abonnement Unibet Coolblue
pi_176679123
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:55 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt er op dat de democraten de shutdown opgeven en er niet zoveel voor terug krijgen.
CHIP, en de toezegging dat er werk wordt gemaakt van DACA. Wat die toezeggingen waard is valt nog te bezien, maar als McConnell zijn belofte niet nakomt, zal de schuldvraag voor de volgende shutdown een stuk duidelijker zijn. Bovendien kunnen de Republikeinen dan niet meer schermen met "jullie zijn tegen zieke kinderen".
pi_176679344
Inderdaad als McConnell nu niet binnen 2 weken over de brug komt met een bipartisan deal on DACA, kan de schuld iig niet meer bij de Democraten in de schoenen geschoven worden en gaat de boel weer op slot. En je moet je natuurlijk afvragen of een langere shutdown nu tot een beter resultaat zou hebben geleid. Ik denk dat het een goede keus is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 22 januari 2018 @ 19:34:55 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176679366
Er was al een bipartisan deal voor DACA, dus dat scheelt. Vraag me af wat daar nu de status van is of dat ze daar weer opnieuw over moeten nadenken.
  Overall beste user 2022 maandag 22 januari 2018 @ 19:37:43 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176679425
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er was al een bipartisan deal voor DACA, dus dat scheelt. Vraag me af wat daar nu de status van is of dat ze daar weer opnieuw over moeten nadenken.
Trump heeft door dat de muur niet gaat werken als ze het ding überhaupt gebouwd krijgen. Dus de Wall voor amnestie gaat het niet worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176679498
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:07 schreef Kijkertje het volgende:
NBCPolitics twitterde op maandag 22-01-2018 om 17:58:38 JUST IN: There are enough votes to reopen the government, sources tell @kasie reageer retweet
Heeft niet lang geduurd. 1 werkdagje?
  maandag 22 januari 2018 @ 19:42:32 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176679534
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump heeft door dat de muur niet gaat werken als ze het ding überhaupt gebouwd krijgen. Dus de Wall voor amnestie gaat het niet worden.
Sowieso vraag ik me af of eventuele DACA wetgeving wel door Ryan in het Huis tot stemming gebracht zou worden. Wat dat betreft heeft Hastert (R, wat anders immers) met zijn majority of the majority 'rule' echt pure antidemocratische kanker geïntroduceerd.

CHIP financiering is iig nu al wel de komende 6 jaar van tafel gehaald, dus dat scheelt.
pi_176679563
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:33 schreef Kijkertje het volgende:
Inderdaad als McConnell nu niet binnen 2 weken over de brug komt met een bipartisan deal on DACA, kan de schuld iig niet meer bij de Democraten in de schoenen geschoven worden en gaat de boel weer op slot. En je moet je natuurlijk afvragen of een langere shutdown nu tot een beter resultaat zou hebben geleid. Ik denk dat het een goede keus is.
Heel cynisch gezien hebben de Democraten ook veel minder baat bij een shutdown an veel van de hedendaagse Republikeinen. Afgezien van het leger willen die gewoon het liefst de overheid zoveel mogelijk afbreken. Dan is zo'n shutdown helemaal niet zo'n ramp.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176679674
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heel cynisch gezien hebben de Democraten ook veel minder baat bij een shutdown an veel van de hedendaagse Republikeinen. Afgezien van het leger willen die gewoon het liefst de overheid zoveel mogelijk afbreken. Dan is zo'n shutdown helemaal niet zo'n ramp.
Ja Republikeinen hebben weinig affiniteit met het financieren van minder draagkrachtigen. Een nadeel voor Democraten inderdaad.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176679780
Pennsylvania Supreme Court Strikes Down State’s Congressional Map, Saying It Illegally Benefits GOP

Republicans had consistently received a 13 to five advantage in the state’s congressional delegation since 2012.

quote:
The Pennsylvania Supreme Court on Monday ruled that the state’s congressional map went so far to benefit Republicans that it violated the state constitution.

The court blocked the use of the map in the 2018 midterm elections and ordered state lawmakers to begin to draw a new map.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 22 januari 2018 @ 20:10:04 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176680154
Joepie, over twee weken opnieuw dit circus *O*
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176680156
“I’ve got another nut job here who thinks he's running things”

With the president and his chief of staff arguing in public, Ivanka Trump takes charge of finding a replacement.

quote:
Donald Trump’s relationship with John Kelly, his chief of staff, fraught from the beginning, may finally have gone past the point of no return. Two prominent Republicans in frequent contact with the White House told me that Trump has discussed choosing Kelly’s successor in recent days, asking a close friend what he thought about David Urban, a veteran Washington lobbyist and political operative who helped engineer Trump’s victory in Pennsylvania. Ivanka is also playing a central role in the search, quietly field-testing ideas with people. “Ivanka is the most worried about it. She’s trying to figure who replaces Kelly,” a person who’s spoken with her said.

