar ver op ons voor. Natuurlijk hebben we blessures, maar is Gio dan zo'n slechte trainer?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176672445
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:30 schreef Sloggi het volgende:
Wanneer loopt het contract van Van Bronckhorst af?
Ik dacht even dat ik in Mokum was. In Rotterdam-Zuid zijn ze nog niet zo van iemand snel ontslaan?
Vraag wordt dan: Wie moet VB dan opvolgen?
pi_176672460
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:26 schreef Iwanius het volgende:

FdB.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:41:47 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176672675
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Van Geel heeft daar een groot aandeel in. Die ziet jeugd niet als volwaardige spelers. Het wordt tijd dat er een technisch directeur komt die weet waar de kracht en de toekomst van Feyenoord ligt, op Varkenoord. Van Geel heeft Feyenoord een kampioenschap gebracht, maar op lange termijn ben ik er klaar mee.
Ik ben wel benieuwd wie die TD moet worden dan.
Oh.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:59:38 #147
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176672980
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik snap niet hoe het mogelijk is dat we zover achterstaan op PSV.
Gisteren niet gekeken zeker
pi_176673014
Wat een idioterie hier. Volgens mij is het juist aan het beleid van V Geel te danken dat we uit de schulden zijn gekropen om uiteindelijk zelfs kampioen te worden.
blablablabla
pi_176673033
In 5 jaar van een op sterven na dode club tot landskampioen en bekerwinnaar.
ROT OP VAN GEEL
blablablabla
  maandag 22 januari 2018 @ 14:04:58 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176673088
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:01 schreef Elan het volgende:
Wat een idioterie hier. Volgens mij is het juist aan het beleid van V Geel te danken dat we uit de schulden zijn gekropen om uiteindelijk zelfs kampioen te worden.
Het is toch best mogelijk dat daar zijn kracht ligt om met beperkte middelen te werken en dan nog wel een prima selectie kan samenstellen, maar zodra de volgende stap gezet moet worden waar er ook meer geld is voor aankopen dat hij daar meer mee faalt omdat zijn netwerk dan niet toereikend is.
Oh.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 14:07:00 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176673133
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is toch best mogelijk dat daar zijn kracht ligt om met beperkte middelen te werken en dan nog wel een prima selectie kan samenstellen, maar zodra de volgende stap gezet moet worden waar er ook meer geld is voor aankopen dat hij daar meer mee faalt omdat zijn netwerk dan niet toereikend is.
Dit inderdaad.
pi_176673146
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is toch best mogelijk dat daar zijn kracht ligt om met beperkte middelen te werken en dan nog wel een prima selectie kan samenstellen, maar zodra de volgende stap gezet moet worden waar er ook meer geld is voor aankopen dat hij daar meer mee faalt omdat zijn netwerk dan niet toereikend is.
De aankopen van dit seizoen is ook vrij weinig mis mee tot nu toe. Mensen die nu al roepen dat Malacia het zo goed doet en Haps dus een overbodige aankoop zou zijn (hoewel je toch echt 2 backs nodig hebt, maar dat geheel ter zijde :P ) moeten zich realiseren dat Nelom ooit ook sterk begon.

Qua aankopen ben ik wel tevreden, natuurlijk geen 100 % score maar welke TD heeft dat wel? Qua verkopen is het ronduit een god.
blablablabla
  maandag 22 januari 2018 @ 14:13:56 #153
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176673258
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gisteren niet gekeken zeker
Want dat is representatief voor de rest vh seizoen en van de prestaties van anderen? :')
  maandag 22 januari 2018 @ 14:14:31 #154
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176673272
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:08 schreef Elan het volgende:

[..]

De aankopen van dit seizoen is ook vrij weinig mis mee tot nu toe. Mensen die nu al roepen dat Malacia het zo goed doet en Haps dus een overbodige aankoop zou zijn (hoewel je toch echt 2 backs nodig hebt, maar dat geheel ter zijde :P ) moeten zich realiseren dat Nelom ooit ook sterk begon.

Qua aankopen ben ik wel tevreden, natuurlijk geen 100 % score maar welke TD heeft dat wel? Qua verkopen is het ronduit een god.
Qua verkopen een god? Alleen voor Clasie, Karsdorp en Kongolo lekker gevangen de afgelopen jaren toch? Bijvoorbeeld Elia en Boëtius voor een prikkie verkocht
pi_176673402
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Qua verkopen een god? Alleen voor Clasie, Karsdorp en Kongolo lekker gevangen de afgelopen jaren toch? Bijvoorbeeld Elia en Boëtius voor een prikkie verkocht
Boetius had een aflopend contract en speelde werkelijk als een drol. Elia kwam alleen op voorwaarde van een gelimiteerde transfersom, anders had hij nooit voor Feyenoord gespeeld. Die heeft zijn carrière (met succes) willen oppikken bij Feyenoord en is nu geld aan het harken in Turkije.

Verder zijn er ook geen jeugdspelers vertrokken met enige potentie waarvan je achteraf spijtig moet zijn dat ze niet meer kansen hebben gehad in het eerste. De EL Hankouri's Schenkevelds Verdonks en Schuurmannen van deze wereld komen/kwamen gewoon te kort.

Je kan ze als club proberen op te leiden maar je kunt niet afdwingen dat er talenten doorbreken die het niveau hebben dat je als club ambieert. Beenhakker bijvoorbeeld liet een van onze grootste talenten lopen door niet serieus met hem in gesprek te gaan.
blablablabla
  maandag 22 januari 2018 @ 14:24:15 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176673467
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:08 schreef Elan het volgende:

[..]

De aankopen van dit seizoen is ook vrij weinig mis mee tot nu toe. Mensen die nu al roepen dat Malacia het zo goed doet en Haps dus een overbodige aankoop zou zijn (hoewel je toch echt 2 backs nodig hebt, maar dat geheel ter zijde :P ) moeten zich realiseren dat Nelom ooit ook sterk begon.

