abonnement Unibet Coolblue
pi_176762865
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Futile and Stupid Gesture – 2018 6 1:41 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy
Acteurs: Will Forte, Domhnall Gleeson, Martin Mull
Doug Kenney, medeoprichter van National Lampoon, bouwde in zijn korte, turbulente leven een comedy-imperium op en gaf daarmee de popcultuur van de jaren 70 vorm.

Avonturen van de gelaarsde kat, De (seizoen 6) – 2015 6 - Netflix Original
Audio: DE EN ES FR NL | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Animatie, Comedy
Acteurs: Eric Bauza, Jayma Mays, Grey DeLisle
's Werelds geweldigste kat en vechtersbaas, minnaar en melkconnaisseur beleeft gedurfde avonturen op exotische locaties in deze gezinsvriendelijke comedyserie.

Dirty Money (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Controversieel, Documentaire, Provocerend
Van wurgleningen tot auto's waarmee is gesjoemeld vanwege uitstoottests: deze serie onderzoekt schaamteloze voorbeelden van hebzucht en corruptie in bedrijven.

Fakkah Fuzz: Almost Banned – 2018 AL 1:00 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Standup-comedy
Acteurs: Fakkah Fuzz
Voor zijn show vol interculturele humor put stand-upcomedian Fakkah Fuzz uit ervaringen uit zijn jeugd in Singapore als jonge, mondige Maleisische man.

Lama Lama (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: DE EN ES FR NL | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Animatie, Feelgood
Acteurs: Jennifer Garner, Shayle Simons, Vania Gill
Het populaire kinderboekenpersonage Lama Lama komt tot leven in deze hartverwarmende serie over familie, vriendschap en het leren van nieuwe dingen.

One Day at a Time (seizoen 2) – 2017 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Feelgood
Acteurs: Justina Machado, Rita Moreno, Todd Grinnell
In deze remake van de klassieke serie zorgt een recent alleenstaande Cubaans-Amerikaanse moeder voor haar tienerdochter en oudere zoon, samen met haar ouderwetse moeder.

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 – 2016 12 1:52 uur
Audio: Engels | Subs: EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Misdaad
Acteurs: Megan Fox, Will Arnett, Tyler Perry
Samen met April en nieuwkomer Casey komen de Ninja Turtles in actie nadat Shredder uit de gevangenis is ontsnapt en de wereld wil overnemen met de slechte Krang.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_176762887
A portrait of a man and his minibus. The Trader (Sovdagari) follows Gela as he sells secondhand goods through rural Georgia, where money is meaningless, and potatoes are lucre. An official Sundance selection and winner of "Best Short Documentary" at the Hot Docs Documentary Film Festival 2017, The Trader streams on Netflix February 9.


Edha is a dramatic thriller set in the fashion-conscious city of Buenos Aires, as seen through the eyes of a trendsetting designer, Edha, whose untraditional male model, Teo, becomes her muse. It premieres on March 16th for Spring-Summer Collection 2018.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:37:59 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_176763595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind star trek discovery best goed :)
Heerlijke serie.

Kan niet wachten op Altered Carbon. Voor de rest mja niet echt veel in Februari als ik die lijst afga.

Ik vond de Letterman aflevering met Obama heel prettig om te zien, dus ik zal Clooney ook wel een kans geven, maar ik denk dat het meer aan Obama lag dan aan het format per se.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_176763623
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Heerlijke serie.

Kan niet wachten op Altered Carbon. Voor de rest mja niet echt veel in Februari als ik die lijst afga.

Ik vond de Letterman aflevering met Obama heel prettig om te zien, dus ik zal Clooney ook wel een kans geven, maar ik denk dat het meer aan Obama lag dan aan het format per se.
De trailer van Altered Carbon bevatte wel wat tenenkrommende dialogen. Hoop dat het meevalt want het concept uit de serie is erg tof.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176765137
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Er is sinds een week een update, maar dan zou Youtube er ook last van moeten hebben...
Ja die had ik ook al geïnstalleerd maar had en heb alleen het probleem met netflix, meestal maar 10-20 seconden maar ook wel eens langer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2018 20:05:15 ]
pi_176765184
Dirk Gently serie 2 gezien, vind het toch een leuke serie dus. Het is niet helemaal een serieuze serie, maar binnen dat segment hebben ze echt wel een aardig verhaal weer opgebouwd, na serie 1. Ben benieuwd naar serie 3.
I´m back.
pi_176765242
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ben benieuwd naar serie 3.
Tis gecancelled helaas.
pi_176765251
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 20:08 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tis gecancelled helaas.
Ach, wat zonde nou... :{.
I´m back.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 22:30:22 #159
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_176768845
Weet iemand hier of Guardians of the Galaxy 2 nog op Netflix komt? Of is Disney al gestopt met het leveren van content?
  Admin zaterdag 27 januari 2018 @ 09:34:50 #160
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_176773864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 22:30 schreef Digipack het volgende:
Weet iemand hier of Guardians of the Galaxy 2 nog op Netflix komt? Of is Disney al gestopt met het leveren van content?
The Incredible Hulk komt volgende maand op Netflix. Da's van pre-Disney, dus ik weet niet of dat iets zegt over de kansen voor Guardians, maar toch. :P