Kelly’s departure likely isn’t imminent, sources said. “He wants to stay longer than Reince [Priebus],” an outside adviser said. Trump can also hardly afford another high-level staff departure, which would trigger days of negative news cycles. “This could be like [Jeff] Sessions,” one of the Republicans explained, referring to Trump’s festering frustration about not being able to replace his attorney general.

But the prospect of a Trump-Kelly rupture became more probable as news of their clashes over immigration leaked. Last week, Kelly reportedly infuriated Trump when he told Fox News that Trump had “evolved” on his position to build a southern border wall. Kelly further catalyzed Trump’s ire when he told Democratic lawmakers that Trump was “uninformed” when he made his campaign promise to build the wall. The next morning Trump rebutted his chief of staff with a tweet: “The Wall is the Wall, it has never changed or evolved from the first day I conceived of it.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176680609
How Every Senator Voted on Ending the Government Shutdown

Onder de nee-stemmers: Feinstein, Gillibrand, Harris, Sanders en Warren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176680699
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:27 schreef Kijkertje het volgende:
How Every Senator Voted on Ending the Government Shutdown

Onder de nee-stemmers: Feinstein, Gillibrand, Harris, Sanders en Warren.
Ook Booker en Feinstein, kortom iedereen die genoemd wordt voor een eventuele kandidatuur in 2020. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 januari 2018 @ 20:30:42 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176680718
Tester als tegenstemmer verbaast me wat.
pi_176680776
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:10 schreef Szura het volgende:
Joepie, over twee weken opnieuw dit circus *O*
Maar eerst... state of the union address! *O*
pi_176681003
Survey predicts big Latino turnout in Calif. June primary in response to Trump

quote:
Driven by antipathy toward President Trump and concerns about immigration, a record number of Latinos say they are planning to vote in California’s June 5 primary, according to a new survey.

The survey of 900 registered Latino voters released Wednesday found that 68 percent said they were “100 percent” certain that they would vote. That turnout would be off the charts for the state’s 4.5 million Latino voters, especially considering that only 25 percent of all registered California voters cast ballots in California’s last midterm election in 2014.

“That’s extremely high,” said Matt Barreto, the poll’s director and co-founder of Latino Decisions, which conducted the poll on behalf of the Latino Community Foundation. The foundation is holding a forum for California’s gubernatorial candidates next week in Los Angeles. “The first driver of this is the Trump effect. People are very dissatisfied with the actions he’s taking, particularly on immigration.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176681511
Toen CNN de poll deed waarbij een meerderheid DACA niet belangrijk genoeg vond voor een shutdown was het eigenlijk al voorbij.

Het was een mooi toneelstukje van de Dems op Trump's 1 year anniversary om hem te stangen, niets meer, niets minder.
pi_176682116
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:53 schreef Nintex het volgende:
Toen CNN de poll deed waarbij een meerderheid DACA niet belangrijk genoeg vond voor een shutdown was het eigenlijk al voorbij.

Het was een mooi toneelstukje van de Dems op Trump's 1 year anniversary om hem te stangen, niets meer, niets minder.
Een toneelstukje die ze redelijk wat stemmen kan kosten overigens.
Joe the Plumber is er echt niet blij mee dat illegalen worden verkozen boven de gezondheid van zijn kinderen.

Gelukkig heeft het niet lang geduurd.
  Overall beste user 2022 maandag 22 januari 2018 @ 21:12:10 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176682189
Inderdaad. En nu komen er twee glorieuze weken voor Trump. En dan weer een shutdown.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:12:14 #120
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176682193
Over welke Joe the Plumber heb je het? De overgrote meerderheid wil een fatsoenlijke regeling voor de dreamers:

FoxNews twitterde op maandag 22-01-2018 om 01:36:00 Poll: 73% support bill protecting undocumented "DREAMers." reageer retweet
  Overall beste user 2022 maandag 22 januari 2018 @ 21:14:01 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176682268
Dat de Republikeinen rustig kinderen gijzelen om hun zin door te drammen zal Joe de Loodgieter ook niet echt waarderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176682295
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Over welke Joe the Plumber heb je het? De overgrote meerderheid wil een fatsoenlijke regeling voor de dreamers:

FoxNews twitterde op maandag 22-01-2018 om 01:36:00 Poll: 73% support bill protecting undocumented "DREAMers."[ afbeelding ] reageer retweet
Ligt aan de vraagstelling van de poll, die ik zo snel niet kan vinden.