Qua aankopen ben ik wel tevreden, natuurlijk geen 100 % score maar welke TD heeft dat wel? Qua verkopen is het ronduit een god.
Nja blijkbaar wel want Feyenoord staat veel te ver achter op PSV en Ajax met het geld wat ze hebben uitgegeven. En natuurlijk hebben jullie last van blessures gehad maar dan nog had dat gat niet zo groot hoeven te zijn. Je kan dan ook beter naar de gehele selectiesamenstelling kijken ipv of individuele spelers wel of niet slagen, want miskopen hou je inderdaad altijd.
Oh.
pi_176673471
En met een god chargeer ik natuurlijk wat, alhoewel een geblesseerde Karsdop voor Feyenoordbegrippen voor zoveel geld verkopen gewoon echt een goede actie was.
blablablabla
pi_176673524
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja blijkbaar wel want Feyenoord staat veel te ver achter op PSV en Ajax met het geld wat ze hebben uitgegeven. En natuurlijk hebben jullie last van blessures gehad maar dan nog had dat gat niet zo groot hoeven te zijn. Je kan dan ook beter naar de gehele selectiesamenstelling kijken ipv of individuele spelers wel of niet slagen, want miskopen hou je inderdaad altijd.
Dat ligt niet aan de aankopen Hans. Toornstra en Vilhena hebben een terugval waar niemand ooit op had kunnen anticiperen. Of misschien had je dat wel moeten doen, maar dat de prioriteit daar voorafgaande aan dit seizoen niet lag viel alleszins te begrijpen.

We hoeven ons niet constant met jullie te vergelijken maar het feit dat Dolberg zo zwak begonnen is aan dit seizoen is ook eigenlijk de enige reden waarom jullie nu met enige afstand tweede staan achter PSV. Je kunt niet overal op anticiperen.
blablablabla
pi_176673588
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:24 schreef Elan het volgende:
En met een god chargeer ik natuurlijk wat, alhoewel een geblesseerde Karsdop voor Feyenoordbegrippen voor zoveel geld verkopen gewoon echt een goede actie was.
Dat denkt elke supporter momenteel over z'n TD. Vergeet niet dat alle prijzen gewoon verdubbeld zijn; dat is niet een kwaliteit van de TD.
pi_176673625
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat denkt elke supporter momenteel over z'n TD. Vergeet niet dat alle prijzen gewoon verdubbeld zijn; dat is niet een kwaliteit van de TD.
De prijzen van Feyenoord zijn ook verdubbeld onder hem. Het is gewoon een prima TD voor Feyenoord-begrippen.
Dit elftal heeft nog wat meer tijd en geld nodig op bepaalde posities maar de basis is prima.

Hopelijk kan RvP nog wat toevoegen qua goals.
blablablabla
  maandag 22 januari 2018 @ 14:33:45 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176673633
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de aankopen Hans. Toornstra en Vilhena hebben een terugval waar niemand ooit op had kunnen anticiperen. Of misschien had je dat wel moeten doen, maar dat de prioriteit daar voorafgaande aan dit seizoen niet lag viel alleszins te begrijpen.

We hoeven ons niet constant met jullie te vergelijken maar het feit dat Dolberg zo zwak begonnen is aan dit seizoen is ook eigenlijk de enige reden waarom jullie nu met enige afstand tweede staan achter PSV. Je kunt niet overal op anticiperen.
Maar wel dat jullie een creatieve middenvelder missen eigenlijk, dat was vorig seizoen soms al echt duidelijk. En ik vond het ook raar om Boetius terug te halen nadat die eerder mislukt was, maar dat is net zoals Dijks bij ons.
Oh.
  maandag 22 januari 2018 @ 14:34:03 #162
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176673638
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:33 schreef Elan het volgende:

[..]

De prijzen van Feyenoord zijn ook verdubbeld onder hem. Het is gewoon een prima TD voor Feyenoord-begrippen.
Dit elftal heeft nog wat meer tijd en geld nodig op bepaalde posities maar de basis is prima.
Zijn verdubbeld vanwege de huidige markt. 17 miljoen voor Locadia bijvoorbeeld.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176673680
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:33 schreef Elan het volgende:

[..]

De prijzen van Feyenoord zijn ook verdubbeld onder hem. Het is gewoon een prima TD voor Feyenoord-begrippen.
Dit elftal heeft nog wat meer tijd en geld nodig op bepaalde posities maar de basis is prima.
Dat is het punt: dat is niet zijn verdienste maar een bij-effect van de markt.

Zelfs Karsdorp vind ik geen bizar bedrag eigenlijk, talentvolle rechtsbacks die voldoen aan de toegenomen eisen aan een RB zijn zeer zeldzaam.
pi_176673780
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar wel dat jullie een creatieve middenvelder missen eigenlijk, dat was vorig seizoen soms al echt duidelijk. En ik vond het ook raar om Boetius terug te halen nadat die eerder mislukt was, maar dat is net zoals Dijks bij ons.
Qua Boetius ben ik het roerend met je eens hoor, ook met dat vasthouden aan Kramer om vervolgens in de CL met hem te moeten aantreden omdat Jorgensen geblesseerd was man man wat was dat chanant. Het huren van Diks die echt in alles tekort komt en zo zijn er wel meer dingen.
Net als dat ik voor die backjes van Sparta had gekozen in plaats van Haps voor een fors bedrag te kopen en Mahi voor Boetius (Larsson kan tenslotte ook gewoon op 10 spelen) en eerder met die Vente was begonnen, dan wel een andere spits had gehaald want Kramer :r :r :') . Maar de totale som en wat hij doet en bereikt vind ik ruim voldoende.

Toornstra is werkelijk geen schim meer van zichzelf. Dat is echt een groot deel van het probleem op dit moment. Dat is toch niet de schuld van de TD??

[ Bericht 4% gewijzigd door Elan op 22-01-2018 14:45:37 ]
blablablabla
pi_176673837
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is het punt: dat is niet zijn verdienste maar een bij-effect van de markt.

Zelfs Karsdorp vind ik geen bizar bedrag eigenlijk, talentvolle rechtsbacks die voldoen aan de toegenomen eisen aan een RB zijn zeer zeldzaam.
Het hele argument was niet de hoeveelheid geld die hij voor Karsdorp heeft gekregen maar het feit dat je überhaupt een speler verkoopt die eigenlijk direct weer geopereerd moet worden en waarvan nog steeds twijfelachtig is of het binnen afzienbare tijd niet weer mis gaat.#geelgod
blablablabla
pi_176673983
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:26 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik in Mokum was. In Rotterdam-Zuid zijn ze nog niet zo van iemand snel ontslaan?
Vraag wordt dan: Wie moet VB dan opvolgen?
Daarom vraag ik wanneer zijn contract afloopt, slimmerik.
pi_176674022
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Het hele argument was niet de hoeveelheid geld die hij voor Karsdorp heeft gekregen maar het feit dat je überhaupt een speler verkoopt die eigenlijk direct weer geopereerd moet worden en waarvan nog steeds twijfelachtig is of het binnen afzienbare tijd niet weer mis gaat.#geelgod
Ja, als je dat meeneemt is het inderdaad wel een goede deal :D
pi_176674058
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de aankopen Hans. Toornstra en Vilhena hebben een terugval waar niemand ooit op had kunnen anticiperen. Of misschien had je dat wel moeten doen, maar dat de prioriteit daar voorafgaande aan dit seizoen niet lag viel alleszins te begrijpen.

