abonnement Unibet Coolblue
pi_176637759
Hey,

Het voelt altijd een beetje vreemd, maar af en toe kom je eens een man tegen die graag aan sexting doet. Zelf vind ik dat altijd wat lastiger, omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen.

Wat wil een man graag horen als hij een pikant berichtje stuurt?
pi_176637789
Hoeveel bedpartners je inmiddels gehad hebt.
pi_176637798
Of je goed kunt baffen.
pindazakje
pi_176637878
Hoe je jezelf seks hebbend met hem voorstelt en dat in detail beschrijven
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 20 januari 2018 @ 19:07:30 #5
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_176638246
Dat verschilt heel erg per persoon, er zijn natuurlijk veel verschillende stylen en manieren om een man opgewonden te krijgen.

Ik kan je pas een goed advies geven als je even een foto van je borsten en lichaam post en wat meer over jezelf vertelt.

Per DM mag ook als je dat fijner vindt ;)

-Dr. datismijnmening, PhD. Klinisch psycholoog en huisseksuoloog FOK!forum
Je maintiendrai -XOXO-
pi_176638463
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Dat verschilt heel erg per persoon, er zijn natuurlijk veel verschillende stylen en manieren om een man opgewonden te krijgen.

Ik kan je pas een goed advies geven als je even een foto van je borsten en lichaam post en wat meer over jezelf vertelt.

Per DM mag ook als je dat fijner vindt ;)

-Dr. datismijnmening, PhD. Klinisch psycholoog en huisseksuoloog FOK!forum
Haha ik vind het een leuke poging, maar wacht wel even op de ietwat serieuzere reacties.
pi_176638809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:44 schreef Notnecessary het volgende:
Hey,

Het voelt altijd een beetje vreemd, maar af en toe kom je eens een man tegen die graag aan sexting doet. Zelf vind ik dat altijd wat lastiger, omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen.

Wat wil een man graag horen als hij een pikant berichtje stuurt?
Ik denk persoonlijk de mooiste contact die zijn, waarbij je iets van jezelf deelt.
Wanneer dat oprecht is, en de ander voelt dat en waardeert dat, dan kan zelfs iets subtiels daarna een krachtig effect hebben.

Als dat oprechte ontbreekt en het meer recreatief of puur effect-gericht is wordt het moeilijker...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:44:54 #8
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176639082
Deepthroat en anale sex
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_176639600
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk de mooiste contact die zijn, waarbij je iets van jezelf deelt.
Wanneer dat oprecht is, en de ander voelt dat en waardeert dat, dan kan zelfs iets subtiels daarna een krachtig effect hebben.

Als dat oprechte ontbreekt en het meer recreatief of puur effect-gericht is wordt het moeilijker...
Iets van jezelf delen in sexting.

“Ik heb oprecht een ongelooflijk strakke puni”?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:08:37 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176639629
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:07 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Iets van jezelf delen in sexting.

“Ik heb oprecht een ongelooflijk strakke puni”?
Wat jou intrigeert, triggert, interesseert, waar je twijfels over hebt. "Blootgeven" maar dan op het niveau van je persoonlijkheid, niet van je lichaam.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176639658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat jou intrigeert, triggert, interesseert, waar je twijfels over hebt. "Blootgeven" maar dan op het niveau van je persoonlijkheid, niet van je lichaam.
Ik weet niet of het delen van twijfels per se te kwalificeren is als sexting.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:12:59 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176639732
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:09 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Ik weet niet of het delen van twijfels per se te kwalificeren is als sexting.
Jij begint meteen in het pre-orgasme stadium??
Zoiets heeft een begin, een aanloop, een periode waarin je wederzijds interesse wekt.
Zoals ik de vraag van TS leest zit haar gebrek aan inspiratie niet zozeer in de "aktie-fase" maar juist in de periode waarin je elkaars interesse probeert te wekken, en eventuele gereserveerde houding de stap naar explicieter nog belet?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176640150
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij begint meteen in het pre-orgasme stadium??
Zoiets heeft een begin, een aanloop, een periode waarin je wederzijds interesse wekt.
Zoals ik de vraag van TS leest zit haar gebrek aan inspiratie niet zozeer in de "aktie-fase" maar juist in de periode waarin je elkaars interesse probeert te wekken, en eventuele gereserveerde houding de stap naar explicieter nog belet?
Ja dit klopt inderdaad. Geen idee hoe ik moet beginnen met zoiets. Waarschijnlijk denk ik er veel te veel over na, maar kom momenteel niet verder dan 'goh ik heb toch stijve tepels'...
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:33:46 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176640176
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:32 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Ja dit klopt inderdaad. Geen idee hoe ik moet beginnen met zoiets. Waarschijnlijk denk ik er veel te veel over na, maar kom momenteel niet verder dan 'goh ik heb toch stijve tepels'...
Misschien ben je dus dan al een stapje "te ver"; je eigen emotie en de berichtjes gelijk op laten gaan is uiteindelijk (zeker voor jezelf) opwindender.
(OK, tenzij de persoon aan de andere kant alleen maar voor een snelle snack gaat, maar wat heb je er dan zelf aan?)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176640263
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Misschien ben je dus dan al een stapje "te ver"; je eigen emotie en de berichtjes gelijk op laten gaan is uiteindelijk (zeker voor jezelf) opwindender.
(OK, tenzij de persoon aan de andere kant alleen maar voor een snelle snack gaat, maar wat heb je er dan zelf aan?)
exact, ik heb dus geen idee wat ik voor dat stuk moet of kan zeggen..
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:38:20 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176640308
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:36 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

