abonnement Unibet Coolblue
pi_176878114
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:46 schreef borbit het volgende:

[..]

Dus je krijgt kinderen op je 40ste. 15 jaar later is je zoon / dochter 15 en jij 55. Dat is het punt dat jij je opeens seksueel aangetrokken gaat voelen tot pre puberale kinderen?
gvd
pi_176879598
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:23 schreef C.L.Werner het volgende:
Mega problemen vriend.

1) Jij zit in een andere fase
2) Als zij kinderen wilt rond de 30, ben jij 40. Leuk om naar school te gaan als je 55 bent, pedo alert!
3) Het wordt gewoon niets.

Succes maat.
:')
Geen interesse.
pi_176879825
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:41 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

:')
wat
pi_176879859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

wat
Een hoop onzin wat je daar hebt getypt. Hou daar eens mee op.
Geen interesse.
pi_176879956
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:58 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Een hoop onzin wat je daar hebt getypt. Hou daar eens mee op.
Onzin voor jou, voor mij niet... men vraagt om een mening / advies, en die geef ik dan ook. Als het niet in je straatje past dan kan ik daar helaas niets aan doen.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:09:26 #56
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_176880054
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:10 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat is apart en ook vreemd ja.
dat is helemaal niet vreemd. dat moet iedereen toch lekker zelf weten. wtf
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_176880300
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:04 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Onzin voor jou, voor mij niet... men vraagt om een mening / advies, en die geef ik dan ook. Als het niet in je straatje past dan kan ik daar helaas niets aan doen.
Troll maar lekker verder dan onder het mom 'het past niet in je straatje...' is ook een mod zijn taak om onderscheid te zien. Het vervuilt alleen weer een topic als deze en dat is jammer.
Geen interesse.
pi_176881072
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:01 schreef Apotheose het volgende:
^ ja maar liefde is dan ook niet iets rationeels. :)

@Dally: mooi verhaal O+
Liefde is soms niet genoeg.

Je kunt nog steeds kiezen. Soms werkt iets niet vanwege het toekomstperspectief. Dan kan je wel lekker in het nu gaan leven... maar daar heb je straks niks aan. Een beetje als mensen die een relatie aan houden terwijl de een geen kinderen wil en de ander absoluut wel. Dat gaat hoe dan ook een keer fout. Het is dom om je kop in het zand te steken.
pi_176881210
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Liefde is soms niet genoeg.

Je kunt nog steeds kiezen. Soms werkt iets niet vanwege het toekomstperspectief. Dan kan je wel lekker in het nu gaan leven... maar daar heb je straks niks aan. Een beetje als mensen die een relatie aan houden terwijl de een geen kinderen wil en de ander absoluut wel. Dat gaat hoe dan ook een keer fout. Het is dom om je kop in het zand te steken.
Maar een eventuele kinderwens is volgens mij wel echt van een andere orde dan dit leeftijdsverschil. Als je nou echt in totaal andere levensfases zit zal het wel lastig zijn, maar op gegeven moment ben je gewoon volwassen, en is de kans groot dat je wel redelijk op één lijn zit. Als dat niet zo is, is het dan meer een kwestie van karakters die niet matchen dan dat de leeftijd het probleem is. Hoewel een kinderwens natuurlijk wel kan ontwikkelen/veranderen, maar dat lijkt me ook prima op je 55ste te kunnen (voor een man met een jongere vriendin/vrouw dan), en ook op je 25ste.
pi_176885540
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Liefde is soms niet genoeg.

Je kunt nog steeds kiezen. Soms werkt iets niet vanwege het toekomstperspectief. Dan kan je wel lekker in het nu gaan leven... maar daar heb je straks niks aan. Een beetje als mensen die een relatie aan houden terwijl de een geen kinderen wil en de ander absoluut wel. Dat gaat hoe dan ook een keer fout. Het is dom om je kop in het zand te steken.
eens. Rationeel gezien. Was ik dat maar
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_176885569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:05 schreef Apotheose het volgende:

[..]

eens. Rationeel gezien. Was ik dat maar
misschien juist beter van niet
pi_176899382
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:19 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]

Maar een eventuele kinderwens is volgens mij wel echt van een andere orde dan dit leeftijdsverschil. Als je nou echt in totaal andere levensfases zit zal het wel lastig zijn, maar op gegeven moment ben je gewoon volwassen, en is de kans groot dat je wel redelijk op één lijn zit. Als dat niet zo is, is het dan meer een kwestie van karakters die niet matchen dan dat de leeftijd het probleem is. Hoewel een kinderwens natuurlijk wel kan ontwikkelen/veranderen, maar dat lijkt me ook prima op je 55ste te kunnen (voor een man met een jongere vriendin/vrouw dan), en ook op je 25ste.
Was slechts een voorbeeld. Maar met zoveel leeftijdsverschil kan je er gewoon vanuit gaan dat je een groot deel van je leven weduwe gaat zijn. En dat je misschien op je 40e al je oude man moet verzorgen.
pi_176899591
Het gaat niet zozeer om de leeftijd, wel in welke levensfase je zit. Mijn vriend is 10 jaar ouder, hij had geen kinderen, ik al wel dus ik stond wel al wat serieuzer in het leven. Merk wel wat verschillen maar dat heeft meer met het karakter dan met zijn leeftijd te maken.
pi_176904607
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was slechts een voorbeeld. Maar met zoveel leeftijdsverschil kan je er gewoon vanuit gaan dat je een groot deel van je leven weduwe gaat zijn. En dat je misschien op je 40e al je oude man moet verzorgen.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176910984
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:

Was slechts een voorbeeld. Maar met zoveel leeftijdsverschil kan je er gewoon vanuit gaan dat je een groot deel van je leven weduwe gaat zijn.
Deze vraag bedoel ik heel anders dan het lijkt!