We hoeven ons niet constant met jullie te vergelijken maar het feit dat Dolberg zo zwak begonnen is aan dit seizoen is ook eigenlijk de enige reden waarom jullie nu met enige afstand tweede staan achter PSV. Je kunt niet overal op anticiperen.
Ze hebben KJH toch niet voor niets gehaald.
pi_176674204
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ze hebben KJH toch niet voor niets gehaald.
Die is geen schim van een Dolberg in vorm hoor.
Maar goed genoeg over die joden, ik hoop echt dat RvP ons van wat creatief elan kan voorzien want het is wel duidelijk dat het daar enorm mis gaat.

Dat hele para gedoe dat er allerlei mensen per direct ontslagen moeten worden hoeft voor mij echt niet zo. Het is duidelijk waar het mis gaat op het veld dus ik neem aan dat zij dat ook zien, eigenlijk hoop ik gewoon op nog 1 of 2 directe versterkingen en dan met name voor de 10 positie. Eventueel een rechtsbuiten zodat je nimmer meer op Bilal hoeft terug te vallen.
blablablabla
pi_176674205
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gisteren niet gekeken zeker
PSV verloor daar nog kanslozer. En PSV wordt weggespeeld door clubs als Zwolle, Heracles en Twente. Dat is toch ook niets. Ajax heeft wel een beter elftal, maar dat is logisch gezien de investeringen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 22 januari 2018 @ 14:55:28 #171
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176674211
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Qua Boetius ben ik het roerend met je eens hoor, ook met dat vasthouden aan Kramer om vervolgens in de CL met hem te moeten aantreden omdat Jorgensen geblesseerd was man man wat was dat chanant. Het huren van Diks die echt in alles tekort komt en zo zijn er wel meer dingen.
Net als dat ik voor die backjes van Sparta had gekozen in plaats van Haps voor een fors bedrag te kopen en Mahi voor Boetius (Larsson kan tenslotte ook gewoon op 10 spelen) en eerder met die Vente was begonnen, dan wel een andere spits had gehaald want Kramer :r :r :') . Maar de totale som en wat hij doet en bereikt vind ik ruim voldoende.

Toornstra is werkelijk geen schim meer van zichzelf. Dat is echt een groot deel van het probleem op dit moment. Dat is toch niet de schuld van de TD??
Vorig seizoen was Toornstra geen schim meer van zichzelf. Nu is hij gewoon weer hoe hij daarvoor ook was. Komt gewoon te kort voor Feyenoord 1. Leuk om erbij te hebben voor op de bank.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 22 januari 2018 @ 14:55:49 #172
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176674219
Die Makaay gaat trouwens ook wel lekker he. Met onderstaand team achter staan tegen Excelsior 2 :D

Opstellingen

Feyenoord 2: Ten Hove; Nieuwkoop, Van der Heijden, Botteghin, Nelom; El Bouchataoui, Hansson, Burger; Toure, Kramer, Vicario.

Excelsior 2: Havekotte; O'Neil, Faes, Vermeulen, Haspolat, Caenepeel, Burnet, Fermina, Haidary, Afaker, Tromp.

[ Bericht 1% gewijzigd door fetX op 22-01-2018 15:01:57 ]
  maandag 22 januari 2018 @ 14:55:51 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176674220
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Qua Boetius ben ik het roerend met je eens hoor, ook met dat vasthouden aan Kramer om vervolgens in de CL met hem te moeten aantreden omdat Jorgensen geblesseerd was man man wat was dat chanant. Het huren van Diks die echt in alles tekort komt en zo zijn er wel meer dingen.
Net als dat ik voor die backjes van Sparta had gekozen in plaats van Haps voor een fors bedrag te kopen en Mahi voor Boetius (Larsson kan tenslotte ook gewoon op 10 spelen) en eerder met die Vente was begonnen, dan wel een andere spits had gehaald want Kramer :r :r :') . Maar de totale som en wat hij doet en bereikt vind ik ruim voldoende.

Toornstra is werkelijk geen schim meer van zichzelf. Dat is echt een groot deel van het probleem op dit moment. Dat is toch niet de schuld van de TD??
Ja dat is altijd een punt van op het juiste moment doorselecteren, inzien of iemand aan zijn top zit en dan maar proberen er een leuk bedrag voor te krijgen en investeren in iemand met meer toekomst. Uiteraard niet heel makkelijk maar dat is wel nodig om steeds een hoger basisniveau te krijgen.
Oh.
pi_176674318
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Vorig seizoen was Toornstra geen schim meer van zichzelf. Nu is hij gewoon weer hoe hij daarvoor ook was. Komt gewoon te kort voor Feyenoord 1. Leuk om erbij te hebben voor op de bank.
Ben ik met je eens maar ik begrijp de club ook om hem niet aan de kant te zetten na zo'n seizoen als vorig seizoen.
Er waren sowieso nog wat andere plekjes die opgevuld moesten worden waar de prioriteit lag, en het CL-geld was nog niet beschikbaar dus het houdt ook gewoon een keertje op natuurlijk.
blablablabla
pi_176674343
Ziek van de wedstrijd en stukje van mijn kaak gebroken nou lekker begin van 2018!!!!
pi_176674369
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat is altijd een punt van op het juiste moment doorselecteren, inzien of iemand aan zijn top zit en dan maar proberen er een leuk bedrag voor te krijgen en investeren in iemand met meer toekomst. Uiteraard niet heel makkelijk maar dat is wel nodig om steeds een hoger basisniveau te krijgen.
Sommige dingen snap ik ook echt niet. Net als dat ze bij jullie constant aan de Younes vasthouden. Waarom?

