abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176663177
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zoals gezegd, je bent op de goede weg. Door verklaarbare omstandigheden ben je er alleen nog lang niet en zul je structureel niet meedoen. Tenzij alles ineens samenvalt.
Dat is toch ook gewoon het pad dat uitgezet is destijds na de redding in het rampseizoen? Een pad met pieken en dalen maar om uiteindelijk weer structureel aan de top mee te draaien. Dat dat een verhaal is van de lange adem is blijkbaar iets wat een hoop mensen niet kunnen begrijpen.
* Verwijderd *
  zondag 21 januari 2018 @ 21:19:20 #177
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176663186
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kan wel, het is alleen een bewuste keuze om dat niet te doen.
:D ja. Bijna.
Dit, dus.
pi_176663205
Zoals gewoonlijk weer niks te vertellen in de Arena en heel facebook puilt uit van eencellige amoebes die alles en iedereen z’n moeder de schuld wil geven :’)
  zondag 21 januari 2018 @ 21:20:33 #179
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176663219
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ayoub vind ik juist weer eens een verfrissende aanwinst voor Feyenoord, nog transfervrij ook. Prima.
Ik ook. Die heeft nog wel iets van creativiteit. Denk dat we daar tov Vilhena niet eens heel erg op achteruit gaan.
pi_176663220
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de ambitie om 1 keer in de 3 jaar kampioen te worden. Dat is een 'ambitie'. Ik zeg helemaal niets anders dan wat ze zelf zeggen.

Wat de rest doet boeit me niet zo voor de analyse of Feyenoord zelf op de goede weg is. Wat de rest doet boeit me wél om te kijken of je een reëel overbrugbaar verschil hebt dat je in staat stelt om structureel kampioen te worden. Dat zijn twee verschillende dingen, maar blijkbaar is dat nogal een lastig concept voor sommigen hier. Je kunt goed bezig zijn, maar nog niet structureel meedoen en daarmee tussen de top en subtop vallen.
Ajax heeft al 4 jaar de beste selectie

waar ligt het volgens jou aan dan dat ze waarschijnlijk voor de 4e keer op rij niet kampioen gaan worden

hoe kan het dat een ploeg die al 4 jaar de beste selectie heeft dan geen kampioen wordt?????
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176663227
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ayoub vind ik juist weer eens een verfrissende aanwinst voor Feyenoord, nog transfervrij ook. Prima.
We geven hem een eerlijke kans, voor een transfervrije speler kan je zo'n gokje wel wagen. Maar hij is me nooit zo opgevallen.
pi_176663229
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Buiten het selectiebeleid en de keuzes van de trainer worden er prima beslissingen gemaakt voor zover ik kan oordelen.

Dat is natuurlijk vooral waar die 'organisatie' discussie over gaat.
De trainer en spelers worden toch (overwegend) door de beleidsbepalers gekozen...? Die zetten toch de organisatie neer?
  zondag 21 januari 2018 @ 21:22:24 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176663262
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:D ja. Bijna.
Als er 30 miljoen in 1 zomer wordt uitgegeven moet het makkelijk kunnen om 2 spelers voor rond de 10 miljoen te halen.

De transferstrategie van Van Geel is echter duidelijk: veilige opties uit eigen land/competitie en die zijn nooit duurder dan 6/7 miljoen
pi_176663273
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:19 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat is toch ook gewoon het pad dat uitgezet is destijds na de redding in het rampseizoen? Een pad met pieken en dalen maar om uiteindelijk weer structureel aan de top mee te draaien. Dat dat een verhaal is van de lange adem is blijkbaar iets wat een hoop mensen niet kunnen begrijpen.
Dat klopt dan toch met wat ik zeg? Dat je zolang je de centjes niet op orde hebt (want dat was het probleem, de centjes) je gewoon niet mee gaat doen en dat je ook niet die illusie moet hebben.
pi_176663327
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Buiten het selectiebeleid en de keuzes van de trainer worden er prima beslissingen gemaakt voor zover ik kan oordelen.