Is het nou echt zo erg om weduwe te worden?
Natuurlijk is het overlijden van een geliefde het ergste wat er is, daarom de disclaimer dat ik deze vraag anders bedoel, maar ben je na de rouwperiode (praktisch gezien) echt veel slechter af dan na een (v)echtscheiding? Je hoeft de inboedel niet te verdelen, geen rechtszaken en je schoonfamilie is niet meteen de vijand. Bovendien, hoe jonger je bent hoe eerder je je leven weer kan oppakken, toch?

Klinkt praktisch eigenlijk veel beter dan een scheiding, maar toch voelt het vroeg overlijden van je partner als 100x erger zodat het bijna onethisch lijkt om een partner te daten met een hogere levensverwachting... Wat als je een 25-jarige single, rokende, dikke man met diabetes bent uit een familie die gemiddeld vroeg overlijden aan trombose? Niet daten met 25-jarige vrouwen omdat je levensverwachting lager is dan een gezonde man van 45? Kiezen voor vrouwen die 20 jaar ouder zijn?
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 2 februari 2018 @ 19:52:37 #66
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176911337
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Proberen hetzelfde ritme te hebben en dezelfde levensfase. Als zij dus nog heel erg wil genieten van het leven, stappen reizen weet ik het, dan werkt het niet als jij huisje boompje beestje wilt.
Juist om die reden had ik altijd veel jongere dates. Geen gezeik met rammelende eierstokken en dergelijke. Die meiden zijn dan zelf ook nog doodsbang om zwanger te raken, in tegenstelling tot vrouwen van begin 30 die plotseling "per ongeluk" zwanger worden en jij voor de rest van je leven bent overgeleverd aan de grillen van zo'n vrouw.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_176911478
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:24 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

:')
:?
pi_176935705
Als het klikt dan klikt het. Mijn man en ik verschillen 12 jaar.
pi_176937651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 19:52 schreef SeLang het volgende:

[..]

Juist om die reden had ik altijd veel jongere dates. Geen gezeik met rammelende eierstokken en dergelijke. Die meiden zijn dan zelf ook nog doodsbang om zwanger te raken, in tegenstelling tot vrouwen van begin 30 die plotseling "per ongeluk" zwanger worden en jij voor de rest van je leven bent overgeleverd aan de grillen van zo'n vrouw.
Snap ik.
pi_176937667
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
We hebben het over 25 jaar hè niet 10 of zo.
pi_176937699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 19:37 schreef Dally het volgende:

[..]

Deze vraag bedoel ik heel anders dan het lijkt!

Is het nou echt zo erg om weduwe te worden?
Natuurlijk is het overlijden van een geliefde het ergste wat er is, daarom de disclaimer dat ik deze vraag anders bedoel, maar ben je na de rouwperiode (praktisch gezien) echt veel slechter af dan na een (v)echtscheiding? Je hoeft de inboedel niet te verdelen, geen rechtszaken en je schoonfamilie is niet meteen de vijand. Bovendien, hoe jonger je bent hoe eerder je je leven weer kan oppakken, toch?

Klinkt praktisch eigenlijk veel beter dan een scheiding, maar toch voelt het vroeg overlijden van je partner als 100x erger zodat het bijna onethisch lijkt om een partner te daten met een hogere levensverwachting... Wat als je een 25-jarige single, rokende, dikke man met diabetes bent uit een familie die gemiddeld vroeg overlijden aan trombose? Niet daten met 25-jarige vrouwen omdat je levensverwachting lager is dan een gezonde man van 45? Kiezen voor vrouwen die 20 jaar ouder zijn?
Lijkt me sowieso gek om er een vechtscheiding als argument tegenover te zetten. Alsof dat het alternatief is.
pi_176948559
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

We hebben het over 25 jaar hè niet 10 of zo.
Dan nog

Als zij 40 is, is hij 65. Dan ben je niet meteen dement of dood. Daarbij, iedereen kan elke dag dood gaan. Kans wordt groter naarmate je ouder wordt maar is zeker niet 0 (hoewel jongeren dat onbewust wel denken). Er zijn jonge voetballers dood op het voetbalveld neer gevallen. Dus.

De gemiddelde leeftijdsverwachting is ergens rond de 83 geloof ik voor een man. Daar zitten genoeg bij die 90 worden.

Kortom, heb je een 25 jaar oudere man, nog best kans dat je het met hem uitzingt tot je 70, voordat je op je 71e weduwe wordt omdat hij de 97 niet meer haalt. En op je 71e raak je niet meteen in paniek om weduwe te zijn. Misschien ga je dan weer wel eerst op reis met je kleinkinderen ofzo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 4 februari 2018 @ 15:19:22 #73
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176948698
Daarnaast nemen veel vrouwen op hun 30-ste al een kortpittig kapsel
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_176991166
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:19 schreef SeLang het volgende:
Daarnaast nemen veel vrouwen op hun 30-ste al een kortpittig kapsel
Moet je ze ook niet zwanger maken he? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:17:59 #75
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_176991620
vrouwen die een kort pittig kapsel nemen. :') van de achterkant lijken ze net op een man.
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')