Al kun je je bij ons je nog verschuilen achter het argument dat de bomen financieel niet tot aan de hemel groeien waardoor doorselecteren op een gegeven moment ook klaar is.
blablablabla
pi_176674376
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ziek van de wedstrijd en stukje van mijn kaak gebroken nou lekker begin van 2018!!!!
Dat is niet zo mooi makker. Heb je weer op je controller zitten kauwen?
blablablabla
pi_176674379
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Die is geen schim van een Dolberg in vorm hoor.
Maar goed genoeg over die joden, ik hoop echt dat RvP ons van wat creatief elan kan voorzien want het is wel duidelijk dat het daar enorm mis gaat.
Punt is dat daar is gekeken naar de zwakke plekken in de selectie en daarop is ingespeeld. Dat hebben wij ook deels gedaan, deels niet: creativiteit op het middenveld. Wij hebben (achteraf gezien) teveel vervangers gehaald voor vertrekkende spelers en te weinig gekeken naar zwakheden die er al lagen.

quote:
Dat hele para gedoe dat er allerlei mensen per direct ontslagen moeten worden hoeft voor mij echt niet zo. Het is duidelijk waar het mis gaat op het veld dus ik neem aan dat zij dat ook zien, eigenlijk hoop ik gewoon op nog 1 of 2 directe versterkingen en dan met name voor de 10 positie. Eventueel een rechtsbuiten zodat je nimmer meer op Bilal hoeft terug te vallen.
Volgens mij roept niemand dat. En daarbij weet ik helemaal niet of GvB met een 10 wil voetballen. Waarom zou je er dan een halen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 15:03:28 ]
pi_176674396
quote:
15s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is niet zo mooi makker. Heb je weer op je controller zitten kauwen?
Nee ik heb die spel weggedaan
Maar na gister, je begin zo aardig die eerste helf, en dan ineens 2-0 en nog teveel bier liep volledig uit de hand denk ik weet ik niet meer maar was wel boos
  maandag 22 januari 2018 @ 15:04:01 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176674398
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Sommige dingen snap ik ook echt niet. Net als dat ze bij jullie constant aan de Younes vasthouden. Waarom?

Al kun je je bij ons je nog verschuilen achter het argument dat de bomen financieel niet tot aan de hemel groeien waardoor doorselecteren op een gegeven moment ook klaar is.
Daarom moet je scouten naar eventuele cashcows, en dus ook vaker creatieve spelers die meer gaan opbrengen (en waar je dan zelf ook nog genoeg aan hebt als het goed is). En jullie hebben financieel genoeg te besteden gehad :+
Oh.
pi_176674471
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom moet je scouten naar eventuele cashcows, en dus ook vaker creatieve spelers die meer gaan opbrengen (en waar je dan zelf ook nog genoeg aan hebt als het goed is). En jullie hebben financieel genoeg te besteden gehad :+
Tapia mits die een goed WK speelt kan echt een gigantisch bedrag opleveren
  maandag 22 januari 2018 @ 15:08:03 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176674486
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Tapia mits die een goed WK speelt kan echt een gigantisch bedrag opleveren
Tapia is toch weinig bijzonders.
Oh.
pi_176674514
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom moet je scouten naar eventuele cashcows, en dus ook vaker creatieve spelers die meer gaan opbrengen (en waar je dan zelf ook nog genoeg aan hebt als het goed is). En jullie hebben financieel genoeg te besteden gehad :+
Meh dat moet je niet overschatten hoor, jullie hebben iets van 200 miljoen op de bank toch? :o Dan kun je 10 x een bedrag a la Neres aftikken, volledig de mist in gaan met die speler en dan alsnog meer geld over te hebben dan wij de laatste 5 jaar aan spelers hebben uitgegeven.

Zo'n Larsson is na Lazovic ooit onze topaankoop alle tijden , dus er worden wel stappen gezet en meer geld uitgegeven maar even 5 of 10 miljoen aftikken voor een tropisch talent is er gewoonweg niet bij. Als die al naar Feyenoord zouden willen. En die Veldmate heeft natuurlijk een heel netwerk in Zuid Amerika waar hij op kan terugvallen.

Zulke scouts zijn hun gewicht in goud waard maar je moet dat wel flink geld hebben liggen om zo'n man zijn werk te laten doen.
blablablabla
pi_176674525
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tapia is toch weinig bijzonders.
:? :?
Wedstrijden gezien waar die Messi in zn broekzak had?
pi_176674542
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tapia is toch weinig bijzonders.
Een centrale verdediger met opbouwende kwaliteiten en een goede lange pass. 40 miljoen. :+

Oh wacht, hij had Messi in z'n zak. 80 miljoen. :Y
BFF met GGMM
pi_176674551
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Meh dat moet je niet overschatten hoor, jullie hebben iets van 200 miljoen op de bank toch? :o Dan kun je 10 x een bedrag a la Neres aftikken, volledig de mist in gaan met die speler en dan alsnog meer geld over te hebben dan wij de laatste 5 jaar aan spelers hebben uitgegeven.

Zo'n Larsson is na Lazovic ooit onze topaankoop alle tijden , dus er worden wel stappen gezet en meer geld uitgegeven maar even 5 of 10 miljoen aftikken voor een tropisch talent is er gewoonweg niet bij. Als die al naar Feyenoord zouden willen. En die Veldmate heeft natuurlijk een heel netwerk in Zuid Amerika waar hij op kan terugvallen.

Zulke scouts zijn hun gewicht in goud waard maar je moet dat wel flink geld hebben liggen om zo'n man zijn werk te laten doen.
Waarom heb je geen 5 tot 10 miljoen voor een tropisch talent en wel 3-8 miljoen per persoon voor Haps, Larsson, St. Juste, Berghuis, Boëtius...?
pi_176674593
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom heb je geen 5 tot 10 miljoen voor een tropisch talent en wel 3-8 miljoen per persoon voor Haps, Larsson, St. Juste, Berghuis, Boëtius...?
Noeitus was 1.5m
Larsson 3.5
Berghuis vgm 4.5
haps zeggen ze 6m maar geloof nooit dat t zo is

Dat zijn gwn een hoop spelers die zich al bewezen hebben op eredivisie niveau en dus geen risico
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 15:12:29 #188
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176674595
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tapia is toch weinig bijzonders.
Tapia is goed man.
pi_176674610
Feyenoord koopt heel erg safe omdat ze ook niet het budget hebben om risicos te nemen
pi_176674626
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom heb je geen 5 tot 10 miljoen voor een tropisch talent en wel 3-8 miljoen per persoon voor Haps, Larsson, St. Juste, Berghuis, Boëtius...?
Omdat een tropisch talent een grotere gok is dan spelers die je al kent. Zo simpel is het.
pi_176674657
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom heb je geen 5 tot 10 miljoen voor een tropisch talent en wel 3-8 miljoen per persoon voor Haps, Larsson, St. Juste, Berghuis, Boëtius...?
Dat zijn keuzes die gemaakt worden waar je vanuit het verleden alleen maar begrip voor kan hebben.
De tropische verassingen die wij hebben gehad waren over het algemeen eerder tropische ziektes en kapitaalvernietiging dan dat we er ooit beter van zijn geworden. Je moet echt heel ver terug gaan ( Cruz of zo?) wil je een speler kunnen bedenken waar wij (financieel en sportief) daadwerkelijk beter van zijn geworden.
blablablabla
pi_176674663
Wat zijn jullie slecht zeg.
Gino ♥
pi_176674665
Denk dat bouitius ook gwn verkocht word dit seizoen voor het dubbele gewoon slim van geel _O-
  maandag 22 januari 2018 @ 15:15:46 #194
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176674671
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tapia is toch weinig bijzonders.
Lol
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 15:15:50 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176674675
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:15 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn jullie slecht zeg.
Oke bedankt Hans.
pi_176674707
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom heb je geen 5 tot 10 miljoen voor een tropisch talent en wel 3-8 miljoen per persoon voor Haps, Larsson, St. Juste, Berghuis, Boëtius...?
Omdat je dan 2 tropische talenten koopt voor 20 miljoen waarvan je nog maar moet afvragen of het wat wordt. Want ook bij ajax floppen er genoeg, alleen hun hebben genoeg geld om er meer te halen en ja dan slagen er uiteraard altijd wel een paar.