Dat is natuurlijk vooral waar die 'organisatie' discussie over gaat.
Ik wil niet de dorpspastoor uithangen voor de zoveelste keer, maar het blijft pijnlijk om te zien hoeveel creativiteit dit Feyenoord tekort komt naast 'extra' scorend vermogen. Dat blijft zo erg achter bij momenteel PSV, AZ en Ajax. PEC Zwolle gaat nog wel wegvallen, dat geheel terzijde. Ook vandaag was er niet bijster veel om aan op te hangen voorin
pi_176663331
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als er 30 miljoen in 1 zomer wordt uitgegeven moet het makkelijk kunnen om 2 spelers voor rond de 10 miljoen te halen.

De transferstrategie van Van Geel is echter duidelijk: veilige opties uit eigen land/competitie en die zijn nooit duurder dan 6/7 miljoen
Ik moet zeggen dat ik in de zomer ook dacht dat Feyenoord de beste window had, mooie bedragen gekregen en op allerlei posities versterkingen. Dat vervolgens Berghuis de enige is die presteert is dan jammer, al is de vraag dan ook of dat Gio aan te rekenen is. Voor dat laatste volg i kFeyenoord te weinig.
pi_176663335
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als er 30 miljoen in 1 zomer wordt uitgegeven moet het makkelijk kunnen om 2 spelers voor rond de 10 miljoen te halen.

De transferstrategie van Van Geel is echter duidelijk: veilige opties uit eigen land/competitie en die zijn nooit duurder dan 6/7 miljoen
met het vertrek van kuyt kongolo karsdorp elia had je gewoon 4 spelers nodig

dus dan is rekensommetje gewoon makkelijk als je een x bedrag heb....

Ik vind ook dat Feyenoord altijd rond dat sommetje van 6 moet blijven of het moet een spits zijn

ik vind zes miljoen voor berghuis gewoon teveel ........
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176663349
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik wil niet de dorpspastoor uithangen voor de zoveelste keer, maar het blijft pijnlijk om te zien hoeveel creativiteit dit Feyenoord tekort komt naast 'extra' scorend vermogen. Dat blijft zo erg achter bij momenteel PSV, AZ en Ajax. PEC Zwolle gaat nog wel wegvallen, dat geheel terzijde. Ook vandaag was er niet bijster veel om aan op te hangen voorin
PSV overigens hetzelfde qua creativiteit.
pi_176663363
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als er 30 miljoen in 1 zomer wordt uitgegeven moet het makkelijk kunnen om 2 spelers voor rond de 10 miljoen te halen.

De transferstrategie van Van Geel is echter duidelijk: veilige opties uit eigen land/competitie en die zijn nooit duurder dan 6/7 miljoen
Alsof een speler van 10 miljoen voor feyenoord komt spelen :’)
pi_176663383
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik wil niet de dorpspastoor uithangen voor de zoveelste keer, maar het blijft pijnlijk om te zien hoeveel creativiteit dit Feyenoord tekort komt naast 'extra' scorend vermogen. Dat blijft zo erg achter bij momenteel PSV, AZ en Ajax. PEC Zwolle gaat nog wel wegvallen, dat geheel terzijde. Ook vandaag was er niet bijster veel om aan op te hangen voorin
zoveel creativiteit liet ajax ook niet zien vandaag

Feyenoord speelde gewoon om te verdedigen

het was inderdaad een schandalige vertoning maar dat had alles te maken met de angst van de afgelopen x ontmoetingen......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 21 januari 2018 @ 21:26:39 #191
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176663390
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De trainer en spelers worden toch (overwegend) door de beleidsbepalers gekozen...? Die zetten toch de organisatie neer?
Ik denk niet dat Gudde/De Jong en Koevermans zich sterk met de selectie bemoeien. Die hebben vertrouwen in Van Geel. Die bespreekt vervolgens met Gio wie hij wel en niet nodig heeft en op welke posities hij versterkingen nodig heeft.