exact, ik heb dus geen idee wat ik voor dat stuk moet of kan zeggen..
Wat zou je doen als het verbaal flirten zou zijn op een plek waar je niet touchy-feely zou kunnen zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176640439
ehm geen idee eigenlijk... Over het algemeen is de ander daar ook beter in dan ik.

ik zou gewoon een extra knoopje open doen denk ik.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:44:43 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176640473
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:43 schreef Notnecessary het volgende:
ehm geen idee eigenlijk... Over het algemeen is de ander daar ook beter in dan ik.

ik zou gewoon een extra knoopje open doen denk ik.
En als je dat vertaalt naar iets virtueels, dan zou dat misschien een vraag kunnen worden?
"Zou het je interesse wekken als ik... iets.. los doe?" oid?
(Het hoeft niet altijd een mededeling te zijn he ;))
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176640513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

En als je dat vertaalt naar iets virtueels, dan zou dat misschien een vraag kunnen worden?
"Zou het je interesse wekken als ik... iets.. los doe?" oid?
(Het hoeft niet altijd een mededeling te zijn he ;))
hmm good one! Mag wel een aantal van die zinnetjes voorbereiden en het dan eens uit proberen :P
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:47:53 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176640561
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:46 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

hmm good one! Mag wel een aantal van die zinnetjes voorbereiden en het dan eens uit proberen :P
Dicht bij jezelf blijven. Bedenk wat je zou doen wanneer hij of zij in een barretje met je zou zijn waar je dus niets kunt doen, maar wel kunt verleiden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176640756
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dicht bij jezelf blijven. Bedenk wat je zou doen wanneer hij of zij in een barretje met je zou zijn waar je dus niets kunt doen, maar wel kunt verleiden.
Oke bedankt!
  maandag 22 januari 2018 @ 14:39:44 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176673805
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:32 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Ja dit klopt inderdaad. Geen idee hoe ik moet beginnen met zoiets. Waarschijnlijk denk ik er veel te veel over na, maar kom momenteel niet verder dan 'goh ik heb toch stijve tepels'...
Als sexting is zonder de bedoeling mekaar ook te treffen dan wil ik wel meedoen.
Dus

" goh ik heb toch stijve tepels'.

Dan sexting ik terug:................. ik ook.

Nou jij weer _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 22-01-2018 14:50:56 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 22 januari 2018 @ 14:43:32 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176673912
Of misschien antwoord ik dan:
als ik wat stijf heb helpt masseren meestal goed. Zal ik dat eens bij je proberen?
Of is dat te bastos (brutaal)?