Nu kunnen wij ipv 2 tropische talenten van 20 miljoen 6 aankopen doen voor hetzelfde bedrag. En een Haps, st Juste, Amrabat en Larsson kan je je eigenlijk geen buil aan vallen, Berghuis is gewoon een topaankoop. En dan mag er best iemand tegenvallen.
pi_176674742
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:17 schreef alopio het volgende:

[..]

Omdat je dan 2 tropische talenten koopt voor 20 miljoen waarvan je nog maar moet afvragen of het wat wordt. Want ook bij ajax floppen er genoeg, alleen hun hebben genoeg geld om er meer te halen en ja dan slagen er uiteraard altijd wel een paar.

Nu kunnen wij ipv 2 tropische talenten van 20 miljoen 6 aankopen doen voor hetzelfde bedrag. En een Haps, st Juste, Amrabat en Larsson kan je je eigenlijk geen buil aan vallen, Berghuis is gewoon een topaankoop. En dan mag er best iemand tegenvallen.
St.juste vind ik ook wel echt een beest hoor _O_
Je zag t gister al, komen 3 joodjes op m af, geen angst, blijft gewoon staan _O_
pi_176674758
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:17 schreef alopio het volgende:

[..]

Omdat je dan 2 tropische talenten koopt voor 20 miljoen waarvan je nog maar moet afvragen of het wat wordt. Want ook bij ajax floppen er genoeg, alleen hun hebben genoeg geld om er meer te halen en ja dan slagen er uiteraard altijd wel een paar.

Nu kunnen wij ipv 2 tropische talenten van 20 miljoen 6 aankopen doen voor hetzelfde bedrag. En een Haps, st Juste, Amrabat en Larsson kan je je eigenlijk geen buil aan vallen, Berghuis is gewoon een topaankoop. En dan mag er best iemand tegenvallen.
De winstmarge bij Ajax en PSV is ook gewoon veel groter. Als er daar een speler doorbreekt gaat hij ook meteen voor de absolute hoofdprijs weg, dat is altijd zo geweest.

Recent zo'n Locadia, Milik noem ze allemaal maar op. Bij Feyenoord hanteren clubs een ander tarief qua geboden bedragen.
blablablabla
pi_176674978
quote:
4s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:27 schreef Leonos het volgende:

[..]

FdB.
No way!
*quote verkl**t :P

[ Bericht 45% gewijzigd door superwen op 22-01-2018 17:35:05 ]
pi_176675053
quote:
Jullie gingen 3-0 af in die snelkookpan dusse.. _O-
pi_176675075
Van Persie is natuurlijk een tengere goser, die blijven conditioneel wat langer sterk dan bijvoorbeeld een dikke bulldozer als toornstra

de eerste beelden van de training

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 januari 2018 @ 15:36:51 #203
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176675086
Psv was nog kanslozer in de Arena, maar goed. Zij pakken wél de punten tegen de kleintjes. Dat laten wij dit jaar behoorlijk na.
pi_176675179
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Persie is natuurlijk een tengere goser, die blijven conditioneel wat langer sterk dan bijvoorbeeld een dikke bulldozer als toornstra

de eerste beelden van de training

Je ziet ook al dat hij de grootste vent is daarzo _O-
pi_176675386
quote:
13s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:30 schreef superwen het volgende:

[..]

[..]

No way!

[..]

No way!
Rustagh.
pi_176675542
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Jullie gingen 3-0 af in die snelkookpan dusse.. _O-
17 punten
pi_176675592
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

17 punten
Ja, hou dat aub vol tot aan t einde van t seizoen, en laat die neuzen niks winnen :N
pi_176675680
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

17 punten
Het zit ook allemaal wel erg mee bij jullie op het moment, of nouja eigenlijk al het hele seizoen.
blablablabla
pi_176675720
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Het zit ook allemaal wel erg mee bij jullie op het moment, of nouja eigenlijk al het hele seizoen.
Gister ook weer, 93ste min nog de 1-2 maken
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 16:17:26 #211
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176675799
Ik luister liever naar Van Persie dan naar Kuyt.
pi_176675828
Volgens V Marwijk moet Persie op 10
blablablabla
pi_176675845
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:19 schreef Elan het volgende:
Volgens V Marwijk moet Persie op 10
v persie op 10 jagrenson gewoon op spits positie prima
pi_176675851
v persie live nu trouwens op rijnmond feestdoek
pi_176675971
quote:
Goede persconferentie

Hij zegt zelf dat hij op 6 verschillende posities spelen

linkshalf rechtshalf centraal midden, spits rechtsbuiten linksbuiten

heel de ploeg kan zich zorgen gaan maken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176676002
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Goede persconferentie

Hij zegt zelf dat hij op 6 verschillende posities spelen

linkshalf rechtshalf centraal midden, spits rechtsbuiten linksbuiten

heel de ploeg kan zich zorgen gaan maken
Links en rechtsbuiten kan je sowieso vergeten.
blablablabla
  maandag 22 januari 2018 @ 16:30:32 #217
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176676022
Als dat profvoetballen niets wordt, kan die mooi persvoorlichter worden. 8-) Leuk om te kijken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176676533
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:36 schreef fetX het volgende:
Psv was nog kanslozer in de Arena, maar goed. Zij pakken wél de punten tegen de kleintjes. Dat laten wij dit jaar behoorlijk na.
Wel 3 schoten op doel ipv 1.
  maandag 22 januari 2018 @ 17:07:09 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176676754
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:36 schreef fetX het volgende:
Psv was nog kanslozer in de Arena, maar goed. Zij pakken wél de punten tegen de kleintjes. Dat laten wij dit jaar behoorlijk na.
Houd je hier maar aan vast ja. :')
  maandag 22 januari 2018 @ 17:34:18 #220
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176677225
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Houd je hier maar aan vast ja. :')
Niet nodig
pi_176678074
Vind dat altijd zoiets treurigs van die engnekken die in een ander topic gaan lopen klieren. Ga lekker de overwinning vieren ipv je hier bezig te houden
pi_176678202
edit
pi_176678211
edit
  maandag 22 januari 2018 @ 19:10:24 #224
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_176678830
Kan niet wachten op de eerste thuiswedstrijd. _O_ Wat een held is het toch. _O_ Laat de rest van Nederland maar lekker jaloers zeiken, ze zeiden hetzelfde toen Kuyt kwam. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_176679706
Van Persie zal zeker een hoop positieve energie geven