Natuurlijk wil het grootste deel een fatsoenlijke regeling, volgens mij wil Trump dat ook zelf.
Maar ik vermoed niet ten koste van de gezondheid van hun kinderen.
pi_176682324
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:14 schreef Ulx het volgende:
Dat de Republikeinen rustig kinderen gijzelen om hun zin door te drammen zal Joe de Loodgieter ook niet echt waarderen.
Deze shutdown was toch echt volledig in de hand van de Dems.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:16:56 #124
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176682382
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ligt aan de vraagstelling van de poll, die ik zo snel niet kan vinden.

Natuurlijk wil het grootste deel een fatsoenlijke regeling, volgens mij wil Trump dat ook zelf.
Maar ik vermoed niet ten koste van de gezondheid van hun kinderen.
Maar het was niet ten koste van de gezondheid van hun kinderen. Uberhaupt schandalig dat McConnell het neerzette alsof het een of/of keuze zou zijn. Maar goed, wel helder om te weten dat republikeinen in congress dus geen reet om gezondheidszorg van kinderen geven.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:17:40 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176682407
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:14 schreef Refragmental het volgende:
Natuurlijk wil het grootste deel een fatsoenlijke regeling, volgens mij wil Trump dat ook zelf.
Maar ik vermoed niet ten koste van de gezondheid van hun kinderen.
Dan moet ie niet zo treuzelen met het zetten van zijn handtekening.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176682476
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar het was niet ten koste van de gezondheid van hun kinderen. Uberhaupt schandalig dat McConnell het neerzette alsof het een of/of keuze zou zijn. Maar goed, wel helder om te weten dat republikeinen in congress dus geen reet om gezondheidszorg van kinderen geven.
Volgens mij hebben de Reps toch echt bijna allemaal voor gestemd. (op 5 na, die altijd tegen stemmen, want bepaalde principes, en McCain die niet heeft gestemd).
  Overall beste user 2022 maandag 22 januari 2018 @ 21:19:42 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176682498
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Deze shutdown was toch echt volledig in de hand van de Dems.
Ze lieten zich niet chanteren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:20:32 #128
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176682535
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de Reps toch echt bijna allemaal voor gestemd. (op 5 na, die altijd tegen stemmen, want bepaalde principes, en McCain die niet heeft gestemd).
Kennelijk was CHIP financieren een consessie aan de democraten, wat dus heel simpel betekent dat de republikeinen het prima vinden als kinderen geen ziektekostenverzekering hadden. Simpel.
pi_176682597
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een toneelstukje die ze redelijk wat stemmen kan kosten overigens.
Joe the Plumber is er echt niet blij mee dat illegalen worden verkozen boven de gezondheid van zijn kinderen.

Gelukkig heeft het niet lang geduurd.
'Illegalen' is ook een mooie frame natuurlijk. Of ze illegaal zijn of niet hangt af van de DACA. Overigens is het een redelijk succesvolle populatie, zie bijvoorbeeld:
https://www.migrationpoli(...)iles-daca-population
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 januari 2018 @ 21:46:53 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176683433
Ok ...

quote:
Senators passed around a "talking stick" in their bipartisan meeting

During a bipartisan group's negotiations, Sen. Susan Collins, the Republican from Maine whose office they were meeting in, introduced them all to her talking stick.

“We used the stick so that only one person at a time was talking and most of the members honored that pretty good,” a Republican senator told CNN.

It was a decorative stick that had been given to her by a fellow member in a previous era of tough negotiations.

The Republican member said the stick was pretty successful.

However, "on one occasion, one of the members was speaking and laying out something with a lot of people listening, and one of the other members asked a question and then turned with another rather quick, longer, louder question. And basically the person with the stick who was interrupted delivered the stick rather quickly to the other person across the room saying, ‘here, do you want the stick? You can take the stick,'" the member said. "But, the stick kind of missed its mark and should we say maybe ... there were some very minor damages on the shelf behind."

What broke?

Apparently a "nice little glass elephant" that belonged to Collins.

Was the stick thrown?

"The stick was immediately delivered back to the person who had it in the first place. With an apology and everybody laughed about it," the Republican member said, adding that the stick was "forcefully delivered across the room."

"I know I ducked," the source said.

Then yesterday, when the member arrived for the early morning meeting, Collins had replaced the stick — it had been slightly damaged “in the transfer” — with a small rubber ball.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:55:39 #131
192592 SureD1
------------------------------
pi_176683707
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook Booker en Feinstein, kortom iedereen die genoemd wordt voor een eventuele kandidatuur in 2020. :P
Harris ook, zou Schumer hun een clean slate gunnen?
pi_176683789
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ok ...

[..]

Oud gebruik. Ik vraag me af hoe groot die van Collins was :D

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176684022
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ok ...

[..]

Doet me denken aan het belletje van Bomhoff. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176684697
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ok ...