[ Bericht 8% gewijzigd door LeesFoknl op 22-01-2018 14:51:34 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 22 januari 2018 @ 14:48:41 #24
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176674039
Maar dat doe je toch via telefoon en sms en zo?
Wat ik wel eens in de bar heb gehad, zegt zo een meid tegen me, shit, ik heb iets vergeten. Ik zeg; wat dan. Ik heb mijn slipje vergeten aan te trekken. Ik zeg: ah, ik dacht al wat ruik ik. Zegt ze, wat dacht je dan te ruiken. Ik antwoord: wat lekkers, ik kreeg er al trek van. De rest is geschiedenis ...
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 22 januari 2018 @ 15:05:18 #25
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176674418
Oei, heb het even opgezocht, maar raad het zeker de jeugd, toch af. Van 12 tot 18 jaar is het een misdrijf. Dus als twee 17 jarigen mekaar een geile boodschap sturen, ook en zelfs als de wederzijdse ouders er geen probleem mee hebben, je bent strafbaar. Er is dus niks veranderd, ook nu, net als 60 jaar geleden, wil de politiek, vermoedelijk met de christelijke partijen voorop, anderen opleggen wat mag en niet mag.

Hier lees maar. Er staat oa ook dat zelfs politie rechercheurs moeite hebben met deze wet, want voor bv stage plaatsen en bepaalde carrieres kom je met een jeugd strafblad niet meer in aanmerking.
Fijn al die betuttelarij!

Lees: https://www.ouders.nl/art(...)t-weten-over-sexting

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 22-01-2018 15:14:06 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 22 januari 2018 @ 15:12:59 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176674604
Ah, er is ook al een vervolg. Probleemloze sexting wordt niet meer vervolgd. Minpuntje natuurlijk is dat het wel of niet vervolgen dan wel door een vreemde gebeurt die de betreffende jeugd niet kent.

Dus, nog duidelijker: en het staat ook zo in het artikel: het is strafbaar maar zal niet altijd vervolgd en bestraft worden. Weer fijn, nu mah het dus misschien, maar moet je altijd vrezen dat er niet toevallig een onderzoek loopt en er eens hard wordt opgetreden teneinde deze verfoeilijke praktijken een halt toe te roepen. Heerlijk als je zo onbezorgd mag opgroeien dat je met 12 al voor bepaalde (overheids) stages en carrieres al wordt uitgesloten vanwege je "misdadige gore vunzigheid".

https://www.ouders.nl/art(...)t-niet-meer-vervolgd
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 22 januari 2018 @ 16:58:20 #27
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176676605
Samen fantaseren over de eerste keer samen. Om de beurt een stukje van het verhaal verder schrijven maar wel heel gedetailleerd.
pi_176676905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:44 schreef Notnecessary het volgende:
Hey,

Het voelt altijd een beetje vreemd, maar af en toe kom je eens een man tegen die graag aan sexting doet. Zelf vind ik dat altijd wat lastiger, omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen.

Wat wil een man graag horen als hij een pikant berichtje stuurt?
Een man wil niks horen, die wil dingen zien.
Een spannende foto zal die meer waarderen dan, goh ik heb stijve tepels :)
pi_176676954
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:58 schreef Obivion het volgende:
Samen fantaseren over de eerste keer samen. Om de beurt een stukje van het verhaal verder schrijven maar wel heel gedetailleerd.
details maken het.. waar zijn jullie, wat hebben jullie aan, jouw lingerie, hoe lekker je borsten zijn, vraag hem of hij zich kan gedragen... ook als je alleen het puntje van zijn tong wil proeven.. je lichaam dicht tegen hem aangedrukt.. vervolgens jouw tong.. nou goed je kan zoveel scenario’s verzinnen :p zie het echt voor je, beleef het.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:29:29 #30
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176679274
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

details maken het.. waar zijn jullie, wat hebben jullie aan, jouw lingerie, hoe lekker je borsten zijn, vraag hem of hij zich kan gedragen... ook als je alleen het puntje van zijn tong wil proeven.. je lichaam dicht tegen hem aangedrukt.. vervolgens jouw tong.. nou goed je kan zoveel scenario’s verzinnen :p zie het echt voor je, beleef het.
Yep zoiets dus..... 😛
  maandag 22 januari 2018 @ 19:53:26 #31
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176679762
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:29 schreef Obivion het volgende:

[..]