Hij heeft het zelf al gezegd dat hij voorbereid is op alle kritiek, maar dat hij voor Feyenoord en Gio tot het uiterste wil gaan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176680689
Hij denkt dat hij woensdag al kan spelen. Dat zie ik niet gebeuren.
pi_176680858
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij denkt dat hij woensdag al kan spelen. Dat zie ik niet gebeuren.
Als we nog langer wachten heeft het helemaal geen zin meer.
#12 is not for sale!
pi_176680923
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij denkt dat hij woensdag al kan spelen. Dat zie ik niet gebeuren.
Ik geloof helemaal niet dat spelers ala van Persie veel hoeven te trainen of hoeven te spelen om gelijk een goed niveau te halen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176681627
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat spelers ala van Persie veel hoeven te trainen of hoeven te spelen om gelijk een goed niveau te halen.
Het gaat niet om wat Van Persie denkt maar wat Gio denkt. Die is nogal voorzichtig ingesteld.
  maandag 22 januari 2018 @ 22:13:23 #230
131456 Klummie
Sterker door Strijd
  maandag 22 januari 2018 @ 22:25:53 #231
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176684629
quote:
De punten die gemaakt worden zijn niet onterecht, het is alleen zwaar overdreven om de club vervolgens doodziek te noemen :')
pi_176684711
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De punten die gemaakt worden zijn niet onterecht, het is alleen zwaar overdreven om de club vervolgens doodziek te noemen :')
Frfc1908 had het alweer over een mars :') :'(
pi_176684733
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Frfc1908 had het alweer over een mars :') :'(
Zou meegaan om te kijken :')
pi_176684751
Ook met die dozen toen, allemaal tokkies GUDDE ROT OP _O- _O-
  maandag 22 januari 2018 @ 22:32:20 #235
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176684818
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De punten die gemaakt worden zijn niet onterecht, het is alleen zwaar overdreven om de club vervolgens doodziek te noemen :')
Echt hè. :')
  dinsdag 23 januari 2018 @ 01:06:03 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176687124
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef MPC60 het volgende:
Kan niet wachten op de eerste thuiswedstrijd. _O_ Wat een held is het toch. _O_ Laat de rest van Nederland maar lekker jaloers zeiken, ze zeiden hetzelfde toen Kuyt kwam. _O_
sowieso zijn er geen minpunten. Het kan goed gaan of het kan hetzelfde blijven.

RvPgenot
Laffe huichelaar
pi_176689689
Rip Kreijermaat.
pi_176690155
Krijgt Zyech nog schorsing vanwege natrappen? Wel grappig dat het niet werd uitgezonden bij studio sport
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:03:10 #239
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176690519
De nieuwe voorzitter kreeg er van langs in VI gisteravond, een mooie vuurdoop. In dat opzicht zijn vandesar en de jong beide flink groen achter de oortjes en communiceren beide onder de maat. Ik vond die presentatie/betoog van de jong ook wel wat apart tot cringy aan toe zelfs, opzich niet erg zolang het maar verbeterd volgende keer (geldt voor vandesar ook trouwens).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:07:59 #240
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176690600
quote:
Vooral de verkapte conclusie dat Feyenoord kansloos verloren heeft van Ajax omdat de supporters niet met fakkels naar de laatste training mochten komen. :')

Wat een triest stuk.
pi_176691224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:44 schreef Antaris het volgende:
Krijgt Zyech nog schorsing vanwege natrappen? Wel grappig dat het niet werd uitgezonden bij studio sport
Nee, volgens mij had de scheids aangegeven dat hij het gezien had. Dan kan er niet meer achteraf worden gestraft.
BFF met GGMM
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:47:36 #242
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176691267
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:44 schreef Antaris het volgende:
Krijgt Zyech nog schorsing vanwege natrappen? Wel grappig dat het niet werd uitgezonden bij studio sport
Kuipers vond het uiteraard niets. :')
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 11:51:07 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176691504
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond het ook wel meevallen.
Als een speler van Roda dat in de Arena deed was die eraf gegaan.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176691510
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond het ook wel meevallen.
Ik ook. Echter, ik vond het niet meevallen als je het vergelijkt waar de andere kaarten voor gegeven werden. Het was wél natrappen, zonder een bal in de buurt, gericht op de man. Als Kuipers niet zo snel geel gaf voor andere dingen, had ie dit kunnen laten gaan.
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 12:05:23 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_176691573
Feyenoord sluit miljoenendeal in China (AD)

[ Bericht 9% gewijzigd door Gert op 23-01-2018 12:10:58 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 12:06:52 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176691596
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:47 schreef Klummie het volgende:

[..]

Kuipers vond het uiteraard niets. :')
Kuipers heeft zijn beste tijd wel gehad. Een paar vreemde beslissingen, aan beide kanten, afgelopen zondag.
pi_176691615
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef MPC60 het volgende:
Kan niet wachten op de eerste thuiswedstrijd. _O_ Wat een held is het toch. _O_ Laat de rest van Nederland maar lekker jaloers zeiken, ze zeiden hetzelfde toen Kuyt kwam. _O_
helemaal niet. Kuyt was gewoon fit, Van Persie is dat al jaren niet.
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 12:10:09 #249
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176691660
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook. Echter, ik vond het niet meevallen als je het vergelijkt waar de andere kaarten voor gegeven werden. Het was wél natrappen, zonder een bal in de buurt, gericht op de man. Als Kuipers niet zo snel geel gaf voor andere dingen, had ie dit kunnen laten gaan.
Kuipers moet voorlopig geen topper meer fluiten. Die man fluit alles dood.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 12:10:56 #250
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176691676
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:06 schreef fetX het volgende:

[..]