[..]

lol! :D

Tis overigens wel een techniek die nog goed werk ook, vooral wanneer er veel emoties in het spel zijn.
pi_176684769
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook Booker en Feinstein, kortom iedereen die genoemd wordt voor een eventuele kandidatuur in 2020. :P
Wordt Feinstein genoemd? Heb ik even gemist.
pi_176684852
De linkse vleugel van de Dems is niet zo blij met de deal.
quote:
“Today’s cave by Senate Democrats — led by weak-kneed, right-of-center Democrats — is why people don’t believe the Democratic Party stands for anything,” said Stephanie Taylor, co-founder of the Progressive Change Campaign Committee. “These weak Democrats hurt the party’s brand for everyone and make it harder to elect Democrats everywhere in 2018.”
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:37:04 #137
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176684955
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:33 schreef Nintex het volgende:
De linkse vleugel van de Dems is niet zo blij met de deal.

[..]

Dat is altijd al een probleem geweest voor de Democraten. Hoewel de Republikeinen hetzelfde kennen met de Tea Party, natuurlijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 22 januari 2018 @ 22:43:40 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176685149
Nou over een maandje opnieuw
pi_176685385
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wordt Feinstein genoemd? Heb ik even gemist.
Feinstein hoort inderdaad niet bij dat rijtje, die is ook wat te oud.
Ze kan in 2020 nog wel voor eventuele herverkiezing voor de senaat gaan.

Politico viel het overigens ook op. ;)
https://www.politico.com/(...)rats-357323?lo=ap_e2

[ Bericht 21% gewijzigd door Monolith op 22-01-2018 23:05:54 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176685526
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Deze shutdown was toch echt volledig in de hand van de Dems.
Niet echt. Peanuts (DACA, CHIP) voor yuge zaken als de wall en military. Snap niet dat je valt voor de frame van de GOP. Dit is zo duidelijk hun eigen schuld.

GOP is niet eens in staat gebleken ook maar een beetje een compromise te doen voor DACA om een paar democraten over de streep te trekken omdat ze anders hun extreem-rechts wing tegen krijgen. Eigen schuld dus. Niet in staat ook maar iets bipartisan te ondernemen. Hebben ze beetje overgenomen van Trump, voor wie dealmaking bestaat uit alles nemen en nooit wat teruggeven.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_176685947
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Feinstein hoort inderdaad niet bij dat rijtje, die is ook wat te oud.
Ze kan in 2020 nog wel voor eventuele herverkiezing voor de senaat gaan.

Politico viel het overigens ook op. ;)
https://www.politico.com/(...)rats-357323?lo=ap_e2

Was ook wel te verwachten. In een primary waar iedereen over elkaar heen buitelt om het meest naar links te gaan krijg je dat later natuurlijk om je oren.
pi_176686574
George Papadopoulos is the ‘John Dean’ of the Russia investigation, his fiancee says

quote:
He has been mocked by President Trump as a “low level volunteer” and “proven to be a liar.”

But the fiancee of George Papadopoulos, the former Trump campaign adviser who pleaded guilty in October to lying to the FBI about his Russia contacts and is cooperating with special counsel Robert S. Mueller III, says he is being miscast.

“I believe history will remember him like John Dean,” said Italian-born Simona Mangiante, referring to the former White House counsel who pleaded guilty to his role in the Watergate coverup and then became a key witness against other aides to President Richard Nixon.

Dean told Nixon in 1973 that Watergate was a “cancer on the presidency,” warning him that it was an existential crisis that could imperil his term in office.

“George is very loyal. And he is on the right side of history,” added Mangiante, who got engaged to Papadopoulos in September.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176687186
Iemand heeft Schumer's fail even samen gevat

pi_176687303
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176687351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 01:18 schreef Nintex het volgende:
Iemand heeft Schumer's fail even samen gevat

[ afbeelding ]
Waar haal je deze propaganda in godsnaam toch steeds vandaan _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 02:22:57 #146
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_176687355
Dit is een longplay van Schumer, geen wonder dat Trump fanboys dat niet in kunnen zien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 januari 2018 @ 02:33:33 #147
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176687372
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 02:22 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is een longplay van Schumer, geen wonder dat Trump fanboys dat niet in kunnen zien.
36D chess
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 05:25:11 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176687506
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 06:08:05 #149
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176687560
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 02:22 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is een longplay van Schumer, geen wonder dat Trump fanboys dat niet in kunnen zien.
Het zegt niets over het budget dat de GOP maar niet kan regelen. Op 8 februari is er ook weer een verlenging noodig. De Republikeinen juichen nu omdat ze een pleistertje hebben gekregen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176687882
Ik zie ook niet echt in wat Schumer nu precies verloren heeft. CHIP geregeld in ruil voor twee weekjes budget, en als er daarna niet gepraat wordt over DACA gaat alles opnieuw dicht.

En dan vraag ik me nog af of die muur straks weer bespreekbaar is voor Schumer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')