Yep zoiets dus..... 😛
Ik persoonlijk (m) hou hier wel van. Elkaar langzaam aan gek maken als opwarmertje voor de echte date. Welke overigens dan weer anders verloopt, maar dat mag de pret niet drukken.
pi_176679825
Ik typte vroeger vaak een sexverhaaltje en dan typten we omstebeurt een alinea. Zo ging menig sms bundel erdoorheen..
Weggegaan en opgerot
  maandag 22 januari 2018 @ 20:03:02 #33
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176679991
Je kan natuurlijk ook iets met gesproken berichten doen.. een scharrel van me deed dat altijd omdat ze praten makkelijker vond dan typen.. Net waar je voorkeur ligt..

Maar wees gewoon eerlijk richting de ander: ik word ontzettend geil van je en ik wil dat je ook geil van mij word maar ik heb geen idee hoe.. Dat komt gewoon goed..
  maandag 22 januari 2018 @ 22:14:28 #34
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176684284
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:33 schreef fietsie het volgende:
(OK, tenzij de persoon aan de andere kant alleen maar voor een snelle snack gaat, maar wat heb je er dan zelf aan?)
Ehm ook een snelle snack? :9

quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:53 schreef Obivion het volgende:

[..]

Ik persoonlijk (m) hou hier wel van. Elkaar langzaam aan gek maken als opwarmertje voor de echte date. Welke overigens dan weer anders verloopt, maar dat mag de pret niet drukken.
Of nooit. :')

quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Je kan natuurlijk ook iets met gesproken berichten doen.. een scharrel van me deed dat altijd omdat ze praten makkelijker vond dan typen.. Net waar je voorkeur ligt..

O de horror ik vind dat ik een vreselijke stem heb. Daar warm ik niemand mee op. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 22 januari 2018 @ 22:24:56 #35
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176684596
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:14 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ehm ook een snelle snack? :9

[..]

Of nooit. :')

[..]

O de horror ik vind dat ik een vreselijke stem heb. Daar warm ik niemand mee op. :@
Ik zie het voor me... alsof Paul Jambers liefkozend in je oor fluistert. Hahahaha.
Op elk potje past een dekseltje.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 10:17:10 #36
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176689810
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:24 schreef Obivion het volgende:

[..]

Ik zie het voor me... alsof Paul Jambers liefkozend in je oor fluistert. Hahahaha.
Op elk potje past een dekseltje.
Een pot met een stem van een vent. -O-
Ennnn bedankt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176690372
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:44 schreef Notnecessary het volgende:
Hey,

Het voelt altijd een beetje vreemd, maar af en toe kom je eens een man tegen die graag aan sexting doet. Zelf vind ik dat altijd wat lastiger, omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen.

Wat wil een man graag horen als hij een pikant berichtje stuurt?
Een pikant berichtje terug wat zijn fantasie prikkelt waardoor hij opgewonden raakt. Zo simpel is het.
pi_176690890
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar dat doe je toch via telefoon en sms en zo?
Wat ik wel eens in de bar heb gehad, zegt zo een meid tegen me, shit, ik heb iets vergeten. Ik zeg; wat dan. Ik heb mijn slipje vergeten aan te trekken. Ik zeg: ah, ik dacht al wat ruik ik. Zegt ze, wat dacht je dan te ruiken. Ik antwoord: wat lekkers, ik kreeg er al trek van. De rest is geschiedenis ...
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_176693355
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar dat doe je toch via telefoon en sms en zo?
Wat ik wel eens in de bar heb gehad, zegt zo een meid tegen me, shit, ik heb iets vergeten. Ik zeg; wat dan. Ik heb mijn slipje vergeten aan te trekken. Ik zeg: ah, ik dacht al wat ruik ik. Zegt ze, wat dacht je dan te ruiken. Ik antwoord: wat lekkers, ik kreeg er al trek van. De rest is geschiedenis ...
Volgens mij moet ze zich dan gewoon beter gaan wassen.. gadsie..

jij bent wel even helemaal losgegaan hier zeg.

Het gaat in dit geval om sexting (met een telefoon inderdaad) met iemand die 26 is, dus strafbaar is het niet en de hele intentie is juist om elkaar bloedgeil te treffen. Deur open en amper het bed halen, zeg maar ;) Dus nee, jij mag niet meedoen.
pi_176693422
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:12 schreef LeesFoknl het volgende:
Ah, er is ook al een vervolg. Probleemloze sexting wordt niet meer vervolgd. Minpuntje natuurlijk is dat het wel of niet vervolgen dan wel door een vreemde gebeurt die de betreffende jeugd niet kent.