Kuipers heeft zijn beste tijd wel gehad. Een paar vreemde beslissingen, aan beide kanten, afgelopen zondag.
Kuipers fluit al geruime tijd zeer matig, inderdaad.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 12:15:13 #251
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176691757
quote:
Klinkt goed. Onze 'voetbalfilosofie' voor zoveel geld verkopen :D
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 12:25:28 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176691925
R.i.p beertje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 12:55:24 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176692434
Jammer. Het leek er even op dat Kramer, Bassie en de Lord zouden vertrekken.
pi_176692564
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kuipers fluit al geruime tijd zeer matig, inderdaad.
Sinds die belachelijke 'docu' over 'Team Kuipers'.
pi_176692673
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kuipers fluit al geruime tijd zeer matig, inderdaad.
Het rare is dat Kuipers in de eredivisie totaal anders fluit dan in Europa. Als Kuipers een CL duel fluit doet hij dat vaak prima, dan is het een van de betere scheidsrechters in Europa.
Maar als hij in de eredivisie fluit dan lijkt het wel of hij zijn debiele tweelingbroer heeft gestuurd. De arrogantie straalt er dan ook vanaf, of 50.000 man speciaal voor hem komen
pi_176692745
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:10 schreef alopio het volgende:

[..]

Het rare is dat Kuipers in de eredivisie totaal anders fluit dan in Europa. Als Kuipers een CL duel fluit doet hij dat vaak prima, dan is het een van de betere scheidsrechters in Europa.
Maar als hij in de eredivisie fluit dan lijkt het wel of hij zijn debiele tweelingbroer heeft gestuurd. De arrogantie straalt er dan ook vanaf, of 50.000 man speciaal voor hem komen
Ja arrogant inderdaad en misplaatst ook nog,
pi_176694167
RvP begint dus definitief op de bank morgen
blablablabla
pi_176694336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:37 schreef Elan het volgende:
RvP begint dus definitief op de bank morgen
#GIOOUT
pi_176694386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

#GIOOUT
IDD DOE LUL MOT GWN V PERSIE DR INZETTE HIJS NIE VOOR NIKS GEAAHLT TOG?? #WANBELEID
blablablabla
pi_176694535
Hoeveel verdient Robin eigenlijk?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176694583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:47 schreef Elan het volgende:

[..]

IDD DOE LUL MOT GWN V PERSIE DR INZETTE HIJS NIE VOOR NIKS GEAAHLT TOG?? #WANBELEID
EIGEN VETERANEN EERST
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 14:57:29 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176694590
Vente kan er ook wel wat van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:08:33 #263
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_176694816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vente kan er ook wel wat van.
Moet toch geweldig zijn voor zon ventje, samenspelen met van persie. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_176694949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:08 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Moet toch geweldig zijn voor zon ventje, samenspelen met van persie. _O_
blablablabla
pi_176695042
Wanneer komt die botteghin er nou weer is keer in het veld

Die kut tapia kan er echt geen tering van
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 15:18:50 #266
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176695054
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer komt die botteghin er nou weer is keer in het veld

Die kut tapia kan er echt geen tering van
Je hebt er geen kijk op.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 15:19:09 #267
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176695058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer komt die botteghin er nou weer is keer in het veld

Die kut tapia kan er echt geen tering van
Pleurt op joh met Jan Arie en Botteghin erin kan het tweede niet eens van Excelsior 2 winnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176695070
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je hebt er geen kijk op.
Dat doelpunt van Huntelaar was nooit gevallen als Botteghin daar had gestaan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 15:20:33 #269
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176695092
Defensie lekker laten staan zo als die is nu tenzij je plek hebt voor Tapia op het middenveld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 15:21:10 #270
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176695106
Zou St Juste en Malacia ook lekker laten staan op backs.

Jammer van voor Nieuwkoop en Haps.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 15:21:20 #271
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176695112
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat doelpunt van Huntelaar was nooit gevallen als Botteghin daar had gestaan
|:(
pi_176695142
Wat is dit voor achterlijke topic. Iemand nog een normaal antwoord op mijn vraag?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176695184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Defensie lekker laten staan zo als die is nu tenzij je plek hebt voor Tapia op het middenveld.
Lachwekkend hoeveel doelpunten tegen gehad dit seizoen mede door fout opstellen van tapia en zijn rare capriolen

als ik van 2 spelers hoop dat ze geblesseerd raken dan is het tapia en toornstra

ik ben er echt klaar met die sufkutten die echt geen klote in dit Feyenoord te zoeken hebben

Toornstra gaat nooit geblessseerd raken want die doet niet anders dan rennen

heeft die al is een keer tackle gemaakt dit seizoen

Missschien moet gio en feyenoord zich is gaan abonneren bij opta dan schrikken ze dood wat toornsta allemaal doet....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:36:02 #274
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176695487
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Pleurt op joh met Jan Arie en Botteghin erin kan het tweede niet eens van Excelsior 2 winnen.
Het tweede kan überhaupt weinig winnen. Makaay schijnt een waardeloze trainer te zijn.
pi_176695533
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer komt die botteghin er nou weer is keer in het veld
Die doet wedstrijdritme op bij de beloftes.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 15:39:43 #276
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176695569
Enig die ik niet kan inschatten is Van Beek is hij nou zo goed als zijn eerste seizoenen of zo slecht als dat laatste seizoen voor zijn blessure.

Ik dacht dat hij weer op dat oude niveau zat toen hij de beste van de Eredivisie was maar vond hem tegen Ajax weer onzeker als in zijn eigen goals periode.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176695577
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het tweede kan überhaupt weinig winnen. Makaay schijnt een waardeloze trainer te zijn.
Net of een trainer er wat toe doet met een 2e team met zoveel ervaring en kwaliteit
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:56:19 #278
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176695897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig die ik niet kan inschatten is Van Beek is hij nou zo goed als zijn eerste seizoenen of zo slecht als dat laatste seizoen voor zijn blessure.

Ik dacht dat hij weer op dat oude niveau zat toen hij de beste van de Eredivisie was maar vond hem tegen Ajax weer onzeker als in zijn eigen goals periode.
Elke speler van Feyenoord komt om onverklaarbare redenen met poep in de broek op het veld in de ArenA. Ik zou die wedstrijd niet als graadmeter nemen. Voor de winterstop deed hij het uitstekend. Voorlopig lekker laten staan.

Gisteren hebben Botteghin en vd Heijden 3 doelpunten om de oren gekregen van Excelsior 2 :').

Of 2. Weet niet precies wanneer ze beide gewisseld waren. Hoe dan ook gênant.
pi_176696012
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Elke speler van Feyenoord komt om onverklaarbare redenen met poep in de broek op het veld in de ArenA. Ik zou die wedstrijd niet als graadmeter nemen. Voor de winterstop deed hij het uitstekend. Voorlopig lekker laten staan.

Gisteren hebben Botteghin en vd Heijden 3 doelpunten om de oren gekregen van Excelsior 2 :').