We gaan de beleidsbepalers toch niet beschuldigen van dat we nog met Nelom en Bilal zitten? :D

Overigens was het niet verkopen van Bilal en Toornstra bijvoorbeeld deze zomer prima te verdedigen wmb
pi_176663414
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik in de zomer ook dacht dat Feyenoord de beste window had, mooie bedragen gekregen en op allerlei posities versterkingen. Dat vervolgens Berghuis de enige is die presteert is dan jammer, al is de vraag dan ook of dat Gio aan te rekenen is. Voor dat laatste volg i kFeyenoord te weinig.
Vind St. Juste ook niet tegenvallen. Voor de rest is het middelmatig of slecht. Wat Klaas zegt klopt natuurlijk dat je ook van veel niet kunt verwachten dat ze 1. op elkaar ingespeeld raken en 2. na een half seizoen aangepast zijn. In dat opzicht kun je wellicht van een tussenjaar spreken, maar ik vind persoonlijk dat je daarvoor te weinig potentie ziet en dat ook Gio geen potentie aantoont door lastige besluiten uit de weg te gaan.
pi_176663415
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Begrotingstechnisch lopen we alleen in op PSV doordat PSV Europees geld heeft misgelopen en Feyenoord juist wel (extra) Europees geld heeft gehad. Zoals het er nu naar uitziet speel je komend seizoen geen of geen rol van betekenis in Europa en is alles weer bij het oude.
De CL gelden zijn voor de begroting van die seizoen nog niet eens meegerekend dus ik weet niet waar jij het over hebt .
blablablabla
pi_176663426
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:32 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, zolang je niet mee kankert hier met de rest, wat nuance brengt, ben je niet kritisch genoeg.

Prima hoor.
Ik vraag echt af welke nuance vandaag op z’n plaats is. Tactisch klopte er werkelijk niets van. Dat je het een helft op nul nul weet te houden, zou ik niet als een prestatie willen beschouwen. Feyenoord geeft Ajax al jaar in jaar uit nauwelijks tegenstand, met als gevolg dat we ongeveer de slechtste statistiek hebben van alle clubs in de eredivisie in de Arena. De meeste subtoppers bieden meer weerstand, dit zou reden genoeg moeten zijn om je eigen prestaties eens grondig tegen het licht te houden.

Van Bronckhorst trapt(e) in dezelfde val als Koeman door zich volledig aan te passen aan de tegenstander zonder zelf een aanvallend plan neer te leggen. Er is vandaag vrijwel geen een keer als team druk gezer op de tegenstander. Jorgensen werd ‘vermoord’ omdat hij alleen maar geconfronteerd werd met kansloze lange ballen. Zelfs als er opgebouwd kon worden, maanden Jones iedereen naar voren voor de lange bal.

De technische staf heeft wederom keihard gefaald in de klassieker. Dat je verliest kan ik nog mee leven, maar dat je nauwelijks de intentie hebt om aan te vallen is echt heel kwalijk. We speelden niet tegen City maar tegen een Ajax wat voor rust ook alle moeite had om de bal naar de juiste kleur te spelen.
#12 is not for sale!
pi_176663434
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat dramaqueens in dit topic zeg, je verliest van dat jodenkliekje en meteen deugd heel de organisatie van Feyenoord niet :')
Echt hè te triest voor woorden.
blablablabla
pi_176663458
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vraag echt af welke nuance vandaag op z’n plaats is. Tactisch klopte er werkelijk niets van. Dat je het een helft op nul nul weet te houden, zou ik niet als een prestatie willen beschouwen. Feyenoord geeft Ajax al jaar in jaar uit nauwelijks tegenstand, met als gevolg dat we ongeveer de slechtste statistiek hebben van alle clubs in de eredivisie in de Arena. De meeste subtoppers bieden meer weerstand, dit zou reden genoeg moeten zijn om je eigen prestaties eens grondig tegen het licht te houden.

Van Bronckhorst trapt(e) in dezelfde val als Koeman door zich volledig aan te passen aan de tegenstander zonder zelf een aanvallend plan neer te leggen. Er is vandaag vrijwel geen een keer als team druk gezer op de tegenstander. Jorgensen werd ‘vermoord’ omdat hij alleen maar geconfronteerd werd met kansloze lange ballen. Zelfs als er opgebouwd kon worden, maanden Jones iedereen naar voren voor de lange bal.