Dus, nog duidelijker: en het staat ook zo in het artikel: het is strafbaar maar zal niet altijd vervolgd en bestraft worden. Weer fijn, nu mah het dus misschien, maar moet je altijd vrezen dat er niet toevallig een onderzoek loopt en er eens hard wordt opgetreden teneinde deze verfoeilijke praktijken een halt toe te roepen. Heerlijk als je zo onbezorgd mag opgroeien dat je met 12 al voor bepaalde (overheids) stages en carrieres al wordt uitgesloten vanwege je "misdadige gore vunzigheid".

https://www.ouders.nl/art(...)t-niet-meer-vervolgd
Hahaha!
pi_176694095
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:48 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Volgens mij moet ze zich dan gewoon beter gaan wassen.. gadsie..

jij bent wel even helemaal losgegaan hier zeg.

Het gaat in dit geval om sexting (met een telefoon inderdaad) met iemand die 26 is, dus strafbaar is het niet en de hele intentie is juist om elkaar bloedgeil te treffen. Deur open en amper het bed halen, zeg maar ;) Dus nee, jij mag niet meedoen.
grappige troll poging wel :P op fok om advies te vragen voor geile sekschat ! :P hoe vol wil je je DM box hebben.

Maar ik neem aan dat je deze person nauwelijks kent maar woest aantrekkelijk vindt. Gewoon zijn fantasie bespelen.
pi_176694929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:33 schreef verbijstering het volgende:

[..]

grappige troll poging wel :P op fok om advies te vragen voor geile sekschat ! :P hoe vol wil je je DM box hebben.

Maar ik neem aan dat je deze person nauwelijks kent maar woest aantrekkelijk vindt. Gewoon zijn fantasie bespelen.
Een beetje het kaf van het koren scheiden, af en toe slikken en doorgaan :P
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:24:52 #43
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_176695220
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:32 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Ja dit klopt inderdaad. Geen idee hoe ik moet beginnen met zoiets. Waarschijnlijk denk ik er veel te veel over na, maar kom momenteel niet verder dan 'goh ik heb toch stijve tepels'...
Fuck :') volgens mij is mijn piemel spontaan dood van mijn lichaam afgevallen.
Thinking about thinking of you.
pi_176695680
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:24 schreef shifto het volgende:

[..]

Fuck :') volgens mij is mijn piemel spontaan dood van mijn lichaam afgevallen.
Denk je een leuk sexting topic te hebben gevonden. Jammer voor je XD
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:25:28 #45
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_176696439
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:44 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Denk je een leuk sexting topic te hebben gevonden. Jammer voor je XD
Ik ben er niet zo van, Vind het not necessary ;)

Mijn kink uit zich wat fysieker
Thinking about thinking of you.
pi_176697225
Ik vind zelf juist het hele expliciete en een hoop dirty-talk niet echt spannend, want dat is alleen maar platvloers en laat niets aan de verbeelding over.

Elkaar fantasieën vertellen is bijvoorbeeld weer wel erg opwindend, Suggestief vind ik veel spannender dan in-your-face porno.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176700788
Je vroeg wat een man graag wil horen, maar het gaat erom wat JIJ zelf graag wil horen en vertellen, als je uit jezelf niet zou sexten moet
je het niet doen, en zeg je gewoon 'He engerd, pleur op met je sexting viespeuk!'. Als man zou ik dan nog meer respect voor je hebben en je als relatiemateriaal i.p.v. opblaaspop beschouwen ook. Succes!
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:57:30 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176729105
Waar is dat geweest, ergens in Scandinavie, waar een 1000 jongeren onder de 18 als misdadigers worden gezien vanwege sexting.
DE maatschappij wordt steeds crimineler. ja, dank je de koekoek, als je steeds meer verbiedt en dat dan crimineel noemt. Maar ja, dan moet er weer meer geld heen voor criminaliteitsbestrijding. En daar draait het om! Om geld.
Mooi voorstel: scheten laten verbieden, en laten we iedereen die een scheet laat crimineel noemen. Moet je eens zien hoe de criminaliteitscijfers stijgen. dan moet er beslist meer geld heen! Net zo als met roken. Hopla, roken binnen is crimineel. En daar hebben we weer tienduizenden criminelen erbij.
Overigens, ik rook niet! Ik drink koffie (met mate).

c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')