Of 2. Weet niet precies wanneer ze beide gewisseld waren. Hoe dan ook gênant.
Lag dat aan Botteghin en van der Heijden die doelpunten?

of aan andere factoren

Heel die defensie van Feyenoord is gewoon een groep softies de afgelopen maanden

Er zit geen echte killer tussen

Die killerinstinct hebben van der Heijden en Botteghin wel

Heel dit Feyenoord is zo soft op dit moment, zeker defensief.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:07:51 #280
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176696076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lag dat aan Botteghin en van der Heijden die doelpunten?

of aan andere factoren

Heel die defensie van Feyenoord is gewoon een groep softies de afgelopen maanden

Er zit geen echte killer tussen

Die killerinstinct hebben van der Heijden en Botteghin wel

Heel dit Feyenoord is zo soft op dit moment, zeker defensief.
Man, die defensie was gisteren om te janken bij Feyenoord 2. Nelom, Botteghin, vd Heijden en Nieuwkoop speelden. Een viertal wat regelmatig samen heeft gespeeld in Feyenoord 1.

Ik vind juist de defensie van Feyenoord 1 van de minst zwakke punten dit jaar. Het gaat vooral fout op het middenveld door oa gebrek aan creativiteit.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 16:08:00 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176696083
We hadden toch de minste tegengoals van de hele eredivisie afgelopen eerste seizoenshelft probleem ligt daar niet hoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:08:39 #282
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176696097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden toch de minste tegengoals van de hele eredivisie afgelopen eerste seizoenshelft probleem ligt daar niet hoor.
Inderdaad.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:15:19 #283
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176696215
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lag dat aan Botteghin en van der Heijden die doelpunten?

of aan andere factoren

Heel die defensie van Feyenoord is gewoon een groep softies de afgelopen maanden

Er zit geen echte killer tussen

Die killerinstinct hebben van der Heijden en Botteghin wel

Heel dit Feyenoord is zo soft op dit moment, zeker defensief.
Je moet meer COMPACTO's kijken klaas
pi_176696242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden toch de minste tegengoals van de hele eredivisie afgelopen eerste seizoenshelft probleem ligt daar niet hoor.
Klopt minste

maar inmiddels wel 2 keer zoveel als heeeeeeeeel vorig seizoen........

vorig seizoen hadden we maar 25 doelpunten tegen

Nu hebben we al 19 doelpunten tegen....als dit zo doorgaat heb je straks 40 doelpunten tegen

lachwekkend

IK vind tapia echt de zwakste dodelijke schakel in de defensie. Van beek Malacia juste nieuwkoop doen het gewoon goed.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:44:34 #285
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:48:07 #286
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176698072
quote:
Is een prima keeper. Mrja ook alweer 34 :P
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:49:01 #287
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176698094
quote:
Wat achterlijk
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:54:05 #288
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_176698225
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:48 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Is een prima keeper. Mrja ook alweer 34 :P
Ik vind het onbegrijpelijk hoor. Alsof Vorm hier op de bank gaat zitten. En als je hem haalt voor de basis ben je blijkbaar niet tevreden over Jones, had je hem net zo goed kunnen passeren voor Vermeer.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:55:57 #289
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176698273
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vind het onbegrijpelijk hoor. Alsof Vorm hier op de bank gaat zitten. En als je hem haalt voor de basis ben je blijkbaar niet tevreden over Jones, had je hem net zo goed kunnen passeren voor Vermeer.
Denk ook niet dat hij wil komen hoor :D En ben het met je eens omtrent Vermeer
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 18:23:50 #290
319979 Fok-it
All is well
pi_176698879
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat achterlijk
Nogal ja, en Bijlow dan straks volgend seizoen weer derde keeper achter 2 oudjes :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 18:28:16 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176698971
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vind het onbegrijpelijk hoor. Alsof Vorm hier op de bank gaat zitten. En als je hem haalt voor de basis ben je blijkbaar niet tevreden over Jones, had je hem net zo goed kunnen passeren voor Vermeer.
Qft
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176699103
domme geruchten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 januari 2018 @ 19:22:48 #293
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176700382
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nogal ja, en Bijlow dan straks volgend seizoen weer derde keeper achter 2 oudjes :')
Jan de Jong zat nog leuk te verkondigen afgelopen weekend dat ze zoveel vertrouwen hebben in Bijlow. Dit komt lekker over. Daarnaast, waarom laat je Vermeer dan in godsnaam gaan.

Beleid bij Feyenoord is af en toe echt :')
pi_176700700
In principe heb je gewoon 3 keepers nodig

de rangorde zal zijn Bijlow/Jones voor de eerste plek. En mocht vorm komen dan voor de 3e plek

Het gebeurt toch overal dat oudere keepers worden gehaald voor die 3e plek. Die komt gewoon afbouwen en als het nodig is hij ter beschikking.

In principe zou het heel logisch zijn als Vorm zou komen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176701031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

|:(
Ga nou niet zo serieus op klaas in Slob
pi_176701182
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nogal ja, en Bijlow dan straks volgend seizoen weer derde keeper achter 2 oudjes :')
Die moeten ze gewoon uitlenen. Kom je er vanzelf achter of hij volstaat.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:51:35 #297
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176702972
Ik hoop echt dat gio afstapt van 433 en gewoon 2 spitsen opstelt om zo jorgenson ook direct te ontlasten en meer 1 tegen 1 matchups bieden. Gewoon beginnen met vente+jorgenson in de spits, Berghuis+amrabat+ahmadi+larson op het middenveld en dan nog 4 kuitenkletsers en bijlow want ik ben wel klaar met die onzekere jones.

p.s. of het aan jones ligt geen idee, maar onzeker voelt die wel als je kijkt via de tevee.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 21:46:24 #298
319979 Fok-it
All is well
pi_176704416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:51 schreef govie het volgende:
Ik hoop echt dat gio afstapt van 433 en gewoon 2 spitsen opstelt om zo jorgenson ook direct te ontlasten en meer 1 tegen 1 matchups bieden. Gewoon beginnen met vente+jorgenson in de spits, Berghuis+amrabat+ahmadi+larson op het middenveld en dan nog 4 kuitenkletsers en bijlow want ik ben wel klaar met die onzekere jones.

p.s. of het aan jones ligt geen idee, maar onzeker voelt die wel als je kijkt via de tevee.
Vilhena gaat echt niet banken onder Gio
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 21:48:30 #299
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176704470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:44 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ga nou niet zo serieus op klaas in Slob
Ik kan slecht tegen domheid.
pi_176706217
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik kan slecht tegen domheid.
In tapia geloven is pas domheid....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:03:55 #301
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176706953
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')