De technische staf heeft wederom keihard gefaald in de klassieker. Dat je verliest kan ik nog mee leven, maar dat je nauwelijks de intentie hebt om aan te vallen is echt heel kwalijk. We speelden niet tegen City maar tegen een Ajax wat voor rust ook alle moeite had om de bal naar de juiste kleur te spelen.
_O_ . Prima post.
  zondag 21 januari 2018 @ 21:31:12 #197
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176663481
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vraag echt af welke nuance vandaag op z’n plaats is. Tactisch klopte er werkelijk niets van. Dat je het een helft op nul nul weet te houden, zou ik niet als een prestatie willen beschouwen. Feyenoord geeft Ajax al jaar in jaar uit nauwelijks tegenstand, met als gevolg dat we ongeveer de slechtste statistiek hebben van alle clubs in de eredivisie in de Arena. De meeste subtoppers bieden meer weerstand, dit zou reden genoeg moeten zijn om je eigen prestaties eens grondig tegen het licht te houden.

Van Bronckhorst trapt(e) in dezelfde val als Koeman door zich volledig aan te passen aan de tegenstander zonder zelf een aanvallend plan neer te leggen. Er is vandaag vrijwel geen een keer als team druk gezer op de tegenstander. Jorgensen werd ‘vermoord’ omdat hij alleen maar geconfronteerd werd met kansloze lange ballen. Zelfs als er opgebouwd kon worden, maanden Jones iedereen naar voren voor de lange bal.

De technische staf heeft wederom keihard gefaald in de klassieker. Dat je verliest kan ik nog mee leven, maar dat je nauwelijks de intentie hebt om aan te vallen is echt heel kwalijk. We speelden niet tegen City maar tegen een Ajax wat voor rust ook alle moeite had om de bal naar de juiste kleur te spelen.
Zo is het.
pi_176663485
Maar volgens Gio komt de overwinning steeds dichterbij omdat het steeds langer geleden is.

Prima redenatie als je het mij vraagt
#12 is not for sale!
pi_176663496
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vind St. Juste ook niet tegenvallen. Voor de rest is het middelmatig of slecht. Wat Klaas zegt klopt natuurlijk dat je ook van veel niet kunt verwachten dat ze 1. op elkaar ingespeeld raken en 2. na een half seizoen aangepast zijn. In dat opzicht kun je wellicht van een tussenjaar spreken, maar ik vind persoonlijk dat je daarvoor te weinig potentie ziet en dat ook Gio geen potentie aantoont door lastige besluiten uit de weg te gaan.
Larsson is ook gewoon een prima aankoop. Niet zo hard huilen.
blablablabla
pi_176663498
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vraag echt af welke nuance vandaag op z’n plaats is. Tactisch klopte er werkelijk niets van. Dat je het een helft op nul nul weet te houden, zou ik niet als een prestatie willen beschouwen. Feyenoord geeft Ajax al jaar in jaar uit nauwelijks tegenstand, met als gevolg dat we ongeveer de slechtste statistiek hebben van alle clubs in de eredivisie in de Arena. De meeste subtoppers bieden meer weerstand, dit zou reden genoeg moeten zijn om je eigen prestaties eens grondig tegen het licht te houden.

Van Bronckhorst trapt(e) in dezelfde val als Koeman door zich volledig aan te passen aan de tegenstander zonder zelf een aanvallend plan neer te leggen. Er is vandaag vrijwel geen een keer als team druk gezer op de tegenstander. Jorgensen werd ‘vermoord’ omdat hij alleen maar geconfronteerd werd met kansloze lange ballen. Zelfs als er opgebouwd kon worden, maanden Jones iedereen naar voren voor de lange bal.

De technische staf heeft wederom keihard gefaald in de klassieker. Dat je verliest kan ik nog mee leven, maar dat je nauwelijks de intentie hebt om aan te vallen is echt heel kwalijk. We speelden niet tegen City maar tegen een Ajax wat voor rust ook alle moeite had om de bal naar de juiste kleur te spelen.
Feyenoord heeft afgelopen seizoenen vaak in de Arena gespeeld waar het gewoon de bovenliggende partij was maar toch afgestraft werd.

Ik kan de tactiek van vanmiddag in het kader van niet verliezen gewoon wel begrijpen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')