En Disney is nog lang niet begonnen met hun streamingdienst, dus tot die tijd willen ze vast nog wel wat geld verdienen aan Netfix.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_176774018
Leuke filmtip: A Futile And Stupid Gesture

Over de oprichting en makers van National Lampoon.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 27 januari 2018 @ 11:12:56 #162
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176774781
Ok, ik zit helemaal in Der Bestatter. _O_ O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_176778793
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Approaching the Unknown – 2016 9 1:30 uur
Audio: Engels | Subs: EN FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Mark Strong, Luke Wilson, Sanaa Lathan
Een astronaut worstelt tijdens de eerste bemande missie naar Mars met eenzaamheid en vecht voor zijn leven na een ramp met de levensondersteunende systemen.

Skiptrace – 2016 12 1:46 uur
Audio: Engels | Subs: NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
Acteurs: Jackie Chan, Johnny Knoxville, Fan Bingbing
Een rechercheur uit Hongkong werkt samen met een brutale gokker om de misdaadbaas in te rekenen die zijn partner heeft gedood en diens dochter heeft ontvoerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze zaterdag 27 januari 2018 @ 15:52:48 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176778930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 09:34 schreef Breuls het volgende:

[..]

The Incredible Hulk komt volgende maand op Netflix. Da's van pre-Disney, dus ik weet niet of dat iets zegt over de kansen voor Guardians, maar toch. :P

En Disney is nog lang niet begonnen met hun streamingdienst, dus tot die tijd willen ze vast nog wel wat geld verdienen aan Netfix.
Oh.. Dan mogen alle delen Star Wars ook wel even terug. ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_176778975
Vier vrienden die elkaar al lang kennen maar op gespannen voet staan met elkaar gaan op een wandeltocht door de Zweedse wildernis. Zullen ze ooit nog terugkeren?

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_176779880
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 15:56 schreef Aether het volgende:
Vier vrienden die elkaar al lang kennen maar op gespannen voet staan met elkaar gaan op een wandeltocht door de Zweedse wildernis. Zullen ze ooit nog terugkeren?

Looking good!!
  zaterdag 27 januari 2018 @ 16:58:01 #167
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176779891
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 16:57 schreef Fargo het volgende:

[..]

Looking good!!
als t net zo goed is als de begeleidende tekst haak ik alvast af
  zaterdag 27 januari 2018 @ 17:19:34 #168
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_176780226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef Wicky15 het volgende:
Schijnt dat die resterende afleveringen van La Casa de Papel pas in april op Netflix komen?

Had het dan pas gewoon helemaal in april erop gezet :')
Oorspronkelijk bestond de serie uit twee delen en duurde elke aflevering 70 minuten.
Het eerste deel bestond uit 9 afleveringen en het tweede deel uit 6.
Om de een of andere reden heeft Netflix zitten knippen zodat ze meer maar kortere afleveringen hebben. Waarom weet ik niet.
Jesus hates you.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 21:22:14 #169
163650 Greys
pi_176784793
Ik las net dat ze in de US al Bates Motel seizoen 5 kunnen Netflixen op 20 februari. Wij hebben seizoen 4 nog niet eens. -O- Is dat wel vaker zo'n enorme achterstand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker zaterdag 27 januari 2018 @ 21:40:21 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176785309
Bijna heel Gran Hotel gekeken, La Casa de Palpa helemaal, en nu Las Chicas del Cable ..... met een boel bekende gezichten ;)
pi_176785806
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik las net dat ze in de US al Bates Motel seizoen 5 kunnen Netflixen op 20 februari. Wij hebben seizoen 4 nog niet eens. -O- Is dat wel vaker zo'n enorme achterstand?
Toen ik afgelopen september in Londen was hadden ze seizoen 4 ook al. Snap niet wat het probleem is in NL.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176787016
Voor het eerst aan Peaky Blinders begonnen. Wat een bazen serie!
pi_176787283
Er zou ook zo'n serie komen met iets dat je als iemand is overleden, je een lichaam kunt kopen met de ziel ofzo van de overleden persooon. Poeh probeer te heugen hoe het weet, maar kom er gewoon niet op .. dat zou een deze dagen erop komen te staan volgens mij. Of februari .. zag een trailer.
pi_176787464
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 23:01 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Er zou ook zo'n serie komen met iets dat je als iemand is overleden, je een lichaam kunt kopen met de ziel ofzo van de overleden persooon. Poeh probeer te heugen hoe het weet, maar kom er gewoon niet op .. dat zou een deze dagen erop komen te staan volgens mij. Of februari .. zag een trailer.
Altered Carbon?

Daar kun je je bewustzijn digitaal opslaan en laten overzetten in een nieuw lichaam.

Begint op 2 februari.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_176791430
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik las net dat ze in de US al Bates Motel seizoen 5 kunnen Netflixen op 20 februari. Wij hebben seizoen 4 nog niet eens. -O- Is dat wel vaker zo'n enorme achterstand?
Ik moet straks gewoon half seizoen 3 terugkijken om weer in het verhaal te komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')